superbec Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Cat de ok sunt astfel de reparatii habar n-am, probabil conteaza mult de la caz la caz, ideea era ca astfel de reparatii se fac oficial si legal intr-o tara importanta din UE in care fenomenul moto nu e deloc de neglijat. scary ! Stiu pe cineva in Botosani care modifica(inclusiv cadre) si construieste motociclete, si nu a facut una ci cateva zeci daca nu chiar mai mult. Nu am auzit de unu sa fi avut probleme ... oare sa fie chiar asa complicata treaba, cel putin in cazul cadrelor din otel, cum avem si in cazul de fata? nu, la cadre de otel nu-i asa grava situatia, e incomparabil mai usor de sudat, necesita cunostinte/skill si echipamente mult mai ieftine si usor de folosit .. la aluminiu pana si producatorii mai dau kix , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 o fata de moped si o furca rupta de la stoppie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Exista firma si in germania. La ultimul search cereau 400 euro. Plus costul transportului, se ridica la un pret mai mare decat un cadru second cu acte. Dar depinde de ce inseamna motocicleta pentru fiecare proprietar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Septembrie 28, 2013 Share Postat Septembrie 28, 2013 Nu stiu preturile la cadre sh cu acte din Germania dar in Franta la motoarele si scuterele recente preturile la cadre cu acte sunt aberante , mai mult decat ar costa un cadru de nou, probabil aia spera sa le vinda la ciorditori altfel nu vad logica, am vazut si cadre la 6000E nenegociabil ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dani_d Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 Aia rupta nu e furca de moped, e de BMW F. Sunt multi care au raportat furci si bascule rupte la mobrele facute in Germania si mai nou in China. Mergi pe strada cu 90-100 km/h si se rupe furca din senin exact de unde ai vazut in poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 29, 2013 Share Postat Septembrie 29, 2013 SI la Honda e subdimensionat releul de incarcare. Legat de cadru. Numa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
last Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Ba baieti hai sa fim seriosi. Acum 20-30 de ani motocicletele erau folosite la transporturi grele. Carau oamenii cu ele porci, saci cu cartofi, cu porumb si tot ce mai aveau nevoie. Puneau pe ele si in atas sute de kg. Se rupeau prin toate partile. La jug, la amortizoarele de la bascule, pe la prinderile de la motor. Le sudau pe la IAS-uri, prin fabrici si pe unde puteau. Si iar trageau de ele ca aveau copii acasa si trebuia sa le puna o paine pe masa. Pe vremea aia nu exista tehnologia de astazi si tot nu ajungeau cu ele pe sub tiruri. Cati din cei care vorbesc pe aici au macar ceva notiuni in rezistenta materialelor ca studii mai greu sa ceri. Oricum nu e dureros sa iei o carte in brate si sa te documentezi inainte sa vorbesti. Cu tehnologiile de astazi nici macar nu mai trebuie sa fii mare expert in sudura ca sa realizezi o lipitura trainica. Voi cum credeti ca au fost sudate acele fiare care tin motocicleta la un loc? Faptul ca langa sudura de fabrica mai apare inca o sudura identica nu va afecta cu nimic acel cadru. Otelul folosit la fabricarea motocicletelor nu este cel folosit de fabrica Dacia acum 30 de ani cand daca faceai o sudura se rupea imediat langa ori o manca rugina in cateva luni. Astea sunt idei preconcepute. Dar probabil ca voi stiti mai bine. ------------------------------------------ E adevarat ca nu mi-as cumpara o motocicleta cu cadrul sudat de altul dar am mers ani de zile pe motociclete cu cadrul sudat de mine. Si am pus pasager si bagaje pe ele fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LocDog Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 Da, otelul folosit la fabricarea motocicletelor nu este cel folosit in trecut, acum ii spune aluminiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 30, 2013 Share Postat Septembrie 30, 2013 parerea mea este urmatoarea : daca cadrul este simplist (la ktm) de ce nu faci unul decat sa risti tu sau altul neplaceri cu consecinte grave? cat poate sa coste confectionarea unui cadru intrun atelier specializat? sau un sh (cadru) presupun ca glumesti SI la Honda e subdimensionat releul de incarcare. Legat de cadru. Numa zic. oricum, defectarea releului nu se lasa cu fracturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.