comos Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 mai bine sa mai asteptam sa o lanseze , e buna si aia care e acu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 Cat o sa mai avanseze si baietii astia cu moto? pana la urma poate cinva sa conduca o moto la 400km/h? unde? si cu ce frane? si cu ce distante de franare? Daca ar fi asa ,oare de ce a dat drumul Bugati fabricatiei masinii de 1001 cp?!?!...dar e mai bine sa pui intrebari cand nu se ajunge la struguri ,nu?....pur si simplu de dragul evolutiei ,pt ca asta e in natura omului ,SA EVOLUEZE ,asa am ramane toti la mopede ,ca unde merg domne' cu 200...gandire comunista ,de fapt strugurii.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Silviu ti-ai cumparat 1000 K6? Ce zici iesi la o tura.....? De unde eshti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Da , l-am luat. Ce fel de tura:de plimbare sau o mica "intrecere" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Oricum e ok. De unde eshti vii la intalnire la Cj? De unde l-ai achizitionat? Eshti multumit? Crezi ca ....e cel mai cel? dupa perceptia ta ma refer. Ce inaltime ai? E confortabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allias Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Mi se pare mie sau carena frontala e la fel ca cea de pe ZZR 1400? Uitati-va si la faruri,sunt la fel,2 faruri cu cate 2 blocuri optice,si aerisirea e la fel! Si tobele sunt dispuse la fel,stopp-urile cu LED-uri,dar macar e bine ca nu au pus si la asta discuri in forma de floricica ca ma lua de la stomac.Difera putin geamul,semnalizarile de pe fata,jantele si gurile de aerisire.In rest,sunt IDENTICE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 Oricum e ok. De unde eshti vii la intalnire la Cj? De unde l-ai achizitionat? Eshti multumit? Crezi ca ....e cel mai cel? dupa perceptia ta ma refer. Ce inaltime ai? E confortabil? Ca PLIMBARE oricand cu cea mai mare placere ,cand o sa ne intalnim .Sunt din Buzau si nu stiu exact daca o sa ajung pe la Cluj ,dar la Ploiesti ,Brasov ,Bacau etc cam sigur .L-am achizitionat ,ca si pe fratiorul mai mic ,de la B&S. In 1500km ,cat am reusit sa fac cu el ,sunt foarte multumit ,de fapt nu stiu ce inseamna sa fii nemultumit ...la ce te referi la fiabilitate ,ca putere? Ca fiabilitate ,fratiorul mai mic m-a tinut 14000km fara cea mai mica problema ,asa ca nu vad de ce acesta mai mare sa-mi faca probleme. Ca putere..hmm...sunt curios cati au atins limita unei motociclete de 600 ,ca sa nu mai vorbim de cele de 1000. ....asta binenteles daca nu-i includem aici pe "marii cursieri" ai nostri care deja pot spune "marca x e varza si marca y e super" .NU cred ca e cel mai cel. TOATE(ma refer la cele 4) cele de 1000 sunt cam la acelasi nivel ,asta binenteles ,repet ,daca nu esti vreun "mare cursier" ,care binenteles le-a atins limitele celor de 1000 . Am in jur de 1 83 si 95 kg.Confortabil?...hmm...in comparatie cu fratele mai mic ,e acelasi lucru si in comparatie cu cbr1000rr ,cam tot acelasi "confort" iti ofera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Aprilie 22, 2006 Share Postat Aprilie 22, 2006 Silviu ti-ai cumparat 1000 K6? Ce zici iesi la o tura.....? De unde eshti? te ardee ? de/o 1000 ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Daca ar fi asa ,oare de ce a dat drumul Bugati fabricatiei masinii de 1001 cp?!?!...dar e mai bine sa pui intrebari cand nu se ajunge la struguri ,nu?....pur si simplu de dragul evolutiei ,pt ca asta e in natura omului ,SA EVOLUEZE ,asa am ramane toti la mopede ,ca unde merg domne' cu 200...gandire comunista ,de fapt strugurii.... Evoluam, evoluam! Dar drumurile evolueaza??? Sa iti spun eu de ce au construit Bugatti Veyron? Ca sa demonstreze ca SE POATE, la fel cum au facut si aia de la DODGE cu TOMAHAWK! Evolutia trebuie sa tina cont si de alt tip de combustibil (mai eficient si mai nepoluant ca petrolul e PE DUCA si degeaba ai 1000 de cai daca te uiti la ea in curte), drumuri calculate si aproape perfect plane din asfalt de buna calitate si sunt mult mai multe lucruri care intereseaza in afara puterii brute! Nu e chiar o gandire comunista in unde merg cu 200; hai sa zic ca 200 e cat de cat "realizabil" dar totusi dificil pe drumurile Romanesti, afara e alta treaba! Dar unde merg cu 250, cu 300? Asta e o gandire realista si raspunsul vine singur: deocamdata pe circuit!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Evoluam, evoluam! Dar drumurile evolueaza??? Sa iti spun eu de ce au construit Bugatti Veyron? Ca sa demonstreze ca SE POATE, la fel cum au facut si aia de la DODGE cu TOMAHAWK! Bun! Asa au scos si producatorii bolizii acestia ,pt ca SE POATE si SE CER Evolutia trebuie sa tina cont si de alt tip de combustibil (mai eficient si mai nepoluant ca petrolul e PE DUCA si degeaba ai 1000 de cai daca te uiti la ea in curte), Asa ,hai sa nu ne mai luam nici unii nimic ,ca deh ,se termina petrolul si ce facem cu masina ,motocicleta?? drumuri calculate si aproape perfect plane din asfalt de buna calitate si sunt mult mai multe lucruri care intereseaza in afara puterii brute! Avem si noi cateva sosele bune ,nu cate sunt afara ,dar avem cateva destul de bune. Si in afara au si ei uscaturile lor ,asa ca de ce sa visam si sa nu acceptam realitateaNu e chiar o gandire comunista in unde merg cu 200; hai sa zic ca 200 e cat de cat "realizabil" dar totusi dificil pe drumurile Romanesti, afara e alta treaba! Dar unde merg cu 250, cu 300? Asta e o gandire realista si raspunsul vine singur: deocamdata pe circuit!! Nu e deloc greu realizabil.Se pare ca nu ai mers pe un super-sport ,atingi foarte repede viteze de peste 200km/h ,intr-un spatiu foarte scurt ,asa ca iti pun si tie intrebarea din Univers Moto: cum ai prefera sa traiesti?...sa ai un salariu mic si calculat la fiecare leu ,sau sa ai un salariu mare din care sa ai mereu cate o rezerva oricand doresti?(asta vis a vis de motoarele puternice) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 27, 2006 Share Postat Aprilie 27, 2006 Nu e deloc greu realizabil.Se pare ca nu ai mers pe un super-sport ,atingi foarte repede viteze de peste 200km/h ,intr-un spatiu foarte scurt ,asa ca iti pun si tie intrebarea din Univers Moto: cum ai prefera sa traiesti?...sa ai un salariu mic si calculat la fiecare leu ,sau sa ai un salariu mare din care sa ai mereu cate o rezerva oricand doresti?(asta vis a vis de motoarele puternice) Am mers pe super-sport dar ca pasager ca nu ma intereseaza sa conduc asa ceva deocamdata, dar eu nu am pus problema SA NU AVEM MOTOARE PUTERNICE doar ca utilitatea lor imediata nu se vede in tara noastra! Ce folos sa dau 260 pt 30 de secunde si apoi sa franez si iar sa repet figura si cum spunea un bun prieten posesor de super-sport: la peste 250 de km/h mersul e "loterie" - gropi, caini, conserve, etc.... stirile de la ora 5 Doamne fereste! Nu suntem inca atat de civilizati ca vesticii sau ca cei din extremul orient nici din punct de vedere al infrastructurii drumurilor publice si nici al educatiei rutiere, trebuiesc cascati ochii foooarte larg, e mult stress, etc etc. Ideea era ca monstrii de fier ca Bugatti Veyron sau mai stiu eu ce motociclete extreme sunt bune doar "de fenta" si iti spun cu mana pe inima ca in tarishoara noastra sunt chiar DEGEABA doar sa zici ca le ai si vezi-doamne ce tare esti ca proprietar! Dar ma rog... daca buzunarul permite de ce nu? Gandirea ta cu "hai sa nu ne mai luam nici unii nimic ca petrolul e pe duca" e pe cat de ironica pe atat de eronata: ziua in care o sa se umple curtile de fier vechi cu vehicule consumatoare de combustibili fosili o sa vina cat de curand si "marii monstrii puternici" o sa astepte ca niste pisicute cuminti sa intre la presa!! Ca o fi departe sau aproape, dreaq stie dar cert e ca o sa vina! Iti dai seama ca se cumpara, si eu si tu, si nea' Ion cumparam k vorba aceea: noi poate nu mai apucam... dar aici e vorba de CERCETARE!! Nu stiu... eu sunt mai realist cu o oarecare doza de pesimism! P.S. Intrebarea din Univers Moto e foarte infantila si "angelica": nimeni nu si-a pus intrebare daca acea rezerva te duce la risipa si la exagerare... ce se intampla? Am ajuns sa vorbesc ca "martorii lui Iehova"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 28, 2006 Share Postat Aprilie 28, 2006 Ce folos sa dau 260 pt 30 de secunde si apoi sa franez si iar sa repet figura Asta cam oriunde este valabil ,nu numai in tara noastra. Imagineaza-ti ca nu poti tine constant 300km/h ,e LOGIC si nici in afara nu e posibil sa mergi cap coada 300cum spunea un bun prieten posesor de super-sport: la peste 250 de km/h mersul e "loterie" - gropi, caini, conserve, etc.... stirile de la ora 5 Doamne fereste! Lasa ca si in afara am vazut niste accidente de iti sta parul maciuca ....daca e sa se intample ,se intampla ,dar asta nu inseamna ca trebuie sa-ti fortezi norocul Ps:la celelalte lucruri nu iti raspund ,pt ca intram in polemica si nu doresc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
comos Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 e bine sa fii precaut, si sa te consoleze faptul ca ai 100 sii de cai nu sa ii folosesti la max pe drum. o sa se duca in sus cu puterea inca putin dupa care nu vor mai lansa un nou model, sii incep iar pe urma 1200,1300 ...etc. ca , nu poti sa mergi mereu asa in sus ca sunt niste limite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 29, 2006 Share Postat Aprilie 29, 2006 Limitele se vor depasi mereu ,in detrimentul fiabilitatii .Uita-te ce turatii avea un motor de 600cmc din 95 si uita-te ce turatii are un motor de 600 nou si o sa te cam sperii putin...asa ca marea "revolutie" a puterii e din turatie de fapt ,mai ridica turatia cu 500-1000rpm ,mai arunca cativa caluti buni in herghelie ,dar mai scade fiabilitatea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 da materialele folosite aztazi is cam diferite ce cele din 95 si puterea nu numa din turatie o cresc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 da materialele folosite aztazi is cam diferite ce cele din 95 si puterea nu numa din turatie o cresc ... ...poate or fii alte materiale dar tot se vor termina motoarele mai repede (vezi noul r6 -pare a fii motor de unica folosinta -tare as vrea sa-l vad cum se prezinta la 50.000km in bord), iar ca exemplu nu pot sa-ti dau altul decat vechile mercedes kobra (parca asa se scrie) - crezi ca mai e in ziua de azi un diesel la fel de fiabil!? eu zic ca nu, pt ca odata cu cresterea puterii motorului creste si uzura, iar cum in ziua de azi toti producatorii de autovehicule fug dupa valori cat mai ridicate, e si normal ca numarul de km fara probleme la motor sa nu mai fie acelasi. ... iar in legatura cu puterea obtinuta de un motor e asa cum zice "SILVIU.C". Daca stam putin sa analizam de unde rezulta puterea unui motor ai sa vezi ca turatia aduce putere, -> puterea vine din combustibilul ars - care necesita oxigen ca sa arda! ex: doua motoare de 600cc unul cu max 10k rpm iar altul cu 16k rpm - volumul de aer absorbit de motorul nr2 este mai mare, deci si cantitatea de benzen va fii mai mare (/ unitate de timp) rezultand cativa caluti in plus! Acum evident ca si motorul nr 1 ar putea scoate mai multa putere, dar trebuie ajutat cu un Turbocharger Kit (the same shiet -> oxigen it's the key) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Aprilie 30, 2006 Share Postat Aprilie 30, 2006 intradevar conteaza turatia f mult, da si alti factori infuenteaza puterea, ca de ex, admisia, cantitatea de benzina/aer la o explozie, puterea exploziei, si multe altele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antemiu Postat Mai 4, 2006 Share Postat Mai 4, 2006 Oricum era destul ce putea "vechea" busa ...mie mii se pare destul 340 Km/h...dupa capu meu se pune putin altfel problema... sport/touring - cum oare se simte la utilizarea oraseana o motocicleta calculata si gandita sa ruleze undeva intre 150-300 Km/h...sa inteleg ca la o cutie cu 6 trepte la o motocicleta care atinge aprox 350km/h...prin oras folosesti numai viteza 1 si a 2-a !?....hai poate si a 3-a...e cazu sa mai construiasca astia autostrazi ca sa aiba si romanu unde sa "ruleze" o busa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 nu cred ca ma insel dar constructorii japonezi au semnat in 2000 un acord prin care nu vor mai produce moto care sa depaseasca cei 300km/h sunt prea mic si prea usor ptr asa ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 sunt limitate electronic la atat dar motoarele evolueaza si evolueaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) 340 km/h waw, haideti calmativa va rog cu afirmatii de genu asta! Busa dupa anul 2000 nu mai are pe bord mai mult de 300 km/h, pt a ajunge la 310 km/h are nevoie de G-Pack. Apoi varianta din 1999,2000 nu depaseste viteza reala de 310 km/h, restul sunt distorsionari ale masuratorilor ceasului. Succes. Dupa anul 2000 toate motoarele sunt limitate d.p.d.v. al vitezei max. Editat Mai 10, 2006 de NinjaMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Apoi varianta din 1999,2000 nu depaseste viteza reala de 310 km/h, restul sunt distorsionari ale masuratorilor ceasuluiViteza reala a busei nelimitate ,era 314km/h ,iar pe bord(cu eroarea de rigoare) ajungea clar pe la 340 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Busa dupa anul 2000 nu mai are pe bord mai mult de 300 km/h, pt a ajunge la 310 km/h are nevoie de G-Pack. da.... ce-i g-packu???? si ce face el??? si ...de unde stii ca numa 310??? si ce cauti tu pe topicuri de hayabusa?? ca tie nu iti plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbancuhonda Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 (editat) Iote acilea: Hayabusa noului mileniu Desi oficial nu a fost data nici o declaratie, zvonuri interne din cadrul companiei nipone Suzuki au lasat sa se inteleaga ca urmatoarea Hayabusa ar putea avea sase cilindri in linie Desi oficial nu a fost data nici o declaratie, zvonuri interne din cadrul companiei nipone Suzuki au lasat sa se inteleaga ca urmatoarea Hayabusa ar putea avea sase cilindri in linie, consecinta directa a aparitiei lui Kawasaki ZZR 1400, primul rival pe masura al celei mai rapide motociclete de serie din lume. http://www.universmoto.ro/article--Hayabus...niu--10300.html Si inca ceva interesant http://www.universmoto.ro/article--Lexicon...ete--10190.html Editat Mai 10, 2006 de serbancuhonda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.