Sari la conținut

Revizie moto la 20,000Km 20 milioane


Postări Recomandate

astea sunt preturile de reprezentanta. acum eu altceva nu inteleg: omul care a facut topicul, are un nivel financiar destul de ridicat. nu inteleg de ce a postat aici pe forumul''saracilor'' despre patania sa. oare se astepta la compasiune? bascalie este inevitabila. sau orice altceva. numai bine.

Editat de masterus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

AB este doar unul din exemplele care confirma teoria ca, in Romania, degeaba iti iei o masinarie buna (auto sau moto) daca service-ul e o bataie de joc (Ford si Volvo pot fi alte 2 exemple). Am un amic care, dupa ce si-a dus GS1200-le la AB, a constatat, ajuns acasa, ca aia nu-i stransesera bine suruburile de prindere a rotii din spate si ii falfaia roata ca la balamuc. Iar pretul pe care l-ar fi putut plati depaseste cu mult cei 2000 ron. Zau ca niste puscarie ar trebui pentru astfel de "specialisti".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea sunt preturile de reprezentanta. acum eu altceva nu inteleg: omul care a facut topicul, are un nivel financiar destul de ridicat. nu inteleg de ce a postat aici pe forumul''saracilor'' despre patania sa. oare se astepta la compasiune? bascalie este inevitabila. sau orice altceva. numai bine.

 

topicul este strict informativ si se refera mai mult la procedura, dar si la costuri. acestea ar trebui sa-ti fie comunicate in avans si daca le accepti bine daca nu, nu.

de asemenea nu pot fi de acord cu ce transpare din subtextul mesajului tau, aceea ca daca cineva are un status financiar ceva mai ridicat trebuie musai jepcarit. am mai observat asta si la altii si ma deranjeaza. in primul rand nu sunt un mare bogatas, sa spunem ca traiesc la fel cu un salariat cu facultate intr-o tara civilizata. apoi nu am nici varsta majoritatii celor de aici, la varsta mea probabil multi vor avea cu mult mai multi bani. ca sa fie mai clar, ce m-a deranjat este ca m-au incarcat cu operatiuni si materiale pe care nu le-am solicitat, fara o informare prealabila.

p.s. cu roata am patit-o la masina tot la ab dar in baneasa, nu stiam ce bate, era sa pierd roata pe strada.

Editat de Doru BMW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca cineva are un status financiar ceva mai ridicat trebuie musai jepcarit. am mai observat asta si la altii si ma deranjeaza

 

a pus problema gresit intradevar . Trebuia sa o puna in felul urmator : imi iau Matiz, stiu ca revizia o sa fie undeva la 400-500 RON , imi iau Peugeot o sa fie pe la 1000 RON , imi iau BMW 1500-2000 RON. Nu cam asa sta treaba ? Nu ca esti tu mai avut dar cu cat ceea ce cumperi e mai scump si reviziile sunt mai scumpe.

Nu inteleg de ce nu ai facut scandal acolo , depus plangere la OPC etc.

 

Probabil ca eu mi-as baga picioru' in ea de garantie si as face eu toate reviziile. Sincer chiar imi face placere sa schimb ulei si placute la motoru' meu. E ceva care me relaxeaza in treaba asta :lol: Si ce am mai observat, daca le ai un pic cu mecanica, si ai un manual de service 100% o sa fii peste mecanicul de la reprezentanta in ceea ce faci . Pt ca e moto tau si reglezi totul la milimetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cauza foamei si a nesimtirii la romani se fac "jafurile" astea prin service-uri......asta nu inseamna ca daca ai bani si iti permiti ceva mai scump...trebuie sa te "jefuiasca" astia pe aici, desigur serviciile lasand de dorit.....garantat 100% ca daca il faci undeva in afara(service), Ungaria, Austria etc, cu siguranta o sa ai un pret decent...stiu un caz...avea cineva un Sprinter in Iasi, i s-a dus blocul contact de pornire...a mers la firma care are reprezentanta mertz, nu dau nume...si i-au cerut 400 de euro, omul si-a bagat picioarele si a mai mers o perioada asa ....ca il pornea la fire..fara cheie...urmand sa mearga in Italia, cu diferite treburi..l-a pus acolo ...si l-a costat cu tot cu manopera 70 de euro.....

in rest no comment.... :lol:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe mine m-a lasat diferentialul in germania la garmisch. nu am vrut sa stau de sambata pana miercuri acolo sa vina piesa, am platit manopera sa ia de pe una noua din showroom sa-mi puna mie ca sa pot pleca. piesa nu am platit-o fiind garantie. stiti cat a fost? 85 eur din care jumate piese marunte - garnituri..etc si jumate manopera. uite ce zice unul din franta despre fix aceeasi revizie la fix acelasi motor:

 

My 20,000 service cost €170.89, parts charged were:

 

Labour €80.09

Oil filter €14.50

Washer €0.50

Air filter €18.80

Oil €52.00

Wash! €5.00

 

 

Oil required = 3.5l at €12.54/l.

 

problema este ca toti astia cu firme transnationale sau internationale ne iau de idioti (chiar suntem pt ca permitem astfel de abuzuri) si ne aplica niste tarife de la ma-sa acasa l-ar scuipa toti. valabil si pt banci, si pt asigurari si pt astia cu masinile/motoarele. lista poate continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, si eu sint curios exact ce cit a costat. Inca n-am priceput daca acesti 2000 RON justifica doar schimarea placutelor si a uleiului, sau mai e si altceva. Sint curios cit costa niste placute de BMW si de cite zile de manopera e nevoie ca sa le schimbi.

Eu zic asa: ca om care probabil are dupa ce sa bea apa, ar trebui sa fii mai precaut si avizat, ca neatentia si lipsa de informare nu ajuta la facut bani. Pina si eu m-as astepta la asa ceva intr-un service de BMW din Romania.

I-ai intrebat pe cei de la AB de ce nu te-au sunat inainte sa-ti schimbe alea, asa cum le-ai cerut? Daca da, ce ti-au raspuns?

 

A, si inca ceva: de ce ne tepuiesti, trimitindu-ne la site-ul acelei firme care comercializeaza alarme, cind noi ne asteptam sa vedem poze cu motorul si masina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca au scazut vanzarile, trebuie sa recupereze si ei din ceva.

 

Oricum oamenii din serviceuri sunt foarte rar pregatiti corespunzator. Am vorbit odata cu cineva de la un service de reprezentanta (auto) destul de mare (sef la mecanica). Il intrebam de un model nou, cam cu este. Pai de unde sa stiu...asteptam sa vedem cu ce probleme vine prin service. Pai, intreb, un training ceva s-a facut. Da de unde, nici macar sefii nu au fost la un training, dar barem mecanicii.

 

In schimb, aia de la vanzari, toata ziua sunt la traininguri, prin strainatate. Ce draq are ala asa de important de invatat, spre deosebire de ala de la service nu pot sa inteleg.

 

Alta teapa de la unele reprezentante este scurtarea perioadei de revizie (inclusiv la moto). Ca cica in Romania sunt conditii mai grele si trebuie facuta mai des, nu cum zice producatorul. Asa ca in loc de o revizie, faci doua, platesti de doua ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzia ab:

 

In ciuda faptului ca toate operatiunile sunt justificate aveam datoria sa va informam detaliat asupra costurilor atat in faza initiala cat si dupa constatarea placutelor de frana. Avand in vedere aceasta situatie am introdus o reducere de 17 % la toate operatiunile din factura.

 

 

 

Pentru oricare dintre aceste operatiuni ne puteti solicita anulare si ne vom conforma cerintei dumneavoastra. Avand in vedere ca motocicleta este in perioada de garantie va racomandam sa folositi in continuare piesele originale pentru a evita orice suspiciune ulterioara.

 

 

 

Regretam nemultumirile pe care vi le-am pricinuit si va asigur ca in scurt timp vom elimina complet aceste situatii lipsite de profesionalism.

 

 

 

Cu stima,

 

 

 

Automobile Bavaria SRL

 

Motorrad

 

Emanuel Stefan

 

Sos. Bucuresti-Ploiesti Nr.53A

 

RO-013685 Bucharest

 

Mobile: +40-723-275175

 

Fax: ++40-212-332920

 

E-mail: e.stefan@automobilebavaria.ro

 

Url: http://www.bmw-motorrad.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru oricare dintre aceste operatiuni ne puteti solicita anulare si ne vom conforma cerintei dumneavoastra. Avand in vedere ca motocicleta este in perioada de garantie va racomandam sa folositi in continuare piesele originale pentru a evita orice suspiciune ulterioara.

Cu alte cuvinte iti zic: "pai daca-ti pui placute EBC (exemplu aleator) si ti se strica la un moment dat un disc, o sa fie vina ta ca ai pus placute de cacao si n-o sa-ti schimbam discul pe garantie". Adica te-ai intors de unde-ai plecat.

 

"Vom elimina situatii lipsite de profesionalism." Cum, mai exact?

 

Ramin la parerea mea ca in Romania o reprezentanta a unei marci care se vrea leader in domeniu nu e altceva decit o modalitate de a suge omu' de bani. Apai ce-i mai frumos de-atit: faci reprezentanta BMW, care sint motoare scumpe. Peste pretul deja mare bagi adaos mirlanesc, ca vorba-aia, unde merge mia, merge si suta. Dupa aia, merge banu' si mai departe, pentru ca omu' o sa vina la revizie si service, unde poti sa-l mai incarci si cu preturi aberante la piese originale, care, stie orice prost, sint muuuult mai bune ca cele aftermarket. Apai cum vrei tu dom'le sa-ti pui ulei Castrol? Sa ti se strice motorul si sa vii dupa aia la noi sa ti-l reparam? Apai daca vrei sa mearga bine, pune original BMW, costa el de 2 ori mai mult, dar te tine motorul pina la pensie. Etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. reviziile nu sunt gratuite, se platesc, le poti face la orice dealer autorizat din lume. nu au alta legatura cu garantia decat ca daca nu le faci pot refuza garantia.

2. stiu si pot sa fac si singur toate operatiile care tin de revizie insa nu am timp si chef. prefer sa platesc un tarif rezonabil si sa le faca cine trebuie sa le faca. placutele nu au treaba cu revizia, se pot schimba oriunde, doar inspectarea lor este operatie de revizie. iti ia 30 min sa le schimbi singur. maine o expertizez, au facturat schimbat lichid frana, as pune pariu ca nu l-au schimbat. ma voi prinde imediat.

urmatoarea revizie-" orice dealer autorizat din lume". nu cred ca o sa coste mai mult de 200-300 euro. si ramai frate si cu plimbarea....decat sa stai cu nesiguranta ca ti-au schimbat lichidele sau nu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone

Nu exista rezolvari la probleme de acest gen, problema este la noi, societatea romaneasca de ca.cat unde se promoveaza din plin incompetentii, hotii si toti ca.catii care vor sa faca bani peste noapte. Aceeasi situatie este peste tot, Ford, Volvo, VW (vw este cel mai nenorocit), Mercedes.

 

@Doru

 

Puteai pe loc sa refuzi plata si sa-i pui sa-si ia placutele inapoi. In lipsa unei comenzi scrise (si semnata) din partea ta nu aveau cum sa te oblige la plata placutelor.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai pe loc sa refuzi plata si sa-i pui sa-si ia placutele inapoi. In lipsa unei comenzi scrise (si semnata) din partea ta nu aveau cum sa te oblige la plata placutelor.

 

stiu dar mi-e sila frate, oricum trebuiau schimbate, era una atisa la un colt, mai mergeau dar nu mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pare science fiction dar nu e, am dus motorul pentru revizia de 20,000 la auto bavaria. a fost gata in doua zile. anterior vorbisem cu cel care a facut programarea ca orice piesa doreste sa schimbe in afara de ulei si filtre sa ma anunte.

zis si facut, m-a chemat sa o iau, nu a mentionat nimic, am intrebat intr-o doara cat costa, platisem anterior pt revizii cam 4-5 mil. ce-mi spune? 20 mil. am crezut ca nu aud bine. am mai intrebat odata. 20 mil. de ce? au schimbat placutele fata. fara sa ma intrebe. hotie (tiganie) tipic romaneasca. un fel de spalatori de parbrize cu firma la poarta. iti baga pe gat ce vor ei la pret de porc. poate doream alte placute. poate nu vroiam sa le schimb la ei. nu conteaza. 20 mil. ok, si restul?? schimbat ulei. cat e litrul? 1 milion. iar am crezut ca nu aud bine. un milion??? tws-ul pe care il pun in m e vreo 600,000. m-am enervat rau. am facut revizia la m3, tot de 20,000km, tot la ei, a costat 16 mil. mi-au facut discount 17% dupa tot circul. nu mai calc acolo. ma duc pe luna, cred ca e mai ieftin. o banda de hoti.

 

vineri am facut si eu revizia de 20mii la brasov pentru un r1200gs: 950 lei (din care 450 manopera) pentru bujii noi, filtru aer nou si lichid de frana schimbat, reglat tacheti plus maruntisuri meganice

 

+ ulei si filtru ulei schimbate acum o saptamana (parca) 400 lei

 

urmeaza pe saptamana viitoare o diagnoza cu testerul si schimbat lichidul de la diferential - super oameni comparatic cu cei din a.b. - cea ce conteaza pentru mine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Doru (initiatorul topicului): daca stii ca cei de la AB fac manopera de kko, iti pierzi rotile pe ulita dupa ce uita ei sa le stranga, au preturi exorbitante - DE CE MAI MERGI LA EI?

 

ii atata documentatie si forumuri cu oameni ce au mobre asemanatoare si care iti raspund la intrebari - de ce nu faci singur?

 

 

nu iti ia foarte mult timp, nush ce scule nu iti trebuie, o trusa d epe louis cu 100 eur ii arhisufucienta si in plus, apuci sa iti cunosti mobra foarte bine.

 

a, nu ai timp... atunic nu te mai plange si plateste, inseamna ca in timpul ala in care ti-ai repara mobra tu produci mult mai multi bani decat l-ai plati pe mecanic :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AB ca AB stiu ca-s nesimtiti am citit despre mai multe cazuri asemanatoare, atat la auto cat si la moto dar de la BMW aveam pretentii....

Mie mai grav mi se pare chestia asta

pe mine m-a lasat diferentialul in germania la garmisch
, e totusi un motor de touring nou, conceput teoretic sa te duca multi km fara sa stai cu grija ca te lasa in drum. Mai stiu pe cineva care a avut probleme cu un R1200GS tot asa aproape nou la un drum in afara tarii, un alt R1200 am vazut oprit pe drum cu pompa de injectie defecta. Sefa mea si-a luat un bmw 320D nou iar dupa 4000km i-a cazut tot sistemul de evacuare in mijlocul drumului.

 

Mie imi place f mult modelul R1200GS , tot visam sa-mi iau asa ceva dar acum nu ma mai atrage .......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE vrei, sigla BMW costa mult... tot timpul., chiar si dupa cumparare. Daca ai bani iti permiti sa ramai in drum, suni, vine un prieten si te ia... :lol: :) . "honda" sau "suzuki" e naspa..

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :) ...altceva nu am de spus, mai ales la ultimele remarci!..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CE vrei, sigla BMW costa mult... tot timpul., chiar si dupa cumparare. Daca ai bani iti permiti sa ramai in drum, suni, vine un prieten si te ia... :lol: :) . "honda" sau "suzuki" e naspa..

sa vad honda sau suzuki cu motor facuti 660.000km nesegmentat si atunci ma inclin; pana una alta, pot sa iti dau linku cu bmw-ul cu pricina care o facut asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o sa gasesti sa fii sigur mobre japoneze cu jde mii de km ca si ei au renumele lor la fiabilitate...dar nu-i baga oe baietii aia in seama..."ei stie tot"...restu` sunt un fel de freaks pe forumul asta... si sigur o sa vina cu documente sa-ti zica ca bmw e numai cu sigla :lol: .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Enorm de mult. La noi (reprezentanta camioane) ii revizia - 1500 ron, 1999 ron, 2500 ron in functie de camion si se schimba toate filtrele + uleiul (41 litri)+ alte verificari.

Sa se ajunga sa fie o revizie la motocicleta mai mult decat la un CAMION in strigator la cer. Tara de c.cat!! :lol: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

desi la unele FAZE ma iau in gura cu DORU la asta sincer nu am ce sa.i fac si ii tin partea

 

NU CONTEAZA CA AI BANI SAU NU

NU CONTEAZA VARSTA

NU CONTEAZA FIRMA

 

conteaza respectul fata de cel care iti da salariul SI ITI PLATESTE UN SERVICIU PE CARE.L PRESTEZI

 

atat timp cat ma sacrific si imi tin un BMW in fata blocului legat cu lantul de stalp

sau atat timp cat il tin in terasa pe marmura

 

SUNT UN CLIENT CARE II DA FAMILIEI TALE DE MANCARE

 

ca am luat BMW acum nu trebuie sa ma judece orice mancator de km care jumate din bani ii da pe concerte, femei, tigari etc

 

fiecare din noi atat timp cat nu baga mana in buzunarul meu/TAU arE dreptul sa isi cheltuie banii obtinuti pe ce vrea

 

MAI BINE SA CIRCULE DECAT SA STEA IN BANCA SA.I FOLOSEASCA SMECHERI

 

REVENIND LA IDEE

 

am luat bmw pt ca nici o moto la categoria ASTA nu are confortul, linia, caracteristicile pe care moto a mea mi le ofera

 

problema este ca ajungem la mana unor oameni care vor trebui sa invete ca banii pe care ii primesc sunt pentru niste servicii ce trebuiesc facute OK

 

AVANTAJUL BAVARIA ESTE CA MOMENTAN E SINGURA PE MOTO BMW

DEZAVANTAJUL NOSTRU CA, CLIENTI ESTE CA NU AVEM UNDE AJUNGE REPEDE LA UN SERVICE OK

 

so

pentru cei care au avut in viata lor o moto de la 0 km sau o masina nu are sens sa.mi bat gura cu GARANTIA, REVIZIILE LA TIMP ETC

 

pentru cei care au carpit printre blocuri ani de zile motocicletele respectul meu si le doresc ca intr.o buna zi sa ajunga sa puna mana pe mansonul nou al unui motor si sa intelega ca anumite lucruri TREBUIE SA LE FACI CUM SCRIE LA CARTE si sa nu.i judeci pe altii ca merg la service

 

eu am schimbat in garantie un amortizor fata

si acum rulmentii din cutia de viteze

 

DORU sau altcineva a fost un client de cuvant si care a vrut sa respecte ....LEGEA

frate scrie ca la nnnnnn km trebuie sa fac revizia o fac ca ase e corect

unde........... pai la reprezentanta

 

unde a grasit..............?

ca a fost corect?

 

nu cred

 

ca are bani de service bravo lui

 

nene nu stiu , nu am scule, nu VREAU............ NU MA BAG .... foarte bine

 

asta nu inseamna sa ma las FURAT

 

ORICARE DINTRE NOI AR FI SCRIS UN ASEMENEA TOPIC

 

cu portofelul gol sau plin cand esti tepuit te SUPERI

 

EU UNUL CONSIDER CA A FACUT FOARTE BINE CA NE.A SPUS DESPER PATANIA LUI

 

DE ASTA EXISTA FORUM SA DISCUTAM SI SA INVATAM DIN PATANIILE SI EXPERIENTA ALTORA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca Doru a scris aici ce a patit e f bine, cei ce au citit stiu la ce sa se astepte.

Nu conteaza cati bani ai ,pretul serviciilor nu ar trebui sa depinda de cati bani are clientul.

@ Ianachim poti te rog sa faci un review la motorul tau, macar aproximativ daca nu mai retii tote detaliile?

Ar fi un material f folositor pentru ceilalti membri. Mie de exemplu imi place f mult modelul tau de motocicleta dar am auzit lucruri nu tocmai bune legate de fiabilitate, e posibil sa fi auzit eu numai de exceptii, sau poate nu....

Pe mine m-ar interesa cam cat au costat reviziile , ce piese s-au schimbat, cam dupa cati km au inceput sa cedeze diferite piese, ce probleme tehnice au aparut, ai ramas vreodata in drum, etc.

Mai este ceva asemanator pe forum despre un buell dintr-o clasa relativ asemanatoare si mi s-a parut interesant si folositor.

Eu cand mi-am luat vfr-ul gasisem un topic de genu asta scris de un englez si mi-a prins bine, a avut un rol determinant in alegerea motorului la vremea aceea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...