Marius A Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut, Poate unii dintre voi s-au intalnit cu situatia ce o expun: De curand am achizitionat un Suzuki DR350 an 1993 din Italia. Era intr-o stare deplorabila astfel incat in ultima luna motocicleta a fost demontata, plastice reconditionate, curatat lant, uns cabluri - inlocuit cele rupte, schimbat placute frana, ulei 10w-40 Mobil semisintetic si filtru ulei, spalat si lubrifiat filtru aer, curatat carburator cu decarborol, sudat cot evacuare, gresat complet si surpriza.... cand a fost sa o pornesc m-a cam chinuit cateva ore bune. Dupa ce am reusit sa o pornesc la rece am observat ca se incalzeste foarte tare atat cadrul cat si subansamblele - carcasa motor, cutie, galerie evacuare. Cand vreu sa accelerez, motorul se opreste. Dupa ce se incalzeste, inchid socul iar motorul pare sa mearga bine doar ce se incalzeste foarte tare, si da impresia ca merge in contratimp. credeti ca scap doar cu un reglaj al supapelor, carburatorului si aprinderea sau sa ma astept sa gasesc alte vicii ascunse. Din cate am citit pe acest forum motorul de DR 350 este unul fiabil, asta fiind unul din motvele achizitionarii acestui model. Ceva foto cu motorul inainte si dupa: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Salut, Poate unii dintre voi s-au intalnit cu situatia ce o expun: De curand am achizitionat un Suzuki DR350 an 1993 din Italia. Era intr-o stare deplorabila astfel incat in ultima luna motocicleta a fost demontata, plastice reconditionate, curatat lant, uns cabluri - inlocuit cele rupte, schimbat placute frana, ulei 10w-40 Mobil semisintetic si filtru ulei, spalat si lubrifiat filtru aer, curatat carburator cu decarborol, sudat cot evacuare, gresat complet si surpriza.... cand a fost sa o pornesc m-a cam chinuit cateva ore bune. Dupa ce am reusit sa o pornesc la rece am observat ca se incalzeste foarte tare atat cadrul cat si subansamblele - carcasa motor, cutie, galerie evacuare. Cand vreu sa accelerez, motorul se opreste. Dupa ce se incalzeste, inchid socul iar motorul pare sa mearga bine doar ce se incalzeste foarte tare, si da impresia ca merge in contratimp. credeti ca scap doar cu un reglaj al supapelor, carburatorului si aprinderea sau sa ma astept sa gasesc alte vicii ascunse. Din cate am citit pe acest forum motorul de DR 350 este unul fiabil, asta fiind unul din motvele achizitionarii acestui model. Ceva foto cu motorul inainte si dupa: Salut. problema e foarte posibil sa fie din reglajul carburatorului mai ales daca motorul nu scoate sunete ciudate. Scoate si tu bujia, vezi ce culoare are , si daca este alba sau neagra poti da un verdict asupra carburatorului. Cuiul de dozaj din carburator la ce gradatie e? te-ai uitat cand l-ai desfacut. E bine sa fie pe centru, merge cel mai bine cu jicloare stock. Apoi verifica surubul de reglat amestecul. Strange-l de tot, apoi desfa-l 2 ture (asta cu motorul cald) si dupa regleaza-i relantiul cat sa mearga rotund in jurul a 1500RPM cred. dupa ce ai facut asta accelereaza pe loc si vezi cat de rapid revine din ture. Daca revine greu mai strange putin surubul de reglaj, daca da sa moara cand accelerezi brusc mai desfa-l:) Si eventual poti sa verifici si culbutorii dar daca ii reglezi sa ai grija sa nu ii strangi prea tare, poti chiar sa ii lasi putin mai largi decat in manual avand in vedere ca a trecut de mult de prima tinerete. Uite si pagina din manual cu valorile pt '93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 Multumesc pentru sfaturi. Bujia am schimbat-o, am uitat sa precizez asta cu un DPR9EA-9, tipul dat de cartea tehnica si ca sa fiu sincer nu am mai verificat-o. Daca da rateuri pe toba la accelerare brusca si turatii mari inseamna ca amestecul e prea bogat ?? si inca o chestie - dupa prea multe pedale fara pornire curge benzina pe la furtunasul de preaplin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Multumesc pentru sfaturi. Bujia am schimbat-o, am uitat sa precizez asta cu un DPR9EA-9, tipul dat de cartea tehnica si ca sa fiu sincer nu am mai verificat-o. Daca da rateuri pe toba la accelerare brusca si turatii mari inseamna ca amestecul e prea bogat ?? si inca o chestie - dupa prea multe pedale fara pornire curge benzina pe la furtunasul de preaplin. Daca da rateuri pe accelerare nu e bine. verifica jocul supapelor, asta poate fi o cauza. Fa ce te-am sfatuit cu carbul, ( in manual astia dau 1 si 1/8 reglajul la pilot screw nu 2 ture cat am zis eu deci de la valoare asta pleci) si cu benzina care curge fa asa: da capacul de la camera de nivel constant jos( aia de jos unde e plutitorul) inchide benzina de la robinet, si dupa ce ai dat-o jos deschide benzina. atunci o sa inceapa sa curga. ridica plutitorul cu mana pana nu mai curge, asta inseamna ca a inchis. Trebuie sa inchida cand ajunge paralel cu solul. daca inchide mai sus are nivelul mare, daca inchide prea jos il are mic. deci vezi ca are o tablitza din care il puto regla sa inchida la orizontala:) PS. Foarte misto motoreta. poti sa-mi spui si mie cat te-a costat ? vreau una in viitorul apropiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 Pretul de achizitie a fost de 500 euro. moto este radiata din Italia si urmeaza sa ii scot CIV-ul pentru inmatricularea in Romania. Se pare ca este versiunea de enduro careia i s-au montat semnalizatoare pentru a putea fi inmatriculata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 Pretul de achizitie a fost de 500 euro. moto este radiata din Italia si urmeaza sa ii scot CIV-ul pentru inmatricularea in Romania. Se pare ca este versiunea de enduro careia i s-au montat semnalizatoare pentru a putea fi inmatriculata. ) foarte tare. daca nu-ti place de ea da un zvon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
metoxil Postat Iunie 29, 2009 Share Postat Iunie 29, 2009 da da, foarte misto cam cat a facut reconditionarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 29, 2009 Autor Share Postat Iunie 29, 2009 aproape inca o data pe atat: vopsit plastice si rezervor: 100 euro; anvelopa spate: 50 euro; stickere: 50 euro; bujie noua, spray pt filtru aer si lant: 25 euro; set reparatie etrier spate, sigurante si pin-urile pt placute: 80 euro; ulei, filtru ulei si placute frana fata-spate: 80 euro; semnalizari spate: 17 euro; burdufe telescoape fata: 30 euro; inlocuit lichid frana DOT 4: 15 euro; inlocuit bec far, si becuri semnalizari fata: 10 euro; suport semnalizari spate, protectie termica cot esapament: home-made; si mai urmeaza: inlocuit simeringuri si ulei telescoape fata; anvelopa fata; handguard-uri; reglaje supape, carburator si aprindere - in cautare de doctor bun prin Arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Spune-mi te rog, ce fel de burdufuri ai gasit cu 30 de euro? Posteaza un link de unde le-ai cumparat si o poza doua daca se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 Salut, Burdufele sun marca Polisport si au fost comandate din catalogul de Auner la o firma din Arad - ALLMOTOWEAR - uite si o poza: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Multumesc pentru sfaturi. Bujia am schimbat-o, am uitat sa precizez asta cu un DPR9EA-9, tipul dat de cartea tehnica si ca sa fiu sincer nu am mai verificat-o. Daca da rateuri pe toba la accelerare brusca si turatii mari inseamna ca amestecul e prea bogat ?? si inca o chestie - dupa prea multe pedale fara pornire curge benzina pe la furtunasul de preaplin. Musai verificata distribuita (daca e pe lant) si jocul supapelor daca motorul era intr-o stare jalnica. Dupa asta verifica - daca tot nu merge bine, incearca sa iei compresia (conforma manualului). Daca nu are compresie, e de umblat la segmenti. Cu ocazia compresiei vezi si ce culoare are bujia si poti incepe sa umblii la carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 Motorul din cate imi dau eu seama are compresie, decompresorul lucreaza cum trebuie pt ca la rece porneste dupa 2-3 pedale. Cand am curatat motorul am observat la carcasa de ambreiaj si chiulasa silicon proaspat - de aici am dedus ca vechiul proprietar a inlocuit ceva piese pe acolo, mai ales ca ambreiajul functioneaza perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Motorul din cate imi dau eu seama are compresie, decompresorul lucreaza cum trebuie pt ca la rece porneste dupa 2-3 pedale. Cand am curatat motorul am observat la carcasa de ambreiaj si chiulasa silicon proaspat - de aici am dedus ca vechiul proprietar a inlocuit ceva piese pe acolo, mai ales ca ambreiajul functioneaza perfect. Man daca la rece porneste bine si la cald nu, ba merge si prost e clar ca are amestecul bogat. verifica pozitia cuiului de dozaj sa fie musai la jumatate si pune pilot screw la 1 si 1/8 ture si vezi ca o sa mearga:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 (editat) Cuiul de dozaj este pozitia 6 din imaginea expandata sau 4 pt ca au nume asemanatoare: jet needle si needle jet. si pilot screw este pozitia 12 ?? il gasesc in interiorul capacului de jos, pt ca pe exterior nu am nici un surub pt reglaj in afara de soc si reglajul acceleratiei. De pornit la rece mai nou porneste pt ca saptamana trecuta am bazait-o in fiecare dimineata, si m-am cam obisniut si eu cu kick-ul pt ca a fost o noutate pentru mine. La cald porneste din prima si fara prea mare efort, aproape din inertia cilindrului. Ce ma supara este ca se incalzeste foarte tare si da rateuri in accelerare, iar la prima pornire cu socul tras daca accelerez se opreste instantaneu. carburator_Dr_350.doc Editat Iunie 30, 2009 de Marius A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Nu ma bag sa-ti dau sfaturi cum, dar cu siguranta e de la carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CazyRO Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iunie 30, 2009 Autor Share Postat Iunie 30, 2009 Gata, carburator rezolvat - dat jos fixat cuiul pontou pozitia 15 (needle valve) pe arculetul de la tija de la flotor deoarece era iesit - rezultat benzina ramane in carburator. Reglat pozitia 12 - pilot screw - este pe exterior in fata la 1 + 1/8 si reglat pozitia 7 Throtle stop screw adjuster pentru ca mergea cam turata. Se mai incalzeste dar nu asa tare ca la inceput, iar in mers se simte o oarecare lipsa de putere posibil din lipsa reglajului la supapele de evacuare. pas II de verificat supapele cand motorul este rece. Va multumesc tuturor pentru ajutor si indicatiile pretioase. ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shoricel Postat Iunie 30, 2009 Share Postat Iunie 30, 2009 Gata, carburator rezolvat - dat jos fixat cuiul pontou pozitia 15 (needle valve) pe arculetul de la tija de la flotor deoarece era iesit - rezultat benzina ramane in carburator. Reglat pozitia 12 - pilot screw - este pe exterior in fata la 1 + 1/8 si reglat pozitia 7 Throtle stop screw adjuster pentru ca mergea cam turata. Se mai incalzeste dar nu asa tare ca la inceput, iar in mers se simte o oarecare lipsa de putere posibil din lipsa reglajului la supapele de evacuare. pas II de verificat supapele cand motorul este rece. Va multumesc tuturor pentru ajutor si indicatiile pretioase. ( Succes in continuare si drumuri cat mai placute pe ea:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius A Postat Iulie 8, 2009 Autor Share Postat Iulie 8, 2009 Am o inrebare pentru cunoscatori: dimensiunea 4.60 - 18 pentru anvelopa spate cu ce dimensiune in mm e compatibila sau echivalenta ?? Tocmai ce am achizitionat o anvelopa Bridgestone Trail Wing cu aceasta dimensiune si vreau sa stiu daca merge pe janta spate. Anvelopa spate avea dimensiunea 100/100 - 18. multumesc, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marinesku73 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 Am o inrebare pentru cunoscatori: dimensiunea 4.60 - 18 pentru anvelopa spate cu ce dimensiune in mm e compatibila sau echivalenta ?? Tocmai ce am achizitionat o anvelopa Bridgestone Trail Wing cu aceasta dimensiune si vreau sa stiu daca merge pe janta spate. Anvelopa spate avea dimensiunea 100/100 - 18. multumesc, 1 inch=2,54cm 4,6 x 25,4mm = 116 mm fata de 100 mm, cit avea cea originala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_from_hell Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 1 inch=2,54cm4,6 x 25,4mm = 116 mm fata de 100 mm, cit avea cea originala. vrea sa stiu si eu la ce se refera cei 116 mm ..din operatia ta..?.. inaltime..latime..grosime..?...daca tot ai facut o "ecuatie" ..explica te rog.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 (editat) Am o inrebare pentru cunoscatori: dimensiunea 4.60 - 18 pentru anvelopa spate cu ce dimensiune in mm e compatibila sau echivalenta ?? Tocmai ce am achizitionat o anvelopa Bridgestone Trail Wing cu aceasta dimensiune si vreau sa stiu daca merge pe janta spate. Anvelopa spate avea dimensiunea 100/100 - 18. multumesc, Eu stiam de 4.60 ca fiind echivalent cu 120/90 pe 17 sau 120/100 pe 18. Cam lat, zic io... Editat August 7, 2009 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
betarrt50 Postat August 7, 2009 Share Postat August 7, 2009 burdufe telescoape fata: 30 euro;Spune si mie, te rog, burdufele astea de telescoape sunt universale, merg pe orice enduro? Scopul lor ar fi sa nu intre apa, noroi, etc? inlocuit simeringuri si ulei telescoape fata; De ceva vreme parca sta furca putin blocata in jos, nu mai revine foarte usor singura, ar putea sa fie din cauza uleiului sau a simeringurilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulica_25 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 salutare .... ma ajuta si pe mine cineva cu o bobina pt un suzuki DR 600 din 1985 ? statorul cdi ID paulica_25 sau 0748701299 ms !! ms !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlorineluSPR Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 vand multe piese pentru dr 350.defapt tot motorul fara chiuloasa,ea nu se mai poate recupera.eventual 2 supape arcurile.totul e ok.in afara de chiuloasa vand tot motorul(doar motorul) tot sau pe piese.+ un set de segmenti noi nouti in tipla setu motor e bagat de 100 km in el dar sa dus chiuloasa.restul pieseler sunt ca si noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.