Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

Mai copii,daca nu ati vazut "biker boyz"...nu ati vazut nimic .Ce indian rapid,ce hopkins...viteza tata:X.

Lasand la o parte off topicul,foarte frumos povestit totul si foarte funny.Visul meu a fost intotdeauna un HD,in schimb as da orice sa am un Z.

O seara placuta si la cat mai multe plimbari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 425
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:drink: Si cu voi acum, le-am vazut pe toate trei, dar sincer pot sa spun cu mana pe inima ca nu se compara filmul cu Hopkins cu celelalte,nici de departe. Sunt in categorii total diferite.

 

PS: Hai sa fim toti multumiti pe mai deprate de motoarele noastre si sa le avem cat maimult timp in stare cat mai buna. Cum ziceam eu pe babutza mea vreau sa o vad cel putin la 99.999 :lol: Mai are un pic: acum e la 59. si ceva :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un joc de copii pe vremea mea, se numea ceva de genul "Fete, filme sau baieti, sau artisti sau cantareti"... imi aminti discutia anterioara de joc .

 

Ca sa ma bag si eu in seama, filmul cu Hopkins e superb, celelate 2 nu prea au ce cauta in aceeasi galaxie.Cea mai amuzanta faza ptr mine din World Fastest Indian, e incercarea de "resuscitare" a cauciucurilor vechi cu crema de ghete ... asa ma vad eu la batranete...

 

Celelalte 2 filme sunt....cum sa ma exprim ca sa nu jignesc sentimentele pasionatilor... - suprarealiste. Adica exagerate rau.

Mesaj completat

Motocicleta si echipamentul

----------------------------

Casca:

Prima mea casca adevarata a fost un Nolan N62 Genesis parca...integrala fara pinlock. Peste ceva timp mi s-a parut incomoda - sunt fumator - si un pic cam mare, dupa ce s-a lasat.

La viteza curentul mi-o presa pe nas ( viteza > 150, cu naked fara nici un fel de parbriz).

Lipsa pinlock-ului la fel o facea inutila in diminetile reci.

A doua casca a fost un Shoei Multitec - flip-up. 2 vizoare, pinlock, usoara, kit anti-zgomot, aerodinamica. Excelenta.

Dupa ce mi-am luat Harley-ul, am constatat ca majoritatea timpului mergeam cu mandibula ridicata...asa ca mi-am zis ca e mai cinstit sa imi iau o "deschisa".

Am tot umblat dupa un Bell R/T prin Bucuresti, nu am gasit masura mea. Pana la urma am luat de pe Louis un Highway parca - care e de fapt facut de Zeus - taiwanezi, omologata ECE 22.05.

Deci open face clasica.

Am mers cu ea cam 8000 de km. Si in oras, si in afara.

Ultimul drum la Cheia a pus capac...

Ce inseamna o casca deschisa ...

Inseamna un orizont vizual si auditiv mai bun, in special in oras.

Inseamna muste, pietricele, luate direct in fata.

Insemna goana dupa niste ochelari potriviti - sa aiba si antiaburire buna, sa fie comozi de purtat si usor de curatit. Am 3 perechi de ochelari diferiti,

purtabili cu casca deschisa:

- Barufaldi italieni, modificati

- Uvex Red Baron germani modificati

- Aviator frantuzesti

Nici una dintre perechi nu ma satisface complet.

Ce insemna casca integrala la drum lung, si temperaturi mai joase: dureri de fata, umflat fata, dureri de cap.

Inseamna durere pe ploaie- stropii de ploaie dor rau.

 

Dupa ultimul drum la Cheia, iar dureri de cap/fata,ochi ...

Asa ca am hotarat sa revin la Shoei Multitec. Pe care am hotarat sa il port 90% de timp inchis.

Ce inseamna trecerea inapoi de la open face la flip-up.

Datorita insonorizarii mai bune, aud toate bataile, clantzanelile, uruielile din motor. Nu sunt foarte fericit de asta.

Confort termic mult mai bun. Orizont vizual mai mic. Uneori o mica senzatie de claustrofobie.

Partea cea mai importanta (si nasoala): merg mai repede cu motorul, ma dau la ea mai mult decat inainte...cred ca e o chestie psihologica, cred ca incerc sa

ajung la aceleasi nivel de "risc" (disconfort) pe care il aveam cu open face-ul...

Protectii:

In primul rand vreau sa nu luati drept adevar universal ceea ce spun mai jos.

Este perceptia mea, si nu este neaparat corecta.

La inceput am fost un sustinator vehement al echipamentului complet. In timp, am mai redus din pretentii.

La ceea ce am renuntat pana acum, au fost protectiile de picioare - genunchiere + gambiere. Prima data am avut niste protectii de la Louis - cele mai ieftine.

Din pacate nu au fost foarte comode - desi reclama prezenta o tipa super-ultra-mega... cu piciorul flexat, in realitate se flexau foarte greu in dreptul genunchiului.

Asta le facea incomode, nu lasau sa circule bine sangele, nu puteam sa ma "plimb" ca lumea pe sa...

Ok, mi-am luat o pereche de Dainese - nu mai stiu denumirea, - care nici macar nu au fost foarte scumpe, care sunt foarte flexibile - au un fel de rotula mobila.

Destept facute, comode..recomand cu caldura. Ca pret au costat dublu fata de cele de la Louis, dar merita.

Si totusi am renuntat si la ele ...

Incet-incet am descoperit o chestie care se numeste siguranta activa.

Siguranta pasiva e data de echipamentul in sine, necorelat cu riderul: rezistenta castii la impact, rezistenta gecii pantalonilor la socuri si abraziune.

Totul in afara riderului.

Siguranta activa este data de interactiunea cu echipamentul in timpul mersului.

Chiar daca o bucata de echipament este buna in sine, a trecut cele mai drastice teste, e larg aplaudata, daca pe tine te deranjeaza, iti mananca din siguranta activa.

Orice chestie care iti distrage atentia in timpul mersului, iti mananca din siguranta activa.

Pe mine ma deranjau protectiile de picior... dupa un timp incepeau sa imi amorteasca picioarele...

La fel mi s-a intamplat cu o pereche de manusi ...dupa un timp incepeau sa imi amorteasca degetele mici, dupa care senzatia se extindea...ca sa contracarez chestia asta,

mergeam cu cate o mana pe ghidon si cu cealalta faceam exercitii...Am considerat ca e totusi mai sigur sa renunt la manusi.

Casca Schuberth C2 - extraordinara in teste, review-uri excelente.

Un prieten de-al meu si-a luat asa ceva... si a dat-o repede. Avea o problema cu ea - era prea butucanoasa

ptr el, la asigurarile rapide peste umar, dadea tot timpul cu botul de umar. Pana la urma a dat-o. Asta e, siguranta activa e mai importanta.

Asa ca daca e sa aleg intre libertatea de manevra si acuitate versus infofolit in zece straturi de material de protectie, aleg acuitatea.

 

Hai sa ne auzim cu bine :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Recomand casca pe care o port eu: Airoh TR1.

 

Usoara, mandibula detasabila, ochelari de soare integrati, dezaburire extraordinara, foarte aerisita. Este aporape ca un openface de comoda.

 

O port de 20 000 de km pe motorul meu, care este acelasi gen cu al tau. Adica zero protectii si alte alea.

 

Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca este perfecta pentru viteze de 100-110 maxim. Daca ai ocazia sa o incerci nu ezita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Recomand casca pe care o port eu: Airoh TR1.

 

Usoara, mandibula detasabila, ochelari de soare integrati, dezaburire extraordinara, foarte aerisita. Este aporape ca un openface de comoda.

 

O port de 20 000 de km pe motorul meu, care este acelasi gen cu al tau. Adica zero protectii si alte alea.

 

Pot sa-ti spun cu mana pe inima ca este perfecta pentru viteze de 100-110 maxim. Daca ai ocazia sa o incerci nu ezita.

 

Mda, ce sa zic, tocmai am renuntat la open face (ideea de casca foarte aerisita) ptr ca ma deranjeaza curentul in sezonul rece. Deocamdata sunt un pic cam reticent sa imi mai cumpar al x-ulea echipament...Am cautat ceva prin camara si am dat de vreo 3 perechi de incaltari moto de care uitasem...parca prea multi bani dati aiurea pe echipament.

Mesaj completat

Cheia ratata 26 septembrie 2010

 

De vreo luna ma tot duc la Cheia in fiecare sambata. Sambata trecuta am dat o raita Valeni-Cheia-Sacele-Brasov-Intorsura Buzaului-Barajul Siriu-...Patarlagele ( o mentionez ptr ca ma amuza numele :P )...Valeni.

 

Azi - adica ieri ca e duminica deja, mi-am zis sa mai dau o raita la Cheia-Sacele.

La vreo 12000 de km s-a dus gripul drept, s-a tocit/topit.

Am fost la dealer, mi-am ales o pereche de grip-uri nostalgic - seamana cu niste manere de roaba autohtona, dar imi plac.

Vineri seara le-am schimbat nerabdator la lumina felinarului.

M-am culcat ca un pensionar pe la 11, si m-am zvarcolit toata noaptea nerabdator...nu stiu de ce, dar parca plecam in prima mea excursie...Cred ca parte din neliniste era generata gripurile cele noi ale imparatului - or merge, n-or merge, m-oi simti bine cu ele ? ( sunt mai groase decat cele stock)

...In fine, m-am trezit regulamentar la 5, am verificat vremea la Bucuresti si Brasov, arata innorat, ok, la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare. Incalzit motorul, plecat...si mers, si mers...negura.

6:30 DN 1...negura ...6:45 negura...mergema si tot nu se facea lumina...si-i nasol pe DN1 intre localitati, ca nu e iluminat...Drumul plin de masini...cu catei, purcei, copii, bagaje, parca se daduse ordin de evacuare a Bucurestiului. Noroc ca la Barcanesti o luara toti pe Valea Prahovei...

Trec de Valeni, ajung in zona moale de curbe...incep sa ma incalzesc...dreapta in urcare, stanga...dau de apa intr-una din curbe...asa pe marginea drumului, brusc..ok, o fi roua...incep sa merg mai circumspect, si din ce in ce mai crispat...alta curba, iarasi apa !!! , si din ce in ce mai multa, acoperea tot drumul.

Incepe sa fie cetos, apasator..

Bucuria si placerea se duc dracului... motocicleta incepe sa derapeze...la fiecare schimbare de directie pluteam...nervii in pioneze ...a doua cu ambreiaj modulat...fiecare cuplare de ambreiaj, ca o ruleta rusa - o sa derapez in prapastie ? sau in mijlocul drumului ? ....de obicei serpuiam un pic fara cine stie ce drama...Fiecare frana e gandita si razgandita si maneta si pedala atinse ca in vis...

Macar de ar fi plouat ca lumea, sa spele un pic, ca sa am si eu aderenta mai buna...

Mie frica. Mi-e inima stransa la fiecare curba. Ce dracu' caut eu aici ?

Gata ! Destul ! Oricum venisem ptr placere, si placerea disparuse cu kilometri in urma...ce curbe luate in tromba, ce pus pe traiectorie...vise...lupta ptr supravieturie ii luase demult locul...

 

Dupa Maneciu m-am hotarat: ma intorc. In viata trebuie sa mai si pierzi, sa mai si poti pune piciorul in prag.

Gasesc o portiune dreapta, ma asigur si intorc ...ies un pic in decor pe intoarcere, pietris, derapez la reintrare si cap compas Bucuresti.

 

Mi-a fost frica. Poate data viitoare o sa am mai mult noroc :laugh:.

 

Ce treaba are povestea asta cu Sportsterul ? Cauciucuri proaste. Motor si cadru vibrant, cam nepotrivite ptr treburi de finete ( curbe luate cu compasul adica, fara deplasari nedorite ale petei de contact). Asta se adauga la franele spongioase.

Dar, cum toate lucrurile pe lumea asta sunt subiective si au si avantaje si dezavantaje, imi place inca fierotania.

Inca stau sa ma gandesc, daca sa ii schimb cauciucurile si frana fata...sunt si conservator, dar mai fac si pe filosoful: daca incep sa schimb drastic - suspensii, frana, cacuciucuri, o sa am posibil o motocicleta cu comportament mai bun, dar EU cu ce raman ? practic transform Sportsterul in orice altceva...practic diluez esenta a ceea ce e sportsterul, adica nu mai am ceea am am vrut de la bun inceput - un Harley original, asa cum vine el, cu bune si cu rele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu tine acum...cred ca esti sub influenta "excursiei" nereusite si d'aia ai ganduri negative.in opinia mea,faptul ca ai imbunatati putin sporsteru' nu inseamna ca o sa-si piarda din farmec.nu cred ca niste frane mai bune si o suspensie mai de calitate o sa ii schimbe atributele de hd/sporster.tot motorul ala o sa fie(potato-potato),tot la fel o sa traga si o sa (citez din memorie) "surprinda cu un sughit",hernie tot o sa faci tragand de ghidon ,SAMD.

 

just my 2 cents.

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt mine HD inseamna 30% look si 70% sound! Restul imperfectiunilor se pot rectifica pt a se conforma necesitatilor rider-lui! Tocmai de aceea este o motocicleta renumita, pt ca este una dintre cele mai custom-izabile, nu?

Asa ca niste frane mai bune, anvelope mai aderente, evacuari mai zgomotoase...etc...nu o vor "strica", pt ca inima tot HD va ramane! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"...la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare."

 

 

 

Vorbesti serios?Nici eu nu sunt genul nesimtit care sa deranje vecinii dar nu as impinge motocicleta dimineata cand abia ma car pe mine(si eu am una usurica,nu un HD).

 

Astazi m-a prins si pe mn o tentativa de ploaie in oras si cand am vazut ca mi-a fugit putin spatele cand am schimbat din a 3a intr-a 2a in curba desi eliberasem destul de finut ambreiajul am zis ca mai bn ma linistesc si trag o fuga pe la bunici :P.

Eu totusi,credeam ca HD si chopperele in general sunt motociclete de mers oricand si oriunde,mai ales pe ploaie.Chiar acum cateva zile vazusem un batranel pe un chopper si statea omul la semafor in spatele masinilor fara sa schiteze vreun gest;eu eram in masina si chiar ma gandeam cat e de frumos sa conduci un chopper pe ploaie si atunci era ploaie nu gluma ca nici stergatoarele nu isi prea faceau datoria...well,se pare ca m am inselat;e neplacut cam cu orice motocicleta pe ploaie,poate nu si cu un enduro.

Editat de GeorgeStefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si cu tine acum...cred ca esti sub influenta "excursiei" nereusite si d'aia ai ganduri negative.in opinia mea,faptul ca ai imbunatati putin sporsteru' nu inseamna ca o sa-si piarda din farmec.nu cred ca niste frane mai bune si o suspensie mai de calitate o sa ii schimbe atributele de hd/sporster.tot motorul ala o sa fie(potato-potato),tot la fel o sa traga si o sa (citez din memorie) "surprinda cu un sughit",hernie tot o sa faci tragand de ghidon ,SAMD.

 

just my 2 cents.

 

bafta maxima

Ai si tu dreptate...dar, ma tem ca incep sa fiu de acord cu dusmanii daca incep cu imbunatatirile drastice...zicea cineva la un mom dat (gura pacatosului adevar graieste !) ca dupa cum ma comport, parca n-as merita HD...

Lasand la o parte rautatea sugerata, un pic de adevar e aici...am pornit la drum ca sa experimentez legenda HD cu buna si cu rele..daca elim relele, nu pierd oare ensenta ? Asa ca mai astept...ma mai framant inre timp..si sper ca printre framantari, sa fac si ceva kilometri.

 

PS: tot zic ca ajung la mare anul asta, si gasesc fel de fel de alte prostii de facut...

 

Mesaj completat

Pt mine HD inseamna 30% look si 70% sound! Restul imperfectiunilor se pot rectifica pt a se conforma necesitatilor rider-lui! Tocmai de aceea este o motocicleta renumita, pt ca este una dintre cele mai custom-izabile, nu?

Asa ca niste frane mai bune, anvelope mai aderente, evacuari mai zgomotoase...etc...nu o vor "strica", pt ca inima tot HD va ramane! :P

 

Mi-a displacut tot timpul treaba asta cu customizarile...Tot timpul am fost de parere ca daca la motocicleta actuala incepi sa migrezi incet-incet spre altceva, mai cinstit e sa o vinzi si sa iti iei "altceva"-ul ala.

Recunosc, sunetul e execrabil asa cum vine din fabrica...asa ca am facut pasul. Ptr restul, ma mai gandesc.

Legat de ceea ce inseamna HD ptr mine...sincer vorbind, Sportsterul meu nu mi se pare iesit din comun ca si look, mi se pare cel mult clasic - rezervor lacrima, 2 in v la 45....ceva crom si cam atat. Mult mai eclatant arata cruiselerele japoneze, la preturi + performante mai bune. Dar, am eu o chestie ciudata, imi plac lucrurile originale. Chair daca comparat 1 la 1 cu alte lucruri, ies in pierdere.

Da, imi place si mie sunetul ala sacadat, astmatic, nehotarat parca, si imi mai place si cuplul de jos si felul zguduitor in care maraie la ralenti...

Mesaj completat

"...la 5:45 mi-am carat brontozaurul la vreo 100 de metri de casa, in drumul principal, ca sa nu fac scandal prea mare."

 

 

 

Vorbesti serios?Nici eu nu sunt genul nesimtit care sa deranje vecinii dar nu as impinge motocicleta dimineata cand abia ma car pe mine(si eu am una usurica,nu un HD).

 

Astazi m-a prins si pe mn o tentativa de ploaie in oras si cand am vazut ca mi-a fugit putin spatele cand am schimbat din a 3a intr-a 2a in curba desi eliberasem destul de finut ambreiajul am zis ca mai bn ma linistesc si trag o fuga pe la bunici :D.

Eu totusi,credeam ca HD si chopperele in general sunt motociclete de mers oricand si oriunde,mai ales pe ploaie.Chiar acum cateva zile vazusem un batranel pe un chopper si statea omul la semafor in spatele masinilor fara sa schiteze vreun gest;eu eram in masina si chiar ma gandeam cat e de frumos sa conduci un chopper pe ploaie si atunci era ploaie nu gluma ca nici stergatoarele nu isi prea faceau datoria...well,se pare ca m am inselat;e neplacut cam cu orice motocicleta pe ploaie,poate nu si cu un enduro.

 

Legat de zgomot... mi-e jena de vecini...majoritatea pretinnd ca nu ii deranjeaza, dar am aflat ca unul-altul mai au copii mici, si e pacat sa le stric odihna sambata dimneata la 5, 5 si ceva fix vorba lui Patraulea din BD. Si apoi, am un serviciu sedentar, asa ca putin sport nu ma deranjeaza.

 

Pe ploaie merge bine fierotania, problema e umed alunecos + curbe gen Cheia. M-am dus la Cheia cu gandul sa ma dau pe curbe, nu sa merg cu nervii in pioneze.

Asculta-ma te rog ce iti spun, un pic te desparte in situatii de astea de fericirea de a-ti continua sezonul de tristetea de a contempla de pe marginea drumului motorul contorsionat...si tu intrebandu-te - ce naiba m-a apucat, nu puteam sa ma opresc ?!?

Mi s-a intamplat, au urmat luni de alergatura schiopatanda ptr ca nu am avut taria sa ma opresc.

Recunosc in continuare, am ratat Cheia de data asta ptr ca mi-a fost frica.

 

 

Mesaj completat

pe ploaie cauciucurile sunt esentiale

si curba de cuplu,evident,dar asta mai mult depinde de finetea mainii

 

De acord cu tine.

Nu am probleme cu o ploaie sanatoasa, cand totul e curat...am probleme cu mazga..sau cu umed-alunecos.

Legat de finetea mainii...la HD e de fapt vorba de finetea mainilor :laugh: ...pe curbele de la Cheia, ac de par,a 1-a e prea brutala (si inceata), a 2-a e prea rapida si virbanta, asa ca ambreiaj "alunecos" + aceeleratie in curbe.

 

Mesaj completat

Dupa 12.000km nu sunt uzate inca cauciucuri? Suspect.

 

Ha, ha, ha. Suspect domnule Gadea, suspect, adevarat. Am dus-o in brate 12.600 de km :D.

Lasand gluma la o parte, durata de viata a cauciucurilor e invers proportionala cu performanta sau gripul.

Cum "celebrele" Dunlop Harley Davidson (Dunlop e scris discret, in timp ce Harley avidson e scris mare si lat) nu exceleaza prin performanta, ma astept sa duca cel putin 20.000 de km cu carne pe ele.

Asa era pe vremuri cu caucucurile rusesi -cica singura calitate a lor era ca tin mult. Si atat :))

Harley-ul e un fel de Ij de peste Atlantic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am uns cablurile de acceleratie si ambreiaj...

Ce oameni si astia de la HD...am cautat sa vad si eu cum se regleaza in carte, si lipsa (bine macar ca la ambreiaj ziceau in scarba intr-un subcapitol aruncat pe undeva ca jocul e de 3 mm)... noroc cu Internetul asta.

Zero indicatii la cum se ung si regleaza cablurile de acceleratie, zero informatii despre jocuri...

There si definitely something rotten in Denmark... adica pe limba damboviteana, probabil nu s-au obosit sa scrie asa ceva ptr ca HD e ptr oameni care o duc la "dilar" ptr orice cacao.

O chestie de rutina pana la urma.

E adevarat, nici eu nu il vad pe dl.X mare parlamentar/f"u"tbalist/vedeta si apropitar, posesor de cinspe Harley-uri de la douaj' de mii in sus bucata, ptr care a "muncit cinstit" pe banii nostrii, manjindu-si manutele delicate de atata furat (furatul, alaturi de coenzima Q10, vitamina F si o dieta echilibrata, face mainile foarte delicate), cu niste ulei de uns cabluri.

 

Nu se face dom'le.

 

Noroc cu baietii americani care isi cam baga p**a in Moco (Harley Davidson MOtor COmpany) si motociclistii de duminica cu conturi grase si pretentii de Hells Angels.

 

Hai sa ne auzim cu bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara nici o rautate te intreb: tu vrei sa incerci fierul si sa gasesti "trasa optima" (adica aia trasa cu compasul) pe curbele de pe cheia la ora 7 dimineata? toamna pe mazga?

fierul tau nu e pentru asa ceva, si tu admiti ca pe acele de par prima treapta e prea scurta, iar a doua e prea lunga. ori o dai turata bine cu prima (desi nu ai ce sa turezi prea tare, ca asta e) ori o iei cu saua stransa in fund cu a doua (ca se balbaie) si o tii din ambreiaj.

nu stiu ce poti sa faci cu franele, din ce stiu eu poti sa iei brembo (daca nu ai deja) dar s-ar putea sa te razgandesti cand o sa vezi preturile. mie mi-a trecut cand am vazut cat costa etrierii brembo pentru electra, la discuri nici nu m-am mai uitat. de gume si eu credeam ca dunlopurile nu sunt ce trebuie pana m-a linistit un tovaras care stie ce zice. si zice sa imi vad de viata, ca nu au nici o problema. pe udatura (si pe cheia mai ai si un strat perfid de mizerie) orice gume ai tot derapezi, mai ales ca ai un cuplu mare la ture mici. tragi putin de gaz si ai rupt aderenta imediat, mai ales daca esti inclinat pe curba.

 

m-am dat si ieri si azi cu harleisti (pe care nu-i cunosc) prin jurul madridului. drumuri foarte faine, putin circulate sambata si duminica, oricum traficul e civilizat aici. eu cu v-rodul, restul cu fiecare ce avea in dotare, de ultra la iron. m-au uimit astia cu ultrele cum se dau, lejer, fara probleme, intrat tare pe curbe. cam prea tare pentru cat de mari sunt fiarele, dar ieseau cu bine. sambata m-am luat singur la primbare si pe drum si am intrat la plezneala intr-o parcare. am dat peste 3 gagii cu doua harleuri si un naked. salut, ce faci, hai cu noi. hai, ca tot nu aveam altceva de facut decat de ars benzina. m-au scos baietii din monotonia drumului cu 4 benzi si am luat-o pe coclauri, drum fain, asfalt bun, soare, dealuri, curbe, mori de vant. mi-au zis ca ei cauta drumuri mai putin umblate si asa a fost. am schimbat numerele de telefon si cand mai ies ne mai vedem. prietenosi spaniolii, le dai un hola, que tal, si te dai in vorba repede, eu am o spaniola foarte aproximativa, inteleg putin, probabil ca vorbesc ceva mai bine decat un analfabet, cu engleza nu fac nimic ca e limba foarte straina pentru ei, nu e rau.

 

azi am fost la o tura in care am fost peste 30 de motoare. m-am bagat pe forumul lor de harle si am aflat ca se strang in fata la bernabeu. asa ca de dimineata am incalecat si m-am dus si eu, sa vad care e mersul. destul de organizati si mers destul de fain (unii erau la prima incercare la mersul in grup). cel mai haios a fost cand au vrut sa intoarca intr-un sens giratoriu si undeva pe la jumate cativa au uitat sa iasa din sens si am facut de voie inca o tura in jurul floricelelor din giratoriu. disperati, aia din urma (care nu puteau intra peste noi in giratoriu) faceau semne sa iesim dracului, sa nu ne mai rotim ca stan si bran. cativa in fata mea au facut chiar doua ture, hihi. eu l-am impins in dreapta (eram pe interiorul curbei) pe cel din dreptul meu si am scapat de rusinea celui de'al doilea tur. mai tarziu au ramas in urma a doua jumatate a grupului, si m-am trezit ca in spatele meu mai era doar unul in loc de 15, am lasat gazul moale, si cel din urma la fel, dar cei din fata s-au dus frumos. ne-am strans pana la urma cu totii si am continuat.

acum stau baietii pe forum sa puna la cale strategii de iesit in grup, cum se aliniaza in spic, ca 30 sunt prea multi pentru un singur grup, care sunt semnele, citesc si ma distrez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce treaba are povestea asta cu Sportsterul ? Cauciucuri proaste. Motor si cadru vibrant, cam nepotrivite ptr treburi de finete ( curbe luate cu compasul adica, fara deplasari nedorite ale petei de contact). Asta se adauga la franele spongioase.

Dar, cum toate lucrurile pe lumea asta sunt subiective si au si avantaje si dezavantaje, imi place inca fierotania.

Inca stau sa ma gandesc, daca sa ii schimb cauciucurile si frana fata...sunt si conservator, dar mai fac si pe filosoful: daca incep sa schimb drastic - suspensii, frana, cacuciucuri, o sa am posibil o motocicleta cu comportament mai bun, dar EU cu ce raman ? practic transform Sportsterul in orice altceva...practic diluez esenta a ceea ce e sportsterul, adica nu mai am ceea am am vrut de la bun inceput - un Harley original, asa cum vine el, cu bune si cu rele...

 

BuyBack + diferenta = HD XR 1200 ? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BuyBack + diferenta = HD XR 1200 ? :laugh:

 

A, nu. In nici un caz. XR-ul e ceva inselator ptr mine.

 

XR-ul are pretentii sportive. E construit in jurul ideii de sportivitate - vezi doamne, e frate bun cu XR 750 ( nu este ! alt motor-alta familie, super patrat, alte turatii, alta curba de cuplu, alta greutate, etc).

Trebuie sa recunosc ca XR-ul 1200 e sportiv...comparat cu Harley-ul traditional :)...in rest, cred ca il face orice Bandit, SV 650, Honda CBF, Monster....adica orice motocicleta medie cu motor un pic mai vioi.

 

Singura sportiva din gama Harley, a fost Buell(sic!) :P .

 

Inca tin de Sportster.

Nu stiu cum se face, dar in general lumea crede ca daca scriu ceva de rau de Sportster, automat sunt nemultumit total si caut altceva.

 

Nu este deloc asa.

 

E adevarat ca sunt multi oameni (mult prea multi dupa gustul meu ) care orbesc temporar si se agata violent de sintagma - motocicleta mea e cea mai buna, nu are nici un defect, nu am nimic sa ii reprosez ! - dar asta e o copilarie.

Fac o paranteza aici - legat de "motocicleta mea e cea mai buna, nu are nici un defect", imi aminteste de cliseul - "In timpul serviciului meu nu s-a intamplat nimic deosebit", la iesirea din garda din armata. Chiar daca se intampla ceva minor, era de preferat sa folosesti cliseul asta, altfel, rapoarte, hartzogarie, pierdut timp aiurea, suturi de la superiori ( care erau in general superiori NUMAI ca grad :D )...

Asa ca era mai bine sa arunci un "In timpul serviciului meu nu s-a intamplat nimic deosebit", chiar daca soldatul Sulica se imbatase ca un porc si daduse o tura cu tancul pe la mandra prin sat, caporalul Sulache se batuse cu nu stiu cine, si jumatate din companie jacea la arest ptr fel de fel de mishmashuri...

"In timpul serviciului meu nu s-a intamplat nimic deosebit" avea puterea magica de a face lumea fericita, totul mergea bine, aveam o armata de fier.

 

Asa mi se pare si treaba asta cu motocicleta perfecta...nu exista asa ceva, e utopie curata. Si majoritatea dintre noi o stim - ca altfel nu am mai schimba motocicleta, numai ca intervine chestia aia, orgoliu cred ca ii zice, care face sa nu recunosti de fata cu altii ca motorul are si hibe. De cate ori nu vi s-a intamplat sa aveti printre prieteni unii sa sustina ca motoarele lor sunt cele mai cele si nu au nimic sa le reproseze, apoi dupa ce isi cumpara altceva sa inceapa sa ploua brusc cu defecte la adresa fostei motociclete ?

 

Asa ca faptul ca punctez defecte ( dar si calitati), nu inseamna nimic atat timp cat calaresc inca Sportsterul.

 

Hai sa ne auzim cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citit cu interes - ca de obicei - postarile tale.

 

Ce am apreciat tot timpul a fost stilul obiectiv de scris, stil ce este mai putin digerabil pentru unii, obisnuiti sa se afunde in cliseul "motocicleta mea e cea mai cea". E firesc, e natura umana, se intampla si cu posesorii de masini/atv-uri/barci, etc. E oarecum firesc sa avem impresia ca jucaria noastra e cea mai ok si are cel mai bun raport pret/performante.

 

In alta ordine de idei, revenind OT, ma afiliez celor ce spun sa lasi Sportster-ul asa cum e el de la mama lui, adica stock. Frane Brembo, jante Marchesini si gume race - ca sa accentuez imaginea - nu ar cadra deloc cu imaginea de chopper american. Crezi ca baietii aia de la Orange County Choppers nu ar putea monta piese "high performance", asa cum percepem noi, europenii notiunea asta, daca si-ar dori ? Doar ca s-ar pierde esenta chopper-ului, esenta de EASY RIDER. Chopper-ul e pentru viata boema, nu pentru "precizie chirurgicala" pe viraje, daca imi permiti o parere. Pentru toate celelalte exista....Mastercard si Japonezele, dar EASY RIDER = HD !

 

Te salut !

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

In alta ordine de idei, revenind OT, ma afiliez celor ce spun sa lasi Sportster-ul asa cum e el de la mama lui, adica stock. Frane Brembo, jante Marchesini si gume race - ca sa accentuez imaginea - nu ar cadra deloc cu imaginea de chopper american. Crezi ca baietii aia de la Orange County Choppers nu ar putea monta piese "high performance", asa cum percepem noi, europenii notiunea asta, daca si-ar dori ? Doar ca s-ar pierde esenta chopper-ului, esenta de EASY RIDER. Chopper-ul e pentru viata boema, nu pentru "precizie chirurgicala" pe viraje, daca imi permiti o parere. Pentru toate celelalte exista....Mastercard si Japonezele, dar EASY RIDER = HD !

 

Te salut !

 

Corect, asta e ideea.

(Desi uneori ma cam zgandare demonul cu frana fata un pic mai buna).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei iti imprumut Easy Rider - filmul, original din 65. Sa-i vezi pe Peter Fonda, Jack Nicholson pustan, alergand pe Route 66 cu HD si fumand joint-uri....Ce vremuri :P

 

Uite afisul...Ti se pare ca baietii aia "gave a shit" despre "precizie chirurgicala" pe viraje sau cat de bune sunt franele ? Pe fata lor se citea doar placerea de a "te da"....Pura si nealterata

post-22964-1285573525_thumb.jpg

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In alta ordine de idei, revenind OT, ma afiliez celor ce spun sa lasi Sportster-ul asa cum e el de la mama lui, adica stock. Frane Brembo, jante Marchesini si gume race - ca sa accentuez imaginea - nu ar cadra deloc cu imaginea de chopper american. Crezi ca baietii aia de la Orange County Choppers nu ar putea monta piese "high performance", asa cum percepem noi, europenii notiunea asta, daca si-ar dori ? Doar ca s-ar pierde esenta chopper-ului, esenta de EASY RIDER. Chopper-ul e pentru viata boema, nu pentru "precizie chirurgicala" pe viraje, daca imi permiti o parere. Pentru toate celelalte exista....Mastercard si Japonezele, dar EASY RIDER = HD !

 

Te salut !

 

la partea cu franele il inteleg si sunt de acord cu el, doar ca s-ar putea sa ii treaca cheful cand o sa vada pretul la brembo. de prin 2008 cred hd a inceput se puna brembo nu doar pe v-rod, dar si toate bagger-ele, si cu optiune abs, si asta a fost o decizie foarte buna. pe electra am franele hd (ce or fie ele) si sunt de toata jena. nu spun ca nu pot bloca roata fata, dar ... parca ar trebui mai mult de doua degete, si e destul de greu de controlat frana. cand ai pe drum 400 de kile de fier, nu e de joaca sa blochezi fata. v-rodul are brembo cu abs si e o placere.

aia de la Orange nu fac motoare de dat pe strada, ei fac motoare de showroom, deci performanta o exclud din mers. nu zic ca nu se pot calari, dar vai de dosul aluia care vrea drumuri lungi.

deci easy ride raspunsul corect. pentru condus sportiv mai ia un motor care stie sa faca si asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei iti imprumut Easy Rider - filmul, original din 65. Sa-i vezi pe Peter Fonda, Jack Nicholson pustan, alergand pe Route 66 cu HD si fumand joint-uri....Ce vremuri :P

 

Uite afisul...Ti se pare ca baietii aia "gave a shit" despre "precizie chirurgicala" pe viraje sau cat de bune sunt franele ? Pe fata lor se citea doar placerea de a "te da"....Pura si nealterata

 

A, da, bun film. Din pacate (sau mai degraba din fericire), motocicleta/motociclismul e doar un pretext. E unul din filmele cu motociclete(putine), care are si ceva filosofie in el.

 

Alte filme despre motociclism - acum ca ma starnisi :D - ce am apucat eu sa vad, sunt toate pline de clisee, chefuri dionisiace, scandaluri, pipitze, scandalizarea populatiei linistite.Incep cu cele proaste:

- The Wild Angels - o varza de film, are insa motociclete, scandaluri si o fraza memorabila la sfarsit - la inmormantarea unui cirac, intr-un cimitir, bikerii se iau la bataie cu localnicii care nu ii inteleg (fireste), in departare se aud sirenele de politie, toti incep sa fuga care incotro, seful grupului - Blue (Peter Fonda), destul de calm si linistit. Camarazii agitati ii zic hai sa o stergem sefule ca vin astia si ne ridica, la care seful, cu o privire melancolico-depresiva conchide "There's nowhere to go". Buna fraza.

- Hells Angels on Wheels - din filmul asta l-am retinut pe Jack Nicholson. In rest scandaluri, chefuri, batai, omor...usual stuff acum. A, da, si e cu Hells Angels adevarati (si ce ?)

 

Din aceeasi categorie(filme proaste), pe care nu le-am vazut:

- Motor Psycho - desigur, alaturam cuvantul motor de cuvantul psycho, si avem 2 categorii de privitori in una: bikerii retardati si consumatori de filme de groaza

- Savages from Hell - oare o exista si Savages from Heaven ? ...

- The Savage Seven - iarasi savage...si cifra magica 7 (de ce naiba or fi fascinate diferite popoare de cifra asta, nu stiu)

- Angels from Hell - cat de original titlul, nu s-a mai gandit nimeni sa asocieze ingerii cu iadul

- Satan's Sadists - ca si cum nu era destul de rau sa ai Satan in titlu, mai trebuie sa pui si Sadists. Ptr efect garantat, ca privitorii nu-s niste sfinti, nu ii duci cu una cu doua...Oare daca as face un film cu titlul Satan's good guys/Satans' Samariteans ar avea ceva succes ?

- Naked Angels - un original s-a gandit sa combine 2 subiecte dragi publicului ( banui ca masculin) - pornaciunea si motoarele

- The Black Angels - era timpul sa apara si o gasca de motociclisti de culoare, prea se devalorizasera filmele cu filmele cu bikeri albi

- Cycle Savages - iarasi savages...

- Werewolves on Wheels - o veste buna ptr varcolacii care pana la filmul asta erau prezentati ca niste fiinte rele, fara mijloace de transport adecvate. Cu filmul asta au intrat in randul "lumii bune". Copiii nu o sa se mai sperie de varcolaci, ci o sa zica - Uite mamii, varcolacu' pe Harley !

- Hell Riders - motociclisti din iad, cine s-ar fi gandit ?

- Chopper Chicks in Zombietown - ohooo, avem un castigator - pornaciune, motoare si cica ceva groaza...brrrr..delicios.

- Hell Ride - o porcarie de scenariu, e interesanta tehnica de filmare/prezentare. Poate si ptr ca e si mana lui Tarantino pe undeva (cica e producator, ce dracu' o insemna asta).

Titlul spune totul la filmele de mai sus.

 

Medii

- The Girl on a Motorcycle - o ciudatenie de film, cu Alain Delon si o gagica cu o electra, care merge si filosofeaza, si viseaza, si iarasi filosofeaza. Nu e chiar de aruncat, dar nici nu l-as mai vedea o data.

- Electra Glide In Blue - mmm, e cu 2 politisti de autostrada, mai fac o gluma, mai ciordesc o motocicleta...ce mi-a ramas in minte din filmul asta, a fost off road cu electra glide.

- Wild Hogs - comercial, usurel, dar privibil. Nu inveti mare lucru din el, nu se departeaa deloc de la cliseele tipice ( ba dimpotriva intareste unul dintre cliseele trecute sub tacere de multe filme , cliseul RUB-iului, RUB = Rich Urban Biker)

 

Interesante

- Beyond The Law - povestea unui politist sub acoperire care intra intr-o gasca de bikeri. Si aici sunt cliseele tipice, numai ca eroul principal - Charlie Sheen - e angoasat si chinuit de alte probleme decat bautura/gagici/droguri, etc. Muzica buna, motocicletele frumoase.

- Long Way Round - interesant, dar nu incercati asta acasa. E usor sa te dai grande cu ditamai echipa de sprijin in spate si cu laborator mobil. Dar, merita vazut.

- World Fastest Indian

- The Wild One

 

Bun

On Any Sunday - e un soi de documentar, nu e cu gagici dezbracate, choppere cu blink-blink, betii si alte alea. E despre motociclete si motociclism.

 

Am avut o perioada in care m-am straduit sa vad cat mai multe filme cu bikeri - vb aia, nu puteam sa ies cu Harley-ul pe strada fara sa imi definesc un stil comportamental si vestimentar adecvat, si cum nu se poate gasi o sursa mai onorabila de inspiratie decat cinematografia hollywoodiana - am dat iama prin outlaw biker movies si mi-am hranit neuronul cu fel de fel de vomitaturi de filme cu si despre bikeri.

 

Oameni buni, vesti proaste: n-as mai fi vrut sa am de-a face cu motocicletele cand am vazut ce mesaje "adanci" au 90% din porcariile facute pe banda rulanta, de si ptr handicapati.

Vestea cea mai proasta ptr mine e ca am putut sa pierd timpul cu asa ceva.

Raman totusi cu ceva bun: desi nu stiu ce si cum vreau sa fiu, stiu sigur ce NU vreau fac si cum NU vreau sa fiu ca motociclist :laugh:.

Idolatrie inversata.

Mesaj completat

la partea cu franele il inteleg si sunt de acord cu el, doar ca s-ar putea sa ii treaca cheful cand o sa vada pretul la brembo. de prin 2008 cred hd a inceput se puna brembo nu doar pe v-rod, dar si toate bagger-ele, si cu optiune abs, si asta a fost o decizie foarte buna. pe electra am franele hd (ce or fie ele) si sunt de toata jena. nu spun ca nu pot bloca roata fata, dar ... parca ar trebui mai mult de doua degete, si e destul de greu de controlat frana. cand ai pe drum 400 de kile de fier, nu e de joaca sa blochezi fata. v-rodul are brembo cu abs si e o placere.

aia de la Orange nu fac motoare de dat pe strada, ei fac motoare de showroom, deci performanta o exclud din mers. nu zic ca nu se pot calari, dar vai de dosul aluia care vrea drumuri lungi.

deci easy ride raspunsul corect. pentru condus sportiv mai ia un motor care stie sa faca si asa ceva.

 

Mda, Brembo ar fi ok, din pacate nu echipeaza Sportsterele(M-am interesat la ei) - Eu as vrea o solutie bolt-on, si doar de etrier. Am gasit ceva la Performance Machine, doar etrier, se pastreaza discul original ( am doar unul pe fata, la 260 de kg ). Sunt inca indoit...unii ii recomanda, altii spun ca sunt doar blink-blink-uri facute sa arate bine doar.

Tu ai auzit de ei ?

Editat de ddmkro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, Brembo ar fi ok, din pacate nu echipeaza Sportsterele(M-am interesat la ei) - Eu as vrea o solutie bolt-on, si doar de etrier. Am gasit ceva la Performance Machine, doar etrier, se pastreaza discul original ( am doar unul pe fata, la 260 de kg ). Sunt inca indoit...unii ii recomanda, altii spun ca sunt doar blink-blink-uri facute sa arate bine doar.

Tu ai auzit de ei ?

Nope, si daca zici ca sunt si pareri care spun ca sunt cam degeaba, eu zic sa tii banii in buzunar. Din pacate ai dreptate, MoCo nu a pus brembo pe toate modelele, si nici brembo nu face pentru toate modelele, si asta e o mare mizerie. Nu stiu, poti sa mai sapi un pic pe forumuri pe afara. Daca stai bine cu engleza (si cred ca stai) poti sa iti faci cont pe www.hdforums.com si sa pui o intrebare, acolo oamenii si raspund si iti zic pe bune ce poti sa faci. nu lua totul "for granted", doar vezi ce variante gasesti. te mai pot ajuta cu un telefon al unui tovaras bun care iti spune sincer ce poti sa faci (si mecanica la harley stie bine). da-mi pm daca vrei.

 

Respectiva motocicleta arata bine, suna de mama focului, scuipa flacari pe tevi, tusea, grohaia, bora benzina de multe ori cand opreai motoru parca in semn de protest ca l-ai oprit, dar el ar mai fi vrut sa mearga...franele erau jenante, confortul 0 barat, peste 100 nu mai puteai merge cu ea, tot timpu se ardea un bec...motocicleta respectiva era un cosmar din toate punctele de vedere, pur si simplu nu avea sens in nici un fel...dar mi-a placut mai mult de orice am calarit pana acuma.

 

Deci iubesc harleyul...dar as putea eu fi proprietarul unuia?? sincer nu!!!...eu caut altceva la o motocicleta, cam tot ce nu are harley...dar ar fi fun sa detin un harley pe langa o japoneza sau bavareza.

Sa stii totusi ca in madrid vad hd o groaza, toate ca noi (si nu sunt noi, vad pe forum anii de fabricatie). nu am habar cat castiga pe an un spaniol care isi ia un hd, dar toate sunt frumos intretinute si mananca kilometri buni aici. deci mai depinde si cat de des duci fierul la doctor si cum il intretii. la partea de confort, depinde ce alegi. poti sa iti iei si canapea de piele (touring adica) sau ceva mai "tineresc" si te rupe la popo. depinde si ce nevoi ai, daca vrei mijloc de transport atunci il dai dracu de harleu si iei scuter (m-au spart astia cate scutere au).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare topicul, am citit cu inters primele pagini, mai ales ca si eu am "detinut" cu imprumut anu trecut un harley sportster 883 vreo 2 saptamani, atat cat sa-mi fac o impresie despre marca asta.

 

Idee ii ca harley este o motocicleta pentru motociclisti "adevarati", cei care caut confort, fiabilitate, performanta, pret rezonabil, tehnica etc. nu se uita in curtea celor de la harley, aia aleg nemtii sau japonezii.

 

Respectiva motocicleta arata bine, suna de mama focului, scuipa flacari pe tevi, tusea, grohaia, bora benzina de multe ori cand opreai motoru parca in semn de protest ca l-ai oprit, dar el ar mai fi vrut sa mearga...franele erau jenante, confortul 0 barat, peste 100 nu mai puteai merge cu ea, tot timpu se ardea un bec...motocicleta respectiva era un cosmar din toate punctele de vedere, pur si simplu nu avea sens in nici un fel...dar mi-a placut mai mult de orice am calarit pana acuma.

 

Deci iubesc harleyul...dar as putea eu fi proprietarul unuia?? sincer nu!!!...eu caut altceva la o motocicleta, cam tot ce nu are harley...dar ar fi fun sa detin un harley pe langa o japoneza sau bavareza.

 

Si eu sunt constient de dezavantajele comparatiilor punctuale cu (aproape) orice japoneza/engleza/italiana/germana, la categoriile confort, performante, preturi.

Este clar - comparate 1 la 1, Harley-ul iese in pierdere ( mai putin v-rod-ul).

 

La partea cu fiabilitatea nu sunt deloc de acord.E posibil sa fie doar o legenda ramasa de prin anii 70-80, inceputurile anilor 90...Cand Harley-urile aveau probleme de calitate.

Eu unul am 12800 km cu Sportsterul, si singura problema cat de cat serioasa a fost senzorul de rezerva benzina stricat in primii km (probabil defect de fabricatie).

In rest, mai pierd ocazional suruburi (ptr ca nu respect cu strictete ce scrie in manul, sa le mai strang la cuplu din X in X kilometri) si am avut o mica scurgere/prelingere de ulei la capacul culbutorilor de la cilindrul fata. Strans suruburile acum vreo 7000 de km, si nu mai am probleme.

Am mai vazut un Sportster la 9000 de km, mers cu uleiurile de rodaj !!! (trebuie schimbate la 1600 de km). Aparent mergea ok, verificat pe calculator, nu avea nici un cod de alarma aprins...probabil era un pic mai uzat decat trebuie, dar nici vorba de calat, facut gat sau alte alea.

 

In rest nu am absolut nici o emotie de genul - o porni? nu o porni ? o fi prea frig ptr motor - ca nu o sa porneasca.

Cheie, contact si tot timpul porneste. Si merge :P.

 

Stii, daca ma uit la matzele lui - suruburi, cabluri, manete, coliere, impresia mea este ca totul este supradimensionat, facut sa fie abuzat ani de zile si mii de kilometri (sau poate destinat unor oameni care nu au cine stie ce skilluri mecanice, poate sunt mai neglijenti din punctul asta de vedere). Totul tzeapan, piesele cu carne pe ele.

 

Revenind, tu ai suprins bine chestia asta - daca vrei un motor tehnic impecabil, performant, alegi altceva. Adica daca alegi cu mintea, alegi ne-Harley. Daca alegi cu inima, s-ar putea sa fie in carti si Harley.

E pana la urma un meci egal. Nu exista avantaje sau dezavantaje decisive ale vreunui mod de alegere - cu mintea sau cu inima - sunt pur si simplu 2 moduri diferite de a aborda problema.

Si nici macar nu sunt exclusive. Am simplificat eu intentionat prezentarea celor 2 moduri...evident ca baietii si fetele care aleg cu mintea la inceput - adica zic vitezana japoneza, naked englez, trial austriac, whatever, din submultimea aleasa cu mintea, aleg cu inima.

 

 

Mesaj completat

Nope, si daca zici ca sunt si pareri care spun ca sunt cam degeaba, eu zic sa tii banii in buzunar. Din pacate ai dreptate, MoCo nu a pus brembo pe toate modelele, si nici brembo nu face pentru toate modelele, si asta e o mare mizerie. Nu stiu, poti sa mai sapi un pic pe forumuri pe afara. Daca stai bine cu engleza (si cred ca stai) poti sa iti faci cont pe www.hdforums.com si sa pui o intrebare, acolo oamenii si raspund si iti zic pe bune ce poti sa faci. nu lua totul "for granted", doar vezi ce variante gasesti. te mai pot ajuta cu un telefon al unui tovaras bun care iti spune sincer ce poti sa faci (si mecanica la harley stie bine). da-mi pm daca vrei.

 

.. de la baietii de pe hdforums si xlforum am auzit parerea ca etrierii PM ar fi cam degeaba. Deocamdata mai stau asa. Ideea e ca o data cu frane mai bune, ar trbui si caciucurile schimbate - - frane bune + cauciuri cu grip prost ar fi o combinatie forte proasta ptr siguranta.

Mesaj completat

Acum 3 zile am uns si reglat cablurile de ambreiaj si acceleratie ca la carte. Ptr ungere am folosit reteta: ulei special de uns cabluri cu PTFE, vaselina cu Litiu, ulei de motor 70%15%15%.

S-a schimbat total motocicleta.

A disparut total senzatia de motor lenes, catar incapatanat. Pur si simplu o simt ca un fulg acum.

 

Aseara am fost la un test pe A2.

La 140 ajunge repede.

140-160 ajunge mai incet ( deja e drag mare)

160-180 ..ajunge totusi - dar trebuie muschi. Mai aveam gaz la 180, in schimb nu mai aveam balls. Pur si simplu ma zbura.

 

Am constatat ca am mai invatat cate ceva intre timp - la depasirea de tiruri, cand e curentul terbil (cand sufla stanga-dreapta-stanga-dreapta...)...incordez bazinul+picioarele si relaxez mainile cat pot. Curentul ma sufla, impinge, trage, dar motocicleta ramane fixa pe traiectorie. Inainte vreme, cand depaseam tiruri, ma tineam zdravan de coarne, ceea ce era o gresala-> asta face motocicleta instabila - torsul se misca de la curent, iar o legatura rigida intre tors si coarne insemna transmitere de impulsuri parazite in directie.

Jmekeria asta am invatat-o de la Keith Code - Twist of the wrist. Chiar functioneaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He He! Mosul ala (K Code) avea dreptate cu relaxarea mainilor...si nu numai! :laugh:

 

Referitor la suruburi/piulite, cea mai buna metoda e sa le montezi cu Loctite 222 pt suruburi mici (max M10) si Loctite 242 pt cele mai mari si mai importante (frane, butuci roti, motor, ghidon, etc). Cate o picatura (nu mai mult) pe fiecare surubel si nu vei mai avea probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...