pepsi Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 buna, azi m-am apucat de motoreta sa o pun la punct (de stiu e duminica ) si vad ca curge la greu ulei din telescopul dreapta, estea acl burduf de cauciuc, si parca de acolo curge, ce i se poate face? PS: inainte sa o pun la iernare parca nu curgea asa de tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Schimbi simeringurile de la furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 ma gandesc ca semeringurie acestea s gasesc sub burduful de cauciuc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Salut! Cumperi 2 semeringuri cu 2 "strangulari" pe cat posibil negre (rezista la presiuni mai mari) , nu cumpara unguresti pt ca n-o sa te tina prea mult , bineinteles duci ca model unul vechi.Cumperi ulei hidraulic , dar nu romanesc (poate gasesti special pt telescoape) , eu folosesc cu succes ulei EXCEL hidraulic si pt cutii automate.Desfaci telescoapele , le cureti , schimbi semeringurile (ai grija cand le scoti sa nu "scobesti" telescopul si cand le pui pe cele noi cauta o tubulara cu aceeasi diagonala pe care o vei lovi , unge semeringurile cu ulei sa intre mai usor si ai grija sa stea drept altfel risti sa le distrugi) si asamblezi telescoapele.Pui in fiecare telescop 280 ml ulei (in manual scrie 240 ml , dar nu ajunge). Spor la treaba!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 este vreo metoda de lasat jos uleiu din telescop? ca sa nu trebuiasca sa dau jos si telescopul stang. PS: cate semeringuri is pe telescop? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 este vreo metoda de lasat jos uleiu din telescop? ca sa nu trebuiasca sa dau jos si telescopul stang. PS: cate semeringuri is pe telescop? Telescopul se desface dintr-o piulita din partea inferioara.Iar operatia trebuie facuta obligatori la amandoua telescoapele , pentru ca daca n-o faci sau nu o sa functioneze cum trebuie sau peste 2 saptamani iti distruge si celalalt semering si iar te apuci de treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 19, 2006 Autor Share Postat Februarie 19, 2006 @ deci sa schimb la ambele semeringurile? cam cat costa bucata? si cate buc. imi trebe? 2 sau 4??? si daca poti ajutama si cu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 19, 2006 Share Postat Februarie 19, 2006 Iti trebuie 2 bucati , care costa 5-10 lei/buc.Iar in legatura cu cealalta problema voi posta acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 20, 2006 Autor Share Postat Februarie 20, 2006 azi mi-am dat jos telescoapele, cea din stanga o iesit usor, cea din dreapta al draq de greu (partea inferioara a jugului o strangea de numa numa....) in telescopul din dreapta curgea ulei la semering 100% si nush cum, uleiu avea culoare maro, o fii luat ceva rugina de pe ceva??? spre surprinderea mea, nici telescopul din stanga nu avea ulei in ea, deloc, si stiu ca am pus in septembrie in ambele, cantitati egale de ulei, si in cea care o curs la semering mai era ulei destul, la asta deloc, la asta nu cred ca la semering curgea, cred ca scapa acel pistonas.... ce pot face? ceva sfaturi pls.... si inca ceva cand am desfacut piulita din partea inferioara a telescopului, o iesit acel pistonas, da am mai gasit o saiba, de o forma mai ciudata si nu stiu de unde o cazut.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 (editat) azi mi-am dat jos telescoapele, cea din stanga o iesit usor, cea din dreapta al draq de greu (partea inferioara a jugului o strangea de numa numa....) in telescopul din dreapta curgea ulei la semering 100% si nush cum, uleiu avea culoare maro, o fii luat ceva rugina de pe ceva??? spre surprinderea mea, nici telescopul din stanga nu avea ulei in ea, deloc, si stiu ca am pus in septembrie in ambele, cantitati egale de ulei, si in cea care o curs la semering mai era ulei destul, la asta deloc, la asta nu cred ca la semering curgea, cred ca scapa acel pistonas.... ce pot face? ceva sfaturi pls.... si inca ceva cand am desfacut piulita din partea inferioara a telescopului, o iesit acel pistonas, da am mai gasit o saiba, de o forma mai ciudata si nu stiu de unde o cazut.... Salut! Dupa piulita de strangere a telescopului urmeaza o saiba de cupru cu rol de etansare (daca lipseste sau e deformata e posibil sa curga si pe acolo) , urmeaza partea mobila a telelscopului , in interior urmeaza o saiba de plastic , un arc micut si pe urma saiba aceea mai ciudata de care ziceai de forma conica (se pune cu partea lata in jos). Cam asa tin minte ordinea ca din desen nu se vede foarte bine.In afara de simering si piulita de strangere mai poate scapa sus (unde completezi) , dar acolo foarte putin si se poate rezolva cu putin silicon. Editat Februarie 21, 2006 de ViKtor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 sus nu imi curge, cred ca doar la piulita de strangere, ca si la semering ii curat... PS: la telescopul din dreapta, ueiul era de cul. maro, probabil ceva rugina, nui de bai? PS2 : ca sa nu mai deschid un alt topic varog explicati step by step cu sa aerisesc etrieru, asa n general stiu, ca am mai facut la masini, da la moto ince never. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViKtor Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 sus nu imi curge, cred ca doar la piulita de strangere, ca si la semering ii curat... PS: la telescopul din dreapta, ueiul era de cul. maro, probabil ceva rugina, nui de bai? PS2 : ca sa nu mai deschid un alt topic varog explicati step by step cu sa aerisesc etrieru, asa n general stiu, ca am mai facut la masini, da la moto ince never. Multumesc Asa-i culoarea la uleiul romanesc hidraulic de prea buna calitate probabil ca-i plin si cu apa , e foarte subtire. Etrierul il aerisesti exact ca si la masina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 pai uleiu era asa negru / albastu inchis cand am pus-o la iernare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 21, 2006 Autor Share Postat Februarie 21, 2006 si ca tot sa nu mai deschid un topic nou, ce ichid de frana se foloseste? ca si la masini dot3 ?? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Februarie 21, 2006 Share Postat Februarie 21, 2006 Mai Pepsi! Trebuie doar sadai un telefon si dadeam o fuga pana la tine sa te ajut! Lichid de frana eu folosesc din ala naspa, romanesc, si e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 lichidu' de frana e ca si u uleiul! daca ai motor nou (rodat neaparaat) si a fost facut sa mearga cu ulei mineral poti sa-i bagi sintetic, daca a fost invers nu! asa si cu lichidul de frana! dot 3 poti sa-i pui fara probleme! dot 4, 5 la fel! daca avbeai maneta si pompa si etrier de dot 5 nu puteai sa-i pui dot 3! get it now? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 mi-am cumparat semeringurile, urmeaza sa le montez, cum pot verifica daca nu curge jos la surubul acela? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 22, 2006 Autor Share Postat Februarie 22, 2006 na in sfarsit am gata, urmeaza sa le montez pe jug maine, ca so facut al dreaculea de frig, sper sa nu curga, ca inca o data nu o mai desfac am dat jos vopseaua acea urata de pe martea inferioara a telescopului, oricum ii din aluminiu si nu se rugineste, si arata si mai frumos PS: cat costa 1 litru de ulei hidraulic, din ala strain si cam unde gasesc, ca romanesc am gasit la 58.000 da din spusele lui Viktor nu is prea bune.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Requiem Postat Februarie 22, 2006 Share Postat Februarie 22, 2006 baga din ala roman..nu are nimic ETZul, si vezi ca Sezonul moto a inceput!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 i-am bagat din ala roman le-am montat si aparent nu curge.... apoi sper sa si ramana asa PS: dracia aia de etrier ma omoara, tot il aerisesc da nicicum nu iasa asa cum vreau io, la prima nu blocheaza roata, doar de la 2-a , 3-a... PS2: stiu ca o inceput sezonul.... abea astept weekendul sa vina nea' mecanicul sa montam motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 apropo de etrier, ai curatat pistonul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 23, 2006 Autor Share Postat Februarie 23, 2006 nope...dece sa o curat? nu era blocat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 nu e blocat, dar poate din cauza mizeriei merge greu, si tb sa pompezi de mai multe ori pana se apropie bine de roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fricz-ko Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 Viktor Vad ca ai poze explodate despre etz. Daca te rog frumos nu-mi trimesti in mail sau un link de unde ai salvat. Merci Despre aerisire: Desfa capacul pompei de frana, scoate dopu de cauciuc, rastoarni lichid . 1.Franeaza usor 2-3 si tine maneta. 2.Desfa surubul de aerisire. treb sa iasa ear. Inchide. 3. repeti de la punctul 1 pana nu iasa aer din entrier sau incepe sa fie frana K lumea. fricz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Februarie 24, 2006 Autor Share Postat Februarie 24, 2006 pai odata lam facut ca sa prinda ca lumea , mam dat o tura cu ea la vale .. si dupa aia nu o mai vrut sa prinda, o mai fii intrat aer??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.