Bitza Postat Aprilie 12, 2006 Share Postat Aprilie 12, 2006 (editat) Acest topic este in continuarea topicului deschis de harciog, /Problema-L...902-t40968.html . caruia ii multumesc. intre timp am fost la un mecanic care mi-a desfacut motorul si bucatelele arse de la bujia chinezeasca s-au frecat intre piston si cilindru astfel creend niste zgarieturi si pe piston si pe interiorul cilindrului. nu sunt foarte profunde zgarieturile dar mecanicul zice ca trebuie schimbate toate cele patru pistoane, plus partea superioara a celor patru cilindrii (in manual se numeste HEAD COMP CYCILNDER). Se dau: foarte putini bani, si locatia China Se cere: cum se poate cumva repara motocicleta? se poate repara fara sa se schimbe piesele? si daca da, cam cum si cat de viabila este solutia. va multumesc, Bitza Editat Aprilie 12, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 ok,am inteles toata povestea,dar ce nu inteleg:dc mecanicul vrea sa schimbi toti cilindrii si pistoanele cand zgarieturile sunt doar pe unul din pistoane,respectiv cilindru?...n-are logica...cumva e vorba de 4 cilindrii in linie,cu bloc motor dintr-o bucata,adica o singura piesa turnata ca cilindru pt toate cele 4 pistoane?ca la masina.daca nu-ti poti permite un cilindru nou,ai putea sa schimbi doar pistonul(si segmentii)afectat,si sa vezi cum merge asa,lasand cilindrul zgariat.daca spui ca nu sunt urme adanci,ar tb sa nu-ti faca probleme.oricum nu-ti va merge ca noua,dar nici ca ultima data.presupun ca asa se va simti cred o foarte mica scadere de putere pe pistonul respectiv,dar teoretic n-ar tb sa afecteze prea mult sincronizarea intre cele 4 pistoane. o poza daca ai pune cu cilindrul si pistonul afectat ar lamuri multe.un cilindru zgariat sigur nu se carpeste.de obicei se alezeaza si se pune un piston mai mare,dar cum tu ai inca 3 la fel,nu mere treaba. daca nu schimbi pistonul si segmentii nu faci nimik...fara sa schimbi ceva la ea nu se poate.sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 (editat) nu e a buna. s-ar putea sa fii nevoit sa alezezi cilindrul, (nu sa-l schimbi) depinde cat de adanci sunt zgarieturile, ce lungime au, etc. tot de asta depinde si soarta pistonului, care are toate sansele sa ajunga la gunoi. niste poze ar fi de folos. nu cred ca e cazul sa schimbi TOATE pistoanele, nu e primul motor care este reparat numai la un cilindru si merge bine mersi. s-ar putea sa fi deranjat putin si chiuloasa, dar aceea in general se poate repara. nu stiu de ce vrea ala sa schimbi tot, sigur ca nu ar fi rau dar nu vreau sa stiu cat costa, si nu cred sa fie necesar. cel mai bine ar fi sa faci poze, ne mai uitam si noi si ne dam cu parerea. Editat Aprilie 14, 2006 de valicaddy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Aprilie 15, 2006 Autor Share Postat Aprilie 15, 2006 ok, in urmatoarele zile am sa ma duc la service si am sa revin cu poze. ce presupune procesul de aleere al unui cilindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Aprilie 15, 2006 Share Postat Aprilie 15, 2006 ok, in urmatoarele zile am sa ma duc la service si am sa revin cu poze. ce presupune procesul de aleere al unui cilindru? sa te prezinti la un atelier de reparatii cu blocul motor, gol, fara mai nimic pe el unde se ve prelucra mecanic toata suprafatza cilindrului cu pricina, pana cand zgarieturile vor disparea. daca ele sunt adanci, vei mari destul de mult diametrul cilindruliui, si vei fi nevoit sa folosesti un piston mai mare, pentru ca cel original va avea joc in cilindrul proaspat reparat. cred ca mecanicul tau ar fi vrut sa prelucreze TOTI cilindrii, si sa pui 4 pistoane noi ( sau ma rog, cate ai tu la motor) ceea ce nu ar fi rau, sa fie toate la fel si noi-noutze dar cresti costurile de reparatie. depinde de bani si de cat de rau e facut cilindrul daca merita sau nu sa faci tot motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Aprilie 19, 2006 Autor Share Postat Aprilie 19, 2006 (editat) Ok am revenit cu poze. impresii la pipait: segmentii sunt sparti/mancati. alte probleme decat acest cilindru, setul de segmenti si pistonul nu sunt exista(la valve evacuare, sau altele). Capul de cilindru este un bloc de 4, numai cap cilindru 1 este afectat. poza cu cilindru afectat 1 ___________________poza cu cilindru afectat 2 (asta e partea de sus a cilindrului, inafara cursei) ________________________ ________piston afectat 1________________________ piston afectat 2 ______________________ alt piston care nu are nici o problema, segmentii sunt inregula Editat Aprilie 19, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Mai 16, 2006 Share Postat Mai 16, 2006 s-a reparat?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aliance-steel Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Este totusi bine ca nu este mai rau..eu cred ca nu este asa grav cum zice mecanicul tau.Pistoanele se curata si se slefuiesc cu ceva fin in zonele afectate se refac canalele de segmenti la cotele initiale cu un sabar pe dimensiune iar ptr cilindrii uite ceva care iti recomand si ai garantat succes. http://www.xado.ro/index.php?link=shop&gr=2 Tre sa verifici daca supapele inchid bine..in special cele de evacuare ar putea fi afectate.Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 de reparat s'a reparat pt ca am vorbit cu propietarul care se intorsese dupa o tura de alergat animalul pe strazile beijingului ... dar trebuie sa revina el cu detalii despre ce si cum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 Auzi aliance-steel daca mie mi se rupe ambielajul in 4 si dau acolo cu xado va merge ca nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.