Banzay Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Buuunnnn.. mai gasesc chestii interesante la motorul asta. Am gasit sculele originale Nu stiu cati km are de fapt (32000km pe bord), insa este neumblat prin multe locuri, suruburile sunt originale, neintinate, fara urme de uzura, discurile sunt ok. Starea per total e mai neingrijita, dar sa nu va imaginati ca e vreo raie, mai are vreo urma-doua ce se repara cat de curand. Probabil a fost tinuta pe afara ceva mai mult, butonul de start e un pic decolorat, parbrizul un pic matuit. Bateria e noua, 12.70v. Starea tehnica in schimb e per total f buna. Filtrele schimbate, ulei 15w50 7100, asta m-a multumit intotdeauna, porneste f usor chiar si pe frig, deh, injectiune. Mai trebuie sa verific franele si tre sa iau curand un cablu de soc si unul de ambreiaj pt ca sunt reparate cu kituri cu surub, insa e o mobreta veche 2003, asadar nu imi faceam sperante ca era impecabila. Desi... plang putin dupa zx9r-ul care il aveam, era intr-o stare aproape impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Te astept cu impresii privind comportamentul la drum, pe diferite variante. Ce parere ai de cuplu? Nu am trusa originala, la fiecare motor am tinut sa am trusa originala a motocicletei, chiar daca pentru zx12 am adaptat una si o am sub sa pentru interventii rapide si pe "subiecte" limitate. Incerc/caut varianta originala pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Pe mine chiar m-a surprins cand am gasit trusa sub sa, nu ma asteptam... Comportament de drum? E muuult peste zx9r-ul de l-am avut. Nu e chiar bicicleta, are raza de intoarcere ceva mai maricica ca naked-urile, dar e ditamai vaca... Cuplu? Si aici sunt placut impresionat, la 3000rpm pt mine e de ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 De la 7000 rot/min devine o 'bestie'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Salutare! Cel din poze este motorul meu. Este un motor extraordinar. Ma multumeste din toate punctele de vedere. Astazi nu cred ca poti avea mai mult de la niciun motor de pe piata. Al meu e din 2000, varianta nelimitata. Il iubesc mai mult decat orice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Poze sau poza de la avatar?! Felicitari pentru achizitie! Mai multe foto?? Deci, pana in prezent posesori "activi" de kawasaki zx12r pe forum sunt TREI !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Activ pe forum . Eu mi-am luat si una mai mica (tot kawa, 600, 2002) si dupa o mica operatiune de intretinere, am barait-o pe ea, mai comoda si mai usoara in oras. Pt. surioara mare, tot astept un cablu de ambreiaj, s-a facut o incurcatura si m-am ales cu unul ceva mai scurt... iar cel de pe zx6r e si el prea scurt, ca altfel o scoteam un picut la plimbare... Raul: sa o stapanesti sanatos, pare o culoare interesanta! Personal eu am un fetish cu alea albastre, dar na... Editat Mai 2, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Iata si pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ce bine ii sta in toale deschise la culoare... La a mea, negre... e cam deprimant Ca sa nu zic cat mi-a luat pana am gasit niste mansoane din silicon, pe negru... Ea venise cu niste mizerii, copii Rizoma, iar astea de la Harris am tot avut pe motorete si erau mai confortabile. Stickere astea sunt sub lac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Nu. Stickerele nu sunt sub lac. Tot ce se gaseste pe motor este original din momentul fabricarii ei. Motorul a stat in showroom la reprezentanta Kawasaki din Ungaria, ani buni, dupa care a fost cumparat de un tip din Targu Mures. De la acest tip a luat-o un prieten de-al meu, care nu voia s-o vanda nici in ruptul capului. Am avut bafta ca prietenul meu sa isi doreasca foarte mult o masina noua si sa nu ii ajunga banutii. A fost singurul motiv pt care a fost vanduta. Motocicleta a fost tratata ca o bijuterie de colectie. Nu are nici o zgarietura. E ca noua. Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Nici a mea nu le are sub lac. Vopseaua e putin polizata in stanga, se vede ca nu e revopsita,dar mi s.a parut ciudat ca nu sunt sub lac... Oricum, le.am dat jos si urmeaza sa vad cum le inlocuiesc, aspectul original gen galben perlat sau metal sau ce textura are mi se parea cocalaresc... Editat Mai 2, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Uite, in seara asta am inlocuit stickerele. Imi plac mai mult asa. Asa le face producatorul ( nu le pune sub lac ), in caz ca vrei sa le inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Mai, dar repede te.ai miscat! Unde le.ai facut asa repede? Mi.as face si eu gri(sau auriu mat?) o pereche...ma ajuti cu o recomandare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 ZX 12 in varianta originala nu are stickere sub lac, la ce am vazut pana acum. In urma cu 3 sap. am vazut in UK. Plymouth 8 zx12 la o intalnire de weekend, variante din mai multi ani de fabricatie, dar la fel cum este cel verde de sus, aratau f. bine. Mie nu-mi place verdele si argintiul( este pe 2001), dar este un moft personal, tinand cont cum arata cea de sus, rar am vazut un zx12 asa impecabil. Verdele de sus este 2000-2001, pentru ca din 2002 japonezii fac modificari la carena fata, motor si frane. Am stat pana mi-a cazut in mana culoarea neagra, si a venit si cu anul 2006 + 28.000 km, ultima generatie Nu am modificari majore la ea, optez pentru original, am pastrat si "burlanul" de toba. Schimbarea tobei si chiar a filtrului de aer cu variante after implica si ajustari pe injectie, nu era vb. de aceasta, dar sunt totusi costuri substantiale. O sa intru pe o achizitie de Power Commander V, vreau sa ma "joc" putin pe injectie puntru a taia din consum, are rezerva de putere si cuplu, nu se pune in discutie o pierdere de putere. Dupa PC V, se poate add+ pentru toba si filtre, PV te ajuta puntru ajustari corecte. Am ceva after: manete si fork adjuster de la TITAX, mansoane, capete de ghidon si suporti stander spate pe auriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ale mele erau comandate de ceva vreme. Eu le-am facut la o firma care face tot felul de colantari si reclame luminoase. Nu ma intreba cat m-au costat. Firma e a cumnatului unui prieten de-al meu...Din aceasta cauza au fost comandate de mult....si tot de aia nu stiu cat costa. Dar daca le dai jos pe ale tale si mergi la tine in oras la o firma de profil, ma gandesc ca te costa maxim 50 de lei si sunt gata in 15 minute. Pacat ca au adus modificari la motor....era ok asa cum era la inceput. Motorul acesta i-a adus numele de scena de : "Busa Killer". Motorul meu urca pana in 350 km/h ( pe verificate ). M-am gandit si eu o vreme la un Dynojet, dar nu stiu daca mi-ar fi de foarte mare folos...Inca nu am gasit vreun motor sau masina care sa ma faca (nici macar sa ma chinui tare ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar.... Sfatul meu, tu decizi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Cuplu parca era'doar' 134 Nm pe la 7000rpm. Dar chiar si asa tot e destul... Ce mai imi place la motoreta asta e ciclistica impresionanta, nu ma asteptam ca acest tip de cadru sa aiba efectu asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Corect colegu, 134 Nm la 7500 rot/min....ce am scris acolo sunt CP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ce am eu chiar daca este 2006 si se aplica norme europene cu limitare viteza la motociclete la 280 km/h, este adusa din Japonia de cei de la Tomina in 2006, este varianta asiatica si are in bord 340 km/h!!. In urma cu doi ani am dus-o la 310 km/h, se mai ducea, dar am redus pentru ca in fata ceva era in neregula ...chiar daca eram pe banda a treia pe autostrada. Serios, acum nu as mai face inca o data, riscul este ffff mare sa o testezi pe un drum public chiar daca este autostrada!!. Multumeste-te ca te poti duce rapid la 150-200 km/h, si gata...motorul asta este super, dar si periculos, bucura-te de cuplul imens, 178 Nm si atat. Stiu ca arunci "fumul" pe orice masina, dar.... Sfatul meu, tu decizi Sunt de acord intru totul cu tine....doar ca mai am momente in care mi se aseaza valul pe creier si simt ca vreau sa zbor. Cred ca toti motociclistii simt asta, altfel de ce ti-ai dori un motor ca si asta? Si mai cred, ca cel putin 9 din 10 motociclisti ( fani declarati ai altor clase ) si-ar dori un motor de genul asta, doar ca invoca fel si fel de motive, greu de crezut pentru mine. Din punctul meu de vedere asta inseamna motociclism curat : o super sportiva de cel putin 150 CP. Dar, revenind...imi place sa cred ca sunt un motociclist prudent. Rar, depasesc cei 200 de km/h. Doar ca am testat-o de cateva ori ( sinucidere curata ) .Sper sa nu imi mai doresc sa o fac altundeva decat pe o autostrada din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ciclistica impresionanta? Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc... » Post actualizat in 03 May 2016 14:21P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Nu stiu maestru, fata de ce tiruri am avut anii trecuti, TDM, Zx9r, VF-ul si chiar si fata de zx6r-ul de acum, mi se pare mai prietenos. Nu am mers pe R1. zx10 si altele fasnete, dar e clar ca nu se compara. Totusi pt. ce imi trebuie mie, e destul, ca doar l-am luat sa merg cu pasager, aproape de viteza legala, sa nu stau chircit pe el si daca vreau sa trag ca maimuta de sarma, sa nu stau o vesnicie pana incepe sa se miste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ciclistica impresionanta? Ce vorbiti voi aici, mai baieti? Fata de cine, fata de un tren care merge numai drept banuiesc... » Post actualizat in 03 May 2016 14:21 P.S. Poate ati vrut sa ziceti "impresionant de greu de pus pe curba" Mda....cred ca discutia despre ciclistica poate fi destul de ampla. In functie si de cel care o piloteaza. Da-mi voie sa nu fiu de acord cu punctul tau de vedere. ( cu greu de pus in curba ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Am avut ZX9, model 2000. E oricand mai fasnet pe curbe decat un ZX12,plus ca e mai usor.Nu mai zic de clasa 600 sau 1000. Deci ate ciclistica buna fata de cine? Hayabusa si XX? As zice discutabil,exact cadrul ala atat de rigid si pozitia inalta il fac greu de pus pe curba. Plus cauciucul de 200 pe spate... E o motocicleta misto,dar in niciun caz cu o ciclistica buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 E cum zici tu, nu are ciclistica deloc, nu stiu de ce au mai facut.o... Ultimele 3 mobre cu care m mers in oras au fost zx6,9,12. Din toate astea ma simt cel mai bine pe 12. Daca tu te dai tare, pt mine conteaza mai putin asta si mai mult conteaza efortul de a o inclina, ca sunt o persoana comoda, merg touring si de obicei cu pasager si avand astea in vedere astea, am zis ce mi s.a parut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 3, 2016 Share Postat Mai 3, 2016 Ce zic, pe curbe te lupti putin cu ea! Da, sunt 250 kg, ceva lungime si inaltime, nu?. Mai pun " my wife" + bagaje se aduna, dar pozitia este totusi comoda si nu am simtit niciodata durere de spate sau brate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.