B.B. Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Voi in afara de forum, va mai plangeti in alta parte? ASA ceva nu e admisibil mai oameni buni. Asta inseamna ca aia vand benzina veche, tinuta in containere vreo 2-3 ani si pe care o vand ei de buna. Nu apa, nu altceva, e benzina VECHE. Mergeti la OPC, faceti ceva ca nu e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salut, imi cer scuze daca nu o sa vorbesc prea corect...dar sunt incepator, motor am de 2-3 saptamani, un suzuki gsf 400 16 valve, si mi se opreste in mers, am urmatoarele simptome...la turatie mare merge, dar nu foarte mult timp, scade turatia si incepe sa dea rateuri....daca merg constant cu a 6 la 4000 ture si vreau sa accelerez incepe si da rateuri si mi se opreste si nu mai porneste neam....trebuie s-o las ceva timp(10-15 min) ca sa porneasca....eu am zis ca e de la racire.......ma gandeam ca se incinge prea tare si se opreste...(nu am verificat termostatul, termocupla porneste daca pun fir direct la baterie, in mers nu.mi dau seama daca pleaca...nu stiu sonda care declanseaza termocupla daca este buna. cum s-ar verifica?, daca este buna? antigel are...e plin vasul). Baterie eu zic ca este buna, o s-o masor azi, a avut ceva cocs la borne...l-am curatat si am pus vaselina. rezervorul era tare ruginit...l-am curatat cat am putut de bine(am bagat si feruginol si am clatit foarte bine), precum si canaua...care din pacate nu stiu daca este a motocicletei....[respectivul de la care am cumparat-o o tinea sub o scara....vara-iarna:D, si oricum nu stia decat sa ii dea gaz si cam atat:D] Benzina am pus de la mol cand am adus.o acasa, si apoi de 2 ori de la rompetrol efix, iar cand mi s-a oprit a doua oara am facut plinul de la omv. o sa incerc sa demontez si butonul de pornit oprit sper sa nu.l stric....cat despre carburatoare...nu prea mai am bani ca sa le reglez acum...am inteles ca te costa in jur de 150 ron! multumesc, astept un raspuns ....era sa uit...dupa ce am montat canaua la loc, i-am pus si un filtru de benzina de dacie pe furtunul principal de benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Io zic ca motocicleta odata pornita merge si fara baterie. N-are treaba. Dar nu o mai dati pe electric ca e posibil sa fie de la benzina totusi. Adica lipsa ei. acelasi motor il am si eu si aceasi problema am avuto anu trecut la 160 sam rup gatu si nu alta... rezultatul era de la siguranta aia de la ignition care nu facea contact cum trebuie asta am aflat dupa ce mi-a cazut de tot siguranta ....nu vreau sa va zic ce pareri aveai cei de la service ca explicatia lor era una costisitoare c.d.i bulit. verifica si vezi daca e asta daca nu verifica sfaturile ceolrlalti baeti.. ride save Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mig Postat Septembrie 18, 2010 Share Postat Septembrie 18, 2010 Salut, imi cer scuze daca nu o sa vorbesc prea corect...dar sunt incepator, motor am de 2-3 saptamani, un suzuki gsf 400 16 valve, si mi se opreste in mers, am urmatoarele simptome...la turatie mare merge, dar nu foarte mult timp, scade turatia si incepe sa dea rateuri....daca merg constant cu a 6 la 4000 ture si vreau sa accelerez incepe si da rateuri si mi se opreste si nu mai porneste neam....trebuie s-o las ceva timp(10-15 min) ca sa porneasca....eu am zis ca e de la racire.......ma gandeam ca se incinge prea tare si se opreste...(nu am verificat termostatul, termocupla porneste daca pun fir direct la baterie, in mers nu.mi dau seama daca pleaca...nu stiu sonda care declanseaza termocupla daca este buna. cum s-ar verifica?, daca este buna? antigel are...e plin vasul). Baterie eu zic ca este buna, o s-o masor azi, a avut ceva cocs la borne...l-am curatat si am pus vaselina. rezervorul era tare ruginit...l-am curatat cat am putut de bine(am bagat si feruginol si am clatit foarte bine), precum si canaua...care din pacate nu stiu daca este a motocicletei....[respectivul de la care am cumparat-o o tinea sub o scara....vara-iarna:D, si oricum nu stia decat sa ii dea gaz si cam atat:D]Benzina am pus de la mol cand am adus.o acasa, si apoi de 2 ori de la rompetrol efix, iar cand mi s-a oprit a doua oara am facut plinul de la omv. o sa incerc sa demontez si butonul de pornit oprit sper sa nu.l stric....cat despre carburatoare...nu prea mai am bani ca sa le reglez acum...am inteles ca te costa in jur de 150 ron! multumesc, astept un raspuns ....era sa uit...dupa ce am montat canaua la loc, i-am pus si un filtru de benzina de dacie pe furtunul principal de benzina! Eu ti-as sugera asa: 1. Vezi cum merge fara filtrul ala de dacie. E posibil sa fie prea restrictiv. Se intimpla. 2. Daca nu e din filtru, poti sa incerci cu busonul deschis. Daca merge asa, inseamna ca-s infundate niste canale de ventilatie Daca nu e din 1 sau 2: 3. Verifica sa curga benzina din rezervor 4. Daca ai pompa, ar putea fi de acolo. Oricum, in general e bine sa-ti faci topic separat cu problema ta, ca sa-l vada mai multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Salut, imi cer scuze daca nu o sa vorbesc prea corect...dar sunt incepator, motor am de 2-3 saptamani, un suzuki gsf 400 16 valve, si mi se opreste in mers, am urmatoarele simptome...la turatie mare merge, dar nu foarte mult timp, scade turatia si incepe sa dea rateuri....daca merg constant cu a 6 la 4000 ture si vreau sa accelerez incepe si da rateuri si mi se opreste si nu mai porneste neam....trebuie s-o las ceva timp(10-15 min) ca sa porneasca....eu am zis ca e de la racire.......ma gandeam ca se incinge prea tare si se opreste...(nu am verificat termostatul, termocupla porneste daca pun fir direct la baterie, in mers nu.mi dau seama daca pleaca...nu stiu sonda care declanseaza termocupla daca este buna. cum s-ar verifica?, daca este buna? antigel are...e plin vasul). Baterie eu zic ca este buna, o s-o masor azi, a avut ceva cocs la borne...l-am curatat si am pus vaselina. rezervorul era tare ruginit...l-am curatat cat am putut de bine(am bagat si feruginol si am clatit foarte bine), precum si canaua...care din pacate nu stiu daca este a motocicletei....[respectivul de la care am cumparat-o o tinea sub o scara....vara-iarna:D, si oricum nu stia decat sa ii dea gaz si cam atat:D]Benzina am pus de la mol cand am adus.o acasa, si apoi de 2 ori de la rompetrol efix, iar cand mi s-a oprit a doua oara am facut plinul de la omv. o sa incerc sa demontez si butonul de pornit oprit sper sa nu.l stric....cat despre carburatoare...nu prea mai am bani ca sa le reglez acum...am inteles ca te costa in jur de 150 ron! multumesc, astept un raspuns ....era sa uit...dupa ce am montat canaua la loc, i-am pus si un filtru de benzina de dacie pe furtunul principal de benzina! grija mare la feruginol eu aveam oleaca de rugina l-am spalat cu feruginol. Dupa ce l-am verificat (dupa ce l-am clatit si iar clatit)...rezultatul a fost rugina mult mai multa mi-a ruginit tot rezervoru de l-am schimbat zilele trecute pentru ca imi infunda carburatoarele mereu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Da....cu feruginolul m-au sfatuit asa zisi vopsitori care ei asa fac la rezervoare...pe urma am auzit ca e mai rau...si ca daca bagi feruginol mai e o solutie care trebuie bagata in rezervor ca sa acopere rugina...bla bla bla...una peste alta am dat-o in bara cu feruginolul....filtrul de dacie nu restrictioneaza...chiar s-au adunat bine gunoaie acolo, pompa de benzina nu are....canaua are 2 tevi cu site in cap...una mai mica, cred pt rezerva si una mai mare pt atunic cand nu mergi pe rezerva....ideea e ca mie odata imi curge benzina doar pe rezerva...odata doar pe deschis...odata pe inchis...ciudata treaba! ok, multumesc de sfaturi...maine sper sa ajung la novitec la ploiestori sa curat si sa reglez carburatoarele. multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 19, 2010 Share Postat Septembrie 19, 2010 Rugina iese cu electroliza. Apoi dai cu solutia minune pe dinauntru rezervorului sa nu se mai formeze si pace buna. O singura mobra am avut cu rezervor de tabla, da nu mi-am facut griji in privinta ruginei. In rest... peste iarna daca lasi rezervoru plin ochi cu gaz nu are ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Rugina iese cu electroliza. Apoi dai cu solutia minune pe dinauntru rezervorului sa nu se mai formeze si pace buna. O singura mobra am avut cu rezervor de tabla, da nu mi-am facut griji in privinta ruginei. In rest... peste iarna daca lasi rezervoru plin ochi cu gaz nu are ce se intampla. men carei faza ,si cum se face cu electroliza si ce solutie se da dupa..?sunt curios poate pe viitor ma lovesc de probleme identice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Electroliza e aia cand fierbe solutia din baterie Cauta pe youtube "rust removal electrolisis" si te edifici Numa sa nu aprinzi foc in timpu electrolizei, ca sa nu te edifici de tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Cauta pe youtube "rust removal electrolisis" si te edifici Numa sa nu aprinzi foc in timpu electrolizei, ca sa nu te edifici de tot sau cauta pe forum: de fapt uite aici ": /index.php?showtopic=365472 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 da, subscriu cu electroliza s-a "reparat" ff bine un rezervor de 30 de ani de cz... dureaza un pic dar merita.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 da, subscriu cu electroliza s-a "reparat" ff bine un rezervor de 30 de ani de cz... dureaza un pic dar merita.... ok explica-mi pe intelesu meu cum se procedeaza ca pe youtube am inteles franturi... Si cat dureaza? Mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.