IceBox Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Salutare.Am si eu un Bandit S din 2002 si am urmatoarea problema cu ea: cand pornesc motorul si e rece , porneste fara probleme , totul OK , dar dupa ce se incalzeste motorul , merge in 2-3 cilindrii si doar peste 5-6 mii de ture merge in 4 cilindrii si nu sta in relanti.... , care ar putea fi problema? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Verifica daca sunt bine puse fisele bujiilor si nu fac bine contact cu bujia. Incearca sa schimbi si bujiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 am schimbat bujiile , si is puse bine fisele etc..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexM Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 Foarte probabil necesita o verificare a carburatoarelor mai ales sectiunea pt sarcini mici si relanti (nivel benzina in pahare , starea jicloarelor relanti, a suruburilor de amestec , sincronizarea clapetelor etc) E posibil de asemenea sa fie sparta diafragma robinetului de benzina .In acest caz cilindrul aferent furtunului de vacuum aspira benzina prin acesta rezultand un amestec prea bogat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Iulie 7, 2009 Share Postat Iulie 7, 2009 socul..... la-i impins.,...? socul ...? la-i impins..? dar sa-r putea sa fie de la bujii.. ai pus iridium..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 7, 2009 Autor Share Postat Iulie 7, 2009 (editat) Multumesc pt. sfaturi in primul rand. Ceea ce am uitat sa precizez , greseala mea , motorul acesta a stat 2 ani intr-un garaj , a fost "uitat" de lume......am mai intrebat pe cativa si . si ei au zis ca mai mult decat sigur din carburatoare este problema.ceea ce e dubios ca chiar dupa ce am luat motorul la mine i-am pus benzina fara sa umblu la nimic si a mers vreo 20-30 km (atat m-am dat cu el) si dintr-o data l-a apucat simptoma asta cu innecatul. Bujii i-am cumparat noi noute ce recomanda producatorul , NGK cu 2 poli,i-am schimbat filtrul de aer,filtru de ulei , ulei motul 10w40,filtru de benzina,placute.cam tot ce se poate. Editat Iulie 7, 2009 de IceBox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 9, 2009 Autor Share Postat Iulie 9, 2009 inca o problema la mine , cand iau o denivelare imi bat tare telescoapele fata , ce se poate face? am auzit ca se poate schimba uleiul din ele , pls help.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 probabil nu ai suficient ulei in furca, trebuie sa-i pui ulei special de furca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Batranul Lup Postat Iulie 9, 2009 Share Postat Iulie 9, 2009 (editat) Schimba semeringurile la furca si fa o verificare la carburatoare(curatat si reglat)mai ales daca a stat o perioada de timp.Pentru carburatoare e mai bine sa mergi la cineva care se pricepe.Succes Editat Iulie 9, 2009 de Batranul Lup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 inca o problema la mine , cand iau o denivelare imi bat tare telescoapele fata , ce se poate face? am auzit ca se poate schimba uleiul din ele , pls help.multumesc Banditul e renumit prin amortizoare moi (si arcuri slabe, si amortizare varza). Se poate face o smecherie, si anume adaugat niste bucse de 10-15 mm sub cele stock din furca, ca sa comprime arcurile mai tare. Si schimbatul uleiului ajuta cumva, cu toate ca nu mult. Ce mai poti sa faci e sa pui nuste arcuri progresive aftermarket (cca. 100 euro cele mai ieftine). Schimba semeringurile la furca si fa o verificare la carburatoare(curatat si reglat)mai ales daca a stat o perioada de timp.Pentru carburatoare e mai bine sa mergi la cineva care se pricepe.Succes Da, foarte bun sfatul. Cu ocazia asta schimba si segmentii, bielele, vilbrochenul, chiulasa, blocul motor, citeva pinioane in cutia de viteze, cadrul, rezervorul, jantele si cablul de ambreiaj. Pentru ce pana mea sa schimbe simeringurile? Sint cumva simeringurile un fel de Viagra a amortizoarelor, le intaresc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 Multumesc pt sfaturi , o sa ma uit dupa chestiile ce le-ati zis,dar inca ceva ce fel de ulei trebuie cumparat pt telescoape? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiptil1 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 (editat) vezi manualul de service si ai sa te lamuresti; uleiuri de furca sunt de mai multe feluri, pt off-road, pt. strada, etc...(difera vascozitatea); verifica manualul Editat Iulie 10, 2009 de guy.til Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 Verifica si bateria si releul de incarcare. Ce spui tu seamana a baterie care nu incarca. Ori e prea varza ori releul e dus. Poate fi si din carburatoare. Dupa atata stat ar trebui date jos facute boabe si curatate bine, dupa aia reglate de la amestec la sincronizare. Cat despre furca la cum sunt drumurile la noi se pot duce arcurile destul de brusc Da si tu jos de pe net manualul de service, acolo iti spune multe. De la ce ulei trebuie pus in furca, la ce cantitate ( la unele moto difera cantitate din telescopul stang cu cea din dreptul), ce marime ar trebui sa aiba arcurile ca sa fie ok etc etc. Daca nu te pricepi totusi iti recomand sa o duci la un service ceva. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 OK , am inteles atunci care sunt pasii.Multumesc pt sfaturi. voi reveni cu amanunte cand voi rezolva ceva Mesaj completat si uitati ce pateste omul cand ii zboara jos lantul pe la 150 la ora...........niste sfaturi va rog , pe unde as putea gasi eu acest capac de la ambreaj , nou sau second? site-uri , nr de tel? Mesaj completat poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 La Bandit se pune ulei 10W in telescoape (conform manualului). Poti sa incerci si cu mai gros dar efectul e "la ghici". Ca sa stii ce cantitate de ulei trebuie e nevoie sa ne spui modelul. Capac de ambreiaj ai sanse maxime sa gasesti SH pe eBay (.uk, .de, .fr etc) la pret decent. Dar cum ambreiajul nu e pe stinga, probabil e vorba de capacul de la volanta (ambreiaj de cuplare a demarorului, mai exact). Oricum, tot eBay, cauta dupa "starter clutch cover", "engine cover". Nou e vreo 80 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Banditul e renumit prin amortizoare moi (si arcuri slabe, si amortizare varza). Se poate face o smecherie, si anume adaugat niste bucse de 10-15 mm sub cele stock din furca, ca sa comprime arcurile mai tare. Si schimbatul uleiului ajuta cumva, cu toate ca nu mult. Ce mai poti sa faci e sa pui nuste arcuri progresive aftermarket (cca. 100 euro cele mai ieftine). Da, foarte bun sfatul. Cu ocazia asta schimba si segmentii, bielele, vilbrochenul, chiulasa, blocul motor, citeva pinioane in cutia de viteze, cadrul, rezervorul, jantele si cablul de ambreiaj. Pentru ce pana mea sa schimbe simeringurile? Sint cumva simeringurile un fel de Viagra a amortizoarelor, le intaresc? Ai pus punctul pe i'' Multi tampiti se arata anul asta, sa vedem la anu' Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceBox Postat Iulie 24, 2009 Autor Share Postat Iulie 24, 2009 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Ala nu e capac de ambreiaj si nici de ambreiaj de pornire, e capacul pinionului (cautare pe eBay: "sprocket cover"). Tija de actionare a ambreiajului se poate face la strung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dobre_alex Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Ai avut mare noroc ca ai scapat doar cu capacul spart...eu am schimbat tot motorul la vaca mea cand a sarit lantul...mi-a smuls suportii acelui capac de pe cutia de viteze+pompa de apa sparta.Uita-te cu atentie la simeringul in care intra tija ce comanda ambreiajul,la cum arata tija mai mult ca sigur e afectat si ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 De curiozitate: ce marca erau lanturile? Citi kilometri aveau cind s-au rupt? Cum au fost intretinute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.