rul Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 Ieri, dupa un drum de aproape 14 ore dus intors, la temperaturi intre -3 si -20 de grade, cu ceata de nu vedeai la 10 m, am intrat in posesia unui frumos V-Strom de 650, K8 la 13.000 km.Astfel visul meu de aproape 2 ani s-a implinit. Mos Craciun a fost darnic. S-o stapanesti sanatos si multi km fara suparari (min 200000km)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIonutz Postat Decembrie 30, 2010 Share Postat Decembrie 30, 2010 S-o stapanesti sanatos!!!! Mai avem un ...galbenus printre noi pe langa Mugur si Madalin! Multi Km fara necazuri si sa ne vedem la plimbari si intalniri. Si nu uita, pe langa faptul ca te-ai ales cu un super motor, ai si ocazia sa cunosti o gasca de super-oameni......v-strom-istii. La multi ani tuturor! Cu respect, I.Marinescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Va multumesc tuturor pentru urari. Intr-adevar e un motor grozav si stiu ca si v-strom-istii sunt oameni deosebiti, cu care merita sa hoinaresti prin lume. Un posesor de V-Strom (sau de motor din aceasta categorie) nu a ajuns in aceasta situatie din intimplare, ci cu siguranta numai dupa ce a cernut toate informatiile si experienta proprie sau a altor motociclisti, pentru ca in final sa aleaga motocicleta care poate sa-i aduca un maxim de satisfactie. Doresc ca noul an sa aduca tuturor numai sanatate, bucurii si implinirea viselor, indiferent daca sunt legate de motociclism sau nu. De asemenea, doresc sa adunam multi km impreuna, caci inca sunt o multime de locuri frumoase de descoperit. La multi ani! Dan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 31, 2010 Autor Share Postat Decembrie 31, 2010 Felicitari pentru alegere. Frumosa culoare. LA MULTI ANI PENTRU 2011! si la cat mai multe plimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 LA MULTI ANI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 sa va aduca anul care vine numai bucurii...la multi ani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 La multi ani!!!!!!!!!fericire si multi bani ca sanatate o avut si cei de pe Titanic:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mki79r Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 La multi ani si un an nou cu cat mai mult asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 La multi ani si numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Tata RUL mi-a imprumutat piesa lui de pe mobra am facut matrita si am turnat-o din gelcot negru eeee asa a iesit cu putin finisaj e perfect ca si originalul(aveai 2 crapaturi pe el sau copiat si alea:)) ) Piesa are 3mm asa ca va rezista mai mult decit originalul plus ca e copie 100% prinderi tot.O sa fac in timp si pt partea cealalta o matrita sa fie in caz de ......doamne fereste.O sa primesc carbon sa vedem poate ies mai bine din carbon facem un test:)DA pina atunci am de onorat o comanda de genti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbc_marius Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 Tata RUL mi-a imprumutat piesa lui de pe mobra am facut matrita si am turnat-o din gelcot negru eeee asa a iesit cu putin finisaj e perfect ca si originalul(aveai 2 crapaturi pe el sau copiat si alea:)) )Piesa are 3mm asa ca va rezista mai mult decit originalul plus ca e copie 100% prinderi tot.O sa fac in timp si pt partea cealalta o matrita sa fie in caz de ......doamne fereste.O sa primesc carbon sa vedem poate ies mai bine din carbon facem un test:)DA pina atunci am de onorat o comanda de genti salut. vrem sa vedem si noi cutiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Va salut! In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ce sisteme de comunicare intre pilot-pasager si pilot-pilot folositi? Eu am citeva ore de cind caut si m-am oprit la Midland G8 BT si ALAN 445 BT. Stiti ceva mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Va salut! In alta ordine de idei, as vrea sa va intreb ce sisteme de comunicare intre pilot-pasager si pilot-pilot folositi? Eu am citeva ore de cind caut si m-am oprit la Midland G8 BT si ALAN 445 BT. Stiti ceva mai bun? Pentru comunicare pilot-pasager folosesc sistemul Midland BT2 iar pentru comunicare exterioara o statie CB Alan 42 cuplata la BT2 prin fir (n-am optat pentru varianta bluetooth). In general pe mine ma intereseaza comunicarea cu tir-istii pentru radare si depasiri. G8 BT si 445 BT sunt statii PMR care opereaza in banda de 446 MHz. Sunt ok ca statii intre motoare dar eu prefer canalul 22 sa aflu ce este in fata mea. Sistemul Midland BT2 din casca se cupleaza prin bluetooth la telefonul mobil, GPS si eventual un MP3 dar eu personal nu ascult muzica pe mobra. Are un sistem de prioritati foarte bine pus la punct: gps, telefon, pasager. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Am si eu Midland BT2 si merge in general bine pana la cca 120km/h. Ce ma supara este ca din cand in cand se pierde legatura cu pasagerul (in general la iesirea din benzinariile moderne) si mufa de cuplare mai sare cand bagi casca pe cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Si aproape gata .....mai am doar putin retus si vopsitul.Cred ca e ok nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 OK?! Este super reusita. Bravo! Felicitari pentru indeminare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Se multumeste saptamana asta cred sper etc etc ) sa termin un set de genti laterale siiiiii am gasit o solutie mult mult mai buna decit cea propusa pina acuma pun poze cum termin un set Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Cu comunicarea m-am lamurit si hotarit. Acum caut: - bare laterale de protectie GIVI TN 532; - scut motor; - protectii miini. Stiti unde pot gasi, la preturi rezonabile desigur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 eu mi-am luat recent bare givi de la fabio,pt dl 1000, la pret bun da-i un mesaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 (editat) Cu comunicarea m-am lamurit si hotarit.Acum caut: - bare laterale de protectie GIVI TN 532; - scut motor; - protectii miini. Stiti unde pot gasi, la preturi rezonabile desigur? Piese originale Suzuki gasesti si la service-ul de pe BD-Timisoara langa spalatoria auto. Aparatorile de maini pt DL650 sunt acesorii si sunt mai scumpe cca 200 roni/set. Cele de DL1000 sunt piese din dotarea stok si sunt mai ieftine cca 70 roni/set, dar mai trebuie cateva suruburi modificate, inlocuite, lungite pt adaptare la DL650. Editat Ianuarie 5, 2011 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Cu comunicarea m-am lamurit si hotarit.Acum caut: - bare laterale de protectie GIVI TN 532; - scut motor; - protectii miini. Stiti unde pot gasi, la preturi rezonabile desigur? Eu mi-am luat crash-bar-ul cu 100 de euro. Scutul de motor costa cam 160 de euro dar mare atentie ca nu prinde bine de crash-bar-ul GIVI. Scutul este proiectat sa se prinda cu engine-guard-ul pe care deja il ai pe mobra, dar intrucat vrei sa renunti la el si sa treci la GIVI trebuie facuta o adaptare. Preturile de hand-guard ti le-a dar Bogdan. Am vazut in pozele postate ca nu ai nici cric central si-ti recomand sa ti-l achizitionezi pe cel de la SW-Motech. Mai este si asta tot vreo 160 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 Cu comunicarea m-am lamurit si hotarit.Acum caut: - bare laterale de protectie GIVI TN 532; - scut motor; - protectii miini. Stiti unde pot gasi, la preturi rezonabile desigur? Salut! Daca vinzi crash bar-ul care il ai acum montat as fi interesat sa-l cumpar eu...astept un pm cu un pret... Iar despre scut am inteles ca face Fabio unul....eu zic sa astepti sa vezi ce face. Protectii pt maini http://www.elfworkshop.ro/www/SET-PROTECTI...accesoryListing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GDan Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Vind barele de protectie originale de pe DL 650 sau schimb cu bare Givi TN 532. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lauramarginea Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Bogdan avansez incet incet pt inca caut solutia perfecta deocamdata sunt pe drumul bun....c-am in stadiu asta sunt...va urma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Bogdan avansez incet incet pt inca caut solutia perfecta deocamdata sunt pe drumul bun....c-am in stadiu asta sunt...va urma asa frate!!! asa trebuie sa arate niste cutii pt off road!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.