Sari la conținut

Se Vand Wolfurile La Mana A 2-a


cavalerr
 Share

Postări Recomandate

Ia uitativa ce mai vand frati nistri germani pe ebay.de ,uni de la noi inca se mai gandesc cum sa-si cumpere asa ceva iar astia sunt deja satui de ele si le vand ,eu unul le urez la cat mai multe nu de alta dar ma bate gandul sa achizitionez unul la mana a 2-a de la ei. Incercati adresa: http://cgi.ebay.de/Ural-Wolf-750_W0QQitemZ...1QQcmdZViewItem

Nu stiu cum sa o scriu mai explicit asa ca daca se pricepe cineva mai bine sa defineasca un hiper link la aceasta adresa il rog sa o faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frate e ceva in neregula cu kilometrajul ala...

Toate motoarele Ural noi (de 5 ani incoace) au vitezometrul in kilometrii si mile . Parerea mea e ca are 500 de km de cand a schimbat ceasul, asta daca nu e o licitatie la misto.

 

Pe de alta parte daca mai astepti vre-o 2-3 ani o sa poti sa-l iei la mana a II-a din tara... deja am vazut cateva pe strada, in Bucuresti sunt cel putin 2.

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa platesti vama la un URAL ca si la o japoneza :crack: Nu v-ati saturat de ele fratilor atatia ani ???

Ai dreptate AXA de cand mi-am luat japoneza habar nu mai am sa reglez o aprindere sau sa mai crap motorul si sa-l fac la loc, sincer mie dor de zilele alea cateodata, cand curatam si reglam o saptamana doar ca sa dau cu el in Wekend ca lunea era iar pe butuci. :crack: doamne si ce mai injuram si ce promiteam ca-i dau foc daca nu porneste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sa dat nici pana acum,se pare ca nu prea prinde la germani Uralurile pai acum sincer sa fim la astia Vulcanurile si Shadourile sunt ca Neprele la noi, logic ca nu or sa se suie aia pe Wolfuri, nici o problema vb lui AWD mai asteptam 2 ani si sa vezi ce ne umplem iar de Uraluri strazile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vand si Shadowuri si Vulcanuri destule la mana a doua si asta nu imi spune nimic. Ebay e mare...

Pretul e cam mare pentru noi, nu si pentru altii.

Wolfurile sunt dupa cum am auzit cele mai bine reglate Uraluri, cele mai ingrijit lucrate dintre cele noi. Cu full-garantie 2 ani si cu parerile f bune ale utilizatorilor de pana acum, nu vad de ce nu si-ar pastra locul printre atatea japoneze, care n-au acel "je ne sais quoi" al Wolfului. Cu cele cu atas nu au cum sa nu castige cumparatori intrucat IMZ detine un monopol.

Ai condus vreun Ural sau Nipru ingrijit si nu ti-a placut?

Ca fapt divers, doar in 1980 Dnepr a fabricat 120 000 unitati pe 12 linii de montaj. Si atunci o parte a productiei se ducea in vest.

Modelul Ural Solo care imi place mie, e mai ieftin:

post-4291-1142423187_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate Aleko. Dar na, la noi e prejudecata 'ba, da' tot lucru rusesc e!'. Nu-i nimic, in timp poate n-o sa mai fie convinsi ca rusesc=prost facut.

 

Si eu am vazut ca majoritatea detinatorilor de Wolf-uri care au postat pe forumuri au pareri bune despre fiabilitatea motorului si mai ales despre raportul calitate-pret. Singura observatie pe care as face-o e ca mi se par comenzile avansate un pic cam prea sus. Da' cred ca se poate revolva. Cu un ciocan mai mare :crack:

 

Insa cu invazia asta de japps-uri-second-relativ-ieftine pe piata din Ro, e greu de gasit, deocamdata, amatori de Ural-uri. Doar aceeia care vor sa dea banii doar pe metal (oh yeah!) si nu (si) pe plastic... :blbl:

 

Mda, si mie imi place Uralul Solo, si e cu vreo 1.000 E mai ieftin decit Wolf-ul. Da' banii... nu vorbeste :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...si uita ca a ajuns licitatia la 900 E si au mai ramaa 3 zile....si ca veni vorba de kilometraj,ceasul e leit ala de la Lada... eu as da 1000 de ea...si cred ca nu sint singurul..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e. Citesc pe la americani cum ca pe acolo toti au cruisere si sunt satui, se plictisesc, unu vrea sa-si vanda Road King ca s-a plictisit, vrea 2 japoneze, dar Uralul nu-l vinde. E satul de zgomotul lor, de plictisul de a conduce sute de mile pe zi.:cheers:

Da acum tu nu ai avut Ural, ai avut Nipru :laugh: . :laugh: . Ne vedem pe la Targoviste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu/cred ca e mai fiabil decat o japoneza, dar cred ca e mai fiabil decat ce se facea acum nu stiu cati ani sau decat un Nipru. S-au bagat ceva bani acolo in fabrica aia, si nu s-ar fi vandut in state daca era sub orice critica. Oricum multi de acolo le-au luat ca se se amuze...Sunt curios si eu daca John vinde HD-ul pana la urma, Alekule!!

 

Realizezi ca eu unul nu l-as da........ :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Nu am nimic cu motoarele rusesti, am avut si eu parte de ele. Daca ai grija de ele te tin mult si bine. Pe mine nu m-a lasat la drum lung B) , chiar daca mergeam cu cat mergeam.

 

Dar domnilor, hai sa fim seriosi, tevi de esapament albastre dupa 500 de Km, :blink: , trebuie sa recunosc, sunt socat.

 

Si daca ar fi sa "dau bani pe fier si nu pe plastic" mai bine cumpar un JP de la sf. anilor 70, inceputul anilor 80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Un Ural Wolf e cam 7100 de euro cu tot cu taxe. Dar au bagat ceva tehnologie in el. cateva dib componente se gasesc si pe italiene sau japoneze. E o alternativa mai ieftina ptr. Vulcan 800 (10.000 de iepuroi cu totul), sau alte japoneze de cmc apropiati. Stiu un prieten care si-a luat Vulcan dar a spus k a testat si un Ural Wolf si e super. Dar, stiti cum sta treaba, fiecare isi ia ce-si place si, mai ales, in limita bugetului.

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da fratilor, recunosc, duc dorul comunistelor, si mie mi-ar place un Ural cu atas si tractiune cu difrential, dar numai asa, daca am umplut garajul de enduroaie de la mic la mare, un cruiser de 2 litri, un sport-touring gen VFR samd ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu vreo 5000 banii jos se cumpara Ural Solo CLasic 750, aceleasi solutii bune ale Volkului, dar o pozitie mai de touring, nu are comenzi avansate.

Sau Ural Solo ,adica Ural Turist fara atas, pentru un look mai clasic.

 

Am de 2000km un Ural 750 din 2002 si sunt foarte multumit. 100-110 cruising, cuplu, acceleratie destula pentru mine, nu plastic. Si siguranta pe care ti-io da gandul ca daca se strica, o faci, dar nu se strica asa repede.

++ noua 2 ani garantie fara limita de km

+ aspect, tinuta, robustete generala a cadrului, sunet calumea cu si fara tobe, all metal, frane Brembo fata, spate tambur eficient, suspensie fata Paioli , boxer, cardan, alternator Denso, filtru ulei, tobele comunica, finalul stil BMW, electromotor, carburatoare vacumatice Keihin (desi merge la fel de bine si cu K68, doar ca nu mai porneste la fel de bine la electromotor), rezervor suficient, craqsh-baruri fata-spate excelente, cazi pe ele, comenzi italienesti ,cric central si lateral solid, low maintenance, o repari singur cu rezultate bune, are cine ti-o repara daca nu sti. A, MARSARIER :banana: ambreiaj dublu disc uscat rezistent si schimbator dublu ca la Nipru.

 

+/- Motocicleta grea, performante mediocre, nu e grav pt mine 40-45cp , 52Nm (astia da :D ), 110 regim maxim de croaziera nelimitat, 150 cel putin viteza maxima (ar fi fost 120 cu atas), consum 5 (100km/h), fiablitate buna stricata de calitatea slaba a rulmentilor, semeringurilor rusesti (ex: nici acum nu au rezolvat mica pata de ulei de la cutie). cam simplu bordul: n-are turometru, litrometru.

 

- cutia de viteze precisa si f rezistenta dar dura, am inteles ca se lasa in timp. Neutrul se gaseste greu, deci in oras poate deveni enervanta. E pe craboti. Se poate inca pune cutia excelenta de Nipru, dar pierzi electromotorul.( Suspensia spate e execrabila, nujtiu, s-ar putea sa fie doar la mine varza, dar chiar daca arata ca aia de Nipru mai cromata, daca pui pasager, mergi pe janta. :banana: . O sa vad ce fac, pun de Nipru in cel mai rau caz. Cu naiba o merge bine la Uralul Gear-up si la mine nu?)

 

PS

+ o parte a pieselor se pot lua si de la Tunaru, sau Gaspar cu preturi mult mai mici: cauciuce de Ij (pt jante pe 18) sau de Nipru(19"), filtru ulei, cardan, grup, carburatoare K68, semnale, stop, far, si poate alte prostii.

post-4291-1149959706_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...