manu_vvu Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salut, Mai am putin de lucru ...am demontat totul pana la cadru pentru verificari. Trebuie sa o pornesc..am nevoie de ECU, comutator pornire, cheie, etc. Este model 2006, ultimu, imi place la nebunie ... caut de ceva timp acest model. Sper ca pana la primavara sa fie ok. Tu o mai ai? Referitor la consum, din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor. Iubesc modelul la nebunie, din pacate insa nu mi se potriveste ca dimensiuni... Cat despre partea cu consumul nu stiu daca alegerea acestul model se face pentru a avea un consum modest. Nu zic despre un bun prieten ca sub 13% nu scoate in oras (cat se merge in oras) si in afara cand scoate un 9% se considera norocos... Ca si modificari are evacuare full leo vince si cam atat pe partea de motor. De asemeni nu contest sa aiba vreo problema cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Nu mai comentez consumul, cand m-am hotarat pentru zx12r, nu am analizat consumul. La 1200cmc si 190 CP pe ram air , te poti astepta la o medie de 10%. Sa conduci prin oras cu asemenea motor ...nu este indicat din mai multe puncte de vedere. Mai am un triumph sprint de 995cmc, 130cp si 240 kg la plin, nu este mare satisfactioe sa circuli cu vitezele 1si 2, zeci de opriri si porniri. Motoarele de peste 200kg si 125 CP sunt de exterior, sa simti ca esti pe motocicleta si testezi toate variantele de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 .......din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor. 100-110 inseamna ca te duci pe curbe, ca in linie dreapta nu cred ca poti sa mergi asa cu motoreta asta!) Si oricum, chiar si pe curbe, ia 8/suta, tot timpul cam cu un litru cel putin mai mult fata de ceilalti. Dar nu e grav. In schimb in oras chiar e nasol, 13-le ala cred ca e rezonabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 un cuplu impresionant la acesta motocicleta , 134 nm la 7500 rot /min, te joci cu cele 240 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Quetzalcoatl Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 un cuplu impresionant la acesta motocicleta , 134 nm la 7500 rot /min, te joci cu cele 240 kg. Astia zic ca are doar 112 Nm. http://www.mbike.com/kawasaki/ninja-zx-12r/2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) 134 N are, impresionant cuplul... Uite si o comparatie cu ZX-14. http://www.motorbikes.be/en/compare/5767/5778/ Editat Ianuarie 15, 2015 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zerolasuta Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) cam 12 l % in afara papa si 12r meu,model 2002. cu evacuare schimbata,filtru sport,bujii iridium si power commander. Si da, ai nevoie de amortizor de ghidon de la 250 in colo devine putin cam elastica si in curbe iti tr. putin efort sa o pui pe o trasa ideala ,plus ca la iesirea din curbe mai agresive si cand "o lasi jos" intra in voblaj. Per total o motoreta extraordinara cu un cadru la fel de extraordinar, solicitanta care nu te lasa se te odihnesti nici o clipa. Editat Ianuarie 17, 2015 de zerolasuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Daca mai sunt posesori de kawasaki ZX 12r in tarisoara asta, hai sa ne strangem aici si sa facem numaratoarea ! Serios, nu-mi vine sa cred ca ne "invartim prin tara" 5-6 zx 12 !? Eu chiar sunt amator sa organizam o intalnire prin mai-iunie a.c. ZX 12 a ramas si va ramane o legenda, este o motocicleta care are un loc de merit la clasa de mare putere . Va rog sa puneti aici si cei care mai stiti ceva/ati mai auzit ceva de posesori zx 12, gasim o metoda sa-i contactam. Sa auzim de bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 5-6 +1, din 20 martie. Am sarit si eu de mia de cc intr-un final, deja e dat avansul, an 2003 Cifrele arata cel putin impresionant pe net... Insa ce probleme pot aparea la modelul asta si ce e de verificat in plus? (in afara de cele uzuale, comune la majoritatea modelului?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Sa o stapanesti sanatos! 5-6 +1, din 20 martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Atunci grupul este in progres..... .Din punctul meu de vedere ai facut o alegerea buna, pe parcurs o sa te convingi. Motocicleta a avut o viata de 6 ani cu modificari pe variante astfel: 2000 _lansarea pe piata; 2002_modificari la carena fata cu alte faruri, scurtarea ram air –ului, ajustari in cutie in special pentru trecerea de la 2 la 3, un raspuns mai bun al TPS si cu imbunatatiri la arborele cotit; 2003_ se introduce schema coloristica de negru cu auriu si o noua schema pentru verde; 2004_ etriere radiale pe fata, imbunatatiri la injectie si se introduce KIPASS ( Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) sau Immobilizer System. 2005_ apare coloristica pe negru total; 2006_ schimbari color si grafica si final de productie; Probleme nu o sa ai cu acest motor daca ii faci intretinerea curenta, zx 12r este o motocicleta bine legata cu un management electronic al motorului actualizat permanent pentru anii 2000-2006. Sa-i faci schimburile total de "lichide" acum cand iti intra in posesie, iar la ulei iti recomand numai calitate ! Eu 2 ani am mers pe 300 V. De anul acesta am trecut pe Amsoil. O sa te chinuiest la schimbul de bujii, spatiul este mic pentru mana, dar cu un patent cu varf/spit si manere prelungite + tubulara adaptata reusesti, o sa-ti ia ceva timp si rabdare( iti dau mai multe detalii atunci). Eu nu am gasit puncte slabe la zx12 pana in prezent, nu discutam de consum! Pana la urma un 8% pentru 1200 cmc 178 CP nu este mult. Daca vrei reducere de consum iti iei un Power Commander III (este pentru 2000-2003) si iti faci up grade pe injectie pentru ca ai rezerva de putere si poti se te joci putin cu ECU, depinde ce doresti. Mai pui si un filtru sport + o toba aftermarket, ai multe optiuni. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Va multumesc amandurora! Dedant, nu imi fac probleme legate de intretinerea clasica (doar sunt viitor inginer mecanic si mai sunt si motorist) si nici chiar de consum (chiar daca cu 900-le la cum mergeam, scoteam intre 4.5 si 5.5 la mers decent) Eram curios (si sincer sa fiu, ma asteptam sau mai bine zis, speram, sa imi raspunzi tu pt ca tineam minte ca ai modelul de ceva vreme) daca are ceva hibe ascunse; net-ul de aici merge prost (macar la capitolul asta suntem si noi fruntasi) si nu am putut sa caut f mult detalii. Insa, fiind un fan al kawa de la 400-le condus prima oara acum vreo... cred ca se cam fac 6 ani, atras si de pretul decent pt modelul asta si garantia de 1 an in plus, am decis sa 'sar cu banii'; estetic are niste bube, insa astea le repar usor, am deja sculele, am cunostintele, nu m-au deranjat. Oricum, e clar pt mine ca nu ma omor dupa 'sportive', dpdv al pozitiei, confortului (desi si zx9r si asta sunt maricele si stai decent), insa propulsorul, pt. mine, e un mare plus si parca merita efortul... Editat Martie 1, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Sincer, imi place motorul asta si cativa ani buni o sa stea la mine in garaj. Posibil la final, dacat sa-l dau la un pret de nimic, o sa-l suspend in living pe perete sau in dormitor deasupra patului . O sa vezi ce propulsor ai sub tine, bagi putin mana in gaz si ai ajuns rapid la 150 km/h!!.Pozitia este totusi ca pe o sportiva, busa ofera ceva mai mult la confort daca vrem sa facem o comparatie intre "locomotive". Dar mai exista si pauze, nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 25, 2016 Share Postat Martie 25, 2016 Buuunnnn.. mai gasesc chestii interesante la motorul asta. Am gasit sculele originale Nu stiu cati km are de fapt (32000km pe bord), insa este neumblat prin multe locuri, suruburile sunt originale, neintinate, fara urme de uzura, discurile sunt ok. Starea per total e mai neingrijita, dar sa nu va imaginati ca e vreo raie, mai are vreo urma-doua ce se repara cat de curand. Probabil a fost tinuta pe afara ceva mai mult, butonul de start e un pic decolorat, parbrizul un pic matuit. Bateria e noua, 12.70v. Starea tehnica in schimb e per total f buna. Filtrele schimbate, ulei 15w50 7100, asta m-a multumit intotdeauna, porneste f usor chiar si pe frig, deh, injectiune. Mai trebuie sa verific franele si tre sa iau curand un cablu de soc si unul de ambreiaj pt ca sunt reparate cu kituri cu surub, insa e o mobreta veche 2003, asadar nu imi faceam sperante ca era impecabila. Desi... plang putin dupa zx9r-ul care il aveam, era intr-o stare aproape impecabila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Te astept cu impresii privind comportamentul la drum, pe diferite variante. Ce parere ai de cuplu? Nu am trusa originala, la fiecare motor am tinut sa am trusa originala a motocicletei, chiar daca pentru zx12 am adaptat una si o am sub sa pentru interventii rapide si pe "subiecte" limitate. Incerc/caut varianta originala pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 Pe mine chiar m-a surprins cand am gasit trusa sub sa, nu ma asteptam... Comportament de drum? E muuult peste zx9r-ul de l-am avut. Nu e chiar bicicleta, are raza de intoarcere ceva mai maricica ca naked-urile, dar e ditamai vaca... Cuplu? Si aici sunt placut impresionat, la 3000rpm pt mine e de ajuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Aprilie 5, 2016 Share Postat Aprilie 5, 2016 De la 7000 rot/min devine o 'bestie'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 1, 2016 Share Postat Mai 1, 2016 Salutare! Cel din poze este motorul meu. Este un motor extraordinar. Ma multumeste din toate punctele de vedere. Astazi nu cred ca poti avea mai mult de la niciun motor de pe piata. Al meu e din 2000, varianta nelimitata. Il iubesc mai mult decat orice! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Poze sau poza de la avatar?! Felicitari pentru achizitie! Mai multe foto?? Deci, pana in prezent posesori "activi" de kawasaki zx12r pe forum sunt TREI !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Activ pe forum . Eu mi-am luat si una mai mica (tot kawa, 600, 2002) si dupa o mica operatiune de intretinere, am barait-o pe ea, mai comoda si mai usoara in oras. Pt. surioara mare, tot astept un cablu de ambreiaj, s-a facut o incurcatura si m-am ales cu unul ceva mai scurt... iar cel de pe zx6r e si el prea scurt, ca altfel o scoteam un picut la plimbare... Raul: sa o stapanesti sanatos, pare o culoare interesanta! Personal eu am un fetish cu alea albastre, dar na... Editat Mai 2, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Iata si pozele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Ce bine ii sta in toale deschise la culoare... La a mea, negre... e cam deprimant Ca sa nu zic cat mi-a luat pana am gasit niste mansoane din silicon, pe negru... Ea venise cu niste mizerii, copii Rizoma, iar astea de la Harris am tot avut pe motorete si erau mai confortabile. Stickere astea sunt sub lac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Nu. Stickerele nu sunt sub lac. Tot ce se gaseste pe motor este original din momentul fabricarii ei. Motorul a stat in showroom la reprezentanta Kawasaki din Ungaria, ani buni, dupa care a fost cumparat de un tip din Targu Mures. De la acest tip a luat-o un prieten de-al meu, care nu voia s-o vanda nici in ruptul capului. Am avut bafta ca prietenul meu sa isi doreasca foarte mult o masina noua si sa nu ii ajunga banutii. A fost singurul motiv pt care a fost vanduta. Motocicleta a fost tratata ca o bijuterie de colectie. Nu are nici o zgarietura. E ca noua. Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 (editat) Nici a mea nu le are sub lac. Vopseaua e putin polizata in stanga, se vede ca nu e revopsita,dar mi s.a parut ciudat ca nu sunt sub lac... Oricum, le.am dat jos si urmeaza sa vad cum le inlocuiesc, aspectul original gen galben perlat sau metal sau ce textura are mi se parea cocalaresc... Editat Mai 2, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulaveritei Postat Mai 2, 2016 Share Postat Mai 2, 2016 Uite, in seara asta am inlocuit stickerele. Imi plac mai mult asa. Asa le face producatorul ( nu le pune sub lac ), in caz ca vrei sa le inlocuiesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.