Sari la conținut

Harley Davidson Sportster 1200 Low - Brontozaurul


ddmkro
 Share

Postări Recomandate

se pare ca vecinatatea cu "furiile naturii" ti-a readus testosteronul la cotele normale.vorba puscasilor marini:HOORAH! prea erai impaciuitor si maleabil.vb amicului lil debul:"daca nu citesc ceva patanii cu harley ma tampesc" ;)

 

jos palaria ddkmro.

 

 

 

bafta maxima

 

 

PS. cand ajungi prin constanta sau in zona,dont be a stranger

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 440
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Faceti-va si voi un tipic acolo, cu invective...

Abia astept sa va duceti dracului.

...

Le-am facut oferta - valabila inca - sa ne intalnim, sa transam diferendele de opinii fata in fata...

Allah e mare, bun si intelept. Intr-o buna zi imi ne vom intalni. Atunci sa vedem cum stam cu princippile si caracterul, nu in spatele monitorului...

Pana cand o sa discut fata in fata cu baietii astia, va propun sa ii ignoram.

Nu conteaza ca sunt dobitoci...

Da dracului toate potaile impotente... lumea idioata si conformista.

Topic cu invective ai facut tu... Avem aici dovada clara. Noroc ca ti-au sters moderatorii post-urile unde ti-ai dat arama pe fata (ca si acum, chiar mai rau data trecuta) si te-au lasat sa pari in continuare baiat de treaba, bun de pus la rana.

Eu nu te-am injurat si nici nu te-am invitat sa ne smardoim in viata reala, asa cum faci tu acum. Asta arata din nou ce fel de om esti in realitate, daca nici macar aici nu te poti abtine.

Recunosc, poate am fost ironic, dar de la asta si pana la a ajunge la amenintari de genul "ne vom intalni" si "o sa discut fata in fata cu baietii astia" ar trebui sa fie cale lunga. Calmeaza-te si nu te mai manifesta ca si cum Forumul asta este proprietatea ta personala si noi, restul, suntem niste straini care au intrat neinvitati peste tine si in autoaparare sari la gatul lor. Este un Forum public, unde poate intra oricine si unde oricine isi poate da cu parerea pe marginea oricarui subiect. Si fie ca iti convine sau nu ce spun altii despre tine, ar trebui sa fii capabil sa accepti si criticile, nu doar laudele. Si tu i-ai criticat pe baietii din HOG... Ar trebui sa se stranga toti si sa-si dea intalnire cu tine, sa se razbune pentru cateva cuvinte ale tale scrise pe un Forum, probabil la suparare, dezamagire?

Trebuie sa inveti ca nu toata lumea poate fi si va fi tot timpul de acord cu tine. Trebuie sa inveti sa accepti lucrul asta, pentru ca altfel vei sta sa te incaieri cu toti cei pe care nu-i suporti, invitand la intalnire toate "potaile impotente", cum ne-ai numit tu.

 

Rog moderatorii sa nu stearga acest post, pentru ca n-am injurat (n-am facut asta niciodata pe Forum) si consider ca nici n-am jignit prin cele scrise de mine.

Cu aceasta rugaminte ma retrag de pe acest Topic, urandu-i initiatorului mult succes in continuare cu modificarile.

 

Sanatate!

Editat de --=HD=--
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vecine, nu mai merge pe A2 ca e naspa.

 

Mergi pe DN3, daca tot iti place pana la Lehliu si inapoi, e bun asflatul merge constant cu 100-120 si ai si cateva curbe misto, daca tot iti place sa mirosi florile...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@HD , ce ai , domnule ? Nu am vazut si eu un topic , unde sa nu fii luat la 13-14. Ai postat la caterinca aici , ok , da' dumneata nici caterinca nu stii sa faci. Printre altele , ne-ai facut copii , in sensul de necopti. Eu am 42 , nu stiu citi ai dumneata , dar sa ne tragem de sireturi... De ce mai postezi aici ? Ca sa ne demonstrezi ca esti superior ? Ti-e frica ca-si distruge baiatu' asta motorul , daca ii face DB Killer pe masa din bucatarie ? Ai un loc de munca unde nu reprezinti si te versi pe noi ? Am inteles , esti mai bun ca noi toti , sa fac o plecaciune , ceva ? Ai o firma , sa-ti donez 2%?

Te salut cu farul , asa , stereotipic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vecine, nu mai merge pe A2 ca e naspa.

 

Mergi pe DN3, daca tot iti place pana la Lehliu si inapoi, e bun asflatul merge constant cu 100-120 si ai si cateva curbe misto, daca tot iti place sa mirosi florile...

 

Ei, nici A2 nu e rea...doar ca pe ploaie am ratat sa vad reparatia ... in rest e ok.

Pai cand ai chef de o tura pe DN3, da de stire.

Mesaj completat

se pare ca vecinatatea cu "furiile naturii" ti-a readus testosteronul la cotele normale.vorba puscasilor marini:HOORAH! prea erai impaciuitor si maleabil.vb amicului lil debul:"daca nu citesc ceva patanii cu harley ma tampesc" :(

 

jos palaria ddkmro.

 

 

 

bafta maxima

 

 

PS. cand ajungi prin constanta sau in zona,dont be a stranger

 

Multumesc de aprecieri.

Da' de unde...sunt pasnic de felul meu. Aici pe forum imi umflu eu muschii...In rest, vai steaua mea ( sa nu mai zici :D ).

Serios, chiar mi-au facut sila paginile de injurii si invective turnate cu galeata (nici macar ironii de calitate...)... nu are sens, oricine e viteaz in spatele tastaturii...se ajunsese deja la "tu esti prost" "ba tu esti prost".Nu vreau asta.Nu asta e sensul topicului.

Adica nu ptr mine.

Acum, ca sunt cativa care implora sa fie injurati, loviti , chinuiti....nu am ce sa fac. S-au obisnuit asa.

Poate ca e un drog ptr ei sa ii flegmeze lumea...cine stie.

Asa ca mai si reactionez...dar nu la fiecare in parte...las sa se adune niste posturi ...mai dau si eu un raspuns ...

 

Cum spunea si bunul meu prieten _HD_ - poate il stii ? lumea spune ca ar fi o lepra,o lichea, ca nu are carcater, mitoman cunoscut...gura lumii - este libertate, poate fiecare sa spuna ce vrea cum vrea...sa jigneasca, sa se dea Dumnezeu al motocicilistilor, sa ne interzica noua tuturor celor peste 30 de ani sa ne bucuram de motoare.

Si sa nici nu ii faca nimeni nimic ...;) Eu i-am spus - ba baiatule, tu ai citit doar partea buna a definitiei libertatii, doar aia cu drepturile...ai sarit partea cu OBLIGATIILE...

Dar, cum un alt cunoscut al meu - ddmkro - completa, in momentul in care ai facut ceva, asuma-ti responsabilitatea.

N-ai gandit cand ai comis-o ? E, acum sufera. Barbateste. Nu mai chitai ca un soarece prins in clupsa - ca io nu, ca stii, ca car , ca mar, ca defapt nu asta am vruut sa spuuun, nuuuu...-

Consecintele pot insemna orice - pe un forum, injurii, ironii, sarcasme.

In viata de zi cu zi poate insemna de la scandal, bocanci luati in ratul jegos cu care a guitat tampenii, si altele mai rele...calcat cu Harleyul pe scafralie, bagat tobele in fund si dat un blip...

 

Si viata de zi cu zi bate forumul. Si forumistii.

 

I won't be a stranger in Constanta :D

 

Mesaj completat

@HD , ce ai , domnule ? Nu am vazut si eu un topic , unde sa nu fii luat la 13-14. Ai postat la caterinca aici , ok , da' dumneata nici caterinca nu stii sa

 

faci. Printre altele , ne-ai facut copii , in sensul de necopti. Eu am 42 , nu stiu citi ai dumneata , dar sa ne tragem de sireturi... De ce mai postezi aici

 

? Ca sa ne demonstrezi ca esti superior ? Ti-e frica ca-si distruge baiatu' asta motorul , daca ii face DB Killer pe masa din bucatarie ? Ai un loc de munca

 

unde nu reprezinti si te versi pe noi ? Am inteles , esti mai bun ca noi toti , sa fac o plecaciune , ceva ? Ai o firma , sa-ti donez 2%?

Te salut cu farul , asa , stereotipic.

 

Apreciez demersul tau.Dar, si tu si eu gresim cu asemenea specimene.

Gresala noastra este ca incercam sa comunicam, sa intrebam DE CE.

Crezi ca e vreo sansa cu asemenea indivizi ?

Remarca te rog ultimul sau post (da Doamne sa fie ultimul :D) ) - omul este o lichea de prima mana - citeaza exact ce ii convine si trunchiaza suficient cat sa schimbe contextul. Aplauze ptr caracter, va rog.

Cu asemenea apucaturi - scoatere din context, "aranjare" fraze, negare subita a evidentei, minciuna crasa, ordinara, tupeu, ar putea fi un bun ziarist de scandal sau purtator de cuvant pe undeva prin guvern.

Asculta-ma ce spun, daca nu are deja o cariera politica, omul o sa faca furori in politica.

E bun, e foarte bun.

 

Mai "ezista o esplicatie", mai sumbra, e adevarat. Sper sa ma insel.

Crezi ca cineva suficient de intreg la minte si de matur, si-ar aroga cu asemenea usurinta rolul de Dumnezeu al motocilistilor?

De atoatestiutor ? De arbitru in orice disputa? Ar da lectii la oricine si oricand ?

Ar face zile fripte unor necunoscuti ?

 

Astia care zic ca fac rau asa, de-amorul artei sau ca sa treaca timpul, nu isi dau seama ca au o nevoie urgenta.

De un doctor. Sau de un preot. Depinde ce rautati fac.

Si cui.

 

Ai sesizat corect treaba cu frustrarea, cu neimplinirea - aceeasi impresie mi-a lasat-o si mie, de om apasat de neimpliniri personale, chinuit de ratari, haituit de esecuri, care in loc sa corecteze problemele, sa devina normal, incearca sa ii traga pe ceilalti in cloaca lui infecta, ptr ca numai asa poate avea senzatia normalitatii, a egalitatii cu ceilalti, decat daca sunt la fel de maculati ca el...

 

Ma gandesc uneori, poate ca e totusi mai bine sa ma injure pe mine sau pe altii, pe forum...stii, isi consuma energia negativa.

Ii ramane mai putina energie sa isi chinuie apropiatii.

Totdeauna exista alternativa sa fie si o familie in spatele omului astuia bolnav...cine stie cum se manifesta, ce tablou clinic groaznic ofera in familie,

cand n-are net sau acces la forum sa injure...

 

De aia imi tot doresc sa ma intalnesc cu genul asta de oameni, ma intriga...sunt reali oare ? sunt pe bune ? ...

 

Eh, viata "e complexa si are multe aspecte".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am citit mult ce scrie omul asta(HD) in zona dar a spus un lucru :" ... sa-ti iei un Sportster barbatesc... pe carburatie, cu motorul prins direct pe cadru, nu chestia aia." si asta spune mai mult decat "j" de fraze...

Versus:

"Ma gandesc uneori, poate ca e totusi mai bine sa ma injure pe mine sau pe altii, pe forum...stii, isi consuma energia negativa.

Ii ramane mai putina energie sa isi chinuie apropiatii."

Buahhaaha... hai serios... Nu reproduc restul ca pur si simplu e prea mult si pt o bashcalie! Cred insa ca eu sunt deplasat si de la primele posturi ghicesc nuanta asta de mantuitor agrar. Si pt asta ma caiesc : mac mac!-

Si Lil Debul, daca tie ti se pare ca un om care coase o perinita pt hemoroizi e asa important in modul de customizare al motoarelor, cred ca mi-am schimbat parerea drastic despre tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ti-ai schimbat-o , inseamna ca era buna. Bravo , asta imi gidila orgoliul. :D

Eu vorbeam de un principiu , dreptul orsicui de a incerca sa faca ceva , cit de mic , la mobra lui , fara comentarii negative din partea colegilor. O pernita cusuta la sa , nu-i nimic , e mai mult decit ce a facut fabrica. Si sint sigur ca ai inteles , nu-mi place chestia asta cu Harley pe piedestal.

Dar oare am eu dreptul sa fac curent , exprimind pareri despre Harley cu gaoaza puternic infipta in saua unei Honde ? Si Deauville , nu vre-o racheta. :D :D

Oricum , eu propun pace (dar ma pregatesc de razboi). :( ;)

Editat de lil debul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa revenim la lucruri mai pamantesti....

Dupa mersul pe ploaie, iar am avut impresia ca trage ca dracu'...dar oricum, a fost cald, mers prin oras, e oarecum previzibil.

Ptr orice eventualitate mi-am reverificat filtrul- acum e K&N-...murdar..., culmea e ca e partea de sus mai murdara ?! As fi presupus ca partea de jos ar trebui sa fie mai murdara, locul unde intra aerul...

 

Cum nu am spalat Brontozaurul dupa ploaie, se vad clar darele de apa murdara care au intrat in filtru - e o dara de mizerie fix in intrarea de la filtru...care continua in interior.

 

Am mai descoperit o chestie interesanta ...cand roata e intoarsa spre stanga, mare parte din mizeria aruncata de roata intra in curentul de aer de la filtru SAU DIRECT IN FILTRU !!!! ...se vede clar chestia asta acum, dupa urmele lasate de la ploaie...

 

Am spalat filtrul si l-am lasat la uscat.

Nu mi se pare deloc practic sa spal filtrul la 2 saptamani - dupa o jumatate de zi la uscat, la umbra, cum zice K&N, e inca umed ...asa ca o zi minim de asteptat daca nu am 2 filtre ( si nu vreau sa am ptr ca mi se pare stupid. Am un filtru vechi, original, pe care l-am cam stricat in procesul de curatire, asa ca nu am chef sa il folosesc).

 

Am construit si o piesa care sa ma ajute sa rezolv problema cu colmatarea rapida a filtrului.

Acum dupa ploaie, mi-am dat seama ca un filtru la intrare nu ar rezolva mare lucru. Asa ca am construit un fel de scut pus cam la 2-2.5 cm de intrarea filtrului de aer.

.. sper sa fie gata pana maine, mai am de finisat la el, pe ici pe colo prin punctele esentiale - prinderea e metal pe plastic, vreau sa construiesc o piesa de cauciuc intermediara...

Piesa e din tabla de aluminiu, cumparata de la brico, masuratorile sunt facute cu rigla, taieturile sunt facute cu foarfeca( vorba lui Murphy, masoara cu micrometrul, traseaza cu creta si taie cu toporul ;) )

Am mari emotii legat de comportamentul motorului dupa ce inversez un pic sensul de tragere a aerului...Om vedea. O sa il testez pe autostrada vreo 200 de km.

Oricum, daca nu merge treaba asta cu scutul, o sa il transform in filtru de aer.

 

Va tin la curent si o sa pun si niste poze. Dupa ce termin.

 

Mesaj completat

Am terminat piesa, am montat-o.

Am facut aprox 400 km cu dracovenia montata. N-am pus poze, m-am luat cu treburile.

Practic piesa e un dreptunghi de tabla pus in fata gaurii de admisie aer, la vreo 2.5 cm distanta. Prin asta obturez accesul direct al goangelor, al apei murdare, al nisipului,etc in carcasa filtrului.

Am mers un pic pe ploaie, si am mers si vreo 200 km pe autostrada, in gaz.

 

Inainte, in primii 200 de km de "filtru proaspat", se simtea ok motorul, elastic, cu zvac, cu aplomb.

Dupa 200 de km, incepea sa se blegeasca.

 

Acum nu simt nici o diferenta - motorul are inca elasticitate - si cand zic elasticitate, nu ma refer la termenul tehnic de elasticitate a motorului, ci pur si simplu se simte ca un arc, vioi, tzopaitor, vesel. Invart de cucuruz si rapunde instant, nu conteaza in ce viteza sunt.

 

Deschid o paranteza lunga:

Unii mi-au zis ca sunt prea pretentios cu motorul asta, pretentios spre dilimache, si ca nu stiu cu ce se mananca Harley.

Adica de ce mi-ar pasa mie de cum trage motorul ? E Harley frate, nu e facut sa fuga...

Altii mi-au reprosat ca as incerca sa regasesc in Harley ceea ce au japonezele. Si ca de fapt ce fac eu ar fi expresia reconoasterii ca nu e bun, sau ca nu sunt facut

ptr Harley.

 

Astea sunt prostii. Optici gresite de a privi un lucru, prin ochii altora, prin prisma preconceptiilor.

 

Da, exista legende in jurul Harley, dar totdeauna mi-am spus ca trebuie sa fie si un sambure de adevar "motociclistic" in spatele legendelor.

Si din proprie experienta, este ceva al lui.

Forta bruta cu care trage.

Senzatia de putere necizelata, primara.

 

M-am dat zilele trecute cu o vitezana - GSX-R de 600...

Am simtit-o ca pe un tzantzar atomic, ca pe un tzantar cu o racheta infipta in c&r.

La viteza mare totul era sec de simplu, fad as zice.Fara nici o emotie, fara nici un fior (cred ca asa si trebuie sa fie o motocicleta sport).

Strict ingineresc sau tehnic, o minune. Bijuterie.

Din pacate nu mi-a spus multe la capitolul senzatie. Si cand am simtit ceva, a fost la viteze pe care nu le consider sigure ptr mine.

 

E mult de discutat aici si este absolut subiectiv,

dar cu Sportsterul am senzatia de forta bruta la ORICE plecare de pe loc.Si la ORICE stationare, cand motorul zguduie astmatic cadrul.

Si inchid paranteza.

 

De la asta a pornit preocuparea mea de a tine filtrul curat cat mai mult timp.

Eu stiu ca motorul asta, dincolo de toate palavragelile pro sau contra, poate. Dincolo de emblema de pe rezervor, poate si fizic.

 

Eu am o filozofie simpla - cand sunt langa motor, trebuie sa imi bucure ochiul. Sa imi placa cum arata.

Cand sunt pe motor, trebuie sa imi bucure sufletul.Si sa nu imi rupa oasele(De asta am facut extensia de sa).

 

Sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

" se simte ca un arc, vioi, tzopaitor, vesel. Invart de cucuruz si rapunde instant, nu conteaza in ce viteza sunt.

 

Am simtit-o ca pe un tzantzar atomic, ca pe un tzantar cu o racheta infipta in c&r.

 

 

Ma distrez copios de fiecare data cand citesc ai un talent de a descrie...mama mama.... :crack:

"Sa-ti traiasca noua inventie si sa te tina mai mult filtrul asa!

PS: Si totusi..baga si niste poze, sunt chiar curioasa sa vad inventia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am dat peste topicul asta si l-am lecturat cap coada. Frumos si obiectiv relatat (perfectul simplu a dat culoare postarilor).

Sunt un adept al plasticului japonez fara suflet (deocamdata) dar am apreciat acest topic, in special postarile referitoare la modelele Harley anilor 50-60, in opinia mea sunt motocicletele care reflecta cel mai fidel spiritul HD, spirit care i-a facut pe unii sa faca ocolul lumii in saua lor (rtwdoug pentru cei care urmaersc forumul advrider.com).

 

Cat ii priveste pe detractorii topicului (caliti in arta asta pe aria de accidente) cel mai mare rau pe care li-l poti produce e sa nu le raspunzi. Pana la urma migreaza spre alte topicuri unde li se da ascultare.

 

Mult succes cu Sportsterul in continuare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

M-am intors din concediu.

 

O parte l-am facut la Lisabona (1 saptamana).

 

Motociclism in Lisabona

Inainte de toate trebuie tinut cont de faptul ca am fost in luna lor cea mai lejera ca trafic.

 

Motocicleta tipica e Honda CB 500.

De toate culorile si customizarile posibile, condusa de la batranei linistiti la tineri nelinistiti.

 

Ca tipuri de motoare, cele mai dese sunt motocicletele de oras - naked-urile de la noi, dupa care vin dualele (Honda Transalp, FMX 650, DOMINATOR, SLR, SUZUKI DR/DT).

 

La naked-uri, parcul e destul de vechiutz- Honda CB 500, CB 750/ Seven Fifty, Suzuki GS 500,Bandit 600, Yamaha FJR 600.

Multe 125-uri si 250-uri - iarasi Honda CB/CG 125 si CB 250..

 

Vitezane putine si vechi. Si conduse civilizat.

Chopper/cruiser/custom slab reprezentat - ceva GN-uri de 250, cateva Virago, niste Keeway-uri tot asa micute, un Triumph Rocket...putine Harley-uri..

 

Ca marci reprezentative, vad asa - Honda (cu CB-ul in special ), BMW si Vespa !

 

Bmw-uri sunt de la F 650 la GS 1200 (R,RT, ST, K-uri).

Foarte multe GS-uri de 1200, intre care jumatate au fost BMW 1200 GS Adventure.Cu rezervorul imens, cutii multitech - majoritatea aveau top case-ul pus- si conduse de tipi in costum sau tricou ?!?

 

Am vazut si ceva italiene - in general Ducati Monster.

 

Harley-uri in Lisabona.

Mergande, am vazut vreo 4, din care unul italian si unul francez: 2 sportstere (1 Iron si un 1200S cred ), 1 softail classic si un cross bones.

Asta timp de o saptamana.Parcate am vazut mai multe, dar nu se zgaia nimeni la ele. Adica da, domnule, iata un Harley, si ce ?

In afara de sportsere, care erau conduse de localnici, aia cu classic-ul si soft bones-ul le conduceau dubios, nesigur - explicabil ptr ca erau strainezi.

 

Scutere - Vespa, in toate formele posibile, de la Vespe din anii 60, unele prapadite,ruginite, cu sei separate, la Vespe ultimul tip.

 

Echipament tipic - casca. Uneori si manusi. Rar, rar de tot cate o geaca moto, nici o carapace.

Nu genunchiere, nu cizme moto, nimic. Castile de obicei sunt jet sau convertibile. De obicei purtate cu mandibula ridicata, fara ochelari !

 

 

Relieful e deluros(coborasuri si urcusuri abrupte sa zic 30 de grade tipic, adica mai aspru decat Cheia), multe sensuri giratorii, ceva linii de tramvai, strazi pietruite.

Asfaltul nu e deloc fin, e grunjos, cu bucati mari de pietricele.

 

Cum se conduce.

Toti motoristii se asigura prin intoarcerea capului. Am vazut des iesiri din sensul girator de pe banda 3 (asta ar putea fi considerata o gresala), dar cum :

Cu motorul inclinat pe stanga ca si cum ar continua, scaritele pe asfalt, intors capul, daca e liber, intoarcere brusca la dreapta (tot cu scaritele pe asfalt) si iesit in gaz. Am vazut si ratari, de genul, sensul era ocupat, a mai facut omul o data sensul girator si s-a inscris corect.

Ce mi-a ramas in minte, cand inchid ochii si ma gandesc la motoristii din Lisabona - pusul rapid si amplu al motocicletei de pe o parte pe alta.

 

Toti opreau la trecerile de pietoni.

Nu am vazut wheelie/ stoppie in trafic. Nu am vazut curse intre ei.

Am vazut si faze mai ciudate (slalom, taiat calea, trecut pe rosu, power slide), dar in general era vorba de baietii care livrau pizza sau diferiti curieri.

 

M-am tot uitat la diferite motociclete, la roata din spate. Banda fricii era de sub un centimetru !!!!

Asta la fel de fel de motoare, nu conta ce e...

 

In spatele hotelului aveam o strada abrupta, pietruita, si dimineata imi beam cafeaua si fumam tigara la strada - nu se fuma in hotel, nici in restaurant - si ma uitam cu sotia la motoristii care trecau pe acolo - era si o curba la 90 de grade - deci coborare pe piatra cubica + curba a dreapta...Ne uitam la ei, cat de sigur faceau manevra, in gaz, deci nu tarsait, si imi zicea sotia - sa nu te mai prind ca faci gat cand trebuie sa mergi pe piatra cubica de Aviatorilor, ca ia uite la astia cum conduc pe aici...si cam avea dreptate.Partial.

Ptr ca la ei pietruit nu inseamna cu pietre cubice mari si lustruite, ci cu pietre mai mici, colturoase...deci ai ceva tractiune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

welcome back. am vazut si eu la greci aceeasi oameni in tricou sau costum pe 1200GSA-uri echipate cu coburi si topcase. nu am o explicatie pt asta..

 

dar am vazut si un 1200gs cu doar o cutie pe partea dreapta....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In ultimul timp nu prea am mai scris pe forum - nu mai am ce :P

 

Cheia episodul ....

Sambata 28 august 2010

Plecare din Bucuresti la 5:45. Echipament de vara. Manusi fara degete ( foste manusi de racing, care ma strangeau, le-am taiat varfurile - mare prostie manusile astea).

Casca open face + ochelari. Un batic sa ma protejez cat de cat la fata.

Cizme de calarie pana la genunchi.

 

Mare gresala echipamenul - manusile gaurite si geaca ce nu imi acopera incheieturile mainii. Frig ca dracu'. Mi-au amortit degetele rau de tot.

 

Pe la 7:30, eram pe centura de est a a Pitestiului, am tras pe dreapta intr-o parcare, si am stat vreo jumatate de ora in soarele diminetii, care nu voia deloc sa ma incalzeasca.

In timp ce stateam sa ma incalzesc, trec 2 vitezane pe langa mine, tot spre Cheia. Zic, baga-mi-as, nu mai sunt primul la Cheia...

Prima trecere Valeni-Cheia-Sacele, am facut-o oarecum timorat, stangaci.

Pe traseu m-am mai intalnit cu 4 baieti - 2 buzoieni si 2 brasoveni - baietii din Buzau erau aia care ma depasisera in timp ce ma prajeam la soare. Baietii simpatici cu totii, vb de una, de alta, unul ma cunostea dupa forum, discutam despre Harely, si tagmele sau bisericutele care exista intre motoristi in general...

Ca sa echilibram un pic parerea general proasta despre Harley-stii cu figuri, imi povestesc ei despre tagma racer-ilor...niste baietii cu suferinte in ei, cu incalzit cauciucuri, echipamente de piele de cangur. Eu nu prea intalnisem gasti de raceri, auzisem si eu de ei, dar atat.

La intoarcere am inceput sa "invat" din nou cum se iau curbele.

 

Traseul a fost destul de lipsit de motociclisti, asa ca m-am hotarat sa mai fac o trecere.

M-am intors pana la Valeni ca sa alimentez - adevarul e ca nu prea cunosc nici o alta benzinarie mai de doamne ajuta, decat aia de la Valeni, la iesire.

La benzinarie, in timp ce ma relaxam un pic, apare o gasca de motoare zumzaind - combinezoane de piele, motoare colorate...o gasca de raceri mi-am zis.

Nici nu ma baga in seama, parcheaza motoarele la milimetru, ordonat, cat mai departe de mine.

Si incep spectacolul.Stiam la ce sa ma astept, din povestirile baietilor cu care ma intalnisem.

Combinezoane descheiate pana la brau. Verificat presiuni si temperaturi pneuri.Discutii in gura mare despre ultimele ispravi. Contre pe tehnici de pilotaj.

Totul in bisericuta lor.

In fine, ei cu ale lor, eu cu ale mele.

 

I-am lasat si am mai facut o data traseul Valeni-Cheia-Sacele. Cu cat am mers mai mult, cu atat a fost mai bine.

Cumva mi-am imbunatatit tehnica - cauciucul nu minte- am mai castigat cam 4 centimetri(2 cm pe fiecare parte) de cauciuc razuit pe roata spate la a doua trecere.

Totul a inceput din momentul in care am inceput sa fac hanging-off ca lumea. La inceput nici nu aveam blugii "reglati bine" - stateau stramti pe mine, din cauza cizmeleor. Asa ca i-am "bufantit" un pic, adica i-am ridicat un pic in dreptul genunchilor.

Nu stiu de ce exact, dar cand fac hanging off, ma simt mult mai relaxat eu, mai in control, am impresia ca motorul e mai usor. Curbele in ac de par la dreapta in urcare - cele mai urate de mine - le-am luat de data asta cursiv, fara reevaluari in mijlocul curbei.

 

Am facut in total 500 km.

Concluzii:

- manusile fara degete or fi ele ok in oras, pe distante scurte, dar nu sunt practice la drum lung, sau la dat pe curbe. In primul rand am inghetat ca dracu dimineata, in al doilea rand am facut bataturi la degete de la manetele de ambreiaj, frana.

- as schimba ceva la Sportster ? Da, in continuare as avea nevoie de frane mai tzapene - chiar cu franare pe spate, de la 120 la 80 imi ia "kilometri" sa decelereze...

- fizic doar mainile m-au durut. Nu mai am nici o problema cu spatele, de cand mi-am facut supra-shaua aia.

- casca open face...am folosit baticul sa imi acopar fata doar dimineata, cat a fost frig. Am ajuns acasa, si zice sotia mea - ce naiba e pe fata ta ? Ma uit in oglinda, aveam pete negre pe fata, naiba stie de la ce. Zici ca imi dadusem cu camuflaj pe fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la mustele moarte in timp ce se izbeau de fata ta? Ma refer la petele negre..:P

 

Mai degraba de la espament diesel, ca erau ceva tiruri pe cheia...a mai batut si vantul, am mai si transpirat.

Mustele au prostul obicei sa imi intre in gura - nu stiu cum se face, dar fix cand mai deschid gura, ma trezesc cu cate o musca in trahee direct, sau imi intra in ureche - cu precadere in urechea dreapta. Intra prin fantele de aerisire a castii de pe "frunte".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ddmkro ! :P

 

Am zis ca daca tot ne-am vazut pe "strasse" cum zic unii chopperisti :), (am auzit la un baiat cu Intruder chestia asta), sa ne salutam si pe aici !

 

Cu noi te-ai vazut la "limita de judet" BV-PH, cu mine si cu Elikratos, noi eram baietii cu naked-uri din BV.

 

Foarte ok discutia cu tine, ne-am distrat si noi, mai ales ca atunci cand te-am vazut oprit ma asteptam la "o postura mult mai verticalizata", asa cum au unii posesori de HD. Vezi, ce face prejudecata din om ?

 

Te-am vazut si cand coborai la prin Cheia, noi ne oprisem la o pensiune, la un mic dejun si o zeama calda.

 

Acum ca l-am vazut pe viu (topicul tau il citisem integral acum vreun an de zile), pot sa spun ca e foarte foarte misto HD-ul tau, e plin de personalitate. Iar sunetul....absolut demential. Senzatie majora si la ralanti, nu trebuie sa-i arati zona rosie ca sa se exprime, asa cum fac unii... Banuiesc ca ti-au aratat baietii de la benzinarie, racerii, care e treaba cu sunetul :P

A fost misto ca dupa ce plecasei, se auzea paraitul tobei prin padure inca multa vreme, vreun minut se tot auzea :)

 

Ce sa zic ? Numai de bine si sa ne revedem pe "traseu"

 

In weekendurile cand ai ganduri de Cheia-Bv, nu ezita sa dai un semn, asta daca nu ti-e jena sa iesi la plimbare in compania nakedurilor japoneze. De obicei HD-istii au astfel de jene :P

 

Te salut !

Editat de Norian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Norian & Elikratos

 

V-am vazut motoarele parcate cand ma intorceam sa alimentez din nou. Am tot sperat ca o sa va gasesc si la intoarcere, sa mergem impreuna spre Sacele, dar nu a fost sa fie.

Ne-om mai intalni data viitoare pe traseu.

 

Sper sa fi simtit bucuria dansului pe curbe, cand devii totuna cu motocicleta si simti ca o conduci cu un impuls din creier, cand nu mai constientizezi - acum indrept, fanez, retrogradez, imi mut fundul, pun pe trasa, accelerez, etc - .Eu am simtit bucuria asta abia la a doua trecere, dar a fost dumnezeiesca senzatia-impingeam motorul din creier.

 

Ptr un om cumpatat, calculat, un naked sau o vitezana e o bucurie, mai ales pe Cheia: cadru excelent, frane bune, motor bucuros sa zumzaie peste 10000 de ture...

Uneori am o nostalgie cand vad cate un biker cu naked sau vitezana care stie sa danseze pe curbe...dar ptr sanatatea mea e mai bine sa raman la antichitati.

Sunt unul dintre oamenii - multi ? putini ? - la care uneori ies demoni, instincte primare de undeva din negura, preiau controlul si fac chestii fara nici o noima.

 

Din pacate, in ultimul timp se cam merge la cantitate in ceea ce priveste motoarele ...cati mai multi cai sau cat mai mare cilindreea. Sau cat mai mare pretul.

Poate si ptr ca suntem inca la inceput in Romania, in ceea ce priveste motociclismul. Sunt multi care experimenteaza, sunt multi care o fac doar de fitze...In timp eu cred ca o sa ramana doar motoristii dedicati.

 

Cat despre raceri, trebuie sa recunosc ca eram sub influenta descrierii voastre cand am dat de gasca lor- ...in rest, baietii pe treburile lor.

 

Sper sa ne mai vedem pe Cheia - lui Eilkratos sigur o sa ii recunosc "verzitura" dintr-o ochire.

 

Sa ne vedem cu bine !

Mesaj completat

Salutare Norian & Elikratos

 

V-am vazut motoarele parcate cand ma intorceam sa alimentez din nou. Am tot sperat ca o sa va gasesc si la intoarcere, sa mergem impreuna spre Sacele, dar nu a fost sa fie.

Ne-om mai intalni data viitoare pe traseu.

 

Sper sa fi simtit bucuria dansului pe curbe, cand devii totuna cu motocicleta si simti ca o conduci cu un impuls din creier, cand nu mai constientizezi - acum indrept, fanez, retrogradez, imi mut fundul, pun pe trasa, accelerez, etc - .Eu am simtit bucuria asta abia la a doua trecere, dar a fost dumnezeiesca senzatia-impingeam motorul din creier.

 

Ptr un om cumpatat, calculat, un naked sau o vitezana e o bucurie, mai ales pe Cheia: cadru excelent, frane bune, motor bucuros sa zumzaie peste 10000 de ture...

Uneori am o nostalgie cand vad cate un biker cu naked sau vitezana care stie sa danseze pe curbe...dar ptr sanatatea mea e mai bine sa raman la antichitati.

Sunt unul dintre oamenii - multi ? putini ? - la care uneori ies demoni, instincte primare de undeva din negura, preiau controlul si fac chestii fara nici o noima.

 

Din pacate, in ultimul timp se cam merge la cantitate in ceea ce priveste motoarele ...cati mai multi cai sau cat mai mare cilindreea. Sau cat mai mare pretul.

Poate si ptr ca suntem inca la inceput in Romania, in ceea ce priveste motociclismul. Sunt multi care experimenteaza, sunt multi care o fac doar de fitze...In timp eu cred ca o sa ramana doar motoristii dedicati.

 

Cat despre raceri, trebuie sa recunosc ca eram sub influenta descrierii voastre cand am dat de gasca lor- ...in rest, baietii pe treburile lor.

 

Sper sa ne mai vedem pe Cheia - lui Eilkratos sigur o sa ii recunosc "verzitura" dintr-o ochire.

 

Sa ne vedem cu bine !

 

Scuze, Norian era cu "verzitura" - Kawa Z750 iar Elikratos cu Yamaha FZ6N.

Am o varsta, mai gresesc :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate, in ultimul timp se cam merge la cantitate in ceea ce priveste motoarele ...cati mai multi cai sau cat mai mare cilindreea. Sau cat mai mare pretul.

Nu suna prea elegant de la cineva care si-a cumparat HD :P Macar ultima parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ddmkro: Sigur ne mai vedem. Daca o "premeditezi" si dai un semn ne putem intalni ori la Limita de Judet (unde ne-am intalnit), ori la Cheia la o cafeluta buna in fapt de dimineata :P

 

Drumuri bune si placere mare !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

devii totuna cu motocicleta si simti ca o conduci cu un impuls din creier, cand nu mai constientizezi - acum indrept, fanez, retrogradez, imi mut fundul, pun pe trasa, accelerez, etc

 

Sa zicem ca eu ma definesc ca apartinand cu soliditate de granit in clasa celor care constientizeaza big time... 'Wow, uite un ac de par pe coborare! Mama si ce covor de pietre ma asteapta... Oare ma vars daca agat una cu roata fata? Ok, hai sa franez. Cum se facea? Mai intai spatele, apoi si fata, acuma dau drumu' la spate. Aaaa, intre timp tre' sa si retrogradez... parca de la ghidonul stang si piciorul de pe aceeasi parte. Hai ca a iesit si asta, sa caut o trasa... mai la stanga, mai la dreapta?' Si tot asa - multa procesare cu mansarda si putin spre deloc impulsuri reflexe de pe magistrala subconstientului :P

 

Sigur ne revedem, si cu siguranta pana apuci sa ma identifici vizual dupa 'verzitura', te voi fi auzit eu de departe, tusind ragusit pe viraje din straight pipes-urile Brontozaurului :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ddmkro: Sigur ne mai vedem. Daca o "premeditezi" si dai un semn ne putem intalni ori la Limita de Judet (unde ne-am intalnit), ori la Cheia la o cafeluta buna in fapt de dimineata :)

 

Drumuri bune si placere mare !

 

O sa dau un semn. Deocamdata e vremea asta cam rece si ma descurajeaza... Oricum, dau un semn. Sper ca sambata asta sau sambata viitoare sa mai dau o tura pe acolo - dar, depinde mult de vreme.

Mesaj completat

Sa zicem ca eu ma definesc ca apartinand cu soliditate de granit in clasa celor care constientizeaza big time... 'Wow, uite un ac de par pe coborare! Mama si ce covor de pietre ma asteapta... Oare ma vars daca agat una cu roata fata? Ok, hai sa franez. Cum se facea? Mai intai spatele, apoi si fata, acuma dau drumu' la spate. Aaaa, intre timp tre' sa si retrogradez... parca de la ghidonul stang si piciorul de pe aceeasi parte. Hai ca a iesit si asta, sa caut o trasa... mai la stanga, mai la dreapta?' Si tot asa - multa procesare cu mansarda si putin spre deloc impulsuri reflexe de pe magistrala subconstientului :P

 

Sigur ne revedem, si cu siguranta pana apuci sa ma identifici vizual dupa 'verzitura', te voi fi auzit eu de departe, tusind ragusit pe viraje din straight pipes-urile Brontozaurului :)

 

Nici eu nu sunt tocmai genul visator. Si treaba aia cu dansul pe curbe am invatat-o abia la a doua trecere in aceeasi zi.

 

Oricum, e un bun prilej sa rememorez primul drum la Cheia ... cu GSR-ul.

Am avut sansa sa ma imprietenesc cu un alt GSR-ist care avea experienta la Cheia si stia si cu ce se mananca o trasa ca lumea, trasa de strada, nu de circuit.

Atata mi-a spus : stai in spatele meu si incearca sa imiti ce fac eu.

Eu eram toaba de carte, doxa, citisem si rascitisem Proficient Motorcycle de cateva ori, vazusem filmulete pe net...dar, ca sa folosesc un cliseu, viata bate filmul.

Eram timorat, ma simteam tzeapan, incordat, parca motocicleta nu voia sa faca ce vreau eu, am intrat de vreo 2 ori pe contrasens.

Senzatia generala a fost ca GSR-ul e un motor prost si ca trebuie sa ma lupt cu el ca sa faca ce vreau ...

Mi se parea ca ma inclin fooarte mult - da de unde, abia ma inclinam, dar de pe motor poate imi parea ca sunt gata-gata sa dau de asfalt, cand in realitate ani lumina ma desparteau de asfalt.

In fine, m-am intors in Bucuresti plin de adrenalina - probabil ptr ca scapasem cu viata :P ...

 

Dupa asta, am tot fost singur la Cheia, si am invatat, taras-grapis in ritmul meu ( asa cum ati subliniat si voi, asa se invata cel mai bine...), am inceput sa devin din ce in ce mai flexibil pe motor - genul asta de motor e facut sa te misti in jurul lui -> saua GSR-ului era un pic rotunjita spre rezervor, la inceput nu stiam de ce, apoi dupa un timp m-am prins ca era asa ca sa poti culisa rapid de pe o parte pe alta...

Cum spunea cineva, toate chestiile de pe o motocicleta iti spun cum se conduce, sau cum a fost proiectata sa fie condusa.

 

Dupa ce invatasem cat de cat motocicleta, mi se parea extraordinar de flexibila, docila, usor de pus pe curbe..

 

Ultimele drumuri la Cheia cu GSR-ul au fost cele mai frumoase - pe portiunile lente - ace de par cu portiuni scurte de linie dreapta ( dupa Cheia, in urcare spre Sacele) - nu mai schimbam vitezele - ca sa nu dezechilibrez cadrul, 12-14000 ture unde se putea, frana cu fata, curba luata la 6000 de ture acceleratie constanta (maintenance throttle cum zic baietii)- plutea pe curba, cu precizie chirurgicala (se umfla pasatul in mine de bucurie)...cand incepeam sa vad "luminita de la capatul tunelului", deschis gazul la 12-14000 ( se ridica pe o roata uneori), iar frana, etc.

 

Ce nu am reusit sa fac cu GSR-ul - sa franez cu spatele eficient - nu am avut niciodata finete in copita dreapta - tot blocam roata spate, asa ca renuntasem complet la franare pe spate.

 

Ca sa termin cu auto-laudele, am si acum o mica problema cu Cheia... daca ma uit la prapastii, chiar si cu coada ochiului - ma apuca ameteleala, dar rau...ma copleseste o frica incontrolabila ca ma indrept direct spre prapastie...incetinesc si ma lupt sa ignor prapastia, ma uit cu ostentatie la textura asfaltului. Treaba asta mi se intampla mai ales la acele de par in coborare.

 

Sa ne vedem cu bine !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte faina povestirea, ma cam regasesc pe unele pasaje, mai ales la alea cu primul drum, desi eu nu citisem Proficient Motorcylcing. Elikratos e toba de carte pe parte asta :P

 

Faza cu "precizia chirurgicala" pe viraje m-a amuzat, ma gandesc la mine cum ies vijelios din acul de par in 2-a, ii dau 9000rpm, vad ca am 110km/h si vine acum de par si ma infig serios in frane, pregatindu-ma sa ma inclin in viraj. Cand imi iese bine faza si ies pe o trasa corecta si mai si ma trezesc iar pe la 9-1000rpm, sunt tot un ranjet, mi se pare ca am facut nu stiu ce mare fapta de vitejie. Dar...pentru mine e o realizare, imi spun ca sunt incepator si e ok. For now.

 

Meet you there ! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...