NinjaMan Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model. Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier) Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ? A fost un model de succes? sau nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Daemon Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 (edited) Am pornit aceasta discutie pentru a vedea opinia voastra despre acest model. Ce parere aveti despre solutiile constructive ale lui? sunt unele bune? (cadru, frane, propulsor, ciclistica, comportament rutier) Este o motocicleta super sport, sport turing, sau ? A fost un model de succes? sau nu? Lasa tu asta mai Radu...tu spune-ne cât bagă !!!!?!!!! P.S. traiasca ZX-12/3 R Edited March 14, 2006 by Dark Daemon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinjaMan Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Povestea lui ZX12R incepe la finele anului 1996 cand Kawasaki porneste in a fabrica un urmas pentru ZZR1100. Astfel la sfarsitul anului 1999 apare primul model Kawasaki ZX1200A1, la show-urile moto din intreaga lume. Prima aparitie oficiala o are in Franta la salonul de la Paris in culoarea Rosie, urmat de aparitia lui si in culoarea verde in Australia. Mai tarziu in anul 2000, au aprut primele zvonuri, modelul va dezvolta 178CP sau 175,5CP? Tot atunci s-au inregistrat primele intarzieri ale livrarii primului model ZX12R. O data cu crearea unor motociclete foarte rapide precum Hayabusa si ZX12R, politicienii din acea vreme s-au sesizat si desi existau masini cu specificatii similare. (viteza de top) Cand aproape toata lumea se putea bucura de asemenea performante au fost instituite restrictii. Incepand cu anul 2001, toate motocicletele au fost restrictionate la 300km/h. Modelul din 2000 este capabil sa realizeze o viteza reala de 308 km/h. Cateva date tehnice preluate de pe site-ul Kawasaki: Engine: Type Liquid-cooled, DOHC, 4-stroke, 4-cylinder, 16-valve Displacement (cm3) 1,198 Bore and Stroke (mm) 83.0 Ă 55.4 Compression Ratio 11.0:1 Maximum horsepower 131kW(178PS)/10,500rpm Maximum torque 134N·m(13.66kgf-m)/7,500rpm Ignition system Digital Lubrication system Forced, wet sump Starting system Electric Carburator type Electric Fuel Injection Transmission type 6-speed constant mesh return shaft Clutch type Wet multi disc Final drive system Chain Gear ratio 1st 2.428(34/14) 2nd 1.823(31/17) 3rd 1.440(36/25) 4th 1.250(30/24) 5th 1.130(26/23) 6th 1.033(31/30) Primary reduction ratio 1.596(83/52) Final reduction ratio 2.500(45/18) Frame type Monocoque aluminium Tire size Front 120/70-ZR17 Rear 200/50-ZR17 Brake type Front Dual disc Rear Disc Suspention type Front Telescopic Rear Uni-track Overall length (mm) 2,080 Overall width (mm) 725 Overall height (mm) 1,185 Seat height (mm) 810 Wheelbase (mm) 1,440 Road clearance (mm) 120 Dry weight (kg) 210 Fuel tank capacity (L) 20 Engine oil tank capacity (L) 4.0 Cateva poze cu detaliile motocicletei. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 am vzut un filmulet de la Fast bikes si din cate s-o inteles, in treptele inferioare si in a 6-ea o lua de la busa, in rest busa o lua de la el. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinjaMan Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Un link interesant pentru cine iubeste acest model: http://www.zx11.info/zx12r/home.htm Pe acest site puteti gasi multe informatii interesante despre acest model! Si eu am vazut acel film, nu shtiu la ce trepte de viteza te referi tu insa....nu asta am vrut de la acest topic! Eu am vrut sa aflu pareri! despre acest model! ce credeti voi nu ce ati vazut in reviste? Nu am scris ZX12R vs Busa pe nicaieri! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 pai daca e vb. de pareri. la design nu imi place aca gura de aerisire de sub faruri, puteau sa fie mai inspirati in leg. cu forma ei, si cu pozitionarea ei. , but then again, e doar parerea mea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinjaMan Posted March 14, 2006 Author Share Posted March 14, 2006 Si despre aceasta gura de la RAM AIR este o mica poveste, echipa de design a dorit sa o taie mai scurta la nivelul carenei frontale, insa inginerii au calculat ca vor pierde pana la 20% din randamentul RAMAIR-ului astfel au ramas cu ea in aceasta forma. La noua generatie de ZX12R din 2002 apare un nou model pentru adimisia RAM AIR-ului, cu un alt design si cu un randament mai bun. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 eh, in culoare neagra i mai faina, ca nu prea se vede ramair-ul deloc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SILVIU.C Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Stiam ca e o motocicleta mai spre sport-touring si concureaza cu haya .In rest ca design mi se pare mai frumoasa ca hayabusa ,dar e doar parerea mea. Ps:un termen de comparatie eu zic ca se impune ,dar asta nu inseamna sa se ajunga la jigniri ca pe alte topicuri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stege Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Dpmdv, o incadrez la Super sport-touring. Din aceeasi clasa mai fac parte si busa si CBR 1100xx. Nu am probat niciodata asa ceva, nici macar nu am atins modelul asta, sicer sa fiu. Si nici busa de altfel. Dar este foarte frumoasa, asta e clar, si din cate am inteles, pana in 7000 se comporta ca un ST bland. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabin_sbz Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 ZX12 si Hayabusa nu se pot compara cu XX-ul. Sunt mult peste....diferentele intre cele 2 sunt prea mici ca sa spui ca una e mai tare decat cealalata si cred ca se rezuma strict la gusturi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pepsi Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 tot in acel filmulet de la fastbikes ziceau ca cu XX-ul pot face cel mai usor wheelly-uri la viteza mare, deci are si el parti bune scuzati pt off topic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipman Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 Mare si rea, cam asa se caracterizeaza monstrul in cauza. Si el si Hayabusa sint mult mai spre sport decit XX-ul, care a fost orientat dupa 1999 mai spre touring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinjaMan Posted March 15, 2006 Author Share Posted March 15, 2006 Intr-adevar, ZX12R, prin constructie si prin solutiile adoptate se doreste a fii un motor cat mai sportiv!! pentru gabaritul si clasa din care face parte! (cu acest motor Kawasaki a dorit sa imbine puterea bruta cu o sportivitate si agilitate foarte buna) Ampatamentul este cel mai mic al clasei din care face parte, asta il face teoretic mai sprinten pe viraje! Cadrul monococa a incercat sa tina gabaritul motocicletei sub control )! aici ma refer ca este un motor subtirel in raport cu XX-ul si cu Haya! Despre propulsor va pot spune ca sa dezvoltat pe baza propulsorului de ZX9R, care a fost "dopat" si garnisit cu fineturi pentru a face fata noilor solicitari. In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SILVIU.C Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 In clasa din care face parte, ZX12R-ul, este lider d.p.d.v. al puterii dezvoltate de propulsor. La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ady_viteza Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 (edited) La fel cum este gsxr-ul de 1000 lider ca putere dezvoltata de propulsor ,nu? Esti penal Edited March 15, 2006 by ady_viteza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan kawa Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 oftopic Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele de la gpx750r. p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carbone Posted March 15, 2006 Share Posted March 15, 2006 oftopic Exista vo' diferenta intre- motor/cutie/instal.electrica -de la zxr750 cu cele de la gpx750r. p.s. azi am luat o curea de alternator second de la zxr750(din 93') si e la fel ca cea de pe gpx750r(din '89). Si codul din manual e la fel. mi se pare mie sau ninge afara ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SILVIU.C Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Esti penal Pai ....daca pot .Era o mica paralela ,sper ca nu s-a suparat nimeni pe adevar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NinjaMan Posted March 16, 2006 Author Share Posted March 16, 2006 Nu, nu este nimeni suparat pe tine tu eshti cel mai cel, de aici de pe forumul asta. Ai dreptate suzi e mai tare cu 3CP decat Kawa deci.... Sa iti spun ceva ZX12R are la roata undeva la 164 vis a vis de 156 ai Busei acum cum e cu puterile? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SILVIU.C Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 Uita-te pe www.lkm.de si ai sa vezi ca busa are 169cp iar zx12 are 176, deci nspe mii de teste ,nspe mii de rezultate si asta numai la "vestitul" test "la roata" . Eu sunt mai conservator si ma iau dupa ce dau producatorii ,iar ambele modele sunt IDENTICE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 e frumusica foc, mai ales neagra ...ady, sa nu te iei de mine... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ady_viteza Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 e frumusica foc, mai ales neagra ...ady, sa nu te iei de mine... De ce frumoaso?Am zis eu ceva Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 De ce frumoaso?Am zis eu ceva Nu , dar credeam ca-mi spui vreo doua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bogdan kawa Posted March 16, 2006 Share Posted March 16, 2006 mi se pare mie sau ninge afara ? oftopic:maine nu mai ninge! ..si am si curea..de zxr! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.