Sari la conținut

Baterie Ij


binox
 Share

Postări Recomandate

Vreau sa-mi inlocuiesc dinamul pe 6V cu un alternator pe 12V (pe care l-am cumparat deja) si nu stiu ce fel de baterie sa-mi iau : clasica cu acid sau deaia cu gel complet inchisa. Astea clasice au marele dezavantaj ca se varsa la anumite inclinatii ale motocicletei. Despre cele capsulate nu stiu prea multe.

Voi de care imi recomandati?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ai bani de aruncat, ia pe gel (sa nu coste cat iju'). de varsat, era o perioada. vezi ca alea cu lichid au un stutz pe care vine un furtunel-pe cati ai vazut sa-l puna?

anyway, dk bateria e cat de cat ok, poate nu iei ultimu' jaf rusesc, itzi doresc sa mergi tu cu iju' numa cu genunchiu'-n asfalt, ca s-o versi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vezi ca alea cu lichid au un stutz pe care vine un furtunel-pe cati ai vazut sa-l puna?

Eu il am :lol:

 

 

dk bateria e cat de cat ok, poate nu iei ultimu' jaf rusesc, itzi doresc sa mergi tu cu iju' numa cu genunchiu'-n asfalt, ca s-o versi

 

s-a dovedit stiintific ca nu poti sa versi bateria decat cand dai cu motorul pe jos :lol: dar si aici depinde pe ce parte il pui :D

 

 

Calitatea bateriei...hm....poti sa tii cont de faptul ca una ruseasca e 4-500.000., una VARTA e cam 1,5 milioane.E adevarat ca alea rusesti nu au din start capacitatea scrisa pe ele , dar pe de alta parte tu la ij nu ai demaror , iar pentru scanteie e de ajuns si un voltaj sub 12.

Daca ai alternatorul si sistemul de incarcare bun, si iarna nu lasi bateria descarcata in frig, o baterie te tine mult si bine... asta daca nu ai pretentia sa lasi farul aprins cu motorul oprit :lol: :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateriile pe gel si cele capsulate nu se pot folosi la motociclete nici la masina

nu sunt concepute pt acest tip de functionare.

nu rezista la tensiuni fluctuante si se sulfateaza usor.

 

din p meu de vedere bateriile rusesti sunt ok

dai 500000 si te tin 2 ani

pe o varta dai 1500000 si te tin 4

deci iesi mai scump oricum

 

si vorba lu' axa nu ai demaror asa ca nu ai nevoie de cine stie ce curent.

 

daca speri sa mergi din baterie fara altenator... nici asa nu ai cine stie ce avantaj. nu te tine nici varta pana acasa daca esti la mama draq.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

BAI BAIETI DAR APRINDERE ELECTRONICA NU ATI AUZIT

PUNETI MA APRINDERE DE MINSK SAU VOSHOD (CAM ASA SE SCRIE PARCA)SI SA VEZI SCHINTEIE SI LUMINI PE URMA.

PTR MAI MULTE PRIVIND APRINDEREA ELECTRONICA SUNA-MA LA 0726223395 SI TE LAMURESC

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bateriile pe gel si cele capsulate nu se pot folosi la motociclete nici la masina

nu sunt concepute pt acest tip de functionare.

nu rezista la tensiuni fluctuante si se sulfateaza usor.

 

Eu am baterie capsulata (tot Pb + acid) si merge bine mersi (de minim 1 an, probabil mai mult, eu asa am mostenit-o). Bine mersi, adica am mers cu ea si vara si iarna si nu am avut probleme. Nu se varsa, merge in orice pozitie, zero intretinere. E folosita la UPS-uri (de fapt, de-acolo si cred ca e scoasa). GP 1270 F2 CSB se numeste ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o baterie de-asta cu PASTA ACIDA . Asa se numeste, nu cu "gel".

Are niste placi de plumb, iar intre ele este aceasta pasta acida, care are aspectul unei hartii de sugativa uda cu o substantza intepatoare la limba. Va intrebati probabil de unde stiu asta... :D

Bateria am luat-o pe 2 beri de la aia care au masinutze de-alea pentru plimbat copii mici si pentru ei nu mai era buna, era terminata, nu mai tinea curent in ea. Eu am pus-o pe motor si pentru ce imi trebuia mie (o leaca de curent de excitatie pentru alternator) era buna, ca aveam aprindere pe magnetou. Dupa o vreme, bateria a murit de tot. Motivul - din socuri/vibratzii s-au rupt legaturile de plumb dintre celule. Am taiat-o, i-am scos capacul si am refacut legaturile dintre celule cu sarma de cupru lipita cu cositor de capetele celulelor. Inauntru nici pic de lichid, apa sau acid, totul era impregnat in "hartia" aia. Dupa ce am refacut legaturile, am pus un burete peste celule, un plastic tare, apoi am mumificat-o bine de tot in scoci. Am pus-o la incarcat si tine curent in ea cam o zi doua bine, apoi mai ramane o tensiune reziduala, care-mi permite sa pornesc motor impins (acum am aprindere pe bobina).

Deci asta ar fi problema cu bateriile cu pasta acida - nu rezista la socuri/vibratzii - trebuie infasurata bine in ceva "suspensii". La alea normale, legaturile intre celule se fac prin bare de plumb mult mai groase ca la astelalte. Altfel, ai numai avantaje la astea cu pasta acida.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...