Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Mai am putin de lucru ...am demontat totul pana la cadru pentru verificari. Trebuie sa o pornesc..am nevoie de ECU, comutator pornire, cheie, etc. Este model 2006, ultimu, imi place la nebunie ... caut de ceva timp acest model. Sper ca pana la primavara sa fie ok. Tu o mai ai? Referitor la consum, din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor.

Iubesc modelul la nebunie, din pacate insa nu mi se potriveste ca dimensiuni... Cat despre partea cu consumul nu stiu daca alegerea acestul model se face pentru a avea un consum modest. Nu zic despre un bun prieten ca sub 13% nu scoate in oras (cat se merge in oras) si in afara cand scoate un 9% se considera norocos... :moron:

Ca si modificari are evacuare full leo vince si cam atat pe partea de motor. De asemeni nu contest sa aiba vreo problema cu ea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu mai comentez consumul, cand m-am hotarat pentru zx12r, nu am analizat consumul. La 1200cmc si 190 CP pe ram air , te poti astepta la o medie de 10%. Sa conduci prin oras cu asemenea motor ...nu este indicat din mai multe puncte de vedere. Mai am un triumph sprint de 995cmc, 130cp si 240 kg la plin, nu este mare satisfactioe sa circuli cu vitezele 1si 2, zeci de opriri si porniri. Motoarele de peste 200kg si 125 CP sunt de exterior, sa simti ca esti pe motocicleta si testezi toate variantele de pilotaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.......din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor.

100-110 inseamna ca te duci pe curbe, ca in linie dreapta nu cred ca poti sa mergi asa cu motoreta asta!:)) Si oricum, chiar si pe curbe, ia 8/suta, tot timpul cam cu un litru cel putin mai mult fata de ceilalti. Dar nu e grav. In schimb in oras chiar e nasol, 13-le ala cred ca e rezonabil :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un cuplu impresionant la acesta motocicleta , 134 nm la 7500 rot /min, te joci cu cele 240 kg.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

cam 12 l % in afara papa si 12r meu,model 2002. cu evacuare schimbata,filtru sport,bujii iridium si power commander.

Si da, ai nevoie de amortizor de ghidon de la 250 in colo devine putin cam elastica si in curbe iti tr. putin efort sa o pui pe o trasa ideala ,plus ca la iesirea din curbe mai agresive si cand "o lasi jos" intra in voblaj. Per total o motoreta extraordinara cu un cadru la fel de extraordinar, solicitanta care nu te lasa se te odihnesti nici o clipa.

Editat de zerolasuta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Daca mai sunt posesori de kawasaki ZX 12r in tarisoara asta, hai sa ne strangem aici si sa facem numaratoarea ! Serios, nu-mi vine sa cred ca ne "invartim prin tara" 5-6 zx 12 !? :nono: Eu chiar sunt amator sa organizam o intalnire prin mai-iunie a.c. ZX 12 a ramas si va ramane o legenda, este o motocicleta care are un loc de merit la clasa de mare putere . Va rog sa puneti aici si cei care mai stiti ceva/ati mai auzit ceva de posesori zx 12, gasim o metoda sa-i contactam.

Sa auzim de bine,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5-6 +1, din 20 martie. Am sarit si eu de mia de cc intr-un final, deja e dat avansul, an 2003 :) Cifrele arata cel putin impresionant pe net... Insa ce probleme pot aparea la modelul asta si ce e de verificat in plus? (in afara de cele uzuale, comune la majoritatea modelului?)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci grupul este in progres..... :10: .Din punctul meu de vedere ai facut o alegerea buna, pe parcurs o sa te convingi. Motocicleta a avut o viata de 6 ani cu modificari pe variante astfel:

2000 _lansarea pe piata;

2002_modificari la carena fata cu alte faruri, scurtarea ram air –ului, ajustari in cutie in special pentru trecerea de la 2 la 3, un raspuns mai bun al TPS si cu imbunatatiri la arborele cotit;

2003_ se introduce schema coloristica de negru cu auriu si o noua schema pentru verde;

2004_ etriere radiale pe fata, imbunatatiri la injectie si se introduce KIPASS ( Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) sau Immobilizer System.

2005_ apare coloristica pe negru total;

2006_ schimbari color si grafica si final de productie;

Probleme nu o sa ai cu acest motor daca ii faci intretinerea curenta, zx 12r este o motocicleta bine legata cu un management electronic al motorului actualizat permanent pentru anii 2000-2006. Sa-i faci schimburile total de "lichide" acum cand iti intra in posesie, iar la ulei iti recomand numai calitate ! Eu 2 ani am mers pe 300 V. De anul acesta am trecut pe Amsoil. O sa te chinuiest la schimbul de bujii, spatiul este mic pentru mana, dar cu un patent cu varf/spit si manere prelungite + tubulara adaptata reusesti, o sa-ti ia ceva timp si rabdare( iti dau mai multe detalii atunci). Eu nu am gasit puncte slabe la zx12 pana in prezent, nu discutam de consum! Pana la urma un 8% pentru 1200 cmc 178 CP nu este mult. Daca vrei reducere de consum iti iei un Power Commander III (este pentru 2000-2003) si iti faci up grade pe injectie pentru ca ai rezerva de putere si poti se te joci putin cu ECU, depinde ce doresti. Mai pui si un filtru sport + o toba aftermarket, ai multe optiuni.

 

Sa o stapanesti sanatos!

post-74268-0-39030800-1456806707_thumb.jpg

post-74268-0-32070100-1456806720_thumb.jpg

post-74268-0-37397000-1456806731_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc amandurora! Dedant, nu imi fac probleme legate de intretinerea clasica (doar sunt viitor inginer mecanic si mai sunt si motorist) si nici chiar de consum (chiar daca cu 900-le la cum mergeam, scoteam intre 4.5 si 5.5 la mers decent) :) Eram curios (si sincer sa fiu, ma asteptam sau mai bine zis, speram, sa imi raspunzi tu pt ca tineam minte ca ai modelul de ceva vreme) daca are ceva hibe ascunse; net-ul de aici merge prost (macar la capitolul asta suntem si noi fruntasi) si nu am putut sa caut f mult detalii. Insa, fiind un fan al kawa de la 400-le condus prima oara acum vreo... cred ca se cam fac 6 ani, atras si de pretul decent pt modelul asta si garantia de 1 an in plus, am decis sa 'sar cu banii'; estetic are niste bube, insa astea le repar usor, am deja sculele, am cunostintele, nu m-au deranjat. Oricum, e clar pt mine ca nu ma omor dupa 'sportive', dpdv al pozitiei, confortului (desi si zx9r si asta sunt maricele si stai decent), insa propulsorul, pt. mine, e un mare plus si parca merita efortul...

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, imi place motorul asta si cativa ani buni o sa stea la mine in garaj. Posibil la final, dacat sa-l dau la un pret de nimic, o sa-l suspend in living pe perete sau in dormitor deasupra patului :). O sa vezi ce propulsor ai sub tine, bagi putin mana in gaz si ai ajuns rapid la 150 km/h!!.Pozitia este totusi ca pe o sportiva, busa ofera ceva mai mult la confort daca vrem sa facem o comparatie intre "locomotive". Dar mai exista si pauze, nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Buuunnnn.. mai gasesc chestii interesante la motorul asta. Am gasit sculele originale :) Nu stiu cati km are de fapt (32000km pe bord), insa este neumblat prin multe locuri, suruburile sunt originale, neintinate, fara urme de uzura, discurile sunt ok. Starea per total e mai neingrijita, dar sa nu va imaginati ca e vreo raie, mai are vreo urma-doua ce se repara cat de curand. Probabil a fost tinuta pe afara ceva mai mult, butonul de start e un pic decolorat, parbrizul un pic matuit. Bateria e noua, 12.70v. Starea tehnica in schimb e per total f buna. Filtrele schimbate, ulei 15w50 7100, asta m-a multumit intotdeauna, porneste f usor chiar si pe frig, deh, injectiune. Mai trebuie sa verific franele si tre sa iau curand un cablu de soc si unul de ambreiaj pt ca sunt reparate cu kituri cu surub, insa e o mobreta veche 2003, asadar nu imi faceam sperante ca era impecabila. Desi... plang putin dupa zx9r-ul care il aveam, era intr-o stare aproape impecabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Te astept cu impresii privind comportamentul la drum, pe diferite variante. Ce parere ai de cuplu? Nu am trusa originala, la fiecare motor am tinut sa am trusa originala a motocicletei, chiar daca pentru zx12 am adaptat una si o am sub sa pentru interventii rapide si pe "subiecte" limitate. Incerc/caut varianta originala pe ebay.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine chiar m-a surprins cand am gasit trusa sub sa, nu ma asteptam...

 

Comportament de drum? E muuult peste zx9r-ul de l-am avut. Nu e chiar bicicleta, are raza de intoarcere ceva mai maricica ca naked-urile, dar e ditamai vaca... Cuplu? Si aici sunt placut impresionat, la 3000rpm pt mine e de ajuns :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare!

Cel din poze este motorul meu.

Este un motor extraordinar. Ma multumeste din toate punctele de vedere.

Astazi nu cred ca poti avea mai mult de la niciun motor de pe piata. Al meu e din 2000, varianta nelimitata.

Il iubesc mai mult decat orice! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poze sau poza de la avatar?! Felicitari pentru achizitie! Mai multe foto?? Deci, pana in prezent posesori "activi" de kawasaki zx12r pe forum sunt TREI !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Activ pe forum :crack: . Eu mi-am luat si una mai mica (tot kawa, 600, 2002) si dupa o mica operatiune de intretinere, am barait-o pe ea, mai comoda si mai usoara in oras. Pt. surioara mare, tot astept un cablu de ambreiaj, s-a facut o incurcatura si m-am ales cu unul ceva mai scurt... iar cel de pe zx6r e si el prea scurt, ca altfel o scoteam un picut la plimbare...

 

Raul: sa o stapanesti sanatos, pare o culoare interesanta! :) Personal eu am un fetish cu alea albastre, dar na...

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce bine ii sta in toale deschise la culoare... La a mea, negre... e cam deprimant :) Ca sa nu zic cat mi-a luat pana am gasit niste mansoane din silicon, pe negru... Ea venise cu niste mizerii, copii Rizoma, iar astea de la Harris am tot avut pe motorete si erau mai confortabile. Stickere astea sunt sub lac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Stickerele nu sunt sub lac. Tot ce se gaseste pe motor este original din momentul fabricarii ei. Motorul a stat in showroom la reprezentanta Kawasaki din Ungaria, ani buni, dupa care a fost cumparat de un tip din Targu Mures. De la acest tip a luat-o un prieten de-al meu, care nu voia s-o vanda nici in ruptul capului. Am avut bafta ca prietenul meu sa isi doreasca foarte mult o masina noua si sa nu ii ajunga banutii. A fost singurul motiv pt care a fost vanduta. Motocicleta a fost tratata ca o bijuterie de colectie. Nu are nici o zgarietura. E ca noua.

Vis-a-vis de stickere, le voi lua jos ( in foto par albastre, dar sunt un mov care mie nu imi place ) si voi pune pe negru si pe gri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici a mea nu le are sub lac. Vopseaua e putin polizata in stanga, se vede ca nu e revopsita,dar mi s.a parut ciudat ca nu sunt sub lac... Oricum, le.am dat jos si urmeaza sa vad cum le inlocuiesc, aspectul original gen galben perlat sau metal sau ce textura are mi se parea cocalaresc...

Editat de catranel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...