Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ieri, dupa un drum de aproape 14 ore dus intors, la temperaturi intre -3 si -20 de grade, cu ceata de nu vedeai la 10 m, am intrat in posesia unui frumos V-Strom de 650, K8 la 13.000 km.

post-23835-1293696990_thumb.jpgpost-23835-1293697009_thumb.jpgpost-23835-1293697030_thumb.jpg

 

Astfel visul meu de aproape 2 ani s-a implinit. Mos Craciun a fost darnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos! Kilometri multi fara nici un eveniment!

 

Ieri, dupa un drum de aproape 14 ore dus intors, la temperaturi intre -3 si -20 de grade, cu ceata de nu vedeai la 10 m, am intrat in posesia unui frumos V-Strom de 650, K8 la 13.000 km.

post-23835-1293696990_thumb.jpgpost-23835-1293697009_thumb.jpgpost-23835-1293697030_thumb.jpg

 

Astfel visul meu de aproape 2 ani s-a implinit. Mos Craciun a fost darnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, dupa un drum de aproape 14 ore dus intors, la temperaturi intre -3 si -20 de grade, cu ceata de nu vedeai la 10 m, am intrat in posesia unui frumos V-Strom de 650, K8 la 13.000 km.

Astfel visul meu de aproape 2 ani s-a implinit. Mos Craciun a fost darnic.

 

sa te bucuri de ea... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa atita rabdare si sperante meriti felicitari,dupa cit de darnic a fost mosul cu tine merita el un pupic (sper ca i-ai zis o poezie :) )

s-o stapinesti sanatos,si sa te bucuri alaturi de ea de drumuri lungi si frumoase .

aaa..sa nu uit, pe toti noi veniti ii asteptam la intrunirea anuala a vstromaniacilor ( macar atunci sa facem cunostinta ) ...tineti aproape...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, dupa un drum de aproape 14 ore dus intors, la temperaturi intre -3 si -20 de grade, cu ceata de nu vedeai la 10 m, am intrat in posesia unui frumos V-Strom de 650, K8 la 13.000 km.

Astfel visul meu de aproape 2 ani s-a implinit. Mos Craciun a fost darnic.

S-o stapanesti sanatos si multi km fara suparari (min 200000km)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!!!!

Mai avem un ...galbenus printre noi pe langa Mugur si Madalin! :)

Multi Km fara necazuri si sa ne vedem la plimbari si intalniri.

Si nu uita, pe langa faptul ca te-ai ales cu un super motor, ai si ocazia sa cunosti o gasca de super-oameni......v-strom-istii.

La multi ani tuturor!

Cu respect, :)

I.Marinescu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc tuturor pentru urari.

Intr-adevar e un motor grozav si stiu ca si v-strom-istii sunt oameni deosebiti, cu care merita sa hoinaresti prin lume.

Un posesor de V-Strom (sau de motor din aceasta categorie) nu a ajuns in aceasta situatie din intimplare, ci cu siguranta numai dupa ce a cernut toate informatiile si experienta proprie sau a altor motociclisti, pentru ca in final sa aleaga motocicleta care poate sa-i aduca un maxim de satisfactie.

 

Doresc ca noul an sa aduca tuturor numai sanatate, bucurii si implinirea viselor, indiferent daca sunt legate de motociclism sau nu.

De asemenea, doresc sa adunam multi km impreuna, caci inca sunt o multime de locuri frumoase de descoperit.

 

La multi ani!

 

Dan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata RUL mi-a imprumutat piesa lui de pe mobra am facut matrita si am turnat-o din gelcot negru eeee asa a iesit cu putin finisaj e perfect ca si originalul(aveai 2 crapaturi pe el sau copiat si alea:)) )

Piesa are 3mm asa ca va rezista mai mult decit originalul plus ca e copie 100% prinderi tot.O sa fac in timp si pt partea cealalta o matrita sa fie in caz de ......doamne fereste.O sa primesc carbon sa vedem poate ies mai bine din carbon facem un test:)DA pina atunci am de onorat o comanda de genti

post-57784-1294061472_thumb.jpg

post-57784-1294061486_thumb.jpg

post-57784-1294061598_thumb.jpg

post-57784-1294061623_thumb.jpg

post-57784-1294061647_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tata RUL mi-a imprumutat piesa lui de pe mobra am facut matrita si am turnat-o din gelcot negru eeee asa a iesit cu putin finisaj e perfect ca si originalul(aveai 2 crapaturi pe el sau copiat si alea:)) )

Piesa are 3mm asa ca va rezista mai mult decit originalul plus ca e copie 100% prinderi tot.O sa fac in timp si pt partea cealalta o matrita sa fie in caz de ......doamne fereste.O sa primesc carbon sa vedem poate ies mai bine din carbon facem un test:)DA pina atunci am de onorat o comanda de genti

salut. vrem sa vedem si noi cutiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ce sisteme de comunicare intre pilot-pasager si pilot-pilot folositi?

Eu am citeva ore de cind caut si m-am oprit la Midland G8 BT si ALAN 445 BT.

Stiti ceva mai bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut!

 

In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ce sisteme de comunicare intre pilot-pasager si pilot-pilot folositi?

Eu am citeva ore de cind caut si m-am oprit la Midland G8 BT si ALAN 445 BT.

Stiti ceva mai bun?

 

Pentru comunicare pilot-pasager folosesc sistemul Midland BT2 iar pentru comunicare exterioara o statie CB Alan 42 cuplata la BT2 prin fir (n-am optat pentru varianta bluetooth). In general pe mine ma intereseaza comunicarea cu tir-istii pentru radare si depasiri. G8 BT si 445 BT sunt statii PMR care opereaza in banda de 446 MHz. Sunt ok ca statii intre motoare dar eu prefer canalul 22 sa aflu ce este in fata mea. Sistemul Midland BT2 din casca se cupleaza prin bluetooth la telefonul mobil, GPS si eventual un MP3 dar eu personal nu ascult muzica pe mobra. Are un sistem de prioritati foarte bine pus la punct: gps, telefon, pasager.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu Midland BT2 si merge in general bine pana la cca 120km/h. Ce ma supara este ca din cand in cand se pierde legatura cu pasagerul (in general la iesirea din benzinariile moderne) si mufa de cuplare mai sare cand bagi casca pe cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu comunicarea m-am lamurit si hotarit.

Acum caut:

- bare laterale de protectie GIVI TN 532;

- scut motor;

- protectii miini.

 

Stiti unde pot gasi, la preturi rezonabile desigur?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...