Orvo Postat Iunie 5, 2012 Share Postat Iunie 5, 2012 (editat) Se vinde un R6 in Timisoara 2300 Euro / 0723.445.152 Editat Iunie 5, 2012 de Orvo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iunie 6, 2012 Share Postat Iunie 6, 2012 Am un Yamaha R6 2008 si vreau sa ii pun o evacuare Yohimura TRC Carbon full exhaust... trebuie remapare si pus filtru de aer sport ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Am un Yamaha R6 2008 si vreau sa ii pun o evacuare Yohimura TRC Carbon full exhaust... trebuie remapare si pus filtru de aer sport ? Multumesc. ar trebui sa pui filtru de aer sport. ai Power Cmd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 Nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edgji Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) Nu. Fara power cmd o sa pierzi putin din putere (nesemnificativ)si o sa ai neregularitati in relanti. Filtru de aer sport nu este obligatoriu,de fapt este recomandat pt pista, pt ca este mai permisiv inclusiv pt praf, iar praf este din belsug si in Ploiesti si in Bucuresti. Pe de alta parte Power cmd este folositor pe circuit...pe strada fiind un moft....fimiu la R6 il da pe harta 0 cand nu este pe circuit iar eu la K5 il tin decuplat pe strada. ATENTIE daca schimbi toba lasa comenzile de la exhaust valve sa functioneze ca si cum ar actiona clapeta exup...daca le blochezi iti apare martorul EFI in bord. Editat Iunie 7, 2012 de Edgji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 nu inteleg ce urmaresti cand vrei sa-i pui o evacuare Yohimura TRC Carbon full,fara pc si filtru sport? nu o sa simti absolut nimic schimbat in bine in afara de sunet si poate psihicul tau foarte HIGH. cand o sa ai toata combinatia cu pc(pe el o harta de curse setata corespunzator) si filtru o sa simti diferenta imediat,o sa traga mult mult mai bine dar nu ca un R1!!!. eu ma gandesc asa... r6`le este o motocicleta oricum problematica care urca mult in ture pt ce sa-i mai faci si una ca asta ? te asigur ca poti sa-i pui toate acestea si nu o sa o faci sa alerge ca un R1 dupa parerea mea nu merita investitia pt strada daca alergai la curse cu ea merita fiecare cent numai bine Doamne ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Iunie 7, 2012 Share Postat Iunie 7, 2012 (editat) normal!! acum cateva minute am coborat de pe fostul meu k5`750 care are pc3,full arrow,k&n,harta de curse,kit de lant cu +3 pe spate,am mers pe el 2 ani dintre care 1 an si 1/2 cu toata combinatia asta,este ceva simtitor mult mult mult in bine din toate punctele de vedere cum accelereaza,cum urca-n ture,cum trage,sunetul se schimba,cand am cumparat motocicleta avea doar toba full arrow,dupa ce am pus toate prostiile si am vazut cum merge nu-mi venea sa cred ce schimbare a fost si cum/cat poate sa se schimbe puterea motocicletei cat si feelingul pe ea. dupa cumpararea motocicletei investitia mea a fost undeva in jurul la 350E(pc3,k&n,kit de lant),"grosu-l" aveam pe motocicleta (toba full arrow). Cu toate acestea puterea nu este macar asemanatoare/comparabila cu puterea miarului actual!!deci... *** mai inainte cand am postat nu stiam ca o sa am norocul sa merg chiar astazi din nou cu ea si cu gume noi,o senzatie tare ,tare placuta!!! . Editat Iunie 7, 2012 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedCap Postat Iunie 8, 2012 Share Postat Iunie 8, 2012 Pai vreau sa ma duc sa ma dau si pe circuit cat de curand, de indata ce timpul liber imi va permite asta si gasesc naibii si un garaj unde sa tin motocicleta in Bucuresti ma duc si pe circuit. Si cum ma mananca palma sa incep sa bag bani in motocicleta, o Yoshimura mi-ar satisface aceasta mancarime. Abia astept sa ajung maine acasa sa imi montez parbrizul double bubble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 9, 2012 Share Postat Iunie 9, 2012 Azi am intins lantul ,lasand un joc de 40–50 mm (cum scrie in manual)... Mergand pe ea am observat cum intr-un anumit punct lantul se intinde la maxim si troncane ca toti Pe toata lungimea lantului doar in acel punct se intinde..... Cere alt kit? Blesteme.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ce becuri se potivesc la pozitii? Pot pune SMD-uri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Iunie 10, 2012 Share Postat Iunie 10, 2012 Ce becuri se potivesc la pozitii? Pot pune SMD-uri? Poti...eu am SMD... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 O intrebare, cati km parcurgeti cu un plin de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radufaramoto Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 Cu 12-13 litri cam 130-140 Km in Bucuresti si cam 210-220 in afara. Model cum ai tu la avatar din 2004 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 13, 2012 Share Postat Iunie 13, 2012 /index.php?/topic/308676-cat-va-consuma-motocicleta/ In topicul de mai sus , la paginile 9 si 10 am pus consumul ptr. acelasi model ca al tau . P.S. : daca mai dadeai o pagina pe aceeasi pe care ai postat , ai fi gasit . Sper sa-ti fie de folos . Am mai facut de atunci cateva consumuri si imi da tot pe acolo ( nu am depasit 6% ) . Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sokatu Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Care are cumva din greseala un tub de acceleratie R6 2006-2007 STRICT? Va rog un PM. Hai cu vara!!! O intrebare, cati km parcurgeti cu un plin de benzina? La vale sau la deal ? Hai cu vara!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 14, 2012 Share Postat Iunie 14, 2012 Cu 12-13 litri cam 130-140 Km in Bucuresti si cam 210-220 in afara. Model cum ai tu la avatar din 2004 2005 bre ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Doar sti Bogdane ca 3 diferente sunt intre modelul 2003 , 2004 si modelul 2005 . Toata lumea o sa enumere 2 diferente . La a 3-a nu se gandeste nimeni . Cele 2 diferente : - furca USD - etrieri radiali ( sper sa fi spus corect ) - ? Care e a 3-a ? Postul este in spirit de gluma ( asta sa nu inceapa lumea sa-mi sara in cap ) . P.S. : dau un suc ( eu nefiind consumator de alcool ) celui care raspunde corect si vine pe litoral . Editat Iunie 15, 2012 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guduno Postat Iunie 15, 2012 Share Postat Iunie 15, 2012 (editat) Problema r6 2008... Dupa ce o pornesc, nu sta la relanti! Prima pornire a zilei e ok, indiferent de temperatura sau de perioada de cand nu a mai fost pornita, dar de la a doua pornire apare problema, si anume: nu sta la relanti. Pot sa o pornesc si de 20 de ori, ca daca nu vrea ea sa stea la relanti, nu sta. Daca o tin din acceleratie si ajung la primul semafor, observ ca sta la relanti. Am observat ca treaba asta cu statul la relanti la pornire, e ca o loterie... poate sa stea, poate sa nu stea. Nu imi face figura asta nicicodata la prima pornire a zilei (adica rece fiind), cum v-am spus... Nu imi apare nimic in bord, totul e ok. Merge bine, trage bine, nu intrerupe... Ce poate fi? Editat Iunie 15, 2012 de guduno Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MikeD Postat Iunie 16, 2012 Share Postat Iunie 16, 2012 Doar sti Bogdane ca 3 diferente sunt intre modelul 2003 , 2004 si modelul 2005 . Toata lumea o sa enumere 2 diferente . La a 3-a nu se gandeste nimeni . Cele 2 diferente : - furca USD - etrieri radiali ( sper sa fi spus corect ) - ? Care e a 3-a ? Postul este in spirit de gluma ( asta sa nu inceapa lumea sa-mi sara in cap ) . P.S. : dau un suc ( eu nefiind consumator de alcool ) celui care raspunde corect si vine pe litoral . 2003-2004 au un singur ventilator la radiator , 2005 are 2 ventilatoare carenele sunt la fel la 2003-2004 si la 2005, mai putin aripa fata care are forma diferita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Problema r6 2008... Dupa ce o pornesc, nu sta la relanti! Prima pornire a zilei e ok, indiferent de temperatura sau de perioada de cand nu a mai fost pornita, dar de la a doua pornire apare problema, si anume: nu sta la relanti. Pot sa o pornesc si de 20 de ori, ca daca nu vrea ea sa stea la relanti, nu sta. Daca o tin din acceleratie si ajung la primul semafor, observ ca sta la relanti. Am observat ca treaba asta cu statul la relanti la pornire, e ca o loterie... poate sa stea, poate sa nu stea. Nu imi face figura asta nicicodata la prima pornire a zilei (adica rece fiind), cum v-am spus... Nu imi apare nimic in bord, totul e ok. Merge bine, trage bine, nu intrerupe... Ce poate fi? Posibil ca shocul termic sa nu inchida perfect,o problema minora(gen furtun fisurat) la map senzor,sincronizarea clapetelor,sau CO trim incorect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) 2003-2004 au un singur ventilator la radiator , 2005 are 2 ventilatoare carenele sunt la fel la 2003-2004 si la 2005, mai putin aripa fata care are forma diferita Na belea . Inseamna ca sunt mai mult de 3 diferente . Pe cele enumerate de tine nu le stiam , dar omul cat traieste invata . P.S. : si acuma te pomenesti ca vrei sucul ? Cuvantul e cuvant , cu toate ca nu la raspunsul asta ma asteptam . Numai bine ! Editat Iunie 17, 2012 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m3ca_07 Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 Posibil ca shocul termic sa nu inchida perfect,o problema minora(gen furtun fisurat) la map senzor,sincronizarea clapetelor,sau CO trim incorect. din cite inteleg eu ar fi 3 probleme si cum ajungem sa ne dam seama care din ele ar fi problema cu furtunul fisurat se observa curge dar ce facem cu restul se poate vedea functionarea corecta sau incorecta a senzorilor pe un tester aceeasi problema o am si eu cu relantiul am auzit zvonuri ca ar fi de la filtrul sport si toba spor si ca trebuie o remapare sau de la senzorul TPS-ul (throttle position sensor) dar nu vreau sa dau cu banul si sa desfac toata motoreta mai mult sa stric decit sa repar vreau sa stiu ce are si ce sa cer in servis cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005 cine imi poate spune un servis bun in bucuresti si un mecanic care se pricepe la R6 2005 eu asi vrea sa apelez la cei de la Dual Tours pipera cine a apelat la ei si care este impresia facuta Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ctrad Postat Iunie 17, 2012 Share Postat Iunie 17, 2012 (editat) cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005 De ce nu este recomandata benzina de 95 ? Cea de 99 se presupune ca ar fi mai buna , dar se si consuma mai repede ( din auzite , eu nu mi-am dat seama ) . Eu am varianta R6 - 2003 . Scrie in cartea motorului sa se foloseasca doar 99 ? Numai bine ! Editat Iunie 17, 2012 de ctrad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Iunie 18, 2012 Share Postat Iunie 18, 2012 Dar nah belea .. cati posesori R6 05 s-au adunat ... Si R6 le meu tot 2005 este. Inca o diferenta fata de 03-04 si 05 ... ar fi ca are 2-3 cp in plus ... Poate facem o "intalnire" ... pe litoral sa ne luam sucul de la CTRAD. din cite inteleg eu ar fi 3 probleme si cum ajungem sa ne dam seama care din ele ar fi problema cu furtunul fisurat se observa curge dar ce facem cu restul se poate vedea functionarea corecta sau incorecta a senzorilor pe un tester aceeasi problema o am si eu cu relantiul am auzit zvonuri ca ar fi de la filtrul sport si toba spor si ca trebuie o remapare sau de la senzorul TPS-ul (throttle position sensor) dar nu vreau sa dau cu banul si sa desfac toata motoreta mai mult sa stric decit sa repar vreau sa stiu ce are si ce sa cer in servis cu mentiunea ca problema mea este constanta si cu impresia ca uneori nu mai trage saptamina aceasta dupa un drum mai lung bucuresti sibiu si retur am observat ca motoreta merge surprinzator de bine sta in relanti si trage foarte bine a si inca ceva fostul propietar de la care am cumparato folosea benzina 95 ceea ce nu se recomanda pentru R6 2005 cine imi poate spune un servis bun in bucuresti si un mecanic care se pricepe la R6 2005 eu asi vrea sa apelez la cei de la Dual Tours pipera cine a apelat la ei si care este impresia facuta Multumesc Du-te la TNGeu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.