jhn05 Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Salutare, Eu sunt da. Faza a fost penibil de simpla si de auzit m-ar fi putut auzi ca aceam toba fara site... dar a fost doar un mare ghinion. Daca dadeam drumul si la ghidon in stanga nu aveam nimic... si mai trebuiau vreo 2-3m de frana si era altceva... eu franez de obicei mereu din timp la din astia si intersectii dar ieri asa a fost Doare al dracului mana rupta si sa vad cum repar motorul cu asigurarea lui "Euroins", la Bavaria binenteles. Mersi de urari ! tot la euroins avea asigurare boul ala cre ma tavalit...nu au contact cu nici un sevice moto..dar sunt service-ul care stiu mai bine ce e de facut... sunt foarte neseriosi si sa nu vorbesti frumos cu ei ca te ia-u la misto.... o sa aiba o intalnire saptamana viitoare cu mine si nu o sa fie prea placuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 Stefan, Euroins nu are acord de debitare directa cu Bavaria. din pacate va trebui sa-ti repari motorul din propriul buzunar si apoi sa mergi cu facturicile la aia de la asigurari. in cealalta ordine de idei, bine ca nu te-ai sifonat mai mult de-atat. insanatosire grabnica si recuperare totala! salut, am mai auzit asta cu reparatul... pai cum asa sa imi repar din banii mei daca tampitu avea asigurare la conserva ?... pai nu ii poti reclama undeva la fisc, la ceva controale ca nu dau banii pe asigurari ? eu am TOT de schimbat de la jugul ghidonului in fata si carenele laterale din fata ale GSului... banuiesc ca o sa ajung spre 80-100mil... pai ii dau in judecata daca nu dau banii !!! tot la euroins avea asigurare boul ala cre ma tavalit...nu au contact cu nici un sevice moto..dar sunt service-ul care stiu mai bine ce e de facut...sunt foarte neseriosi si sa nu vorbesti frumos cu ei ca te ia-u la misto.... o sa aiba o intalnire saptamana viitoare cu mine si nu o sa fie prea placuta... salut, pai si ti-ai reparat motorul din banii tai ? e de cacao ! ... dupa ce ca stau si cu dureri mari in mana, mai dau si bani ? pai cand imi trece mana ii mananc pe paine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 salut, am mai auzit asta cu reparatul... pai cum asa sa imi repar din banii mei daca tampitu avea asigurare la conserva ?... pai nu ii poti reclama undeva la fisc, la ceva controale ca nu dau banii pe asigurari ? eu am TOT de schimbat de la jugul ghidonului in fata si carenele laterale din fata ale GSului... banuiesc ca o sa ajung spre 80-100mil... pai ii dau in judecata daca nu dau banii !!! pai banii ii recuperezi de la Euroins. insa, intai faci reparatia la mobra platind din buzunar si-abea ulterior Euroins-ul vine si-ti deconteaza cheltuielile. ah, si cand te duci la constatare, ai mare grija ce scriu baietii de la asigurari pe procesul verbal. in cazul in care ai plastice julite vor incerca sa le dea la vopsit nu la inlocuit. ori Bavaria NU vopseste piese. tot ce e afectat SE SCHIMBA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 27, 2009 Share Postat Iunie 27, 2009 (editat) pai banii ii recuperezi de la Euroins. insa, intai faci reparatia la mobra platind din buzunar si-abea ulterior Euroins-ul vine si-ti deconteaza cheltuielile. ah, si cand te duci la constatare, ai mare grija ce scriu baietii de la asigurari pe procesul verbal. in cazul in care ai plastice julite vor incerca sa le dea la vopsit nu la inlocuit. ori Bavaria NU vopseste piese. tot ce e afectat SE SCHIMBA. pai si daca nu am acum 80mil inseamna ca nu pot sa imi repar mobra ? penibil.. tu asa ti-ai reparat motorul la mobra cand ai avut asigurarea altuia pt. reparatii ? Editat Iunie 27, 2009 de Stefan GS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 din pacate da. la mine problemele nu-s decat de ordin estetic. n-am de schimbat decat cateva plastice insa chiar si asa, suma tot se invarte pe la 30 mil. in contextul asta am preferat sa mai aman nitel reparatia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Cu Euroins-ul am avut si eu batai de cap... Nu stiu ce-i mai adevarat, faptul ca la ei lucreaza cei mai incompetenti inspectori de dauna, sau ca la ei isi fac asigurarea cei mai prosti soferi?! ...Sau ambele? Nervi de otel sa ai, si sa-i stresezi permanent. Cumva de frica C.S.A.-ului mai stiu ei... Citeste pe forum despre situatii similare. Erau useri care dadeau sfaturi competente in domeniul asta (parca Pakemon era unul din ei) dar multi au intors spatele motociclismului virtual ce se practica pe aici. Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Poti sa incerci sa mergi la Bavaria sa-ti faca niste proforme pentru daune. Cu ele te duci la Euroins si le ceri sa-ti aprobe dosarul. Dupa vei fi la mana Bavaria daca vor sa-ti repare mobra, sa-ti dea facturi si tu sa iei mobra numai dupa ce ai platit. Unii iti mai dau banii pentru reparatie in regie proprie inainte de reparatia efectiva. Ajungeti la o suma convenabila, ei iti dau suma si tu ti-o repari. Doar ca de obicei prmesti mai putin si daca mai apare ceva pe parcurs... te descurci. Ma rog, astea ma depasesc un pic. Tot ce stiu este ca... sa nu te opresti la amenintari cu CSA-ul. Amenintarile sunt in vant. Mergi frumos la CSA si le faci plangere pentru orice fel de intarziere chiar si cu 2 ore peste termen. Chiar daca e plin de babalaci cretinoizi CSA-ul are totusi autoritate in fata asiguratorilor. Asta pentru ca orice amenda, orice penalizare intra la ei si nu la buget. Fiecare inspector CSA primeste procent / bonus / parte din amenzile aplicate. Din cauza asta sunt foarte rapizi la a raspunde oricarei sesizari. Mergi si spune-ne care sunt primii pasi si mai vorbim pe parcurs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Iunie 28, 2009 Share Postat Iunie 28, 2009 Stefan, acum am citit topicul, multa sanatate si recuperare turbo ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan GS Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Poti sa incerci sa mergi la Bavaria sa-ti faca niste proforme pentru daune. Cu ele te duci la Euroins si le ceri sa-ti aprobe dosarul. Dupa vei fi la mana Bavaria daca vor sa-ti repare mobra, sa-ti dea facturi si tu sa iei mobra numai dupa ce ai platit. Unii iti mai dau banii pentru reparatie in regie proprie inainte de reparatia efectiva. Ajungeti la o suma convenabila, ei iti dau suma si tu ti-o repari. Doar ca de obicei prmesti mai putin si daca mai apare ceva pe parcurs... te descurci. Ma rog, astea ma depasesc un pic. Tot ce stiu este ca... sa nu te opresti la amenintari cu CSA-ul. Amenintarile sunt in vant. Mergi frumos la CSA si le faci plangere pentru orice fel de intarziere chiar si cu 2 ore peste termen. Chiar daca e plin de babalaci cretinoizi CSA-ul are totusi autoritate in fata asiguratorilor. Asta pentru ca orice amenda, orice penalizare intra la ei si nu la buget. Fiecare inspector CSA primeste procent / bonus / parte din amenzile aplicate. Din cauza asta sunt foarte rapizi la a raspunde oricarei sesizari. Mergi si spune-ne care sunt primii pasi si mai vorbim pe parcurs. salutare, mersi frumos de informatii. tinem legatura si ne vedem si joi mersi andrei de urare, taman cand imi pusesem si eu toba ca ta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.