Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model.

Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier)

Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ?

A fost un model de succes? sau nu?

post-486-1142365553_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model.

Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier)

Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ?

A fost un model de succes? sau nu?

 

Lasa tu asta mai Radu...tu spune-ne cât bagă !!!!?!!!! :crack:

P.S. traiasca ZX-12/3 R :crack:

Edited by Dark Daemon
Link to comment
Share on other sites

Povestea lui ZX12R incepe la finele anului 1996 cand Kawasaki porneste in a fabrica un urmas pentru ZZR1100.

Astfel la sfarsitul anului 1999 apare primul model Kawasaki ZX1200A1, la show-urile moto din intreaga lume. Prima aparitie oficiala o are in Franta la salonul de la Paris in culoarea Rosie, urmat de aparitia lui si in culoarea verde in Australia.

Mai tarziu in anul 2000, au aprut primele zvonuri, modelul va dezvolta 178CP sau 175,5CP? Tot atunci s-au inregistrat primele intarzieri ale livrarii primului model ZX12R.

O data cu crearea unor motociclete foarte rapide precum Hayabusa si ZX12R, politicienii din acea vreme s-au sesizat si desi existau masini cu specificatii similare. (viteza de top) Cand aproape toata lumea se putea bucura de asemenea performante au fost instituite restrictii. Incepand cu anul 2001, toate motocicletele au fost restrictionate la 300km/h. Modelul din 2000 este capabil sa realizeze o viteza reala de 308 km/h.

Cateva date tehnice preluate de pe site-ul Kawasaki:

Engine:

Type Liquid-cooled, DOHC, 4-stroke, 4-cylinder, 16-valve

Displacement (cm3) 1,198

Bore and Stroke (mm) 83.0 Ă 55.4

Compression Ratio 11.0:1

Maximum horsepower 131kW(178PS)/10,500rpm

Maximum torque 134N·m(13.66kgf-m)/7,500rpm

Ignition system Digital

Lubrication system Forced, wet sump

Starting system Electric

Carburator type Electric Fuel Injection

Transmission type 6-speed constant mesh return shaft

Clutch type Wet multi disc

Final drive system Chain

Gear ratio 1st 2.428(34/14)

2nd 1.823(31/17)

3rd 1.440(36/25)

4th 1.250(30/24)

5th 1.130(26/23)

6th 1.033(31/30)

Primary reduction ratio 1.596(83/52)

Final reduction ratio 2.500(45/18)

Frame type Monocoque aluminium

Tire size Front 120/70-ZR17

Rear 200/50-ZR17

Brake type Front Dual disc

Rear Disc

Suspention type Front Telescopic

Rear Uni-track

Overall length (mm) 2,080

Overall width (mm) 725

Overall height (mm) 1,185

Seat height (mm) 810

Wheelbase (mm) 1,440

Road clearance (mm) 120

Dry weight (kg) 210

Fuel tank capacity (L) 20

Engine oil tank capacity (L) 4.0

 

 

Cateva poze cu detaliile motocicletei.

post-486-1142367417_thumb.jpg

post-486-1142367752_thumb.jpg

post-486-1142367766_thumb.jpg

post-486-1142368536_thumb.jpg

post-486-1142368551_thumb.jpg

post-486-1142368567_thumb.jpg

post-486-1142368587_thumb.jpg

post-486-1142368601_thumb.jpg

post-486-1142368619_thumb.jpg

post-486-1142368638_thumb.jpg

post-486-1142368655_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Un link interesant pentru cine iubeste acest model:

 

http://www.zx11.info/zx12r/home.htm

 

Pe acest site puteti gasi multe informatii interesante despre acest model!

 

Si eu am vazut acel film, nu shtiu la ce trepte de viteza te referi tu insa....nu asta am vrut de la acest topic!

Eu am vrut sa aflu pareri! despre acest model! ce credeti voi nu ce ati vazut in reviste?

Nu am scris ZX12R vs Busa pe nicaieri!

Link to comment
Share on other sites

pai daca e vb. de pareri. la design nu imi place aca gura de aerisire de sub faruri, puteau sa fie mai inspirati in leg. cu forma ei, si cu pozitionarea ei. , but then again, e doar parerea mea :crack:

Link to comment
Share on other sites

:crack: Si despre aceasta gura de la RAM AIR este o mica poveste, echipa de design a dorit sa o taie mai scurta la nivelul carenei frontale, insa inginerii au calculat ca vor pierde pana la 20% din randamentul RAMAIR-ului astfel au ramas cu ea in aceasta forma.

 

La noua generatie de ZX12R din 2002 apare un nou model pentru adimisia RAM AIR-ului, cu un alt design si cu un randament mai bun. :crack:

post-486-1142371054_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stiam ca e o motocicleta mai spre sport-touring si concureaza cu haya :blbl: .In rest ca design mi se pare mai frumoasa ca hayabusa ,dar e doar parerea mea. :crack:

 

Ps:un termen de comparatie eu zic ca se impune ,dar asta nu inseamna sa se ajunga la jigniri ca pe alte topicuri :crack: :D

Link to comment
Share on other sites

Dpmdv, o incadrez la Super sport-touring. Din aceeasi clasa mai fac parte si busa si CBR 1100xx. Nu am probat niciodata asa ceva, nici macar nu am atins modelul asta, sicer sa fiu. Si nici busa de altfel. Dar este foarte frumoasa, asta e clar, si din cate am inteles, pana in 7000 se comporta ca un ST bland.

Link to comment
Share on other sites

Mare si rea, cam asa se caracterizeaza monstrul in cauza.

Si el si Hayabusa sint mult mai spre sport decit XX-ul, care a fost orientat dupa 1999 mai spre touring.

Link to comment
Share on other sites

Intr-adevar, ZX12R, prin constructie si prin solutiile adoptate se doreste a fii un motor cat mai sportiv!! pentru gabaritul si clasa din care face parte! (cu acest motor Kawasaki a dorit sa imbine puterea bruta cu o sportivitate si agilitate foarte buna)

 

Ampatamentul este cel mai mic al clasei din care face parte, asta il face teoretic mai sprinten pe viraje!

 

Cadrul monococa a incercat sa tina gabaritul motocicletei sub control :crack:)! aici ma refer ca este un motor subtirel in raport cu XX-ul si cu Haya!

 

Despre propulsor va pot spune ca sa dezvoltat pe baza propulsorului de ZX9R, care a fost "dopat" si garnisit cu fineturi pentru a face fata noilor solicitari.

 

In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor.

Link to comment
Share on other sites

oftopic

 

:crack:

Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele

de la gpx750r.

 

p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e

la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel.

:crack:

Link to comment
Share on other sites

oftopic

 

:crack:

Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele

de la gpx750r.

 

p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e

la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel.

:crack:

mi se pare mie sau ninge afara ? :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Nu, nu este nimeni suparat pe tine tu eshti cel mai cel, de aici de pe forumul asta.

 

Ai dreptate suzi e mai tare cu 3CP decat Kawa deci....

 

Sa iti spun ceva ZX12R are la roata undeva la 164 vis a vis de 156 ai Busei acum cum e cu puterile?

Link to comment
Share on other sites

Uita-te pe www.lkm.de si ai sa vezi ca busa are 169cp iar zx12 are 176, deci nspe mii de teste ,nspe mii de rezultate si asta numai la "vestitul" test "la roata" :crack: :crack: . Eu sunt mai conservator si ma iau dupa ce dau producatorii ,iar ambele modele sunt IDENTICE :blbl:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +32 400 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17400 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...