pepsi Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 Azi dimineata porneste usor, ma duc cu ea cu ea in cj, ~ 50 km, merge f OK. In cj ma opresc si dupa 10 min. vreau sa o pornesc si nimic.... M-a inpins un prieten, o pornit usor, dar cand am oprit-o acelasi lucru... Cred ca e ceva problema electrica, deoarece nu se invarte demarorul cand apas butonul. (se invarte aprox 1/4 - 1/2 ture si atat.), nu cred sa fie vreo siguranta sau un senzor defect, deoarece un pic se invarte si vrea sa porneasca, nici bateria sau incarcarea nu cred sa fie de vina, deoarece claxonul suna tare si luminile merg OK. Ma gandesc ca ar putea fii ceva bai in electromotor sau cu releul de pornire? Ce parere aveti? Ce ar trebui sa verific? Mersi PS: in manual scrie asa: "Starter button is not effective . 1 . Run down battery. 2. Defective switch contacts . 3. Not seating properly brushes on commutator in starter motor. 4. Defective starter relay/starter interlock switch ." PS2: intrebare stupida: releul de pornire e compatibil de la un motor la altul? sau de la o masina la alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 intrebare becul din bord de neutral sta aprins cand dai la automat sau moare si el odata cu electromotorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 hmmm... nu m-am uitat dar ecranul pe care se afiseaza nr de kilometri parcursi si led-urile care ilimineata turometrul si kilometrajul se sting cand apas butonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 ok atunci 90% este din baterie incearca si dai curent de la o alta mobra sau masina si vezi atunci ce se intampla daca o sa porneasca bine va trebuii sai verifici si incarcarea Mesaj completat si referitor la intrebarea ta; da se potriveste releul si de la gsxr<este identic>si teoretic se poate adapta releul de la orice marca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat August 24, 2009 Autor Share Postat August 24, 2009 ms pt raspuns, am sa incerc maine. m-am uitat la becul de neutral, se stinge cand apas butonul DAR, nu ar trebui ca si claxonul sa se auda mult mai slab cand bateria e slaba? si sa fi descarcat bateria in 15 minute de stat? ca azi dimineata o pornit perfect dupa 24 de ore de stat. bateria nu e noua, dar nici veche nu pot sa zic, lam luat iarna trecuta iar pe timpul ierni o tineam in casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 eu cred ca ai relul de incarcare ars. dupa ce pornesti motocicleta daca accelerezi se intensifica lumina farurilor??? ia un aparat de masura si vezi cati volti are bateria cu contactul luat si cati are cu motorul pornit si farurile aprinse.vezi si daca incarca cand accelerezi si cat incarca. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat August 25, 2009 Share Postat August 25, 2009 eu cred ca ai relul de incarcare ars. dupa ce pornesti motocicleta daca accelerezi se intensifica lumina farurilor??? ia un aparat de masura si vezi cati volti are bateria cu contactul luat si cati are cu motorul pornit si farurile aprinse.vezi si daca incarca cand accelerezi si cat incarca.bafta Mesaj completat ms pt raspuns, am sa incerc maine. m-am uitat la becul de neutral, se stinge cand apas butonul DAR, nu ar trebui ca si claxonul sa se auda mult mai slab cand bateria e slaba? si sa fi descarcat bateria in 15 minute de stat? ca azi dimineata o pornit perfect dupa 24 de ore de stat. bateria nu e noua, dar nici veche nu pot sa zic, lam luat iarna trecuta iar pe timpul ierni o tineam in casa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzukigsx550es Postat August 26, 2009 Share Postat August 26, 2009 Azi dimineata porneste usor, ma duc cu ea cu ea in cj, ~ 50 km, merge f OK. In cj ma opresc si dupa 10 min. vreau sa o pornesc si nimic.... M-a inpins un prieten, o pornit usor, dar cand am oprit-o acelasi lucru... Cred ca e ceva problema electrica, deoarece nu se invarte demarorul cand apas butonul. (se invarte aprox 1/4 - 1/2 ture si atat.), nu cred sa fie vreo siguranta sau un senzor defect, deoarece un pic se invarte si vrea sa porneasca, nici bateria sau incarcarea nu cred sa fie de vina, deoarece claxonul suna tare si luminile merg OK. Ma gandesc ca ar putea fii ceva bai in electromotor sau cu releul de pornire? Ce parere aveti? Ce ar trebui sa verific? Mersi PS: in manual scrie asa: "Starter button is not effective . 1 . Run down battery. 2. Defective switch contacts . 3. Not seating properly brushes on commutator in starter motor. 4. Defective starter relay/starter interlock switch ." PS2: intrebare stupida: releul de pornire e compatibil de la un motor la altul? sau de la o masina la alta? Pune un aparat de masura la borne si vezi daca o turezi daca baga curent (si cat baga fata de amperajul pe care il ai tu la baterie- uita-te in cartea aia pe care o ai ca iti va fi foarte de folos la aceste date, mai ales ca sa vezi cat tre sa iti bage la o turatie de..., ma rog ce turatie ai tu la moto ). Apoi masoara iesirea la firele de la releu si vezi daca baga pe rosu, dar verifica si celelate fire. Oricum nu vreau sa te dezamagesc dar cel mai probabil s-a dus releul de incarcare ceea ce e trist... nu de altceva dar o sa te coste vreo 700-800 ron. Daca ai sa vrei sa pui altul asemantor trebuie sa vezi exact ce fire are releul tau: ai mare grija ca releele sunt diferite!!! Daca releul baga vezi ca poate sa fie buba si la baterie. Crede-ma, am "inchiriat" o baterie BOSCH cu 200 ron pt. o luna inainte sa cumpar VARTA care o am acum pe motor. Pe aia o sa imi iau banii inapoi de la garantie. Oricum daca la fiecare pornire iti gasesti in baterie amperaj din ce in ce mai mic ai mari sanse sa fie releul. Deci: nu invarte deloc! Dupa "simptome" mici sanse sa fie contactul, pentru ca micuta porneste impinsa. Caderea releelor la motociclete e fff frecventa asa ca iti urez succes. Sper ca ti-am fost de folos si daca mai ai nevoie de vreun raspuns cu cea mai mare placere. Mesaj completat Si daca o sa cumperi releu si ai nevoie de ajutor sa ma anunti ca sa iti dau un nr. de tel. a cuiva care aduce piese destul de ieftin. E din Iasi dar nu e mare problema ca se poate trimite. Bafta mare si sa revii cu vesti ca sa stim si noi ce ai mai rezolvat. Mesaj completat Iar faptul ca inca iti porneste dimineata este doar ca sa te enerveze mai bine si ca sa te bage in ceata si mai tare. Stai calm ca in cateva zile nu o sa mai porneasca. Poti sa iti mai dai seama dupa un semn: sunt cazuri in care inainte sa pice releul, cand stai la relanti are tendinta sa iti dea semne ca ar muri putin motorul, ca si cum ar trebui curatate carburatoarele: ma rog aia e impresia, de fapt micuta moto nu primeste curent cat are nevoie. Asta nu e neaparat sa se intample dar sunt destule cazuri. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vaida_alexandru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 Azi dimineata porneste usor, ma duc cu ea cu ea in cj, ~ 50 km, merge f OK. In cj ma opresc si dupa 10 min. vreau sa o pornesc si nimic.... M-a inpins un prieten, o pornit usor, dar cand am oprit-o acelasi lucru... Cred ca e ceva problema electrica, deoarece nu se invarte demarorul cand apas butonul. (se invarte aprox 1/4 - 1/2 ture si atat.), nu cred sa fie vreo siguranta sau un senzor defect, deoarece un pic se invarte si vrea sa porneasca, nici bateria sau incarcarea nu cred sa fie de vina, deoarece claxonul suna tare si luminile merg OK. Ma gandesc ca ar putea fii ceva bai in electromotor sau cu releul de pornire? Ce parere aveti? Ce ar trebui sa verific? Mersi PS: in manual scrie asa: "Starter button is not effective . 1 . Run down battery. 2. Defective switch contacts . 3. Not seating properly brushes on commutator in starter motor. 4. Defective starter relay/starter interlock switch ." PS2: intrebare stupida: releul de pornire e compatibil de la un motor la altul? sau de la o masina la alta? Exact acelasi lucru l-am patit eu acum 1 ora la Tineretului, nu imi mai invartea demaroru si mi se stingea bordul knd dadeam la automat,pana s-a incumetat un baiat cu o motocicleta de 125 cmc sa ma impinga ca altfel nici de-al dracu nu ii rugam pe aia care erau acolo ). Te rog mult sa imi spui si mie ce rezolvi ca sunt tare curios , daca ii dau pe o roata si o trantesc un pic cand o pun jos nu mai face probleme , numai knd merg normal ,opresc , si cand sa pornesc pauza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 15, 2009 Share Postat Septembrie 15, 2009 bateria e de vina dupa cum zici. incarc-o si apoi verifica daca releul iti baga curentu necesar. pe la 100Euro iti iei releu nou. dute la o reprezentanta suzuki sau vb cu romi de pe forum spor la mesterit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grumpy Postat Septembrie 16, 2009 Share Postat Septembrie 16, 2009 Releele sunt diferite intre ele dar, daca te pricepi un pic, poti pune alte relee decat de SV. Eu am un F650 si am releu de f3 pe el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.