Sari la conținut

Mini Service Suzuki Dr 650!


Postări Recomandate

Am vrut azi sa schimb bujiile la motor si m-am trezit ca una din bujii s-a rupt si a ramas acolo.

Cum o scot mai exact unde sa ma duc ca nu am de gand sa desfac eu motorul, sau se poate scoate si altfel?

 

Please help

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Problema rezolvata. Multumesc ZIDU' cum te prind o sa dau cu bere in tine :cheers: :D :baldy:

 

PS. Ceea ce unii vroiu sa-mi faca desfacand chiuloasa ZIDU' a rezolvat in 10 minute fara sa desfaca nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai detaliu principal este ZIDU' de el ai nevoie daca patesti asa ceva, are o cutie mica cu trei scule, mestereste 10 minute timp in care ii tii frumos o sursa de lumina sa vada omu ce face si dupa 10 minute rasufli usurat ca nu a trebuit sa desfaci motorul.

 

In principiu ideea e sa eviti o astfel de problema, nu fortezi niciodata bujia daca nu intra la mana nu fortezi cu vreo cheie sau ceva ca strici filetul si se impute treaba, nu trebuie nici stransa in disperare ca tot naspa e.

Daca totusi se intampla mai ramane o solutie ZIDU' :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trusa respectiva continea extractoare de suruburi (se gasesc peste tot, trusa cu care am venit eu era imprumutata de la draku). Cazul bujiei rupte e ideal pt sculele astea, bujia rupta e defapt un surub rupt cu o gaura mare pe mijloc.

ca metoda e lucru - se alege extractorul care se infige cel mai bine in gaura aia si se roteste spre stanga :cheers:

pt a fi sigur ca nu curg particule de metal in piston se unge extractorul cu niste prenadez (doar se umezeste) care va fi sopalat usor cu ceva benzina.

 

atentie cand infiletati bujiile, ele trebuie sa intre usor pe filet, la mana. Daca se gripeaza nu insistati cu forta. Nu folositi chei lungi pt a strange bujiile e usor sa le rupeti

 

Din pacate dr-ul lui ktmbull nu a vrut sa porneasca (scanteie cat china, uda bujiile, dar nu pleaca) suspectez ori benzina nasoala ori jiglere infundate

 

Ar trebui incercat cu un spray de pornire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi a pornit. :baldy: L-am dus la un service langa Podul Constanta, drumul pana acolo a fost destul de naspa, adica l-am impins :baldy: acolo dupa ce a fost desfacut carburatorul si curatat ca prin minune a pornit, i-am schimbat si uleiul si acum asteapta o tura!!

 

Multam again ZIDU' :cheers: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi a pornit. :D L-am dus la un service langa Podul Constanta, drumul pana acolo a fost destul de naspa, adica l-am impins :ok: acolo dupa ce a fost desfacut carburatorul si curatat ca prin minune a pornit, i-am schimbat si uleiul si acum asteapta o tura!!

 

Multam again ZIDU' :crack: :crack:

 

Mda... nasol sa il impingi pana acolo! Bine ca s-a rezolvat cu bujia! Deh! cine stie... cunoaste!!! :blbl:

 

bafta si ne auzim... poate reusim sa iesim in weekend, cine stie!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Alta problema, nu mai fac topic nou ca n-are rost!

 

Azi ma duc sa dau jos roata fata pentru ca aveam pana, desfac suruburile si am surpriza sa se reteze unul de la nivelul prinderii. Pun o poza pentru a se intelege exact.

Care-i solutia, trebuie schimbata toata piesa?

 

PS. Scuze pentru calitatea pozei, maine revin cu una mai buna.

post-3915-1143838341_thumb.jpg

post-3915-1143838370_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alta problema, nu mai fac topic nou ca n-are rost!

 

Azi ma duc sa dau jos roata fata pentru ca aveam pana, desfac suruburile si am surpriza sa se reteze unul de la nivelul prinderii. Pun o poza pentru a se intelege exact.

Care-i solutia, trebuie schimbata toata piesa?

 

PS. Scuze pentru calitatea pozei, maine revin cu una mai buna.

 

 

e f simplu..

scoti prezonu ala retezat cu un patent,mox ceva k sa tina bine,faci dintr-un surub alt prezon il infiletezi la loc si gata (vezi ,ai grija, sa fie pasu filetelor la fel...)

ai avut mare noroc pt k nu s-a retezat de la "fata" amort

..pai stii ce buleala iese daca faci ceva cu sudura acolo?hmmm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io as fi de parere sa-l retezi la fata, dai o gaura unde a fost prezonul, dai filet, iti faci alt prezon la un strungar si il infiletezi acolo.Cred ca e mai sigur decat sudura.

 

Din ce se vede in poza ai si destula "carne" pe piesa ca sa poti da filet linistit.

 

e f simplu..

scoti prezonu ala retezat cu un patent,mox ceva k sa tina bine,faci dintr-un surub alt prezon il infiletezi la loc si gata (vezi ,ai grija, sa fie pasu filetelor la fel...)

ai avut mare noroc pt k nu s-a retezat de la "fata" amort

..pai stii ce buleala iese daca faci ceva cu sudura acolo?hmmm

 

 

 

 

Gand la gand cu bucurie :moto: :moto:

Editat de hell biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Suzineta face iar figuri :moto: asa ca cer ajutorul again

 

Piesa de mai jos ma dispera de ceva timp, adica scoate niste zgomote ciudate (scartie). Am dat-o cu toate cacaturile dar continua sa scartie pe creierii mei. Are cineva vreo idee, cu ce s-o mai ung, sau tre s-o schimb?

 

:rock:

post-3915-1182764646_thumb.jpg

post-3915-1182764662_thumb.jpg

post-3915-1182764682_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzineta face iar figuri :moto: asa ca cer ajutorul again

 

Piesa de mai jos ma dispera de ceva timp, adica scoate niste zgomote ciudate (scartie). Am dat-o cu toate cacaturile dar continua sa scartie pe creierii mei. Are cineva vreo idee, cu ce s-o mai ung, sau tre s-o schimb?

 

:rock:

 

Salut.

 

poate scartaie din interior. Principiul lui de functionare e simplu, melc/roata melcata. poate cu ce i-ai dat tu,pe unde vad in poza a3-a, nu a ajuns si pe la piesa aia din interior.

Incearca sa desfaci surubelul ala care il are langa locasul unde intra cablul de chilometraj, scoate cablul de acolo, Ia un spray de lant mai vascos (gen yacco ala de cross, e mai gros) si baga-i un jet, doua prin gaura aia. Si daca tot ai descfacut incearca sa dai jos cablul de kilometraj si baga-i si lui pe la capete niste chestie d'aia alunecoasa. Poate nu scartaie de acolo si e de la capatul cablului.

 

Spor!

Editat de adiviraj
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal. desi am alta mobra vreau de mult sa achizitionez un dr si as dori sa va intreb daca la modelele fabricate intre 94' si 98' se gasesc piese ? la aprilia spre ex. au catalog valabil numai din 97' in sus si nu stiu c sa-ti comande la o mobra mai veke....bafta :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni am si io un dr din 94 cu pornire la buton!toate bune si frumoase.Problema este ca nu lucreaza decompresorul si omor bateria aiurea! va rog frumos daca stiti cumva unde trebuie sa vina firele de la decompresor sau cum as putea sa fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...