Sari la conținut

Carburator Mai Mare=putere Ceva Mai Mare?


Postări Recomandate

as rezolva ceva daca as pune in locul unui carburator pt motor de 4 timpi 125 cc ,un carburator de java de 2 t de 350cc,sau pur si simplu unul mai mare?daca i-ar da chiar si 1-2 cp in plus as fi super multumit.sau ce smecherie as putea sa-i fac la asta care-l am acum ca sa-i dea un cat de mic plus de putere?cat de cat ma pricep,dar vreau sa stiu daca se merita macar sa-mi bat capul si care ar fi rezultatele concrete :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu rezolvi nimic daca pui un carb cu venturi mai mare atata timp cat nu modifici motorul. Cu cat cresti diametrul carbului va scadea viteza prin venturi deci....carburatia va avea de suferit. In caz de tunning al motorului (ax came chiulasa samd) se redimensioneaza carburile in functie de noii parametrii ai motorului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel mai simplu la un motor in 4 timpi e sa mareshti raportul de compresie, iar daca vrei sa pui un carburator ceva mai mare va trebui sa pui un filtru de aer sport shi samareshti shi diametrul evacuarii, altfel nu prea vei avea randament

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ati stii voi ca eu am scos odata complet toba si am mers asa cu ea sa vad daca se simte la putere,si tot cu partzul ala mergea...si nu s-a simtit deloc...sau la fel fara site pt carburator...si nimik...atunci ce drac de modificare sa-i fac?...gata,stiu,ai pun turbina de supraalimentare,ai bag nitrometan,ai iau octanic booster,ai pun o racheta in poponeata si o goarna de tren :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ati stii voi ca eu am scos odata complet toba si am mers asa cu ea sa vad daca se simte la putere,si tot cu partzul ala mergea...si nu s-a simtit deloc...sau la fel fara site pt carburator...si nimik...atunci ce drac de modificare sa-i fac?...gata,stiu,ai pun turbina de supraalimentare,ai bag nitrometan,ai iau octanic booster,ai pun o racheta in poponeata si o goarna de tren :cheers:

 

 

bai eu nu inteleg dc ceri tu atat de la un motoras de 125 si in 4 timpi ce are nu iti merge sau esti maniac dupa viteza ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiindca e aproape noua si tot ca un minsk merge...da na,ce sa mai vreau?ca n-am pretentii de o aprilia rs de 125...sitiu cum e facut motorul ala aia,nici in vise nu merge a mea ca aia.cred c-am avut asteptari prea mari de la un motor nou,si imi si place sa-mi bag surubul in ele,doar doar oi mai scoate ceva de la ea

 

acuma serios vb,in oras e perfecta,si ca viteza,si ca consum,si cat de cat ca aspect...dar ma omoara iesitul din localitate...la drum deschis,ma sufla vantul si incetineste asa de rau, ca ma depasesc si astia cu aro si autobuzele,si in plus tb s-o tin turata cam mult ca altfel parca stau pe loc,si nu are suflu deloc...de la 70 in sus demaraj=0.in oras,unde e ferit de vant,imediat se duce la 90..

 

mie mi-e suficient o vit de croaziera de 100 km/h pe ora in afara,dar cu asta nu pot aproape deloc s-o mentin acolo...imi lipsesc 2-3 cai putere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

niprul are de 3 ori mai mult cai decat mobra ta si tot nu are viteza de croaziera de 100km/h.

 

si chiar daca nu crezi, mobra ta tot un minsk e, ba mi se pare ca are si putere ceva mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema sti care e?Motorul e de la first bike si asta spune totul.Is super naspa :moto: au scoruri de le ia mama dracului :moto: parca is ceva supermodele si in plus sunt de 125.Sigur gusturile nu se discuta si fiecare cu ideile si conceptiile lui.Asta e parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu un carburator mai mare intra mai multa benzina si aer, deci puterea ar trebui sa creasca.

Daca scoti toba complet, pierzi mult din putere, nu castigi. sunt tot felul de formule pe internet care te pot ajuta sa-ti faci o toba cu care sa castigi cai in plus. filtrele de aer te ajuta si ele dar numai dacaai un flux mult mai mare de aer care trece prin el.Poti sa maresti un pic capacitatea cilindrica prin alezarea cilindrului si inlocuirea lui cu unul mai mare care sa se potriveasca la cota la care ai alezat cilindrul.

Poti schimba pinioanele ca se cresti viteza de top sau demarajul, dar nu te ajuta mult daca nu ai putere care sa te ajute.

mult noroc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

fiindca e aproape noua si tot ca un minsk merge...da na,ce sa mai vreau?ca n-am pretentii de o aprilia rs de 125...sitiu cum e facut motorul ala aia,nici in vise nu merge a mea ca aia.cred c-am avut asteptari prea mari de la un motor nou,si imi si place sa-mi bag surubul in ele,doar doar oi mai scoate ceva de la ea

 

acuma serios vb,in oras e perfecta,si ca viteza,si ca consum,si cat de cat ca aspect...dar ma omoara iesitul din localitate...la drum deschis,ma sufla vantul si incetineste asa de rau, ca ma depasesc si astia cu aro si autobuzele,si in plus tb s-o tin turata cam mult ca altfel parca stau pe loc,si nu are suflu deloc...de la 70 in sus demaraj=0.in oras,unde e ferit de vant,imediat se duce la 90..

 

mie mi-e suficient o vit de croaziera de 100 km/h pe ora in afara,dar cu asta nu pot aproape deloc s-o mentin acolo...imi lipsesc 2-3 cai putere...

 

pai tu compari 4t 125 cvu 2t 125? iti zic eu: minskul merge mai tare! :moto: ai putea sa-i pui un filtru de aer sport si un jiglor principal mai mare! ar avea ceva "bilute" in plus si ai putea sa iti pui o teava goala in loc de toba! :moto:

 

Din cate stiu eu un carburator mai mare intra mai multa benzina si aer, deci puterea ar trebui sa creasca.

Daca scoti toba complet, pierzi mult din putere, nu castigi. sunt tot felul de formule pe internet care te pot ajuta sa-ti faci o toba cu care sa castigi cai in plus. filtrele de aer te ajuta si ele dar numai dacaai un flux mult mai mare de aer care trece prin el.Poti sa maresti un pic capacitatea cilindrica prin alezarea cilindrului si inlocuirea lui cu unul mai mare care sa se potriveasca la cota la care ai alezat cilindrul.

Poti schimba pinioanele ca se cresti viteza de top sau demarajul, dar nu te ajuta mult daca nu ai putere care sa te ajute.

mult noroc

 

cu un carb mai mare daca motorul nu e comprimat nu rezolvi nik! :moto: degeaba intra mai mult amestec daca acesta "cade" in galerie si nu e trasa repede in motor! dimpotriva, pierzi putere si creste si consumul, arderea nefiind completa! toba la 4t e bine sa fie permisiva, nu e motor in 2t unde asta conteaza, la 4 cu cat e mai permisiva, evantual facuta sa traga gazele afara mai usor (vezi sisteme 4 in 2 in 1 in 2, etc.)! filtrul de aer nu te ajuta cu nimic daca doar el este schimbat si nu se umbla si la jiglor! chiar scade performantele si creste uzura motorului prin simplul fapt ca iti saraceste amestecul! daca maresti capacitatea cilindrica prin alzare trebuie sa umbli la supape, sa le maresti si pe ele si sa pui alte came care sa faca admisia si evacuarea mai lunga, trebuie sa-i schimbi avansul... concluzia? ia-ti minsk :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu un carburator mai mare daca intra mai mult amestec acesta este comprimat mai mult (mai multe gaze, acelasi volum)

toba in 4 timpi este si ea calculata, dupa cum ti-am spus pune o toba permisiva cu mult peste capacitatea motorului de a impinge aerul afara si ai sa pierzi putere

prin alezare se mareste diametrul pistonului si nu lungimea cursei.timpul in care se fac ciclurile este acelasi , numai ca viteza anestecului prin supape va creste. nu zic ca nu e bine sa se mareasca gaurile supapelor, dar eu pun pariu ca si fara a le mari creste puterea.avansul este acelasi din acelasi motiv de mai sus

a... si amestecul nu cade in galerie... vorbim totusi de un motor in 4 timpi ... zic sa mai cugetezi un pic.

fara suparare!(sper)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...