Sari la conținut

ISTORIA Chopperelor UNDE A INCEPUT


robychopper
 Share

Postări Recomandate

Salut.

 

Si noua ne plac foarte mult aceste "minunatii". Si cu cea mai mare placere am face astfel de articole la Motolife despre asa ceva. In ultimul numar chiar avem un astfel de articol. Speram la si mai multe in numerele viitoare.

Am sa va explic insa de ce nu putem avea mai multe materiale despre "armasarii" aia de pe net. Vedeti si voi ca pozele sunt extraordinar de mici si in revista nu ar putea avea o dimensiune mai mare de 5 pe 5 cm. Si nu cred ca voi vreti articole cu timbre! Si noi murin de ciuda, dar asta e...

 

O sa incercam sa le gasim pe cele din Romania, sa stimulam aceasta "manie" si sa avem cat mai multe articole si poze. CAm asta e.

 

Bafta si noroace. :D

skorpion

pai articolul cu istoria chopperelor vi lam trimis eu de aici din barcelona...tradus din revista BIKER ZONE.....

sper sal publicati

mai bine miai spune,ca o sami faceti si mie un pustiu de bine si imi trimiteti si mie revista aici in barcelona,costurile postale le platesc eu numai sa mio trimiteti

te salut roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 65
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

skorpion pai daca colaborati cu mine eu va trimit in fiecare luna cite un reportaj

de aici din spania cu noutati...si choppere

astept raspuns pe mail

salut roby :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai articolul cu istoria chopperelor vi lam trimis eu de aici din barcelona...tradus din revista BIKER ZONE.....

sper sal publicati

mai bine miai spune,ca o sami faceti si mie un pustiu de bine si imi trimiteti si mie revista aici in barcelona,costurile postale le platesc eu numai sa mio trimiteti

te salut roby

 

vezi tu Roby, mai e o chestie cu drepturile de autor

chiar daca s-ar putea sa nu afle cei din Spania pe mine, cel putin, m-ar roade putin.

 

in orice caz revista MotoLife incearca sa ii multumeasca pe toti indiferent de parerile noastre personale. astfel au fost prezentate cateva (ce-i drept poate ca prea putine) choppere dar si cativa artizani in domeniu.

 

trebuie sa aveti in vedere ca totusi trebuie prezentate motociclete realizate Klumea si nu doar improvizatii care pot parea frumoase dar... nu vreau sa fiu neamt dar totusi un chopper (ca orice motocicleta) tre' sa fie si exploatabila.

de aceea preferam sa nu prezentam "motociclete" cu roti de masina si alte alea... si nu din motive subiective, nu pentru ca nu vrem noi, dar nici tie nu cred ca ti-ar place sa iti prezint motocicleta (simsonul ala din TM) si sa scriu ceea ce cred eu despre ea. pt ca nu conteaza doar aspectul...

 

nu vreau sa supar pe nimeni dar asta e

 

dati-mi un chopper belea si facem un articol de minim 4 pagini

 

e o promisiune. eu personal ma voi ocupa sa se realizeze chiar daca prefer sa il scrie altcineva... (mie nu prea imi plac)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ez rider chestia cu dreptul de autor am inteleso

.....eu nu am trimis la voi la moto life nici o poza dea motorului meu....

.....sunt o gramada de reviste in care apar motoare cu roti de masini si modificate asa din topor si nu sunt cine stie ce performante ale motorului...

......eu ma refeream la reportajul cu istoria chopperelor si doar atit....

.......cit despre alte motoare de aici din barcelona am sa fac eu poze la motoare vorbesc cu proprietarul si imi da toate detaliile asa ca reportajul va fii facut de mine si nu va fii tradus de prin vreo revista

.......si vorbind despre choppere aici in barcelona sunt o gramada cu performante ca motor si modificare si as fii dispus sa le fac poze si sa va trimit detaliile

te salut respecte roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ez rider chestia cu dreptul de autor am inteleso

.....eu nu am trimis la voi la moto life nici o poza dea motorului meu....

.....sunt o gramada de reviste in care apar motoare cu roti de masini si modificate asa din topor si nu sunt cine stie ce performante ale motorului...

......eu ma refeream la reportajul cu istoria chopperelor si doar atit....

.......cit despre alte motoare de aici din barcelona am sa fac eu poze la motoare vorbesc cu proprietarul si imi da toate detaliile asa ca reportajul va fii facut de mine si nu va fii tradus de prin vreo revista

.......si vorbind despre choppere aici in barcelona sunt o gramada cu performante ca motor si modificare si as fii dispus sa le fac poze si sa va trimit detaliile

        te salut  respecte roby

articolul ala s-ar putea sa intre.

 

1 era o idee ... prezentam motorul tau (pe care il stiu) dar scriu ce cred eu despre el (argumentat) ... ce zici facem?

 

mie personal nu imi plac chopper-ele dar nu asta e motivul pt care nu apar in revista. chiar am facut o promisiune si intentionez sa ma tin de ea. altcineva, de la MotoLife va face o prezentare sau chiar un drive-test. pana acum nu vad nici o oferta eu inca astept

iata si un nr de telefon: 0723540027 (numarul meu)

 

eu personal ma lupt pentru a face o revista fara articole preluate de pe net sau din alte reviste, o revista 100% romaneasca, cu motociclete prezente pe piata noastra, cu motare "facute" pe la noi.

pentru asta avem nevoie si de voi. pareri, sugestii, etc.

daca apar sau nu ...

voi ne acuzati ca nu facem articole despre choppere dar nu isi pune nimeni motorul la bataie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ez rider

1 era o idee ... prezentam motorul tau (pe care il stiu) dar scriu ce cred eu despre el (argumentat) ... ce zici facem?

 

ok sunt de acord

doar sa nu fie cu critici mari aduse la motorul meu

suint de acord daca vrei sal publici

spunem daca ai nevoie de ceva detalii ok

te salut si numai bine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok sunt de acord

  doar sa nu fie cu critici mari aduse la motorul meu

  suint de acord daca vrei sal publici

vezi... tocmai asta e problema eu cel putin sunt mai carcotas (a se citi obiectiv) daca as scrie critic tu te-ai supara si ... alea alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok sunt de acord

  doar sa nu fie cu critici mari aduse la motorul meu

  suint de acord daca vrei sal publici

vezi... tocmai asta e problema eu cel putin sunt mai carcotas (a se citi obiectiv) daca as scrie critic tu te-ai supara si ... alea alea.

daca tiara place si tie chopperele si nu ai avea bani sati cumperi ceva mare ca cubicaj sau chopper din fabricatie,iti zic sigur ca ai aprecia motorul meu

asta e fiecare face ce poate si din ce poate pe gustul lui in limita posibilitatilor

in rest daca se pun choppere in motolife sigur nu trebe sa fie super mega choppere in sensul de putere a motorului si multe alte chestii

si nu uitati ca suntem in romania si nu sunt de toate si nici bani

salut roby :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu la asta ma refeream

stiu ca la baza e un simson si am tinut cont de asta cand am facut aprecierile.

eu incerc sa fiu insa obiectiv si pt ca motolife nu e o rev de choppere nu pot sa scriu doar despre cum arata.

 

1. cum virezi cu ea?

2. cum se comporta la un slalom prin trafic

3. cum treci peste o groapa....

etc. etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca o luam asa.....cum vireaza aia dei vezi prin reviste cu furci de 2 metri

.....cu un chopper nu se fac slalomuri ca si cu un speeder..normal

.....incerc sa nu trec prin groapa cum facem in general chopperisti ca doar nu suntem cu enduro

..... si daca chiar dai intro groapa o simti dar asta este, este chopper si e normal sa fie asa

.....ce sa mai zicem de cadru rigid nu ca tot pe choppere sunt montate

adevarul e ca daca ai in singe chopperul vei ramine cu el in singe toata viata

...... parerea mea e ca ar fii mai bine sa apara o revista total pentru choppere, gen e.z. rider,custom machines,in the wind,biker zone,

.......sigur ca chopperele din tara ar fii mult mai apreciate de o revista dedicata chopperelor

asta e te salut

.......si daca nuti plac chopperele nu vad ce reportaj ai putea scrie mai bine ai lasa pe altul

parerea mea

sper ca nu te supara ce am spus

si inca o data salut :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravoooooooo...bravooooo...ZILE ROBY!asa poate se mai invatza si ei minte....imi vine sa rad....buahahhaha!(no ofense iziraideru`)...cica:"cum virezi"...e.z. rider,in caz k nu stiai ,asta e ultima intrebare pe care si-o pune un chopperist adevarat!adica,vreau sa zic ca astea nu sunt intrebari! :) :) :( si gropile?!:)) pai le ocolesti.si daca nu poti...asta e ,taci si bagi..dar cu capul sus!sta tu nu ai cum sa o stii de vreme ce nu-ti plac chopperele!nu intelegi!poate o fi si ceva de genu asta la spedere dar...eu ca si ceilalti de aici...nu intelege.sau poate ca intelegem,dar nu facem "comentarii" prt ca pur si simplu nu ne intereseaza ....alte motoare...sau ce-or fi ele...bafta! si sper ca nu s-a suparat nimeni..dar pur si simplu nu m-am putut abtine! oricum SCUZE! roby,tot asa frate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stati mai frate ca aici dezbatem un topic anume. Iar incepem cu imi place vs. nu-mi place? Topicul se numeste "Adevarul despre choppere". Prietene E.Z. rider, daca mai citesti pe aici pe la choppere vei vedea ca NOUA NE PLAC TOATE motoarele, dar PREFERAM chopperele. Asta e! De gustibus non discutandum!

 

Just cool down and focus to the subject, ok?

 

M-am oferit si eu cu motorul pentru un drive test si chiar am vorbit cu E.Z. rider pentru martie. Asa ca hai s-o facem si nu va feriti dava vreti informatii.

 

@catalin: super scula ti-ai facut. Bravo tie! Cum merge?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Topicul se numeste Adevarul despre choppere

 

Eu am pus topicul asta pt ca sunt destul de multi in tara care le plac chopperele si eu zic ca merita si ei sa stie de unde incepe arborele genealogic al chopperelor

Sa inceput in 1924 si in 2004 uitati la ce imaginatie a ajuns omul biker chperist

sa creeze niste chopere ca daca ar mai traii cei care au fost pripii ar fii mindri de realizarile actuale,modificari,adaptari.....ce mai choppere cu un design pe care la unele nici nu le poti descrie in cuvinte numai vazindule iti opresc respiratia

Si te intrebi unde este limita,adevarul ca nu exista limite sau legi pt a creea un choper

Fiecare face motorul asa cum il are in imaginatie

Eu am un mare respect pt cei care au fost primii ACME RUDGE CHOPPERS

respecte inca o data :(

post-24-1077459114_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun topic,f bun articolul despre ACME,,.....

nu uitati insa un lucru: motocicleta-motociclist si mai ales chopper-chopperist e un "mod de viata" si nu se rezuma doar la "unde/cand/cine" a facut primul chopper,uitam mai mereu esenta....

da,istoria ne arata radacinile,korect,dar nu doar asa argumentam in fata altora pasiunea care ne uneste,ci prin atitudinea,modul de viata,actiunile noastre.

Nu uitati sa fiti "bikeri",nu uitati de "brotherhood",concepte care nu sau nascut in tara cangurilor sau a "diavolului tasmanian",ci in America si Europa,unde oamenii cautau( si mai cauta) acea bruma de libertate ramasa printre atate legi si reguli care ne incorseteaza viata.....

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...
Bun topic,f bun articolul despre ACME,,.....

nu uitati insa un lucru: motocicleta-motociclist si mai ales chopper-chopperist e un "mod de viata" si nu se rezuma doar la "unde/cand/cine" a facut primul chopper,uitam mai mereu esenta....

da,istoria ne arata radacinile,korect,dar nu doar asa argumentam in fata altora pasiunea care ne uneste,ci prin atitudinea,modul de viata,actiunile noastre.

Nu uitati sa fiti "bikeri",nu uitati de "brotherhood",concepte care nu sau nascut in tara cangurilor sau a "diavolului tasmanian",ci in America si Europa,unde oamenii cautau( si mai cauta) acea bruma de libertate ramasa printre atate legi si reguli care ne incorseteaza viata.....

 

 

Blackrider

blackrider si acum citesc ce ai scris tu si imi place asa de mult sunt putini care gindesc ca si tine

 

:D :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am redeschis topicul asta ...pentu noii intratii pe accest forum ....

sper sa merite din nou repunerea in circulatie:))))al acestui topic:)))

salut la toti:) :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

extraordinare Copperele din anii 20 si 30, nici eu n-am stiut, credeam ca vine din SUA.

 

nici mie nu-mi place ideile astea a unora (..Chopperele merg incet, probleme la viraje, gropi...) de cite ori am calatorit in Grup chiar daca am fost singurul Chopperist, nimeni nu a trebuit sa astepte dupa mine sau sa ma ajute so trec prin gropi, in 1998 am urcat la Deva cu doua Choppere pina in cetate pe noroi dupa ploaie, celalalt era Simson ca al lui Roby si el a urcat chiar mai usor decit mine, eu am o placere foarte mare sa conduc Chopper dar imi plac si alte motoare (mai putin alea necustomizate) dar nu m-as gindi sa ii spun enduristului ca la 140 isi ia zborul pe Autostrada sau celui cu motor de viteza ca sta cocsat pe el pt. ca (aproape) fiecare stil de motor are ceva ce imi place si mie.

 

imi este mai simpatic un SIMSON facut frumos ca al lui Roby decit ceva Motocicleta noua originala si fara stil.

 

De alt fel nu sintem asa de multi motociclisti ca sa trebuiasca neaparat sa formam partide si sa luptam intre noi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo lor,

asa cum si prima motocicleta( declarata motocicleta) vine din Belgia daca nu gresesc,dar spiritul de biker-brotherhood nu le apartine lor,ci americanilor...

 

sau poate stiti voi mai multe,eu vorbesc acum din amintiri...

 

 

 

Blackrider

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa iau discutzia de unde a ramas Blackrider.

Din cate imi amintesc prima fratzie de chopperishti(implicit modelul celorlalte) a fost Hells Angels. Derivat de la numele unei escadrile de bombardiere din al doilea razboi mondial, numele shi simbolul(capul de mort cu aripi)sunt luate de baietzii proaspat intorshi de pe front...shi nu din Vietnam, ci din Al Doilea Razboi Mondial. Cam prin '48 (San Berbardino) ia fiintza clubul de motociclishti Hells Angels MC. Avand probleme cu adaptarea la viatza civila shi lipsa ei de adrenalina, membrii clubului traiesc mai mult sau mai putzin pe langa lege(exprimare subtzire ca sa nu-mi sara iar in cap iarashi Pionierii)

Fiind putzini shi America(anii 50 deja) fiind aflata in plina dezvoltare a lumii interlope(sindicatele devin mafii) , Hells Angels sunt un fenomen ushor de trecut cu vederea.

Dupa Vietnam, cand s-au intors acasa noii "recrutzi" ai Hells Angels, fenomenul ia amploare. Inadaptabili la viatza civila, shi nu de putzine ori cu sechele din vremea frontului, multzi soldatzi lasatzi la vatra sunt izolatzi de societate. Ei primesc o suma de bani pentru serviciile oferite Statelor Unite...= Harley. Unii mai norocoshi se fac shi cu o pensie , modica, dar de ajuns pentru benzina:).

De aici incolo incep shi ei sa fie cunoscutzi...Majoritatea erau bine familiarizatzi cu Speed-ul(shi nu ma refer aici la viteza) de catre Unchiul Sam, asha ca in scurt timp devin o fortza importanta in vanzarea metanfetaminelor. Lucreaza (din an in pashti cate unii) ca baietzi de ordine sau pur shi simplu bataushi platitzi.

Poate cel mai cunoscut eveniment e participarea lor la concertul lui Rolling Stones din '69 cand in plata pt ei ( ca baietzi de ordine) a intrat prin contract shi bere in valoare de 500 de parai...buahahhaha...Iar pe vremea aia suma asta era babana!

In fine, s-a iscat o altercatzie shi l-au omorat pe un sarman negraci.Mare scandal bine intzeles ..toate ziarele trambitzeaza!

Ash putea sa mai continui da mi-e tare somn shi parca vad ca nici Dreacu nu o sa citeasca ce am scris aici. Oricum de la ei am "luat" (ma refer la chopperishti)stilul de imbracaminte shi aierul cool... cel puztin.

Poate o data o sa scriu shi despre evolutzia designului la custom chopper shi tzoale de chopperishti, tot legat de subiectul asta. Vrem nu vrem ei ne sunt eroii! Eu unul ii respect shi stimez!

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cam asa era. Iar treaba la Altamont Festival era asa, ca negrul, drogat total, a sarit pe scena si a inceput sa traga in aer cu un pistol, cand un Hell's Angel a sarit pe scena si a injunghiat, deci, nu ei au inceput. Sigur, nu spun, ca sint baieti buni, dar cea ce este paradoxal, ca in faza cea mai cunoscuta despre ei, nu ei au fost de vina. Am citit cartea lui Sonny Barger, si el a scris, ca, intr-un orasel Mid-West era un sheriff, care, cand a vazut pe motociclisti intr-un bar, a intrat cu oamenii lui in carciuma a trimis pe toti biker-i in p'''da mamei lor, dar, inainte de a incepe bataia, a pus pe masa armele si insigna. Si el, si politaii lui!!! Bataie de om intre om.. Dar avea si respect in fata bikerilor. As vrea sa vad, cand vor fi politisti, ca el la noi.... :D

Editat de Pannoniachopper
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai mai bagat pozele cfindva ....mi le-am pus shi eu in garaj ...multi ma intreaba ...sigur nu sunt trucate ? asta ma intreb shi eu ..chit ca realizarea technica pare sa fie...

ma basty cum sa fie trucate....este purul adevar ....am scos articolul dintro revista de choppere de aici din spania si am gasit acceleasi informatii si pe net

te salut ...roby

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma basty cum sa fie trucate....este purul adevar ....am scos articolul dintro revista de choppere de aici din spania si am gasit acceleasi informatii si pe net

 

Revista Univers Moto a avut in nr. 6 un concurs in care s-a intrebat cand a aparut primul chopper si unde. Raspunsul a aparut in nr. 8:

1922, Australia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...