13 Todesengel Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 (editat) ...as dori sa-mi fac motocicleta cu cadru rigid.Ma intereseaza parerile voastre si orice alt ceva legat de subiect;legislatie,calarit prin gropile,pardon soselele patriei... deci,sinte-ti pentru sau impotriva cadrului rigid? are cineva experienta in calarit pe astfel de cadru? ..de asemeni,daca poate cineva sa-mi explice diferenta de comportament la viraje a unui motor cu roata lata(dimensiune peste 200),in cele 2 varianta,cadru rigid si cadru suspensie.Multam! Editat Martie 10, 2006 de 13 Todesengel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Eu unul sunt pentru cadrul rigid........E adevarat ca sunt si multe dezavantaje,mai ales la drumurile noastre.........iar la noi nu am vazut sa scrie nicaieri ca nu ai voie cu cadru rigid cum e in Spania de exemplu unde din cate am intzeles nu poti inmatricula un motor cu cadru rigid.....(asta am auzit doar). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Daca esti tare in coloana, fa-l rigid-e mai fain ochiului. Vorbeste cu Klaus pentru un proiect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Un chopper adevarat e fara discutzie cu cadru rigid. Shi adevarul este ca arata beton. Astea fiind zise, pot sa spun ca eu nu mi-ash face motoru pe cadru rigid decat daca ash intentziona sa il fac de show sau de plimbat in weekend cu el. In primul rand trebuie sa iei in calcul ce sacrificii eshti dispus sa faci pentru look in detrimentul confortului shi al performantzei. Eu am sa imi pun o sha subtzire (vai de curu meu) shi o shaua pt pasager la fel (vai de poponeatza lui nevasta-mea daca nu vine pe motoru' ei). Shi asha , dupa o suta sau doua de km itzi amortzeshte curu ingrozitor. Nu vorbesc de un rigid... Am avut ocazia sa dau ture cu un rigid (cu scaun pe arcuri)shi ash avea 2 obiectzii majore. La viteze de peste 100 are tendintza sa zboare lla denivelari pe care abea le-ai simtzi cu suspensile. In curbe este extrem de incet faza de ce ar fi putut cu o suspensie cinstita. E drept ca motorul era un S&S de 2000, deci avea vana in el calumea ...a shi era sa uit, roata peste 200 pe spate. Nu am incercat pe drumuri denivelate asha ca nu am ce sa zic la subiectul :" cum s-ar comporta pe drumurile romaneshti" Poate daca ai un motor mai putzin performant sau nu vrei sa tragi tare de el, e ok. La roata de +200 ai grije ca daca nu ai motor destul de tare sa o "duca" o sa simtzi puternic o scadere de putere. Poate daca o sa am prilejul sa ma dau cu un motor cu suspensie shi roata groasa o sa pot sa zic ceva shi despre cum afecteaza manevrabilitatea. Pana atunci bafta mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 rigid rules,nu am ,da mi-as dori,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Martie 10, 2006 Autor Share Postat Martie 10, 2006 [quote name='Shobolanu'' date='Mar 10 2006, 10:21 PM' post=. In curbe este extrem de incet faza de ce ar fi putut cu o suspensie cinstita. E drept ca motorul era un S&S de 2000, deci avea vana in el calumea ...a shi era sa uit, roata peste 200 pe spate. ...Shobolane,ce ai vrut sa spui cu asta,scuze nu prea am inteles bine,adica viteza in curbe la un rigid scade in curbe fata de suspensia cinstita datorita tinutei de drum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Martie 10, 2006 Share Postat Martie 10, 2006 Itzi dau un singur exemplu. Inclini motorul la 80 km /h shi simtzi spatele cum salta pe drum shi fuge intr-o parte. Nu mult, dar destul ca sa nu mai intri in curbe asemanatoare cu asha viteza. Aceashi curba, cu suspensii nici nu simtzi ca are denivelari drumul shi o iei mult mai repede. Nu ma simt ok cand shtiu ca roata nu e "lipita " de drum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 Nu comentez,da ia astea. Si iar nu comentez,da postez. Cind intri pe pagina unde nu se vad poze(nu stiu de ce) da cu mouseul pe BACK TO CATEGORIES si te de pe homepage la un site beton,unde o sa inveti tot ce te intereseaza pe problema te. SUCCES. old_school_chopper_frame_fabrication.pdf masa_de_cadre_cu_git_ajustabil.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 11, 2006 Share Postat Martie 11, 2006 Iarna asta am transformat Niprul in rigid, si am o roata de 205 in spate. Cand va fi vremea mai calda putin o sa-ti scriu despre !! Rigid Rules Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Martie 11, 2006 Autor Share Postat Martie 11, 2006 Nu comentez,da ia astea. Si iar nu comentez,da postez. Cind intri pe pagina unde nu se vad poze(nu stiu de ce) da cu mouseul pe BACK TO CATEGORIES si te de pe homepage la un site beton,unde o sa inveti tot ce te intereseaza pe problema te. SUCCES. multam!! da de ce nu comentezi,da-ti si tu o parere,fiecare are o opinie personala,sint curios care este si a ta?! Iarna asta am transformat Niprul in rigid, si am o roata de 205 in spate. Cand va fi vremea mai calda putin o sa-ti scriu despre !! Rigid Rules pune si tu o poza aici,te rugam,cu noul tau cadru!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Unu` rigid care mi-a placut foarte mult. Dupa parerea mea se apropia putin de Daytona. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Unu` rigid care mi-a placut foarte mult. Dupa parerea mea se apropia putin de Daytona. daytona ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Martie 12, 2006 Autor Share Postat Martie 12, 2006 Arata foarte fain cadrul rigid, dar daca ai ceva slabiciuni (din punct de vedere medical) la spate, coloana esti terminat din start. Eu nu-mi permit luxul unui cadru rigid, cel putin nu in Romania. Probleme medicale. In schimb ma bucur ca s-a initiat discutia asta (Laurentiu - Todesgel bravo!) , nu stiam pana acum cum influenteaza cadrul rigid dinamica motocicletei (in curbe cel putin). Interesant. multam Geo! asteptam mai multe informatii din partea celor care au condus pe cadru rigid....legislatia in rom are ceva impotriva unui astfel de tip de cadru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 daytona ce? "Daytona style" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 si eu prefer cadrul rigid,dar nu stiu cum e la drum,cred ca-mi rupe rinichii.....dar as incerca.... in capul meu,exista o motocicleta facut cu cadru rigid,dar cu sha solo cu arcuri( old school),sper sa fie suficient..... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Unu` rigid care mi-a placut foarte mult. Dupa parerea mea se apropia putin de Daytona. Facut de Klaus, " modificat " de Smeagol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 12, 2006 Share Postat Martie 12, 2006 Unu` rigid care mi-a placut foarte mult. Dupa parerea mea se apropia putin de Daytona. vazut de aproape,e ca un oltcit...adica neterminat... furca insa e ok. era insa mai fain ,cand era la Klaus. parerea mea. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 din cate stiu eu,nu exista nici o prevedere in lege,care sa faca referire la suspensia unei motociclete....asa ca,rigid fratilor...hehehehehe B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Daca iti iei un motor rigid de pe afara legislatia nu are nimic cu tine, da daca il faci tu locco iti dai seama ca te papa rar-ul, adica nu stiu cum faci sa inscrii un custom in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 rigid sau nu,orice custom trebuie omologat.....se poate face asta,dar costa. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 pune si tu o poza aici,te rugam,cu noul tau cadru!!! Ia uita: Cadrul nu a fost (iarasi) taiat, ci telescoapele din spate au fost scurtate cu 5 cm si sudate. Astfel fundul a coborat mai jos, si telescoapele nu functioneaza deloc, deci am acum rigid, fara taierea cadrului si cu un aspect mai frumos (parerea mea). Asa era in 2004 (poza a 2-a) Asa arata acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 Ia uita: Cadrul nu a fost (iarasi) taiat, ci telescoapele din spate au fost scurtate cu 5 cm si sudate. Astfel fundul a coborat mai jos, si telescoapele nu functioneaza deloc, deci am acum rigid, fara taierea cadrului si cu un aspect mai frumos (parerea mea). Asa era in 2004 (poza a 2-a) Asa arata acum cam asa am facut si io de am coborato, am scurtat telescoapele si am taiat si din arcuri de a ramas functionala suspensia spate,RESPECT ,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Motorul e misto,da omu vroia cadru hardtail clasic(cine stie cunoaste),daca tai amortizoarele nu-l faci decit rigid,da unde-i aspectu? Tot nu are spate de hardtail,da-ti rupe tie coloana,deci pierzi.Mie mi-a venit o idee cum sa-i dai oaresce aspect de hardtail,da sa aiba amortizoare,cu un minim de modificari,ca sa ma faci si un ITP cu el,trebuie doar sa fac schita si o postez,ca sa aud pareri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 17, 2006 Share Postat Martie 17, 2006 Mie mi-a venit o idee cum sa-i dai oaresce aspect de hardtail,da sa aiba amortizoare,cu un minim de modificari,ca sa ma faci si un ITP cu el,trebuie doar sa fac schita si o postez,ca sa aud pareri. deja s-a facut asta...la Harley,la vulcan,etc....amortizoare sub motor sau sub sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
13 Todesengel Postat Martie 18, 2006 Autor Share Postat Martie 18, 2006 Ia uita: Cadrul nu a fost (iarasi) taiat, ci telescoapele din spate au fost scurtate cu 5 cm si sudate. Astfel fundul a coborat mai jos, si telescoapele nu functioneaza deloc, deci am acum rigid, fara taierea cadrului si cu un aspect mai frumos (parerea mea). Asa era in 2004 (poza a 2-a) Asa arata acum ii lasi vechea sa sai ii pui una cu arcuri? Motorul e misto,da omu vroia cadru hardtail clasic(cine stie cunoaste),daca tai amortizoarele nu-l faci decit rigid,da unde-i aspectu? Tot nu are spate de hardtail,da-ti rupe tie coloana,deci pierzi.Mie mi-a venit o idee cum sa-i dai oaresce aspect de hardtail,da sa aiba amortizoare,cu un minim de modificari,ca sa ma faci si un ITP cu el,trebuie doar sa fac schita si o postez,ca sa aud pareri. asteptam schite... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.