trilapis Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 salut o intrebare: vreau sa folosesc motocicleta si in teren si in oras. ma gandeam sa imi iau doua randuri de roti, cu cauciucuri de teren si de oras. ce implica asta? imi ajung doar jantele si cauciucurile, sau mai trebuie sa cumpar si alte componente. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 (editat) salut o intrebare: vreau sa folosesc motocicleta si in teren si in oras. ma gandeam sa imi iau doua randuri de roti, cu cauciucuri de teren si de oras. ce implica asta? imi ajung doar jantele si cauciucurile, sau mai trebuie sa cumpar si alte componente. multumesc trebuie doar jenti speciale pentru dr-ul tau si nu stiu pe unde ai sa gasesti dar bafta:P si daca vrei roti de super moto gasesti mai greu si se poate sa trebuiasca sa schimbi si etrierul ca nu stiu daca se potriveste parca au alt fel de discuri mai mari si kilometrajul nu o sa mai arate valoarea corecta a vitezei Editat Februarie 23, 2006 de solo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 salut o intrebare: vreau sa folosesc motocicleta si in teren si in oras. ma gandeam sa imi iau doua randuri de roti, cu cauciucuri de teren si de oras. ce implica asta? imi ajung doar jantele si cauciucurile, sau mai trebuie sa cumpar si alte componente. multumesc Daca vrei sa o faci SM gandeste-te ca daca schimbi rotile nu te ajuta cu nimic pentru ca rebuie sa resetezi tot motorul, suspensiile de fapt. Eu unu am avut aceeasi idee dar mai bine am zis lasa. O varianta care mie mi se pare buna ar fi Mitas E07 care e caiciucul mixt. (50 off road-50 on road) Pentur mai multe detalii legate de modificare SM intreba si pe Cata_M stiu ca el are pe DR lui S roata de Suzuki GS 500. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Treijumate Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 sfatul meu este sa stai cu gume de teren pe ea mereu. Fac fatza bine si pe sosea iar daca ajungi la marginea padurii si o sa te mance podu' palmei nu o sa trebuiasca sa te intorci acasa si sa montezi-demontezi roti. o sa dai mai des banii pe cauciucuri dar renteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprian Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 salut o intrebare: vreau sa folosesc motocicleta si in teren si in oras. ma gandeam sa imi iau doua randuri de roti, cu cauciucuri de teren si de oras. ce implica asta? imi ajung doar jantele si cauciucurile, sau mai trebuie sa cumpar si alte componente. multumesc ideal este sa pui roti de supermoto. asta inseamna ca ai nevoie de janta completa fata+spate, disc frana fata, disc frana spate si pinion spate. ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adibiker Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 I-ati cauciucuri mixte ex:Mitas E-07,E-08,Dunlop Trailmax etc,e un compromis bun intre strada si teren accidentat,la strada se comporta excelent(eu am Mitas E-08),merg si la off-road destul de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solo Postat Februarie 23, 2006 Share Postat Februarie 23, 2006 depinde ce vrei sa faci cu el....rotile mixte de la mittas sunt bune ele pentru strada..si pe drumuri forestiere...dar cand te bagi in noroi cu ele ..sunt gata.se prinde noroiul si nu mai pleci nicaieri...eu iti recomand cross daca vrei sa l bagi in padure desi e cam greut dr_ul ,daca vrei cate un pic din fiecare ia ti mittas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nicoara69 Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 Eu am F650, si ma gandeam exact la acelasi lucru, sa am 2 jante cu cauciucuri pt strada si 2 jante cu cauciucuri pt offroad. Partea cu cauciucuri intermediare nu cred ca tine, nu vor fi bune nici pt asfalt 100% nici pt offroad 100%. In cel mai rau caz am sa-mi iau doar cauciucuri cross si asta e ... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 eu cred ca ceea ce vrei tu se poate face. un rind de roti (cauciuc+janta+ restu) pentru mers pe munte si unul de mers prin oras. trebuie insa sa iti pui intrebarea daca poti sa realizezi asa ceva din punct de vedere al schimbului (pui rotile de teren si fugi pina la munte prin oras) si al costului unui set de roti noi in comparatie cu un set de cauciucuri de mijloc. trebie sa te orientezi in functie si de ce predomina (teren sau oras). eu merg cu cauciucuri de teren prin oras de cind am luat-o si s-au tocit pe mijloc rau de tot in comparatie cu lateralele asa ca nu recomand varianta cauciucuri de teren in oras (mereu) desi mi s-a spus ca o varianta buna in hirtoapele Bucurestiului. sper ca anul acesta voi merge mai mult pe teren si astfel voi mai uniformiza uzura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENDUROSTORE Postat Februarie 26, 2006 Share Postat Februarie 26, 2006 eu cred ca ceea ce vrei tu se poate face. un rind de roti (cauciuc+janta+ restu) pentru mers pe munte si unul de mers prin oras. trebuie insa sa iti pui intrebarea daca poti sa realizezi asa ceva din punct de vedere al schimbului (pui rotile de teren si fugi pina la munte prin oras) si al costului unui set de roti noi in comparatie cu un set de cauciucuri de mijloc. trebie sa te orientezi in functie si de ce predomina (teren sau oras). eu merg cu cauciucuri de teren prin oras de cind am luat-o si s-au tocit pe mijloc rau de tot in comparatie cu lateralele asa ca nu recomand varianta cauciucuri de teren in oras (mereu) desi mi s-a spus ca o varianta buna in hirtoapele Bucurestiului. sper ca anul acesta voi merge mai mult pe teren si astfel voi mai uniformiza uzura. tare... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marque Postat Februarie 27, 2006 Share Postat Februarie 27, 2006 Salut! Am si yo un dr identic cu cel din discutie. Prin august am cumparat o guma de cross de Ludus pentru spate pe care am montat-o de trei ori pana acum - e ceva bataie de cap, mers cu guma in spate pana la unicul service care face asta - dar a meritat. Problema e ca nemai luand si guma pentru fata nu pot merge prea relaxat si departe de un stil prea agresiv. Ansamblul fata sosese si spate cross se comporta okay pe drumuri de tara si permite aboradarea cu incredere a urcarilor sau a unor zone noroiase. La inca un set de roti ma gandeam si eu, dar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 28, 2006 Share Postat Februarie 28, 2006 roti supermoto si caucicurile aferente in oras(manevrabilitate+siguranta in viraje) si caucicuri de cross in boscheti. varianta unui caucic '' mixt'' mi se pare pierdere de bani si senzatii. parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trilapis Postat Martie 8, 2006 Autor Share Postat Martie 8, 2006 mersi mult de sfaturi...eu am mitas-uri acum pe ea si am mers in oras fara probleme...cineva mi-a zis ca nu fac fatza in teren (ma rog, e vorba de soft enduro tinand cont ca e ditai capra). cred ca cel mai simplu e sa incerc sa vad daca tin mitas-urile pe teren si am rezolvat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 8, 2006 Share Postat Martie 8, 2006 eu am mitas E-8...pe strada si drum de tara n-am nici o treaba....offroad e alta treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.