Marius R Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Am un amic care vrea sa faca schimbul de ulei la moto si intentioneaza sa puna ulei de masina sintetic 10w40 in loc de unul moto. Ce probleme ar putea aparea?!.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 este posibil sa-i pice relantiul in baie si sa se gripeze... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 uleiul de masina nu e proiectat si aditivat sa reziste la 7-13000 turatii. un automobil trage la 2-4000 turatii...deci ....nu garanteaza nimeni pt uleiul rezista. poate sa mearga cu motorul doar prin oras,la cumparaturi,fara forja.....ceea ce nu prea cred... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 si cel mai important ........ ii va patina ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 merge foarte bine si ala auto...... eu il folosesc de vreo 4 schimburi......... si nu-i bai,,.. si mai stiu si pe altii... nu are nimik.. eu prima data am bagat de moto.. da` dupaia am zis ,, i-a sa bag si de auto? sa vedem,, si numik... nu patineaza nimik.. si unui tovaras cu DR i se ridica pe o roata numai din gaz ..... (in mers) deci ce patinare,...?pe timp de vara ii bag 15 w 40 mineral... e bun.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 uleiul de masina nu e proiectat si aditivat sa reziste la 7-13000 turatii. un automobil trage la 2-4000 turatii...deci ....nu garanteaza nimeni pt uleiul rezista. poate sa mearga cu motorul doar prin oras,la cumparaturi,fara forja.....ceea ce nu prea cred... EN-ul nu atinge 13 000 ture e motor 2 in linie. Preferabil sa nu puna auto,dar daca motorul e mai uzat si papa ulei la greu sau prietenul sta prost cu banii mai bine sa bage auto decat sa umble cu cel de moto devenit pamant de flori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca nu merge tare poate sa ii bage de masina.Comparativ la pret cele de masina sunt mult mai ieftine fata de cele de moto.Trebuie sa mai tina cont sa il schimbe mai des. AM un amic care baga Elf de auto si nu are nici o problema iar chestia cu ambreiajul personal o consider un mare mit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Daca nu merge tare poate sa ii bage de masina.Comparativ la pret cele de masina sunt mult mai ieftine fata de cele de moto.Trebuie sa mai tina cont sa il schimbe mai des.AM un amic care baga Elf de auto si nu are nici o problema iar chestia cu ambreiajul personal o consider un mare mit amicul asta... nu cumva are ambreiaj uscat? ca si io stiu pe unu ce face exact la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 (editat) [bagare ca musca-n lapte] Bullshitul tipic il stim toti: patineaza ambreiajul si are nush ce aditivi minune ca sa asa si pe dincolo. Intrebarea e daca sa-i credem sau nu. Initial i-am crezut si eu, dar de ceva vreme am indoieli. Cum au inceput indoielile: 1. M-am uitat intr-un manual de Honda CB 750 ('78-83, daca nu ma-nsel) in care la engine oil type scria doar "10W40". Nimic de SF/SG. In '78 standardul SF exista deja, din cite stiu (se poate verifica informatia, chiar recomnad sa nu ma credeti pe cuvint). Iar ambreiajul e umed. 2. Am vazut pe net niste teste in care fusesera masurate cantitatile de aditivi-minune. Acei aditivi exista si in uleiurile de masini dar in alte cantitati. Diferentele dintre uleiurile speciale pt. moto si cele de masini nu erau colosale dpdv al procentelor de diversi aditivi. Toata lumea are google acasa, puteti sa cautati si voi. Probabil nu se va ajunge la un consens vreodata, dar macar e bine ca oamenii isi mai pun si intrebari din cind in cind, in loc sa creada orbeste tot ce e scris pe etichete. [/bagare ca musca-n lapte] Editat Iunie 23, 2009 de CalinD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 [bagare ca musca-n lapte]Bullshitul tipic il stim toti: patineaza ambreiajul si are nush ce aditivi minune ca sa asa si pe dincolo. Intrebarea e daca sa-i credem sau nu. Initial i-am crezut si eu, dar de ceva vreme am indoieli. Cum au inceput indoielile: 1. M-am uitat intr-un manual de Honda CB 750 ('78-83, daca nu ma-nsel) in care la engine oil type scria doar "10W40". Nimic de SF/SG. In '78 standardul SF exista deja, din cite stiu (se poate verifica informatia, chiar recomnad sa nu ma credeti pe cuvint). Iar ambreiajul e umed. 2. Am vazut pe net niste teste in care fusesera masurate cantitatile de aditivi-minune. Acei aditivi exista si in uleiurile de masini dar in alte cantitati. Diferentele dintre uleiurile speciale pt. moto si cele de masini nu erau colosale dpdv al procentelor de diversi aditivi. Toata lumea are google acasa, puteti sa cautati si voi. Probabil nu se va ajunge la un consens vreodata, dar macar e bine ca oamenii isi mai pun si intrebari din cind in cind, in loc sa creada orbeste tot ce e scris pe etichete. [/bagare ca musca-n lapte] E ok ce zici tu - dar pana nu exemplifica cineva, degeaba...si asta e sa pui la bataie motoare - diferite motociclete, regim de mers...uleiuri...e ceva de studiat. Pana atunci ma iau dupa etichete, ca nu vreau sa fiu cobai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 amicul asta... nu cumva are ambreiaj uscat? ca si io stiu pe unu ce face exact la fel. Nu are nici o legatura ambreiajul cu uleiul.Dar nici una.Amicul meu are un Transalp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reltih Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 Nu are nici o legatura ambreiajul cu uleiul.Dar nici una.Amicul meu are un Transalp Atunci se explica e Honda si pe deasupra mai e si transalp mere si cu ulei bunica just kiddin', kids don't try this at home ! acu' pe bune, vb lu' survolaj, n-as vrea sa fiu cobai yo tocmai am pus motorex de 60 ron litru, o fi ea honda da' nici s-o maltratam asa..... auzi ulei auto, mai bine punea de vapoare, il cumperi la cisterne si e mult mai ieftin si decat ala auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 24, 2009 Share Postat Iunie 24, 2009 Atunci se explica e Honda si pe deasupra mai e si transalp mere si cu ulei bunica just kiddin', kids don't try this at home ! acu' pe bune, vb lu' survolaj, n-as vrea sa fiu cobai yo tocmai am pus motorex de 60 ron litru, o fi ea honda da' nici s-o maltratam asa..... auzi ulei auto, mai bine punea de vapoare, il cumperi la cisterne si e mult mai ieftin si decat ala auto Da da man, asa e, vad ca stii sa ai grija de motorul tau. Totusi eu as fi cautat, poate as fi gasit si ulei lai 100 ron/litru. La fel v-as recomanda cind schimbati lichidul de frina sa puneti doar MOTUL, si nu din oricare, doar la recipient de 0.5l, ca sa aruncati dupa aia restul de 400ml, ca trage apa si nu mai e bun! Asta daca va pasa de siguranta voastra... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.