Sari la conținut

Telescop La Etz


pepsi
 Share

Postări Recomandate

buna, azi m-am apucat de motoreta sa o pun la punct (de stiu e duminica :yikes: ) si vad ca curge la greu ulei din telescopul dreapta, estea acl burduf de cauciuc, si parca de acolo curge, ce i se poate face?

 

PS: inainte sa o pun la iernare parca nu curgea asa de tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Cumperi 2 semeringuri cu 2 "strangulari" pe cat posibil negre (rezista la presiuni mai mari) , nu cumpara unguresti pt ca n-o sa te tina prea mult , bineinteles duci ca model unul vechi.Cumperi ulei hidraulic , dar nu romanesc (poate gasesti special pt telescoape) , eu folosesc cu succes ulei EXCEL hidraulic si pt cutii automate.Desfaci telescoapele , le cureti , schimbi semeringurile (ai grija cand le scoti sa nu "scobesti" telescopul si cand le pui pe cele noi cauta o tubulara cu aceeasi diagonala pe care o vei lovi , unge semeringurile cu ulei sa intre mai usor si ai grija sa stea drept altfel risti sa le distrugi) si asamblezi telescoapele.Pui in fiecare telescop 280 ml ulei (in manual scrie 240 ml , dar nu ajunge).

 

Spor la treaba!!! :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este vreo metoda de lasat jos uleiu din telescop? ca sa nu trebuiasca sa dau jos si telescopul stang.

PS: cate semeringuri is pe telescop?

 

Telescopul se desface dintr-o piulita din partea inferioara.Iar operatia trebuie facuta obligatori la amandoua telescoapele , pentru ca daca n-o faci sau nu o sa functioneze cum trebuie sau peste 2 saptamani iti distruge si celalalt semering si iar te apuci de treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am dat jos telescoapele, cea din stanga o iesit usor, cea din dreapta al draq de greu (partea inferioara a jugului o strangea de numa numa....)

in telescopul din dreapta curgea ulei la semering 100% si nush cum, uleiu avea culoare maro, o fii luat ceva rugina de pe ceva??? :yikes:

spre surprinderea mea, nici telescopul din stanga nu avea ulei in ea, deloc, si stiu ca am pus in septembrie in ambele, cantitati egale de ulei, si in cea care o curs la semering mai era ulei destul, la asta deloc, la asta nu cred ca la semering curgea, cred ca scapa acel pistonas....

ce pot face? ceva sfaturi pls....

si inca ceva

cand am desfacut piulita din partea inferioara a telescopului, o iesit acel pistonas, da am mai gasit o saiba, de o forma mai ciudata si nu stiu de unde o cazut....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi mi-am dat jos telescoapele, cea din stanga o iesit usor, cea din dreapta al draq de greu (partea inferioara a jugului o strangea de numa numa....)

in telescopul din dreapta curgea ulei la semering 100% si nush cum, uleiu avea culoare maro, o fii luat ceva rugina de pe ceva??? :yikes:

spre surprinderea mea, nici telescopul din stanga nu avea ulei in ea, deloc, si stiu ca am pus in septembrie in ambele, cantitati egale de ulei, si in cea care o curs la semering mai era ulei destul, la asta deloc, la asta nu cred ca la semering curgea, cred ca scapa acel pistonas....

ce pot face? ceva sfaturi pls....

si inca ceva

cand am desfacut piulita din partea inferioara a telescopului, o iesit acel pistonas, da am mai gasit o saiba, de o forma mai ciudata si nu stiu de unde o cazut....

 

Salut!

Dupa piulita de strangere a telescopului urmeaza o saiba de cupru cu rol de etansare (daca lipseste sau e deformata e posibil sa curga si pe acolo) , urmeaza partea mobila a telelscopului , in interior urmeaza o saiba de plastic , un arc micut si pe urma saiba aceea mai ciudata de care ziceai de forma conica (se pune cu partea lata in jos). Cam asa tin minte ordinea ca din desen nu se vede foarte bine.In afara de simering si piulita de strangere

mai poate scapa sus (unde completezi) , dar acolo foarte putin si se poate rezolva cu putin silicon.

 

post-4195-1140518986_thumb.jpg

Editat de ViKtor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus nu imi curge, cred ca doar la piulita de strangere, ca si la semering ii curat...

PS: la telescopul din dreapta, ueiul era de cul. maro, probabil ceva rugina, nui de bai?

 

PS2 : ca sa nu mai deschid un alt topic varog explicati step by step cu sa aerisesc etrieru, asa n general stiu, ca am mai facut la masini, da la moto ince never.

 

Multumesc :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sus nu imi curge, cred ca doar la piulita de strangere, ca si la semering ii curat...

PS: la telescopul din dreapta, ueiul era de cul. maro, probabil ceva rugina, nui de bai?

 

PS2 : ca sa nu mai deschid un alt topic varog explicati step by step cu sa aerisesc etrieru, asa n general stiu, ca am mai facut la masini, da la moto ince never.

 

Multumesc :yikes:

 

Asa-i culoarea la uleiul romanesc hidraulic de prea buna calitate probabil ca-i plin si cu apa , e foarte subtire.

Etrierul il aerisesti exact ca si la masina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

lichidu' de frana e ca si u uleiul! daca ai motor nou (rodat neaparaat) si a fost facut sa mearga cu ulei mineral poti sa-i bagi sintetic, daca a fost invers nu! asa si cu lichidul de frana! dot 3 poti sa-i pui fara probleme! dot 4, 5 la fel! daca avbeai maneta si pompa si etrier de dot 5 nu puteai sa-i pui dot 3! :yikes: get it now? :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

na in sfarsit am gata, urmeaza sa le montez pe jug maine, ca so facut al dreaculea de frig, sper sa nu curga, ca inca o data nu o mai desfac :yikes:

am dat jos vopseaua acea urata de pe martea inferioara a telescopului, oricum ii din aluminiu si nu se rugineste, si arata si mai frumos

 

post-6144-1140614815_thumb.jpg

 

PS: cat costa 1 litru de ulei hidraulic, din ala strain si cam unde gasesc, ca romanesc am gasit la 58.000 da din spusele lui Viktor nu is prea bune....

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am bagat din ala roman :eek: le-am montat si aparent nu curge.... apoi sper sa si ramana asa :yikes:

 

PS: dracia aia de etrier ma omoara, tot il aerisesc da nicicum nu iasa asa cum vreau io, la prima nu blocheaza roata, doar de la 2-a , 3-a...

 

PS2: stiu ca o inceput sezonul.... abea astept weekendul sa vina nea' mecanicul sa montam motorul :yikes:

 

:yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Viktor

 

Vad ca ai poze explodate despre etz.

Daca te rog frumos nu-mi trimesti in mail sau un link de unde ai salvat.

 

Merci :yikes:

 

Despre aerisire:

Desfa capacul pompei de frana, scoate dopu de cauciuc, rastoarni lichid .

1.Franeaza usor 2-3 si tine maneta.

2.Desfa surubul de aerisire. treb sa iasa ear. Inchide.

3. repeti de la punctul 1 pana nu iasa aer din entrier sau incepe sa fie frana K lumea.

 

fricz

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...