Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

Si fratilor spuneti`mi si mie de unde imi pot procura un costum cu verde da piele sa fie bun .... daca stiti pe cineva pe undeva care vinde da sa fie nou .... un site ceva .... astept informatii ... numai bine :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu pot sa vad decat partea de sus a pozelor :ok: dar am vazut ca e modelul 2000-2001, cel mai mishto dupa parerea mea. Din 2003 cica au facut-o mai sportiva dar i-au marit unghiul furcii :( , au umblat la injectie ca sa mai domoleasca motorul (din nou :ok: ) si un face lift. Dupa parerea mea farurile alea de bondar si aripa aia lunga fac toti banii. In schimb oglinzile sunt groaznice tubul ram sunt groaznice - io le-am schimbat - foto

post-1568-1207114103_thumb.jpg

Edited by ghost-rider
Link to comment
Share on other sites

faruri mai frumoase decat ce au pus pe zx12, zx9 si zx6 dupa 2000 numai zx10 din 2006-2007 are. bestiala motocicleta..... am vazut odata un xx langa un zx12r, parca era fetita cu bunica.

Link to comment
Share on other sites

toti incepem de undeva, unii pe scuter, altii pe zx12r. poate e o motocicleta perfecta pentru incepatori, iarta multe greseli, e usoara manevrabila etc......

Link to comment
Share on other sites

Acu' nu ca vreau eu sa fiu carcotas, dar rupe-ti 10 minute si spune-ne si noua cam ce ai condus si cati km pe fiecare! :moto:

 

 

 

pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... :( :ok: :ok:

Link to comment
Share on other sites

pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... :( :ok: :ok:

Bine,sa zicem ca te crez cu km aia,desi la cum pui problema inclin sa cred ca ai cam jumate din astia, inseamna ca totusi comenzile le stii,acum trebuie doar sa te gandesti daca motorul pentru tine este ZX12,cat te dai in oras,cat in afara,cam cat de lungi sunt drumurile care le faci.

 

Nu vreau sa ma intelegi gresit, imi place mult motorul asta,dar mie mi-ar fi bun pentru ca fac numai deplasari in weekend care se invart intre 100-500km, nu ma dau in oras decat pana ies din el,etc.

 

Oricum,grija mare, imi pare cunoscuta fata mobrei asteia, se alfa momentan prin vreo curte prin Bucuresti? :)

 

p.S. Aaaa,am uitat,cam pe ce fel de mobre au fost facuti cei 5000km? :moto:

Link to comment
Share on other sites

pai nu esti delok carcotas sa zic ca am un 5000 de km puse cap la cap una peste alta ..... stiu sunt constient ca e mare dar asta e ..... eu ma risc sunt constient ce poate .... puteti sa`mi spunetzi orice nu ma deranjeaza ... :( :ok: :ok:

Nu inghit faza cu 5000 km pe motoarele prietenilor, asa ca o sa te consider incepator incepator, si o sa incerc sa-ti dau cateva sfaturi.

 

Cand o sa te urci pe ea prima data, considera ca te-ai nascut din nou. Asta inseamna sa inveti prima data sa mergi de-a buselea, dupa aia sa stai in picioare, dupa aia sa mergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa mergi bine, dupa aia sa alergi dar sa cazi din cand in cand, dupa aia sa alergi bine (dar chiar si atunci exista posibilitatea sa te impiedici de-o groapa). Mai explicit, prima data mergi cu 50, si invata sa faci la viteza asta toate lucrurile esentiale pe-o motocicleta (franare, franare in curba, inclinari etc - mersul pe-o roata nu e esential). Dupa aia la 70, dupa aia la 90 etc... Cand o sa fi nebun, desfasoara-te cat de cat in siguranta. Cel mai bine ar fi pe un "circuit" (amckart, bacau etc). Daca nu ai posibilitatea sa ajungi acolo (nu am citit din ce oras esti) sau daca ti-e rusine de baietii care se dau mai bine ca tine, macar alege o strada extrem de necirculata si fara intersectii/strazi laterale (chiar si acolo exista caini, gropi, praf ulei, sau pur si simplu soarta in sine :)). Cand o sa te simti stapan pe ea, si crezi ca poti sa faci orice, sa stii ca nu esti, si cred ca toti cei care s-au grabit, au simtit pe pielea lor ce semnifica spusele mele de mai sus (inclusiv eu).

 

Iti urez mult bulan, si multa minte sa respecti macar o parte din lucrurile care ti le-am spus eu, si pe care ti le vor mai spune prietenii tai (doar aia intregi la minte...).

 

Uoof, incaodata, MULT BULAN SI MULTA MINTE !!!!!!!!!! :moto:

Link to comment
Share on other sites

Si fratilor spuneti`mi si mie de unde imi pot procura un costum cu verde da piele sa fie bun .... daca stiti pe cineva pe undeva care vinde da sa fie nou .... un site ceva .... astept informatii ... numai bine :(

 

vezi ca au la reprezentanta honda pe stoc ...

 

<small>--- Mesaj completat în 03 Apr 2008 03:13 -------------</small><br/>

arlen ness face una verde dementiala.

 

 

 

de acord

Link to comment
Share on other sites

@Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit.

 

@Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras

Link to comment
Share on other sites

@Trotinel aia cu amckartul nu ai nimerit-o, e chiar ce nu trebuie sa faca, la bacau nu stiu cum e dar nu poate fii foarte diferit.

 

@Niko ai dreptate singurul drum prin oras trebuie sa fie facut ca sa iesi din oras

Deci sa inteleg ca ar fi mai bine sa-i dea blana pe bulevard (unde sunt sute de obstacole), decat pe circuit (unde singurul obstacol ar fi nivelul cunostintelor lui de "reising") ? Si pe circuit o trantesti, cazi pe asfalt/iarba etc -> scapa usurel. Pe strada se infige intr-o masina, copac, pieton etc -> sanse mari mari sa nu mai intre pe forum (ca sa zic nu altfel). Cati oameni au cazut si au murit pe Amckart, sau hai, s-au schilodit rau? (mmm, cred ca 0) Cati oameni au cazut si au murit pe strada ? (lol...)

 

:(

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant.

Link to comment
Share on other sites

Dar de ce sa-i dea blana? Si de ce sa cada? Nu e mai bine sa nu cada de loc, io am mers 12000 de km numai cu 12-le pana sa-l dau pe amkart. Nu crezi ca e greu sa dai o mototcicleta asa grea si voluminoasa pe curbe asa stranse, la 4000 rpm are deja 110 nm cuplu (care un ss il are la 10000!!), si curbele alea cam cu 4000 rpm le iei. Eu am cascat gura mult pe la amkart si am vazut multi incepatori care s-au dat si au pus-o jos instant.

Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). :(

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e ca nu are ce cauta pe circuit cu asa ceva, doar daca ii place sa plece la drum intins si fara curbe foarte stranse, totusi motocicleta asta nu a fost facuta cu vreun gand de a bate recorduri pe circuit.

 

E motorul potrivit pentru cei inalti sau mari care nu incap pe supersportive si totusi vor o motocicleta sport foarte puternica cu care sa-si faca damblaua!

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca ai inteles ce am vrut eu sa zic. Atunci cand simte nevoie de adrenalina, s-o forjeze cat poate el pe circuit, nu pe bulevard. Daca ai inteles de prima data si tot nu esti de acord cu mine, well, avem pareri complet diferite, si o sa faca el alegerea corecta (din punctul lui de vedere). :(

 

nu am fost atent, sorry, am inghitit un rand si am crezut ca vrei sa zici sa se duca sa invete pe circuit

Edited by ghost-rider
Link to comment
Share on other sites

Si asta e adevarat, ZX9 e destul de incapator,dar Zx12 e mai mare,eu stau mai comod pe el si am 1.90,simt diferenta intre ele.

 

da du-te ma si ia-l pe ala verde de la doru, ce nu ai 1000 de euro diferenta? Dar cred ca nici atat. Sta acolo si asteapta.

 

Si io am 1.90 dar cand ma urca pe cate un ss ma apuca niste carcei la picioare......

Link to comment
Share on other sites

Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca :ok: , poate la anu'! :(

 

--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------
Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati :ok: :

 

Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate.

 

Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...