Sari la conținut

Discutie Despre Metabond


Postări Recomandate

  • Admin
...sunt doar un utilizator al lui si ma declar foarte multumit...

 

OFF TOPIC: In mod normal o membra s-ar simti multumita, nu multumit!

In urma verificarilor am constatat ca acest mesaj a fost scris de catre un alt user, si anume "piticul terorist". Deasemenea, userul "mao-san" se mai intampla sa foloseasca acelasi IP cu cei mentionati mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 58
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut.in mai 2006 am luat un yamaha xs400 din 1978, aflat in ultimul hal..pe moarte.am schimbat ulei,mobil1 20W50 ,+ tratament metabond gold.dupa un mers de 300 de km normal (cat se recomanda pentru procesul de tratament),am decis sa IL OMOR,sa pushte ceva in el,in ideea ca cea mai slaba piese crapa...i-am dat o forja de la reghin pana la brasov PE ROSU -200Km, inapoi tot asa.sunt martori,mergeam in grup....am fost inca la 3 intalniri in 2006,acelasi stil.intr-adevar bujiile nu au rezistat..dar altceva OK.turatia maxima a crescut cu +1500 rpm,la relanti a crescut de la 1000 la 1100.cu ambreajul nu am avut probleme nici la temperaturi extreme cum pe serpentine in sus in padurea bogatii cu 2 pers+bagaje -turatii la rosu in 1-a 2-a.???????.a fost pusa intrebarea de ce nu apare reclama METABOND pe circuitele de concurs? pai odata o marfa buna nu necesita reclama..,compozitia e secreta,se distribuie doar prin persoane autorizate.pot oferi certificari de calitate ale produselor,pot arata documente ale firmelor care au folosit,fabrici,industrie.www.metabond.ro. pentru cei interesati oferim demonstratii,haideti puneti mana si incercati.e permis sa va uitati de la 10 cm-chiar sa incercati voi personal la aparatul de test.va intreb,cine risca sa importe produs de rahat si sa vinda in toata tara??!!..totusi? + nu incurcati produsele,exista si uleiuri ,cat si aditive,vaseline.dupa ce am observat ce stie produsul,mi-a venit curajul sa "ii dau in gura"...am si un cz din '62,merge cu 5% megalene in benzina,un fiat UNO diesel,metabond gold in baie.dupa tratament i-a disparut lenea la rece,inainte in grade -minus nu a vrut sa mearga ...apasam pedala si mergea ca mortul..vreo 500 de metrii dimineata la prima pornire,iar acum se tureaza direct dupa pornire.ENJOY METABOND.pt detalii mereu stau la dispozitie procontact@personal.ro .apropo : care produs fals si slab poarta inscriptionat tara de origine?..exista certificare TUV de asemenea.(http://www.metabond.ro/modules.php?name=Certificate ) .mersi pentru atentie -cu respect STUDENTU din Reghin.

 

Esti dealer Metabond,nu-i asa?

 

"schimbat ulei,mobil1 20W50" poate o fi mers bine de la ulei ce ulei foloseai inainte?

 

Aici am prins smecheria:

 

"dupa un mers de 300 de km normal (cat se recomanda pentru procesul de tratament)"

 

Cum se face demostratia PE LOC daca trebuie sa mergi 300 km ca sa isi faca efectul????? :crack: :crack: :cheers: :crack:

 

turatia maxima a crescut cu +1500 rpm,la relanti a crescut de la 1000 la 1100

 

I-ai curatat si sincronizat carburatoarele ca poate din asta ti-a crescut relantiul.

 

Cum sa creasca turatia maxima????? Are cumva si proprietatea de a usura pistoanele??

 

Am pus intrebarea: DE CE NU APARE RECLAMA PE MASINILE Ferrari DACA ACESTIA FOLOSESC NU PE CIRCUITE?

 

 

 

"va intreb,cine risca sa importe produs de rahat si sa vinda in toata tara??!!.." O GRAMADA! E plin tara de asa ceva. Cine risca sa aduca motociclete second-hand dubioase?

 

 

 

 

 

 

 

OFF TOPIC: In mod normal o membra s-ar simti multumita, nu multumit!

In urma verificarilor am constatat ca acest mesaj a fost scris de catre un alt user, si anume "piticul terorist". Deasemenea, userul "mao-san" se mai intampla sa foloseasca acelasi IP cu cei mentionati mai sus.

 

 

E clar atunci.

 

Multumesc Admin pt. aceasta precizare. :P

 

Concluzia:dealerii vor spune orice ca sa-si vanda produsul.

Mai bine puneti ulei de calitate,faceti reviziile la timp,aveti grija de unde bagati benzina si asta e tot ce-i trebuie unei motociclete. si dragoste :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Concluzia:dealerii vor spune orice ca sa-si vanda produsul.

Mai bine puneti ulei de calitate,faceti reviziile la timp,aveti grija de unde bagati benzina si asta e tot ce-i trebuie unei motociclete. si dragoste :crack:

AMIN! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

OFF TOPIC: In mod normal o membra s-ar simti multumita, nu multumit!

In urma verificarilor am constatat ca acest mesaj a fost scris de catre un alt user, si anume "piticul terorist". Deasemenea, userul "mao-san" se mai intampla sa foloseasca acelasi IP cu cei mentionati mai sus.

 

 

nu cred ca este atat de important faptul ca am folosit alt id. ,pentru asta imi cer scuze. laura_tazy in mod sigur nu imi va mai da sa mananc in seara asta.

 

vreau sa va anunt domnilor ca in domeniul motoarelor am experienta suficienta pentru a putea purta orice fel de discutie pe aceasta tema.am observat ca in general incepatorii si baietii palavragesc cel mai mult.din pacate eu repar motoare de motocicleta de cand unii dintre ei invatau sa scrie si sa citeasca iar acum vad ca ridica tonul. :crack: eu zic sa va abtine-ti de a purta discutii pe teme unde sunte-ti slab pregatiti. si eu cand eram ca voi ascultam si aprobam pe cei mai experimentati,acum insa e randul meu sa vorbesc. am sa ajut pe oricine imi cere acest lucru dar daca debitati prostii ne certam.asa ca va respect pe toti. salut.

METABOND=agent de reducere a frecarii pe baza de ceramica +PTFE

XADO=agent de depunere de material pe baza de ceramica si crom dur

DURA LUBE=agent de tratament prin durificare a suprafetelor partilor componente ale motorului

dupa cum ati observat fiecare dintre aceste produse au cate o destinatie,important este sa stii sa le folosesti.

Ambreiajul nu patineaza decat daca este folosita solutie de reducere a frecarii pe baza de teflon,aceasta nu face altceva decat sa mareasca gradul de vascozitate al uleiului (teflonul nu se depune ci doar se amesteca cu uleiul facand-ul mai rezistent la eforturile la care este supus).OF. :crack: OF OF OF. :crack:

SALUT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da asa ii .... si NASA foloseste metabon si ferrari ,clar altfel nu are cum sa fie ....a fost un documentar de Discovery in care spunea ca pamintul se afla intro zona cu praf cosmic foarte dens si asta incetineste miscarea de rotatie in jurul axei ( grav ziua este mai lunga ) si urmatoarele misiuni spatiale la nivel global vor fi cu imprastierea metabondului in spatiu extraterestru..motivele sunt lesne de inteles metabondul face ca pamintul sa alunece mai usor prin macabrul praf cosmic ...efectele sunt de lunga durata ( aprox 10000 de km pt un schimb ) si solutia minune va avea efect si asupra atmosferei terestre ( CO2 va aluneca atat de tare ca va iesi in spatiu ) aleluia x 3 ...we are saved!!! zzzzzzzzzzzzzpppp dar sa revenim la lucrurile normale

 

1 motorul de ferrari ii cam tot din titan

2 un produs bun nu isi face reclama? adevarat .... firma isi face reclama ! seria 7 de la BMW nu are reclame pe tv dar peste tot sunt reclame cu sigla lor si o fraza gen "inceputul schimbari" pe stalpi la tv showroom-uri etc ..intradevar un model de cateva zeci de mii de euro nu o sa apara la tv ( clasa medie si saraci se uita la tv ..statisticele vb)

3 metabondul nu este un asemenea produs scump

4 o sa imi fac si eu un produs pe care o sa scriu ce scrie pe metabond dura lube si poate or sa vina la mine extraterestri daca Nasa are doar ceramica si pttttfffff eu le am pe toate

5 daca ii asa de bun (valabil pt dealeri ) nu mai scrieti nici un cuvant despre ele niciodata nicaieri (asta ii reclama) lasa-ti oameni sa vina la voi

6 am spus si eu si inca un baiat mai sus sa dati search pe google ...metabond si o sa vedeti unde se face reclama ..europa de sud est ...intradevar noi suntem baza economiei mondiale si dati search sa zicem castrol ,mobil, motul ,etc

poti sa repari 100 de ani motoare daca nu le repari bine si ce ai scris tu despre produsele astea este scris pe cutie ...pe cand profesionisti nu citesc de pe cutie ...oare cine mai stie sa citeasca ??? cateva miliarde ...a daaa toti suntem profi ca si tine

 

nu zic ca nu face mai mult decat strica ..de aia nu merita bani ca are efect nul...in cel mai bun caz

Editat de sohei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine. ma dau batut,cu voi chiar nu se poate intelege nimeni. nu are nici un sens sa mai comunic cu voi pentru ca sunte-ti ingusti la minte. o mare parte dintre voi ati ramas rau de tot in urma (undeva prin secolul 19) .luati in deradere ceea ce nu credeti si va etelati prostia ori de cate ori aveti ocazia. Este problema voastra nu a mea. e chiar atat de greu sa iesiti din mocirla? :crack: hai pa.

apropo, daca vrei sa vezi cat de bine repar eu motoare te astept cu un motor sa vedem care este treaba,poate in felul asta te mai luminezi si tu. :crack:

cred ca tu nu te incadrezi in grupul celor care stiu sa citeasca (parerea mea) .mai invata si tu cate ceva,pune-te la punct cu tehnologia,fa ceva cu viata ta ca iti trece timpul. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

uameni buni! :crack: nu va mai certati ca nu merita! aditivii chiar merg si isi fac treaba (nu numai metabond-ul)! ca sunt si alti "aditivi" pe piatza e altceva! :crack:

 

puneti-va cateva intrebari elementare:

 

- de ce producatorii de uleiuri nu recomanda, ba chiar interzic adaugarea aditivilor indiferent de marca?

 

a. pt. ca unii intr-adevar sunt degeaba, ba chiar strica uleiul, sunt copii proaste care se folosesc de renumele aditivilor buni (nu ma refer la marci ci la faptul ca aditivul x e bun, si noi avem un aditiv sau ceva de genul asta)

 

b. pt. ca protejeaza motorul mai bine (repet, unii dintre aditivi) si intervalul de schimb de ulei se mareste (eu sunt maniac si de fiecare data schimb uleiul la masina, respectiv motor mai repede decat recomanda fabricantul, chiar daca am ulei sintetic si aditiv) si producatorii de uleiuri pierd bani, normal, au vanzari mai mici!

 

- de ce producatorii de masini/motoare nu recomanda, unii interzic pana la retragerea garantiei folosirea de aditivi indiferent de marca?

 

a. pentru ca, la fel ca in punctul a de la prima intrebare, unii sunt buni si altii prosti! daca aditivii sunt prosti masina/motorul tine mai putin de unde reclama proasta si pierderi la vanzarile de masini noi!

 

b. pentru ca in cazul unor aditivi buni masina tine mai mult de unde pierderi pt. fabricant! nu mai vinde piese de schimb la fel de multe! dupa cum stiti producatorii de masini/motoare castiga mai mult din piese decat din numarul de produse vandute!

 

meditati putin asupra acestor fapte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uameni buni! :crack: nu va mai certati ca nu merita! aditivii chiar merg si isi fac treaba (nu numai metabond-ul)! ca sunt si alti "aditivi" pe piatza e altceva! :cheers:

 

puneti-va cateva intrebari elementare:

 

- de ce producatorii de uleiuri nu recomanda, ba chiar interzic adaugarea aditivilor indiferent de marca?

 

a. pt. ca unii intr-adevar sunt degeaba, ba chiar strica uleiul, sunt copii proaste care se folosesc de renumele aditivilor buni (nu ma refer la marci ci la faptul ca aditivul x e bun, si noi avem un aditiv sau ceva de genul asta)

 

b. pt. ca protejeaza motorul mai bine (repet, unii dintre aditivi) si intervalul de schimb de ulei se mareste (eu sunt maniac si de fiecare data schimb uleiul la masina, respectiv motor mai repede decat recomanda fabricantul, chiar daca am ulei sintetic si aditiv) si producatorii de uleiuri pierd bani, normal, au vanzari mai mici!

 

- de ce producatorii de masini/motoare nu recomanda, unii interzic pana la retragerea garantiei folosirea de aditivi indiferent de marca?

 

a. pentru ca, la fel ca in punctul a de la prima intrebare, unii sunt buni si altii prosti! daca aditivii sunt prosti masina/motorul tine mai putin de unde reclama proasta si pierderi la vanzarile de masini noi!

 

b. pentru ca in cazul unor aditivi buni masina tine mai mult de unde pierderi pt. fabricant! nu mai vinde piese de schimb la fel de multe! dupa cum stiti producatorii de masini/motoare castiga mai mult din piese decat din numarul de produse vandute!

 

meditati putin asupra acestor fapte!

in sfarsit un om cu capul pe umeri. :crack:

bravo :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

("schimbat ulei,mobil1 20W50" poate o fi mers bine de la ulei ce ulei foloseai inainte?)

da am schimbat ulei am pus mobil1 20w50,ca sa pun metabondul in ulei proaspat,mi se pare normal.

a inceput sa merga mai bine dupa cele 300 de km.

 

(Aici am prins smecheria:... )

esti cumva vanator de smecherii?...sau te distrezi pe forum si bati joc?..cine stie.

 

(Cum se face demostratia PE LOC daca trebuie sa mergi 300 km ca sa isi faca efectul????? )

pai hai sa vezi cum se face !! NU AI CURAJUL? sau ti-e frica sa nu ai dreptate?

--- intr-adevar trebuia sa precizez ca are efect de la inceput dar efectul total va fi dupa 300 km aproximativ.la demonstratie vezi un efect minim,cel de inceput.

 

 

(I-ai curatat si sincronizat carburatoarele ca poate din asta ti-a crescut relantiul.)

pai am zis ca dupa drumul de bv reghin bv a crescut... crezi ca pe drum sau curatat carburatoarele singure? sau s-au sincronizat?..pai nu...)

 

(Cum sa creasca turatia maxima????? Are cumva si proprietatea de a usura pistoanele??)

omule ..pt sfantu dumnezo...esti copil?pai daca scade frecarea,normal ca turatia creste.

 

(Am pus intrebarea: DE CE NU APARE RECLAMA PE MASINILE Ferrari DACA ACESTIA FOLOSESC NU PE CIRCUITE?)

cine are masina FERRARI....a platit destul pentru metabondul din masina.tu ai lipi abtibilde pe FERRARIUL TAU? ...dom'le.....cate masini ferrari ai vazut tu in viata ta ca sa faci statistica asta ,cum ca cate ferrari au reclama si cate nu?...dom'le....

 

(si un unrangutan poate fi invatat sa segmenteze o Mobra)

stimate einstein1984...eu iti demonstrez ce stie metabondul...platesc eu scolarizarea acelui urangutan daca ai reusit sa il inveti sa segmenteze MOBRA...

 

de ce scrieti ceva fara sa fiti bazati tehnic? in fine ,cu voi nare rost sa ma enervez,decideti voi daca protejati sau daca reparati motoarele voastre.nu prea am observat

plangeri cum ca cineva a folosit si nu avea efect sau avea negativ.cei care nu castiga nimic ci doar le folosesc DE LA CE sunt multumiti?....ma retrag cu un zambet microtehnologic pur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...