Sari la conținut

Tot Ce Tb Sa Stiti Despre Un F.b. De 125cc


Postări Recomandate

pentru cei care este si nu site inca ,eu sunt oarecum experimentat in ale f.b.-ului.motocicleta face acum exact un an de zile.in primul rand,motorul isi da drumul cu adevarat d-abia dupa 2000km,timp in care aveti grija,ca daca-i dati in gusa se poate supraincinge,iar d-abia de la 4000de km incepe sa-si atinga potentialul maxim.viteza maxima atinsa pe un f.b formula de 125cc:125km/h, :moto: (intre eforie si agigea s-a intamplat)cu ghidon modificat stil sport,site de la toba scoase,fara portbagaj,cu 1 l de benzina in rezervor,fata tinichele de briz-brizuri pe ea.orice e plastic pe ea se rupe usor,becurile se ard in prostie,tot timpul va exista un scartzait de undeva,frana slaba pe spate(eu i-am facut modificare,acum are frana tari),iar carburatorul are performanta max la 3-4 ture deschidere la reglajul de aer pt carburatie,din poz inchis spre poz deschis.catalizatorul nu este in toba,este pe teava de la cilindru spre toba,scoateti-l prin orice mijloace primitive aveti,dar cu grija,sa nu infundati mai rau.nu-i place deloc vantul,iar cauciucul fata e prost concput,are mica aderenta in curbe.suspensiile sunt cam moi,si de multe ori claxonul loveste in aripa fata la o frana mai tare.am urcat cu ea muntele macin,am facut toata plaja mamaia cu 60 km/h pe nisip,aveti mare grija,am mers cel mai mult 360 km intr-o zi cu ea.consum economic:2l/100km,mixt2,5-3,iar stil sport 3,5....chiar4,doar dak chiar esti sarit de pe fix.cablul de ambreiaj se rupe des(l-am schimbat de 3 ori).Alte intrebari? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am un scuter Fb Deluxe 125,asa ca nu am pb cu cabluri de ambreiaj sau alte prostii,pt ca e hidramat.Cauciucurile au aderenta f buna,pt ca sunt late,de fugit fuge 100 dupa ce ii incalzesc motorul si sunt sg pe ea.Dar la mine catalizatorul este chiar in toba.Cum as putea sa il scot?tu cum ai facut la a ta?A ta a avut limitator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

limitator e un termen relativ.practic nu exista o componenta anume denumita limitator.motorul e limitat in putere prin gatuirea pe care o face toba atunci cand evacueaza gazele sau dimens supapelor,sau a carburatorului,niste chestii care per ansamblu contribuie la limitare.eu pur si simplu am luat un flex si am taiat toba la capete,si c-un baros am dat in sitele alea dinauntru pana au iesit jumate dine ele.catalizatorul vazi ca e imediat dupa chestia aia pe teava de evacuare unde baga aer,la mine e o chest sudata pe teava,c-un furtun.de acolo incepe catalizatorul.e ca un fagure de metal,si tb pur si simplu sa bagi ceva in care s-o ciocanesti tare si s-o dai afara.fortza bruta.nush dak merita sa te comlici altfel,dar ai grija sa nu indoi tabla de la toba,sau teava de evacuare.tb s-o si duci apoi la cineva care ti-o poate suda la loc,si s-o polizeze.tb data apoi cu grund,si cu bronz d-ala care rezista la temperatura,gen..na,...cum dai pe burlanele de la sobe.o sa dscoperi inauntru multa rugina,te asigur.scoate toate sitele,astupa si porcaria aia care baga aer pt catalizator,si pune-i pt motor ulei fin...recomand castrol racing full sintetic 10w-60,e 400mii 1 l,gasesti la selgros dak te interseaza.deci tot ce e pe teava,in teava sau in toba....out cu ele.poate iei un 5 km/h in plus,si o sa se auda altfel...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai m-am uitat si la vreo 10 cm de galerie are o chestie patrata cu un furtun care duce pana la filtrul de aer de sub sa.Nu merge oare demontata cumva ca sa nu ma apuc de demolat?Si cum sa scot toate sitele din toba,pai nu o sa se auda foarte tare sa trezesc tot cartierul,si o sa mai pierd si garantia?Tu asa ai facut la a ta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba imi ajunge dar daca il scot cred ca si la demaraj o sa fie mai tare.Nu?Si cu sitele din toba cum fac?Cate scot ca sa nu ma injure toti vecinii cand pornesc motorul sau sa porneasca alarmele de la masini cand il accelerez? :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea e ca desteptii astia nu s-au gandit ca cineva o sa si demonteze chest astea.deci au sudat totul.deci totul fiind sudat,inclusiv sitele,totul e in puterea ciocanului sau orice altceva care taie si scoate.dar tot tb grija.cand faci operatiuni d-asta e intotdeuna un risc,dar dak vrei neparat,o faci.nu trezesti cartierul dak scoti filtrele,eventual ai lasi unul..asa de amintire.toba are o tzevutza mica la iesirea din toba,gaura aia mica care o vezi tu ,unde iese fumu'....aia dak o scoti trezesti vecinii.garantia...astia vad ca iau garantia individual pe fiecar piesa,adik daca se rupe nush ce cablu sau roata,nu se uita la toba sau invers.da n-ai cum sa stii,asa k sudura tb facuta calumea de tot,k la mine n-a iesit f grozav,da io n-am mai trecut oricum pe la asthia la f.b.

ideea e ca dupa 8500 ture nu prea-mi inspira incredere turometrul ala digital.motorul se aude ca urca inca in turatie,dar el nu sare de 9000.cred ca pe la 120 sigur are 9000,poate chiar 9500rpm.sigur nu trece de 10000.

eu stiu sigur ca la 65 am fix 5000rpm.deci teoretic la 10000rpm ar tb sa am 130km/h.deci undeva pe la 9500.

la demaraj sunt multumit de ea pana in a 3-a inclusiv.si-n a4-a e ok,dar tb sa ai minim6mii ture ca sa se simta cat de cat la demaraj.in a 5-a e puturoasa rau.am luat 100km/h cu a 4-a.dak incarci sa depasesti un tir care merge cam cu 90 n-ai nici o sansa dak nu vii lansat.pe vant obisnuit si pe drum plat ia 115.ca sa iei 120-125 iti tb rabdare,sa stai ca japonezu' in barbie,si sa nu bata vant din fatza .dak e si putzina panta e si mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce porneste greu ? Ce mama masii sa ii fac ? Cand este motorul rece,nu vrea nici la pedala nici la automat :moto: :moto: :moto:

Unii zic sa pui ceva benzina direct dar pe unde si cum ?

Please help me ! :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumetrilor, acu formula are 200 cm. oi putea sa ma aranjez cu aia la fabrica sa imi vanda un motor de 200 cm si sa scrie in acte 125 ca sa mearga cu a1?

 

motor adica motocicleta nu doar motorul si sa scrie ca are motor pe ea de 125 da ea defapt sa aiba de 125. ca nu verifica politia cati cm are cilindrul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cumetrilor, acu formula are 200 cm. oi putea sa ma aranjez cu aia la fabrica sa imi vanda un motor de 200 cm si sa scrie in acte 125 ca sa mearga cu a1?

 

motor adica motocicleta nu doar motorul si sa scrie ca are motor pe ea de 125 da ea defapt sa aiba de 125. ca nu verifica politia cati cm are cilindrul

 

 

teoretic ar fi super dak ai face,dar practic e greu de realizat o manarie d-asta,fiindca fiecare motor are si o serie,si ti-l da cu nish acte care-i atesta capacitatea,puterea,normele de poluare,etc,si nu prea poti sa le schimbi intre ele.nu cred ca astia de la fabrica lucreaza la negru ca la aro,ca sa te duci acolo,sa dai nish bani si sa-ti dea asa motorul in brate ca la piatza.dak incercai sa schimbi doar motorul propriu zis mai mergea,dar toata motocicleta,e impsibil ca cineva sa-ti faca jocul asta,mai ales pt o motocicleta noua.fiindca dak se afla,cineva va face dosar penal sau va plati o amenda grasa de tot.

si decat sa-ti cumperi un f.b nou doar ca sa mergi cu a1,mai bine ia-ti second hand o aprilia rs sau o honda sau yamaha de 125,la 2000euro gasesti orice.ban sa ai.toti care si-au luat (in afara de scootere)motoare de la f.b. s-au plans de ele dupa cateva luni,nu se merita.sunt prea slabe si prost facute.

Editat de Mihai Florea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaaaa asa e.....

eu am zis sa iau un DAelim roadwin de 125 cm. (nou)

 

sau daca nu o cagiva mito din germaia la sh de max 3 ani, si max 15-20 000 km.

 

scuterele sunt bune, eu am moped........daca o sa fii sa imi iau scuter imi din acela de 125 ca e misto si se infige super........si e ieftin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaaaa asa e.....

eu am zis sa iau un DAelim roadwin de 125 cm. (nou)

 

sau daca nu o cagiva mito din germaia la sh de max 3 ani, si max 15-20 000 km.

 

scuterele sunt bune, eu am moped........daca o sa fii sa imi iau scuter imi din acela de 125 ca e misto si se infige super........si e ieftin

sa stii totusi ca e cea mai buna solutie pe care puteau astia s-o faca pt first bike,sa puna un motor mai puternic,fiindca unul de 125 duce acuta lipsa de putere,asa ca nu se justifica dorinta ta de a lua un motor de 125 doar pt ca ai a1.si sa stii ca si dalim-ul va fi destul de slabutz dak iei,mai ales ca motocicleta arata destul de grea in comparatie cu un fb,aprilia sau altceva.si nu abuza sa-ti iei un motor de 2 timpi,tine putin,consuma mult si pe termen mediu si lung nu e fiabil.

 

sa stii totusi ca e cea mai buna solutie pe care puteau astia s-o faca pt first bike,sa puna un motor mai puternic,fiindca unul de 125 duce acuta lipsa de putere,asa ca nu se justifica dorinta ta de a lua un motor de 125 doar pt ca ai a1.si sa stii ca si dalim-ul va fi destul de slabutz dak iei,mai ales ca motocicleta arata destul de grea in comparatie cu un fb,aprilia sau altceva.si nu abuza sa-ti iei un motor de 2 timpi,tine putin,consuma mult si pe termen mediu si lung nu e fiabil.

as recomanda ceva yamaha sau honda de 125 in 4 timpi,te duce la 130km/h garantat,sunt mai fiabile,consuma mai putin,si-si pierd astfel mai putin din valoare dak te gandesti mai tarziu sa o vinzi si sa iei ceva mai mare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator stress_L&P

De ce porneste greu ? Ce mama masii sa ii fac ? Cand este motorul rece,nu vrea nici la pedala nici la automat :angryfire: :angryfire: :hurt:

Unii zic sa pui ceva benzina direct dar pe unde si cum ?

Please help me ! :eek:

 

 

unii zic sa-i dai benzina in cap, adica pui benzina in seringa, dai bujia jos, arunci 2-3 ml de benzina in cilindru si incerci sa pornesti motorul! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daaaaaaa asa e.....

eu am zis sa iau un DAelim roadwin de 125 cm. (nou)

 

sau daca nu o cagiva mito din germaia la sh de max 3 ani, si max 15-20 000 km.

 

scuterele sunt bune, eu am moped........daca o sa fii sa imi iau scuter imi din acela de 125 ca e misto si se infige super........si e ieftin

 

Intradevar mopedul de la fb este bun pentru ca e facut in india nu in china pana si pe bujie scrie made in india, e aproape identic cu hero majestic sau ankur http://www.heromajestic.com/hero_student.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...