AsubayaH Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Daca intind lantul fara utilizarea unui stander risc ca roata sa nu mai fie centrata. Nu am nici cric central . A mai procedat careva asa ? Multam de raspunsuri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Daca intind lantul fara utilizarea unui stander risc ca roata sa nu mai fie centrata. Nu am nici cric central . A mai procedat careva asa ?Multam de raspunsuri . Pai daca il stringi in mod egal din ambele parti nu vad de ce nu s-ar centra. Eu l-am intins de cateva ori fara stander. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Daca intind lantul fara utilizarea unui stander risc ca roata sa nu mai fie centrata. Nu am nici cric central . A mai procedat careva asa ?Multam de raspunsuri . sigur trebuie sa ai niste insemne sau gradatii cum vrei sa le spui,la capetele basculei .te ghidezi dupa alea ca de asta sunt facute numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 Un stander improvizat se poate face din cateva bucati de scandura sau din cateva caramizi. Daca esti mai pretentios la alinierea rotilor poti folosi doua sforicele subtiri intinse pe sub motocicleta, de roti si pozitionezi roata spate ghidandu-te dupa ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 sigur trebuie sa ai niste insemne sau gradatii cum vrei sa le spui,la capetele basculei .te ghidezi dupa alea ca de asta sunt facute numai bine La mine daca centrez roata dupa acele gradati este roata stramba La mine e intins lantul cam mult si depaseste acele gradatii... Eu o reglez dupa cadru sa aiba aceasi distanta intr-o parte si alta, nici eu nu prea stiu cum se centreaza roata, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat August 12, 2009 Share Postat August 12, 2009 Eu zic ca trebuie consultat un specialist care si-a dat (minim ) doctoratul in chestiunea alinierii rotii. Sau daca nu, vorba lui Belbody, trebuie pus motorul pe tester, ca e ceva prea complicat de realizat in regim DIY. Cum fac eu: prima data aliniez roata din intinzatoarele de pe ambele parti. La mine sint niste inbusuri in capatul basculei care trag/imping o piesa care tine axul. Greutatea motocicletei are tendinta de a impinge axul inspre fata (bascula e inclinata spre spate), daca reglez inbusurile cit trebuie, acea greutate a motocicletei asigura o pozitie fixa a axului. Daca nu e suficient, poti sa rogi pe cineva sa stea pe motor cind stringi piulita. In plus, exista niste piese intre piulita axului, respectiv capatul opus al acestuia, si bascula, care sint gindite sa impiedice patinarea axului pe bascula la stringere. Nu stium cum, dar mi-a mers pina acum fara probleme. Am cautat pe net o poza in care sa se poata vedea in detaliu bascula unui ZX9R si exista un sistem similar. Nu se poate sa nu mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat August 13, 2009 Share Postat August 13, 2009 La mine daca centrez roata dupa acele gradati este roata stramba La mine e intins lantul cam mult si depaseste acele gradatii...Eu o reglez dupa cadru sa aiba aceasi distanta intr-o parte si alta, nici eu nu prea stiu cum se centreaza roata, eu din cate stiu daca axul iti depaseste acele gradatii,ori ii dus lantul ori nu e cel recomandat,sau pinioane de alte dimensiuni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KoKolau Postat August 14, 2009 Share Postat August 14, 2009 eu din cate stiu daca axul iti depaseste acele gradatii,ori ii dus lantul ori nu e cel recomandat,sau pinioane de alte dimensiuni Pinioanele sunt standard care vine din fabrica, lantul nu cred, oricum e slabit. Cand invart de roata cam troncane lantul pe pinion, lantul nu e intins la max, e uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabi_papi Postat August 18, 2009 Share Postat August 18, 2009 Dak vrei sa ai un lant intins ca lumea pune-ti motoru p stander sau ridica-l p cric. Lantul, dak este mai uzat, are zone in care e intins si zone in care este slab. Dak u il intinzi in zona care este slab el va sta tzeapan in zona in care e intins si viceversa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.