porculetz Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) BMW G650 Xmoto Engine Type Water-cooled, single-cylinder 4-stroke, four valves, two overhead camshafts, dry sump lubrication Bore x stroke 100 mm x 83 mm Capacity 652 cc Rated output 39 kW (53 hp) at 7,000 rpm Max. torque 60 Nm at 5,250 rpm Compression ratio 11.5 : 1 Mixture control / engine management Electronic intake pipe injection / BMW engine management, twin spark ignition Emission control Closed-loop 3-way catalytic converter, emission standard EU-3 Performance / fuel consumption Maximum speed approx. 170 km/h Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 3.5 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.0 l Fuel type Unleaded super, minimum octane rating 95 (RON) Electrical system Alternator three-phase alternator 280 W Battery 12 V / 10 Ah, maintenance-free Power transmission Clutch Bridge-type steel section frame with bolted-on cast aluminium side elements, bolted-on aluminium rear section Gearbox Constant mesh 5-speed gearbox integrated into crankcase Drive Endless O-ring-chain with shock damping in rear wheel hub Chassis / brakes Frame Bridge-type steel section frame with bolted-on cast aluminium side elements, bolted-on aluminium rear section Front wheel location / suspension Upside-down front fork, ? 45 mm, rebound and compression damping adjustable Rear wheel location / suspension Cast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring-preload and rebound damping manually adjustable Suspension travel front / rear 270 mm / 215 mm Wheelbase 1,500 mm Castor 98 mm Steering head angle 61.5° Wheels cast aluminium Rim, front 3.50 x 17" Rim, rear 4.50 x 17" Tyres, front 120/70 H 17 Tyres, rear 160/60 H 17 Brake, front Single disc, floating brake disc, diameter 320 mm, four-piston fixed caliper Brake, rear Single disc, diameter 240 mm, single-piston floating caliper ABS Optional extra: BMW Motorrad ABS (can be switched off) Dimensions / weights Length 2,155 mm Width (incl. mirrors) 907 mm Height (excl. mirrors) 1,180 mm Seat height, unladen weight 900 mm (low seat: 880 mm) Inner leg curve, unladen weight 1,940 mm (low seat: 1,900 mm) Unladen weight, road ready fully fuelled 1) 159 kg Dry weight 2) 147 kg Permitted total weight 335 kg Payload (with standard equipment) 176 kg Usable tank volume 9.5 l Pret : 5.926 Euro cu TVA Mie mi se pare interesant. Astept si alte pareri. Editat Iunie 20, 2009 de porculetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 (editat) Pretul este foarte bun si eu zic ca e mai sprintena ca XTX-ul de la Yamaha. Pareri gasesti aici: /index.php?...omobile+bavaria Editat Iunie 20, 2009 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Are autonomia prea mica...max 200 km. Saua te rupe dupa primele 5 min. Seria X a fost un esec total mai putin x-country, dar si acesta s-a vandut greu. Pe mobile.de e plin de motoare seria X aproape noi Oare de ce? Mai degraba mai pui un ban si cumperi noul F650GS (are motor de 800cmc si 71 cp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Are un singur loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrashTestPilot Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 fff grea! deja nu mai e supermoto la greutatea aia si calutii aia! in rest nu stiu nu m-am dat cu ea dar as prefera altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_biker Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 (editat) fff grea! deja nu mai e supermoto la greutatea aia si calutii aia! in rest nu stiu nu m-am dat cu ea dar as prefera altceva Hai sa nu exageram. Cum sa fie foarte foarte grea la 147 de kg la gol? Iar puterea de 53cp si cuplul de 60Nm sunt mai mult decat respectabile. WR-ul tau e din alta liga insa asta nu inseamna ca asta nu e supermoto. Comentariul tau ar fi fost mai potrivit la adresa XT 660 Supermoto. Seria X a fost un esec total mai putin x-country, dar si acesta s-a vandut greu. De unde stii asta? Editat Iunie 22, 2009 de paul_biker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popp Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 am facut drive-test acum un an mie mi-a placut trage bine de jos furca se cam infunda la franare si spatele zici ca-i barca presupun ca nu este o problema atata vreme cat suspensiile sunt reglabile. si vreau sa zic ca m-am dat o ora intreaga prin bucuresti si nu m-a durut fundul de la sha. astea sunt povesti. cam nasol cu rotile care sunt turnate. nu le vad prea bine cand urci borduri si sari canale. daca acum un an pretul era cam mare (aprox. 7600 euroi) acum la 6000 euro parca suna mai bine. per total, mi-as lua una ptr oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Iar motorul e facut in .... Chinaaaaaa! Ca sa iasa mai ... ieftiiiiiin! Intereseaza-te pls. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Iar motorul e facut in .... Chinaaaaaa! Ca sa iasa mai ... ieftiiiiiin! Intereseaza-te pls. Sincer sa fiu, intre un motor Minarelli facut in Italia, si un motor facut in China sub licenta BeMWe, as lua "chinezaria". Uiti probabil ca poate 50% din lucrurile cu care intri in contact sunt Made in China, plecand de la calculator si ajungand poate la echipament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Bayerische Motoren Werke - iti suna ceva asiatic in astea 3 cuvinte ? Cum am mai spus, mai pune un banut si cumpara noul f 650 gs sau, daca dispui de un pic mai mult (cred ca vreo 2000 de euro in plus) , f800gs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Dar Nike suna vietnamez? Si totusi acolo se produc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Bayerische Motoren Werke - iti suna ceva asiatic in astea 3 cuvinte ? Cum am mai spus, mai pune un banut si cumpara noul f 650 gs sau, daca dispui de un pic mai mult (cred ca vreo 2000 de euro in plus) , f800gs. Eu cred ca tu nu prea intelegi fenomenul. Daca o barca gen XT660 mai trece drept supermoto (asta in varianta X), gs-ul de 650 si f800-le nu prea au treaba cu segmentul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porculetz Postat Iunie 23, 2009 Autor Share Postat Iunie 23, 2009 Mie mi se pare interesanta motocicleta. Eu vreau sa ma interesez de unu pt ca este nou si este rezonabil la pret. Sincer eu sunt fan KTM pana la capat, dar diferenta de bani isi spun cuvantul. Chiar vreau sa ma duc zilele astea pana la BMW sa ma interesez mai in detaliu. Treaba cu 650 Gs este in felu urmator : NU ESTE SUPERMOTO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorel Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 mie nu-mi place fatza aia de nici un fel..; dar, pretul e incurajator si, da, m-am uitat si eu d curiozit acu ceva timp p mobile si e cam plin de ele...s-o fi plictisit lumea.. , cel mai bine ar fi sa aflii pareri de p vreun forum d afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.