robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Share Postat Ianuarie 31, 2004 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAP...item=2456900319 lam gasit in linkul de mai sus in ebay este destul de practic de facut pt cei care le place modelul mi se pare foarte interesant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 31, 2004 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2004 a si mai o chestie costa 350 de dolari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Februarie 1, 2004 Share Postat Februarie 1, 2004 Sau asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Februarie 2, 2004 Share Postat Februarie 2, 2004 faina treaba , ma bate gandu sa-mi fac si eu la motor, dar cum prinzi etrierii de frana? eu cred ca ar trebui modificate limbile alea ascutzite cu un suport de etrier .are cineva o alta idee dar sa si arate bine? ia scrie-tzi aicea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 2, 2004 Autor Share Postat Februarie 2, 2004 faina treaba , ma bate gandu sa-mi fac si eu la motor, dar cum prinzi etrierii de frana? eu cred ca ar trebui modificate limbile alea ascutzite cu un suport de etrier .are cineva o alta idee dar sa si arate bine? ia scrie-tzi aicea ! este ce am putut sati schitez sper sa intelegi daca ai nelamuriri intreabama sistemul de prindere al atrierului este exact acelasi de pe un springer original salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Februarie 2, 2004 Autor Share Postat Februarie 2, 2004 uitate la poza asta doar ca springerul asta are doua tevi si sistemul este prins pe bara din spate springerul din ainte are doar o bara asa ca pe ia se prinde sistemul de frinare cu etrier uitativa ce frina are motorul asta pe roata din spate......nu am cuvinte....voi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 uitati aici ,revenind la un toipc mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 M-am gandit si eu la tipu' asta de furca dar tot springer-u' imi place mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 inca una (inverted fork). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 M-am gandit si eu la tipu' asta de furca dar tot springer-u' imi place mai mult. asta ce lai postat il am si eu intro revista...are doua telescoape in fata ...arata prea mare sistemul in fata acolo jos.......dar oricum este o inventie de luat in considerare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 inca una (inverted fork). furcile aastea sunt exact la ce se refera topicul acesta...asteami plac arata simplu si fain...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 Asta mi-a placut si mie la ele; cat de simple sunt! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 si inca una la fel de frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Popescu Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 ce ma emotioneaza e ca toata bascularea se face pe suruburile alea amarate de la capu la furca (de jos), ceea ce-mi produce oarece neancredere. suspectez de un fel de instabilitate pe directie (poate ma gandesc doar la mari gropi, hartoape si asemenea, dar aia e). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 asta cum vine....(furca) ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 14, 2004 Share Postat Noiembrie 14, 2004 furca de pe Indianu' asta de mai sus e cu paralelogram deformabil. Ceva asemanator am avut si eu pe Simsonu' meu doar ca a mea era luata de pe un DKW mai vechi si avea tabla in loc de tevi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 ce ma emotioneaza e ca toata bascularea se face pe suruburile alea amarate de la capu la furca (de jos), ceea ce-mi produce oarece neancredere. suspectez de un fel de instabilitate pe directie (poate ma gandesc doar la mari gropi, hartoape si asemenea, dar aia e). nu te supara ...dar pina in momentul care nu ai condus un motor cu furca springer ...mai bine nu spune nimic ...suruburile de jos de la o furca springer culiseaza in interior pe niste bucse special facute........cit despre hirtoape si gropi ....cu un chopper nu se face off road asa ca atita timp cit mergi pe o sosea cu el si mai intilnesti cite o groapa incerci sa o ocolesti...daca nu poti asta este....dar iti zic ca sistemul de prindere de jos iti zic sigur ca este foarte rezistent...am vazut aici in barcelona furci springer indoite....dar nici una nu avea probleme cu suruburile de jos.....si daca stam si dicutam si o furca hidraulica la un accident se indoaie ca orce furca...dar din cele mai multe ori suruburile axului roti ramin intacte deci eu bag mina in foc ca sistemul unei furci springer ...partea de jos este foarte rezistent.... am facut si eu o furca pe motorul meu tot springer si am testato pe scari ,gropi...si nu am avut nici o problema te salut roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Noiembrie 14, 2004 Autor Share Postat Noiembrie 14, 2004 asta cum vine....(furca) ?? uitate bine ...este o furca paralelogram....sistemul de suspensie este in partea de sus a furcii,linga jug ...functioneaza prin culisare in sus sin jos exact ca si orce furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 ceva de genul suspensiilor de la masinile de curse....?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 16, 2004 Share Postat Noiembrie 16, 2004 da in genul ala da' mai primitiv in ce priveste amortizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.