Sari la conținut

Tobe After-market


nec+ultra
 Share

Postări Recomandate

In ultimul timp se discuta din ce in ce mai mult despre tobe after-market.

 

Am cateva intrebari:

1. In ce masura influenteaza consumul???

2. In ce masura influentaza duarata de viata a unui motor???

3. Cata putere castiga un motor (procentual)???

4. Presupunand ca pretul nu este un factor, care este cea mai buna firma producatoare???

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce stiu eu:

 

1. consuma un pic mai mult , dar nu foarte mult

2. nu influenteaza deloc durata de viata

3. sa zicem undeva pe la 5 %, max 10%(desi nu cred )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul mod in care influenteaza consumul si fiabilitatea e ca ai 1 pic mai multa putere si o sa fii mai tentat sa o tragi de ureche....

dupaparerea mea cea mai buna e Akrapovik (parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3. sa zicem undeva pe la 5 %, max 10%(desi nu cred )

 

5-10%? :moto: Nu, imi pare rau, dar nu dau atat de multa putere ... undeva pe la 3-6-7 cai putere maxim, si asta cu galeriile de evacuare schimbate (greutate mai mica fata de cele stock)

 

Akrapovik, Yoshimura, Micron ... :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am micron, finala, la un pret rezonabil, iar sunetul e belea!

putere in plus... nu cred

consum cam 0,5 in plus

iar ca aspect...

post-1161-1143483857_thumb.jpg

post-1161-1143484005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chestia cu "datul" puterii din toba mi se pare cam fortata. SIngura diferenta notabila care am sesizat-o cand mi-am pus full-akrapovic ,a fost greutatea NET inferioara a tobei akrapovic fata de cea originala(cateva kg mai mult ca sigur,repet pt tot sistemul nu doar finala). Din greutatea cu cateva kg mai mica cred ca se castiga acele miimi(oricum insesizabile). Ajuta si la evacuarea mult mai buna a gazelor ,dar eu unul NU AM SIMTIT nici un fel de diferenta ,cel putin dpdv al performanetelor :moto: ,doar ca PRET :moto: :moto: :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri. Pe mine ma intereseaza Honda Hornet. Am cautat un pic pe internet si am gasit:

Produs: slip-on road legal

Akrapovik -titanium- -2.46kg- -putere:85.3cp->87.8cp (+2.85%)-

Arrow -titanium- -2.35kg- -putere:88.1cp->91.7cp (+3.92%)-

 

Alte site-uri nu au nici un fel de date despre performantele modelelor de tobe.

 

Arrow si Akrapovic au cele mai complete site-uri, iar Arrow il domina clar pe Akrapovic. Masa evacuarilor este cam aceeasi, cu un usor avantaj pentru Arrow, iar in privinta puterilor am facut un mic tabel mai jos.

motocicleta\ Akrapovic \ Arrow

CBR600RR \ +3.60% \ +4.31%

CBR1000RR \ +4.85% \ +5.58%

ZX636R \ +3.67% \ +6.32%

ZX10R \ +3.93% \ +5.09%

GSXR600 \ +5.17% \ +4.17%

GSXR750 \ +6.23% \ +6.45%

GSXR1000 \ +4.35%\ +5.74%

R6 \ +4.94% \ +6.87%

R1 \ +4.91%\ +5.66%

 

Concluzii: In afara de Suzuki-ul GSXR600 '05 Arrow scoate mai bine pe toate motoarele japoneze supersport.

 

Am intebat lumea despre Micron si am aflat ca aceasta firma este de fapt un producator de tobe colorate si nimic mai mult (nu vreau sa jignesc pe nimeni).

 

Revenind la intrebarea mea initiala: Daca nu conteaza pretul, ci doar calitatea, care este cea mai bun producator de tobe?????

As prefera ca raspunsurile sa contina un powergraph sau ceva asemanator.

 

Pana la proba contrarie Arrow este din puncul meu de vedere No 1. Alte opinii???

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si-a schimbat un prieten de-al meu toba si si-a pus arrow(doar finala) pe un cbr1000rr(braccio) si se aude MULT mai tare ca full-akrapovic-ul meu ,asa ca eu banuiesc ca akrapovic are o reclama mult mai agresiva si de aceea le "percepem" ca cele mai bune ,dar nu e chiar asa :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ARATA si REMUS se pare ca stau mai prost la capitolul performanta, dar la sunet sunt si ele destul de bune!

 

Intr-un nr din UM de prin toamna (cred) era si un test care erau expuse tobele de pe piata din Germania.

 

@nec+ultra: distribuitorul ARROW in Romania este reprezentanta HONDA, adica INTER Motorcycle

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Am intebat lumea despre Micron si am aflat ca aceasta firma este de fapt un producator de tobe colorate si nimic mai mult (nu vreau sa jignesc pe nimeni).

 

 

nu ai intrebat pe cine trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi,

Nu cred ca se poate raspunde pausal care e cea mai buna toba after market. La fel nu cred ca discutia se poate reduce la o comparatie intre Arrow si Akrapovic.

Pe linga producatorii "mari" de tobe mai sunt micii specialisti, care cu multa experienta scot si ultimul calutz posibil din sistemul de evacuare. La final nu uitati un lucru : Trebuie privit tot ansamblul-tzevile de evacuare, toba si procesorul. Iar daca pretzul chiar nu conteaza, uite aici :www.motocorse.net ( sistemul din Titaniu de 60,5 mm montat pe 999)

Sistemele astea nu se fac insa pentru motoare japoneze din motive usor de inteles.

Salutare

Roli

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Easy. Va fi mai scump porcul decat carnatzul ! Adica e mai valoros sistemul de esapare decat trotineta.

Sistemul ORIGINAL de evacuare la K6 este in jur de 2500euroi :moto: :moto:(numai finala e in jur de 1700) ,asta de curiozitate. Asa ca ,cam cat crezi tu ca valoreaza tobele alea super-extra care spui ca nu sunt de nasul japonezelor? :moto: Banuiesc ca ai si un pret daca tot ai facut afirmatia asta ,nu?

 

 

Ps:daca vrei numarul de la Suzuki(B&S) ca sa intrebi pretul si sa te convingi ,nu ezita sa mi-l ceri. Pana atunci astept sa-mi spui cat valoreaza tobele alea super-extra :moto:

Editat de SILVIU.C
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De regula tobele de serie sunt mai scumpe decat cele aftermarket.Si tot de regula cele de serie ofera si puterea cea mai mare.Singurul inconvenient este ca nu suna foarte tare fata de toata gama de tobe de carbon sau mai stiu eu ce.Eu unul prefer sa pierd din putere pentru un sunet cat mai tare si mai galagios :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam lucrul acesta si de aceea m-am referit strict la tobele ORIGINALE ,ca(virgula) ca tobe after-market pot sa imi pun una batuta cu diamante ,facuta la comanda ,si e cea mai scumpa si cea mai cea ,nu?...dar nu mi se pare prea relevant si de aceea ,repet ,m-am referit la cele originale si eram curios cat de mult sunt tobele astea asa de "speciale" de ducati :moto: .Sau sunt la fel de speciale ca si faptul ca dai 30000euro pe o motocicleta care dezvolta 150cp? :moto: ....de 15000 imi iau orice alta japoneza si de ceilalti 15000 ii cumpar si discuri din diamante ,asa de trendy :moto: .Ps:remarca am facut-o(desi nu e frumos si nu as fi facut-o niciodata) in contestul remarcii tale "ca nu au fata japonezele de tobe italiene domne"-asta mai pe direct tradusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da' repede iti mai sare mustarul. :moto:

Prietene, cine cumpara un Ducati 999R are o viziune putin mai aparte asupra unei motociclete. In alta ordine de idei, acei 150CP reali sunt mai eficienti decat cei 180 de pe hartie. Sper sa n-ai complexe din cauza asta.

Si las-o mai moale cu nervii. :moto:

PS. Acele sisteme de esapare din titaniu incep pe la 8000 de Euro.

Salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai folosit acea formulare "astea japoneze nu au fata de toba x"....eu am jignit in vreun fel ducati? :moto:

In alta ordine de idei, acei 150CP reali sunt mai eficienti decat cei 180 de pe hartie.
Dupa cum spuneam :faci de nspe mii de ori testul ,alte valori vei avea ,dar ma rog fie ca tine ,dar o japoneza ,cat e ea de slaba ,are peste 160cp ,asa ca.... :moto: Deci ,destul peste una de 30000 euro .O fi avand bremba etc etc ,dar gandeste-te ca cumperi o japoneze cu 15000 ,iar de restul 15000 ii fac frane nu brembo ,ci din diamante :moto:

.

PS. Acele sisteme de esapare din titaniu incep pe la 8000 de Euro
Se pare ca nu ai inteles. Eu am vorbit de cele originale ,cu care vine din fabrica ,nu tobe after-market. Si toba la gsxr e facuta de yoshimura ,dar e ORIGINALA pe toate gsxr-urile ,ca eu pot sa-mi pun altele ,e cu totul alta mancare de peste ,dar repet ,e vorba de toba originala :moto: .Si daca zici ca toba originala e 8000 euro ,am sa ma interesez si eu :kali:

 

Ps:daca ai vorbi si tu frumos de TOATE motocicletele nu mi-ar sari tandara ,dar mai era cineva aici care sustinea ca doar kawasaki e cea mai motocicleta din toate si ...NU E FRUMOS ,parerea mea

 

Pps:lasa textul cu feelingul cand conduci un ducati ,e rasuflat ....mai erau si altii care spuneau ca e un feeling aparte sa conduci un kawasaki ,asa ca numai feelinguri pe aici :moto: :moto: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca incepe si aici sa degenereza discutia. Puteti evita acest lucru???

 

Roli, sa stii ca performantele de rulare si cei 150 de cp al lui 999R sunt datorate folosirii unor componente foarte scumpe. Nu vreau sa ma gandesc ce poti face cu acesti bani unei japoneze.

 

Comparatia nu este strict intre Arrow si Akrapovic, insa aceste firme sunt singurele care au prezentat date si chiar si un powergraph(Arrow). Probabil au afisat aceste date deoarece sunt mandrii de produsele lor(lucru ce nu l-am observat pe alte site-uri).

 

Am spus despre Micron ca sunt tobe slabe. Sacal s-a multumit sa-mi raspunda ca nu este asa. Sacal, pune un chart, da niste date, demonstreaza-mi cumva. Vrei sa te cred pe cuvant????

 

Am fost pe la InterMotorcyle si am aflat ca au sitemele full in promotie. Aduce cineva in tara noastra evacuari mai bune decat cele produse de Arrow???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam eu ca ai complexe.

Bine, e mai tare GSXR tau! Cine cunoaste, cunoaste! Ce sa mai..

Poate-l intrebi pe Troy Corser cum arata un 999R,....din spate :moto:

N-am avut nici o intentie sa vorbesc negativ despre japoneze, doar mai am si eu una. Insa Toyota ramane Toyota. Pentru asta chiar nu trebuie sa te superi :moto:

Hai Salut :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...