Fi|oz0phu' Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 (editat) Ce stiti despre chopperele cu motoare cu 3 cilindrii? Renteaza asha ceva? Adica..au pur si simplu rol estetic sau imbunatatzesc performantel,pentru ca dupa mine 2 cilindrii sunt mai mult decat de ajuns. Mie personal imi place cum arata,dar aspectul nu e totul. Daca stiti vreun builder care se specializeaza pe asa ceva..sau siterui cu informatzii sau poza despre choppere cu motor v3 ( )..va rog postatile aici. EDIT: va rog scuzati imaginea dubla..my bad Editat Martie 22, 2006 de Fi|oz0phu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 in UM am citi ca 3 cil. in linie e solutia de misjloc (intre V2 si I4) ofera atat putere mare cat si cuplu de camion mai multe nu pot zice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Ala din poze e facut de Arlen Ness. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Martie 22, 2006 Autor Share Postat Martie 22, 2006 Ala din poze e facut de Arlen Ness. Dap..stiu.A fost facut in cadrul show'ului Biker Build-off de pe Discovery Channel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Martie 22, 2006 Share Postat Martie 22, 2006 Motorul seamana cu o sectiune din un motor de avion in stea, din epoca pionieratului. Probabil chiar foloseste principiul alora. Stiu ca am vazut la un moment dat o motocicleta cu un motor V-twin de 3l, unde de fapt erau 2 din cei 8 cilindri ai unui motor RollsRoyce ai unui avion din razboiul mondial. Atunci era catalogat ce mai mare motor de motocicleta, si mie imi parea monstruos, cunoscand doar comunistele de 250-350 cmc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi80 Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 Triumph Rocket III! Firesc, mai mult cilindri inseamna mai multa putere ce poate fi obtinuta din aceeasi capacitate cilindrica, putin in detrimentul cuplului la turatii joase. Pt choppere insa, pierzi si alt lucru esential: SUNETUL Spre exemplu, exista Honda Magna de 750 (sau VF750 parca). Arata ca un chopparel (un cruiserache). Patru cilindri in V, fiecare doi cilindri in aceeasi chiulasa. Rupe soseaua in doua, scoate fo 84 de cai, mai mult decat majoritatea big-twinurilor. Dar: nu tu sunet, si nu tu cuplu de V-twin. V-twin rules! v-twin rules ,am mers pe o magna are un prieten,super nervoasa si intradevar rupe soseaua,iar ca sunet nui rau(nu suna ca un v-twin ,dar ti se ridica parul pe spate )chiar daca nui genul meu e super motorul din aproape toate punctele de vedere,RESPECT,cristi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 vezi ca lui Ducati nu-i zice V ci L( e culcat si e la 90*) B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 28, 2006 Share Postat Martie 28, 2006 da mah,da nu e V....sa ma pupe-n kur....atunci si jawa e tot "twin".... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Martie 30, 2006 Share Postat Martie 30, 2006 3x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Martie 30, 2006 Autor Share Postat Martie 30, 2006 Mama ce ingramadeala e acolo! Ai dreptate..in cazul asta un v-twin ar fi aratat mult mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fi|oz0phu' Postat Martie 31, 2006 Autor Share Postat Martie 31, 2006 Pai..live cred ca are un impact mult mai mare ca un v-twin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.