Sari la conținut

Detinatori de Yamaha R6


sacal
 Share

Postări Recomandate

mda.. se pare ca nu e bateria de vina. impinsa a pornit imediat, iar după ce m-am plimbat cu ea putin si am oprit-o, simptomele au fost aceleasi. nici macar un cârâit, nimica.

 

de desfacut n-am mai desfacut-o ca s-a pus ploaia :)

 

 

Al meu facea la fel si era ars, facea scurt la releul de incarcare.

 

Bafta>

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pentru posesorii de yamaha r6 2006-2010 am de vanzare capace laterale rezervor din carbon, manete reglabile si rabatabile hypertec, o roata fata completa si un suport de numar aftermarket cu semnale imitatie carbon. multumesc

 

sunt in cautare de telescoape fata pentru acelasi model de motocicleta...

Editat de square
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu o problema cu motoul, poate a mai patit cineva dintre voi si ma puteti ajuta...

 

Ultima oara cand am iesit cu el, luminile din bord se tot stingeau din senin, iar turometrul parca o luase razna, oscila incontinuu, fara ca eu sa accelerez sau sa decelerez.. deci motorul mergea normal.

 

Am tras pe dreapta am oprit-o si de atunci nu imi mai porneste. Cand pun contactul, luminita verde se aprinde, farurile merg(deci baterie am), dar cand apas butonul de pornire nu se intampla absolut nimic, nici macar nu invarte.

 

Stie cineva ce ar putea cauza problemele astea?

 

E vorba de un R6 din 2002.. il am de 3 ani, pana acum nu mi-a mai facut nici o problema...

treaba cu turometrul nu am patit-o, dar cu nepornitul mi s-a intamplat la un R6 2000. Puneam contactul, se aprindea tot, dar butonul de automat nimic. La mine a fost din cauza butonului, care se oxidase la interior. Mentionez ca treaba s-a intamplat dupa un drum mai lung prin ploaie. La tine probabil e alta cauza, dar tine cont ca se poate intampla si asta la modelul tau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde pot cumpara un filtru de aer K&N pt Yamaha r6 1999?

 

Salut, eu am luat de la AutoZR1.ro

 

Eu am cumparat de la Dual Motors acum 2 ani dar sa sti ca insesizabila diferenta de putere cu filtru K&N.

 

Pai poate vrea doar sa nu-l mai schimbe pe-ala de hartie :rolleyes: , asa K&N-ul doar il curata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu am luat de la AutoZR1.ro

 

 

 

Pai poate vrea doar sa nu-l mai schimbe pe-ala de hartie :) , asa K&N-ul doar il curata.

 

 

thx am comandat de pe situl autozr1.ro

 

Mesaj completat

ce ulei ma sfatuiti sa cumpar pt yamaha r6 1999 40de mii km?

de unde pot sa cumpar gume pirelli diablo supercorsa si ce marimi imi trebuie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Stie cineva cum reglez si eu cablul de acceleratie la un R6 din 2002,am umblat la manson k mi se dezlipise de pe bucatade plastic ce tine cablurile de acceleratiesi acum revine mai greu inapoi mansonul....cum sa fac sa revina repede ca inainte?Se regleaza cumva din rotitele alea doua care sunt exact sub butucul cu butonul de pornire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva cum reglez si eu cablul de acceleratie la un R6 din 2002,am umblat la manson k mi se dezlipise de pe bucatade plastic ce tine cablurile de acceleratiesi acum revine mai greu inapoi mansonul....cum sa fac sa revina repede ca inainte?Se regleaza cumva din rotitele alea doua care sunt exact sub butucul cu butonul de pornire?

Nu au treaba rotitele alea cu viteza cu care revine acceleratia. Incearca sa slabesti putin capul de ghidon, slabeste-l incearca acceleratia sa vezi cum revine, iar apoi strange-l cat sa nu iti mai blocheze mansonul

Sunt 99% ca de la asta e. Sa imi spui si mie daca ai rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu au treaba rotitele alea cu viteza cu care revine acceleratia. Incearca sa slabesti putin capul de ghidon, slabeste-l incearca acceleratia sa vezi cum revine, iar apoi strange-l cat sa nu iti mai blocheze mansonul

Sunt 99% ca de la asta e. Sa imi spui si mie daca ai rezolvat

 

Pai hai sa iti explic cum sta treaba,mie mi s-a dezlipit cilindrul de aluminiu de pe cilindrul de plastic,cel de aluminiu cat si capatul de ghidon sunt date jos,pe motor nu este decat cel de plastic in care vin prinse cablurile de acceleratie,peste rotita de plastic ce tine cablurile de acceleratie vine capacul ala cu butonul rosu de oprire de urgenta,am observat ca daca inclin jumatatea de butuc ramasa ..cea cu cablurile inspre rezervor revine repede mansonul,dar cand inchid acel butuc completandu-l cu jumatatea cu buton rosu trebuie sa stea drept nu inclinat....si atunci revine mai greu.....ideea este k am slabit nitel acea rotita de pe cablul de acceleratie si nu mai revenea deloc...d-aia am zis k poate tre sa jonglez cumva cu acea rotita sau...nush....oricum poate assa era dinainte k eu sincer nu i-am dat mai mult de 4000-5000 de ture deci nu prea am invartit serios de manson sa vad cat de repede revine......

Mesaj completat

Ziceti-mi si mie va rog frumos cati litri de ulei imi trebuie si cati de antigel si eventual de care sa bag,ca sa pot face schimbul,iar la furca cat ulei trebuie bagat si de care 5W,10W sau 15W!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceti-mi si mie va rog frumos cati litri de ulei imi trebuie si cati de antigel si eventual de care sa bag,ca sa pot face schimbul,iar la furca cat ulei trebuie bagat si de care 5W,10W sau 15W!

 

2,6 litri de lichid de racire (aproximativ) asta inseamna 50% antigel, 50% apa distilata, deci iti trebuie cam 1,3 litri, baga 1 jumatate si completeaza cu apa. Prodicatorul nu este foarte inportant.

 

In fiecare telescop intra jumatate de litru, deci iti trebuie un litru de ulei in furca. Baga 10W (in manual nu exista o recomandare exacta) , la fel, producatorul nu este foarte important, dar ai grija sa fie ulei special pentru furca ;)

Mesaj completat

Daca cereai informatii si despre uleiul de motor, incap 2,5 litri daca nu schimbi filtrul si 2,7 daca ii pui si filtru nou de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nelamurire si anume atunci cand bag in treapta 1 de viteza cu ambreiajul tras motocicleta are o zvacnire ca si cand ar vrea sa plece de pe loc chiar daca nu am dat drumul la ambreiaj,zvacnirea este decat in momentul cand bag treapta 1 cu ambreiajul tras de pe loc.Este vreo problema sau ceva?Este bun ulei 10W30 ?filtrul de ulei trebuie vreunul anume?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o mica nelamurire si anume atunci cand bag in treapta 1 de viteza cu ambreiajul tras motocicleta are o zvacnire ca si cand ar vrea sa plece de pe loc chiar daca nu am dat drumul la ambreiaj,zvacnirea este decat in momentul cand bag treapta 1 cu ambreiajul tras de pe loc.Este vreo problema sau ceva?Este bun ulei 10W30 ?filtrul de ulei trebuie vreunul anume?

 

vad ca motocicleta reprezinta un mister inca neelucidat pt tine... in primul rand eu consider ca detaliile tehnice nu ar trebui sa te priveasca, pt asta exista mecanici ;-)

 

dar totusi, toate aceste informatii le gasesti in cartea de service referitor de fluide, jocuri, reglaje, etc si chestiile mai complicate lasa-le pt mecanici, ca ar manca si ei ceva...

 

si e normal ca motorul sa zvacneasca in treapa 1, doar e cutie secventiala, si daca ai stii catusi de putin cum functioneaza o cutie secventiala nu ai mai pune aceasta intrebare

 

nu vreau sa fiu rau, sau sa-ti tau elanul si vad ca esti incepator, dar pt inceput las-o mai moale... tu vrei sa rezolvi integrale si inca nu ai facut tabla inmultirii, intelegi analogia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Lasa-l dobro, ca e si el nou, abia si-a luat motorul si ii e frica probabil sa nu aiba probleme, sa nu isi fi luat teapa.

 

@XXX

Cutia de vitezee asa trebuie sa faca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu vrei sa rezolvi integrale si inca nu ai facut tabla inmultirii, intelegi analogia?

 

Am facut Facultatea de Inginerie Aerospatiala,dar din pacate nu ne-au invatat tabla inmultirii,ne-au invatat despre SNECMA-GE,CF6,CFM-56,FJ200,M88,etc,dar ne-au mai invatat si ca daca nu ne pricepem la ceva sa intrebam inainte,probabil tu te-ai nascut invatat si direct pe motocicleta,daca te deranjeaza intrebarile mele,ignora-ma amice,chiar imi faceam grija ca inca nu este cineva deranjat de intrebarile mele ;) .

Editat de MariusXXX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu gasesc in tara asta de vanzare faruri de yamaha r6 2000, la un pret decent?

Initial am cautat geamurile farurilor ca doar alea mi s-au spart dar mi-a spus cineva ca nu gasesc doar geamurile nicaieri insa vad ca si farurile sunt cam greu de gasit la dezmembrari. Am gasit o pereche dar mi a cerut omul 220 euro. Mi se pare cam scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • l.u.v changed the title to Viteză maximă Yamaha R6 2004

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...