Sari la conținut

Revizie moto la 20,000Km 20 milioane


Postări Recomandate

topicul este strict informativ si se refera mai mult la procedura, dar si la costuri. acestea ar trebui sa-ti fie comunicate in avans si daca le accepti bine daca nu, nu.

de asemenea nu pot fi de acord cu ce transpare din subtextul mesajului tau, aceea ca daca cineva are un status financiar ceva mai ridicat trebuie musai jepcarit. am mai observat asta si la altii si ma deranjeaza. in primul rand nu sunt un mare bogatas, sa spunem ca traiesc la fel cu un salariat cu facultate intr-o tara civilizata. apoi nu am nici varsta majoritatii celor de aici, la varsta mea probabil multi vor avea cu mult mai multi bani. ca sa fie mai clar, ce m-a deranjat este ca m-au incarcat cu operatiuni si materiale pe care nu le-am solicitat, fara o informare prealabila.

p.s. cu roata am patit-o la masina tot la ab dar in baneasa, nu stiam ce bate, era sa pierd roata pe strada.

probabil ai inteles gresit si ce anume nu trebuia din ceea ce am scris. NU AM SPUS CA CINE ARE UN NIVEL FINANCIAR RIDICAT TREBUIE JECMANIT, nu sunt de acord.evident. nu comentez [retul reviziei. vad ca stii care este procedura si anume sa ti se comunice de la inceput. cred ca primul care a gresit esti tu, pt ca nu ai intrebat de la inceput , o suma aproximativa sa spunem.nu vroiau sa comunice probabil ca aici intervenea opc ul.lipsa de timp? din pacate cu asta trebuie sa ne luptam in tara asta''civilizata''ca sa primim de multe ori pt ce am platit.

. informativ? pt cine? cred ca 80 din cei de pe forum cunosc ce se intampla prin serviceuri, din experienta personala sau de la prieteni etc.sincer iti doresc mult succes si sa eviti serviceurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sincer iti doresc mult succes si sa eviti serviceurile.

iti multumesc dar nu asta e solutia. nu am sa fac mecanica la un motor de 20,000 la coltul blocului. service-urile trebuie sa-si faca treaba onest si profesional si sa nu fure. asta nu inseamna degeaba. cine isi ia motor nou isi asuma niste costuri. sunt gata sa le platesc cand e nevoie dar nu unor prosti care mai si fura. asta e tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

service-urile trebuie sa-si faca treaba onest si profesional si sa nu fure.

Nu stiu daca exista mecanic care sa nu incerce macar sa-ti mai scoata un banut din buzunar, pe orice cale posibila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
Nu stiu daca exista mecanic care sa nu incerce macar sa-ti mai scoata un banut din buzunar, pe orice cale posibila.

 

exista, dar prea putini ca sa-i poti lua in considerare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat pretul real al uleiului de 1mil/l si am trimis catre ab:

 

buna ziua,

mai jost este pretul in diverse tari al uleiului de motocicleta minune pe care ati avut nesimtirea sa mi-l facturati 1 mil/litru.

 

Looks like this oil is going for Australia $70 ($US50) for 4 liters down under, or £32.99 for 4 liters ($US54) in the UK. So I think maybe you are getting hosed.

 

ati mai facut o furaciune.

cu stima,

 

le-am trimis si d-lor de la bmw:

 

----- Original Message -----

 

To: Bernd.John@bmwgroup.com

Cc: Ingo.Reitz@bmw.de ; BMW Customer Service

Sent: Tuesday, July 28, 2009 11:18 AM

Subject: overpricing policy of automobile bavaria

 

 

dear sirs,

i will be very brief.

my question:

is there anybody checking the prices local dealer, automobile bavaria is selling different sorts of things? i will pass the cars prices that are at list 5% higher than germany for instance, i am now concerned about the ripping off policy in motorcycle accessories.

examples:

- tried to buy the new system 6 helmet, it was offered to me for EUR 640. same helmet i found in germany for EUR520 list price also discounted by dealer EUR 50 less at annual bmw biker meeting in garmisch.

- had my 2008 K1200GT bike for 20,000km inspection. new power1 engine oil was charged RON100 (EUR23,8)/l. running an inquiry through global k bike community i found that real price in europe is EUR 37.3/ 4l. how is that possible?

 

Looks like this oil is going for Australia $70 ($US50) for 4 liters down under, or £32.99 for 4 liters ($US54) in the UK. So I think maybe you are getting hosed.

 

thanks and best regards,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat pretul real al uleiului de 1mil/l si am trimis catre ab:

 

buna ziua,

mai jost este pretul in diverse tari al uleiului de motocicleta minune pe care ati avut nesimtirea sa mi-l facturati 1 mil/litru.

 

Looks like this oil is going for Australia $70 ($US50) for 4 liters down under, or £32.99 for 4 liters ($US54) in the UK. So I think maybe you are getting hosed.

 

ati mai facut o furaciune.

cu stima,

 

le-am trimis si d-lor de la bmw:

 

----- Original Message -----

 

To: Bernd.John@bmwgroup.com

Cc: Ingo.Reitz@bmw.de ; BMW Customer Service

Sent: Tuesday, July 28, 2009 11:18 AM

Subject: overpricing policy of automobile bavaria

 

 

dear sirs,

i will be very brief.

my question:

is there anybody checking the prices local dealer, automobile bavaria is selling different sorts of things? i will pass the cars prices that are at list 5% higher than germany for instance, i am now concerned about the ripping off policy in motorcycle accessories.

examples:

- tried to buy the new system 6 helmet, it was offered to me for EUR 640. same helmet i found in germany for EUR520 list price also discounted by dealer EUR 50 less at annual bmw biker meeting in garmisch.

- had my 2008 K1200GT bike for 20,000km inspection. new power1 engine oil was charged RON100 (EUR23,8)/l. running an inquiry through global k bike community i found that real price in europe is EUR 37.3/ 4l. how is that possible?

 

Looks like this oil is going for Australia $70 ($US50) for 4 liters down under, or £32.99 for 4 liters ($US54) in the UK. So I think maybe you are getting hosed.

 

thanks and best regards,

ar trebui o "reclama" la ab pe un post cu putina audienta......asa pe un forum.....cam putin...

oricum au mult "tupeu" in ei......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

O sa-mi exprim niste pareri, ca mare pasionat si posesor de motocicleta BMW insa, pt a evita discutiile, specific din start:

- nu vreau sa contrazic cu ceva cele scrise de Doru; nu ma voi lansa in contradictii interminabile si prostesti cu nimeni;

- sub nici o forma sa nu se inteleaga ca vreau sa iau apararea Automobile Bavaria, care din punct de vedere al relatiei cu clientului si din multe alte puncte de vedere sunt la pamant si ca pasionat de BMW consider ca fac de ras o firma cu un asa renume ca BMW (parerile nu sunt facute ca si client din pacate/din fericire ci ca si potential client in urma a 2 vizite la showroom si in urma tuturor parerilor scrise aici pe forum si citite in ultimii 2-3 ani)

- nu ma interesaza parerea celor care niciodata nu au avut un BMW, care vorbesc din auzite, care considera ca la BMW cumperi doar sigla si alte prostii, care considera din start ca orice este scump este de rahat (dar daca si-ar permite cu siguranta ar cumpara) etc

- nu cred ca pot respecta o ordine coerenta a tot ceea ce am de scris

- voi incerca insa sa fiu obiectiv, lucru rar din pacate in cazul romanului care mereu are impresia ca este furat. (repet, nu ma refer la cazul de fata ci in general)

 

In cazul de fata este vorba de una dintre cele mai scumpe motociclete de serie din lume (K1200GT, inlocuita in prezent de K1300GT) si in acelasi timp poate cea mai avansata din punct de vedere tehnologic (ABS, controlul tractiunii, suspensii reglabile electronic, motor foarte puternic 152cp foarte avnsat, far cu xenon, sa si manere incalzite, control presiune pneuri, coburi originali inclusi); cu toate acestea costa peste 20.000 euro pretul de noua.

Se asteapta cineva ca service-ul (piese si manopera) sa fie ietin?

 

In primul rand, cand iei o asemenea motocicleta sau oricare alt model, mai ales in primii 2 ani de garantie, cred ca este absolut normal sa mergi la service BMW pt revizii si pt orice tine de service.

De asemenea, service-ul se face ca la carte, cu tot ce inseamna o revizie. De exemplu multi posesori de BMW nu iau in calcul ca la fiecare an la modelele din seria 1100/1150 si la 2 ani la cele din seria 1200 se schimba lichidul din instalatia de frana ABS, care inseamna destui bani si manopera nu este tocmai putina.

 

O paranteza: faptul ca unii isi cumpara BMW din '94 cu 80.000km (de exemplu) cu numai 3-4000 euro, nu inseamna ca si service-ul BMW la care sunt nevoiti sa apeleze va fi ieftin; trebuie sa stie de la inceput la ce sa se astepte.

Cum am spus, nu iau deloc apararea ABavaria! Dar sa nu uitam ca nu trebuie sa ne asteptam ca service-ul unei firme premium sa fie ieftin sau comparabil cu a lua piese de o calitate mai mult sau mai putin indoielnica de la orice magazin si apoi sa reparam motocicleta la coltul blocului.

 

Din pacate nu am vazut factura in cauza ca sa pot sa-mi fac o parere exacta; in schimb, pot spune ca din start numai revizia/testarea in sine costa ceva bani (vezi mai jos)... Testerele in general sunt f scumpe si implicit si o simpla testare a tuturor functiilor motocicletei poate fi destul de scumpa.

Apoi, cele doua seturi de placute frana fata costa (cred) cca 160 euro, daca nu mai mult. Uleiul Castrol GPS Power1 recomandat de BMW am inteles ca a fost taxat cu 25 euro/L adica cca 100 in total... deja stim unde s-au dus primii 1100ron.

Referitor la ulei, pretul normal de magazin aici este cca 18euro/L, 25 este deja magarie.

Pt cine zicea mai sus in necunostinta de cauza ca te obliga sa pui ulei BMW scump, greseste, pana acum ceva timp pt boxere uleiul BMW era chiar foarte ieftin. Acum peste tot se pune ulei Castrol.

 

 

O sa dau niste exemple de preturi de la ultimele 2 revizii anuale ale mele la service-ul BMW din Viena; motocicleta mea este un boxer R1100RS din 2000, cumparata sh de la BMW Viena in iulie 2007 cu 13.300km la bord (atunci) si un an garantie.

La ei manopera este 98euro/ora. Am incercat si la un service "normal" (multimarca, unde se intretin multe japoneze) dar manopera era 92euro/ora asa ca nu a prezentat interes.

 

1. Service-ul de 20.000km in aprilie 2008, cost 628 euro.

Printre altele:

- din start "BMW Inspektion" (la fiecare 20.000km) 290 euro. Contine: testare, verificare completa, reglaj valve, sincronizare etc;

- uleiul mentionat mai sus (Castrol GPS) 3,75L x 16euro/l = cca 60euro.

- frane: schimbat lichid sitem ABS (58 manopera), placute spate cu inca nu stiu ce 4 piese, total 130 euro.

- ITP 35 euro

- altele, intre care filtre ulei si aer, garnituri etc etc.

 

2. Service-ul de 30.000km in aprilie 2009, cost 981 euro

- Service BMW 211 euro (la fiecare 10.000km, alternativ cu BMW Ispektion), iar a inclus testare, verificare, joc supape, sincronizare, curatare frane, alte manopere;

- ulei, filtre, lichid de frana, garnituri,

- frane: senzor ABS spate nlocuit (100 piesa, 60 manopera), placute fata, lichid ABS schimbat, total cca 330euro

- cauciuc spate Metzeler Roadtec Z6 (inlusiv manopera, echilibrat) 210 euro

- ITP (redus pe perioada iernii) 20euro

- iernat 99 euro (garajul lor, cat timp vrei din oct pana in aprilie, inclusiv intretinere baterie, spalare, presiune pneuri)

Servce-ul (facut cu o saptamana inainte de a ridica moto la data dorita,de la iernat) cu reducere de 10% si piesele reduse 10% ca si client.

 

In final, desi sumele par mari, mi se par justificate pt un service BMW si tot ce am facut la ei.

Ca si calitatea serviciilor, nimic de comentat, chiar foarte bine.

 

Alte magarii la Bavaria: nu au un stoc macar de bun simt la consumabile, nu promoveaza si nu au stoc la echipament care este foarte bun calitativ si confortabil si nu as putea ca este mai scump deloc decat concurenta la calitate similara, nu stiu sa fie deloc aproape de client.

 

Ce ii pot intelege: se adreseaza unei piete destul de restranse, reprezinta o firma premium si implicit scumpa iar oamenii asteapta "iefteneala" si sa faca la ei doar ce nu pot face sau cumpara din alta parte. Iar o paranteza: pt ei este un business iar daca divizia auto merge excelent, interesul pt moto este foarte scazut.

Dar asta nu este scuza pt atitudinea, neimplicarea si neprofesionalismul lor care nu are nici o legatura cu standardele BMW.

In plus, spre deosebire de masinile BMW, la motociclete se pune mult mai mult suflet... si ei nu inteleg asta.

 

Acum, din toata polologhia mea fiecare trage ce concluzie vrea. Daca cineva are intrebari, voi mai raspunde dar nu la aberatii sau Gica-contra.

 

Vlad :angry:

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pe langa toate chestiile nasoale...nici macar mailul pe care il au pe site nu functioneaza...

 

This is an automatically generated Delivery Status Notification

 

Delivery to the following recipient failed permanently:

 

vanzari@bmw-motorrad.ro

 

Technical details of permanent failure:

Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Unknown user (state 14).

 

sa ma ..... pe ei...

Editat de THC
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vlad, multumesc pentru opinie, in discutie era pretul ab in comparatie cu pretul pentru aceeasi revizie la aceeasi motocicleta in diverse alte tari. preturile de la motorul tau e normal sa fie mai mari la anumiti km, includ reglaj de valve si alte lucruri care la mine nu se fac la km astia. in plus am avut atatea boxere de nu le mai stiu numarul, toate modelele- rr,gs,rt,gsa, toate noi, stiu exact cat costa diverse operatii. problema aici este spiritul companiei, acela de rapt, de a jefui clientul prin orice mijloace.

 

referitor la costul reviziei de 20,000 la k puteti citi aici:

http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=18920

referitor la costul uleiului aici:

http://www.k-bikes.com/forums/showthread.php?t=19030

 

L.E. da, romanul e permanent furat in cel mai abject mod de companiile internationale/transnationale si e idiot ca nu riposteaza. vezi lista companiilor cu cele mai mari profituri din romania, vezi cat au profit procentual, compara cu profitul in tarile de bastina. e de 2-5 ori mai mare. fac asta prin aceleasi strategii monopoliste prin care ab a monopolizat practic piata bmw din romania.

Mesaj completat

referitor la costul orei de manopera, cand mecanicii ab vor fi platiti la fel cu cei din germania si cand vor face treaba la fel ca aceia, voi fi bucuros sa le platesc tarifele de acolo. pana atunci nu.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...