Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am constatat un lucru ciudat si care ma supara, mi se reseteaza ceasul de la bord si daca am setat pe trip 1 sau 2 revine pe km. mare si ceasul revine in tot deauna la ora 1. Si mai am o problema, farurile bat cam sus si nu stiu de unde se regleaza....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut..

 

Poate cineva sa-mi trimita manualul de utilizare in limba Engleza? Tocmai mi-am luat un v-storm 650 adus din Germania, dar manualul este in limba Germana si nu pricep mai nimic... :bounce:

 

multumesc..

an, km, pret?

ca si eu sunt in cautare de un dl 650

..imcearca pe www.electromania.ro acolo au carti tehnice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

an, km, pret?

ca si eu sunt in cautare de un dl 650

..imcearca pe www.electromania.ro acolo au carti tehnice

Multumesc! :bounce:

08/2005 6200Km 5100E Germania..l-am vazut pe Mobile.de am negociat putin cu neamtul..si am trimis un tip cu remorca..

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apropo mai era si acest thread deschis de As la sectiunea enduro.

Ar trebui sa votam ce e V-strom enduro sau strada :rusinica: si apoi sa le unim!

 

Tin minte ca la mitingul pentru Alex era un strom albastru cu semnalizatoare de Oltcit (sau ma rog, similar). Poate o fi Jordan dar care zice ca nu are timp sa intre pe forum :cheers:

Ma uit pe pozele de la iesirile HW si vad ca si As si Levap aveti semnale aftermarket pe fata. Nu v-a ramas vreunul original intreg de vinzare?

 

Salut!

 

M-am inscris si eu ieri pe acest site si un om binevoitor cu incepatorii mi-a dat topicul asta.

Eu incep scoala saptamana asta si vreau sa imi iau un V-strome, pe mine ma tenteaza foarte mult unul nou.

Sti cum e, saracul nu isi permite lucruri ieftine. Am vazut ca sunteti cativa care au V-strome si voiam ma sfatuiesc cu voi in cateva probleme?

 

1. Pentru incepatori e bun un otor ca asta?

2. Merita sa iau unul nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salut!

 

M-am inscris si eu ieri pe acest site si un om binevoitor cu incepatorii mi-a dat topicul asta.

Eu incep scoala saptamana asta si vreau sa imi iau un V-strome, pe mine ma tenteaza foarte mult unul nou.

Sti cum e, saracul nu isi permite lucruri ieftine. Am vazut ca sunteti cativa care au V-strome si voiam ma sfatuiesc cu voi in cateva probleme?

 

1. Pentru incepatori e bun un otor ca asta?

2. Merita sa iau unul nou?

 

salut si bine ai venit,

1. e bun

2. v-strom merita oricum si nou si sh mai ales ca nu gasesti mai vechi de 2003, acum depinde de buzunarul tau.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

M-am inscris si eu ieri pe acest site si un om binevoitor cu incepatorii mi-a dat topicul asta.

Eu incep scoala saptamana asta si vreau sa imi iau un V-strome, pe mine ma tenteaza foarte mult unul nou.

Sti cum e, saracul nu isi permite lucruri ieftine. Am vazut ca sunteti cativa care au V-strome si voiam ma sfatuiesc cu voi in cateva probleme?

 

1. Pentru incepatori e bun un otor ca asta?

2. Merita sa iau unul nou?

Vezi ca nu e V-Storme..e V-Storm..si pentru incepatori e bun daca esti suficiant de inalt. E greu de stapanita la viteze ff mici..daca nu esti inalt ai pus-o,o tavalesti pe jos cat ai zice peste.Incearca pt.inceput cu un Minsk sau ceva mic pana in 250 cc.Incepe treptat..nu te grabi..invata si dupa aia avanseaza pe modele mai mari.

 

 

 

Stie cineva cum poti scapa de turbulentele de la viteze peste 100? eu cred ca trebuie sa schimbi parbrizul cu unul mai mare. :rusinica:

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu e V-Storme..e V-Strom..si pentru incepatori e bun daca esti suficiant de inalt. E greu de stapanita la viteze ff mici..daca nu esti inalt ai pus-o,o tavalesti pe jos cat ai zice peste.Incearca pt.inceput cu un Minsk sau ceva mic pana in 250 cc.Incepe treptat..nu te grabi..invata si dupa aia avanseaza pe modele mai mari.

Stie cineva cum poti scapa de turbulentele de la viteze peste 100? eu cred ca trebuie sa schimbi parbrizul cu unul mai mare. :rusinica:

STROM..la naiba :cheers:

:cheers:

Editat de Talpa_mare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum poti scapa de turbulentele de la viteze peste 100? eu cred ca trebuie sa schimbi parbrizul cu unul mai mare. :rusinica:

trebuie sa schimbi parbrizul sau sa adaugi unu care se ridica, am vazut pe louis la 119 € si arata chiar bine :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fratilor de cateva ore am bagat in curte si eu un DL 650. Am facut azi 10 Km in oras. In general prima impresie este pozitiva, dar ma exaspereaza busitura din suspensia fata la iesirea dintr-o groapa relativ mica. Am vazut ca s-a mai discutat aici pe aceasta tema, dar nu am gasit concluzia. V-as ruga cateva sfaturi de la posesorii mai vechi, legate de setarea suspensiilor ( fata, spate) :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sant nou. Am V-Strom-ul de o saptama. Inainte am mers pe F650/99. Mi se pare o motocicleta extraordinara. Destul de usoara, puternica, cu un cuplu fenomenal, foarte comoda la drum lung, sprintena si docila in oras. Am numai 400 de Km cu ea, si deja m-am acomodat. Nu i-mi vine sa ma mai urc pe BMW, pe care inca nu l-am vandut. Singurele probleme, setarea suspensiilor si un zgomot suparator in suspensia fata la trecerea peste gropi. Acum incerc diverse variante de reglaj si incerc sa identific sursa exacta a zgomotului.Daca aveti idei, solutii ar fi bine venite. V-Stromul meu este din 2006 si are 3000Km. Salutari tuturor V-Strom-istilor si asfalt uscat :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Si-aici un Wee-Stromer. Din 2005 - 11.000 km, il am de o saptamana. Este motocicleta pe care mi-o doresc de un an.

 

Ia mai bine, spuneti-mi cum rezolvam cu:

 

- scutul pentru motor (vreo 170 USD la italieni)

- crash baruri laterale (discutii mari intre crash barul de la Givi si celelalte)

- coburi si topcase

 

Asfalt uscat de joi incolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Hello all,

 

Si eu posesor de Wee Strom de o saptamana - 5000 EUR/11.000 km. Am facut deja vreo 300 de km si e cu totul altceva decat eram obisnuit.

 

E al dracului de manevrabila si friendly. Am problemele urmatoare: vreau crashbar si scut de motor, apoi topcase si sidebags si sunt atatea optiuni de habar nu am la care sa ma hotarasc.

 

Saptamana viitoare vreau sa o inscriu la o verificare, schimbare de ulei, stuff.

 

Btw, sunt ploiestean dar locuiesc si lucrez in Bucuresti, functie de cand gasesc garaj de saptamana viitoare sunt cu ea in Bucuresti si o sa vin si eu la arc miercuri daca nu ploua.

 

Daca sunteti amatori de o iesirea duminica asta catre Brasov, pe Cheia, strigati in gura mare poate facem o iesire.

 

Ma gasiti la alexman1982 (YM) sau 0743 090 742.

 

Asfalt uscat de joi incolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de pe soseaua de centura de la PNEUROM aproape de trecerea spre Domnesti. Nu cred ca sant cei mai ieftini, dar au cauciucuri pe stoc, demontarea, montarea si echilibrarea intra in pret. :burnout:

 

Multumesc man o sa vad ce o sa fac..am gasit si pe net..pe mine m-ar interesa Metzler Tourance , pe net erau cu 600 lei bucata, dar totusi as vrea sa fie echilibrat dupa ce-l montez, ca pe aici nu prea sunt dispozitive de felul asta pt moto.

 

 

--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 20:41 -------------

Hello all,

 

Si eu posesor de Wee Strom de o saptamana - 5000 EUR/11.000 km. Am facut deja vreo 300 de km si e cu totul altceva decat eram obisnuit.

 

E al dracului de manevrabila si friendly. Am problemele urmatoare: vreau crashbar si scut de motor, apoi topcase si sidebags si sunt atatea optiuni de habar nu am la care sa ma hotarasc.

 

Saptamana viitoare vreau sa o inscriu la o verificare, schimbare de ulei, stuff.

 

Btw, sunt ploiestean dar locuiesc si lucrez in Bucuresti, functie de cand gasesc garaj de saptamana viitoare sunt cu ea in Bucuresti si o sa vin si eu la arc miercuri daca nu ploua.

 

Daca sunteti amatori de o iesirea duminica asta catre Brasov, pe Cheia, strigati in gura mare poate facem o iesire.

 

Ma gasiti la alexman1982 (YM) sau 0743 090 742.

 

Asfalt uscat de joi incolo...

Felicitari..sa-l porti sanatos si fara incidente..

Vezi ca ai un magazin langa Ploiesti in comuna Tatarani cum iesi din Poliesti inspre Buc. Is un pic neseriosi cu termenul de livrare dar gasesti lururi faine acolo..si poti si comanda de la Louis la pret de catalog..

Astfalt uscat! si ai grija! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Stiu de magazin, am comandat o groaza de lucruri de la ei si nu au fost neseriosi - adica si-au respectat termenele, ba chiar le-au adus mai devreme. Doar ca de vreo luna nu mai dureaza 2 saptamani comanda, ci 3. Asta probabil pentru ca pentru majoritatea produselor cerute si-au facut un stoc mai mare.

 

Acum totul e stabilit, ieri seara am gasit si garaj, de duminica o voi aduce in Bucuresti. Poate reusim sa ne mobilizam (poate voi sunteti deja mobilizati) si ne intalnim cat mai multi V-Stromisti.

 

Godspeed.

 

Multumesc man o sa vad ce o sa fac..am gasit si pe net..pe mine m-ar interesa Metzler Tourance , pe net erau cu 600 lei bucata, dar totusi as vrea sa fie echilibrat dupa ce-l montez, ca pe aici nu prea sunt dispozitive de felul asta pt moto.

<small>--- Mesaj completat în 07 Aug 2007 20:41 -------------</small><br/>

Felicitari..sa-l porti sanatos si fara incidente..

Vezi ca ai un magazin langa Ploiesti in comuna Tatarani cum iesi din Poliesti inspre Buc. Is un pic neseriosi cu termenul de livrare dar gasesti lururi faine acolo..si poti si comanda de la Louis la pret de catalog..

Astfalt uscat! si ai grija! :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Vad ca V-STROM-isti sant ori fugiti din tara, sau scumpi la vorba (scris). Vin si eu cu o intrebare. Cine are cei mai multi Km. cu DL 650 si ce probleme a intampinet pana acum? Problemele mele pana acum (4500 km):clancaneli in furca fata la trecerea peste gropi (cauza nu am depistat-o desi am verificat jocuri, strangeri si nivel de ulei) si un inexplicabil fals punct mort intre viteza 3-4. Probabil nu am actionat levierul destul de ferm la trecerea din viteza 3 in 4 si se tura in gol. Nu am mai reusit sa schimb 4 pt. ca nu mai intra. Am redus viteza si am schimbat pana la 0 ,dupa care cutia de viteze si-a revenit functionind normal. Am patit chestia asta de 2 ori. Evident voi fi mai atent la schimbarea vitezelor si o tin sub observatie!!!??? Alt incident am zgariat din prostie foarte rau parbrizul , iar la Suzuki mi-au dat un pret astronomic 199 euro pt un petic de plexiglas. In concluzie la iarna ma voi apuca de confectionat parbrize ( standard si un pic mai mari) Am ceva experienta pt. ca am mai facut pt BMW F650 care are o forma mult mai complicata si care la AutoBavaria costa doar 112 euro.Aviz amatorilor. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...