Sari la conținut

Se Poate Repara Un Cilindru Sau Trebuie Inlocuit?


Bitza
 Share

Postări Recomandate

Acest topic este in continuarea topicului deschis de harciog, /Problema-L...902-t40968.html . caruia ii multumesc. intre timp am fost la un mecanic care mi-a desfacut motorul si bucatelele arse de la bujia chinezeasca s-au frecat intre piston si cilindru astfel creend niste zgarieturi si pe piston si pe interiorul cilindrului. nu sunt foarte profunde zgarieturile dar mecanicul zice ca trebuie schimbate toate cele patru pistoane, plus partea superioara a celor patru cilindrii (in manual se numeste HEAD COMP CYCILNDER).

 

Se dau: foarte putini bani, si locatia China

 

Se cere: cum se poate cumva repara motocicleta? se poate repara fara sa se schimbe piesele? si daca da, cam cum si cat de viabila este solutia.

 

 

va multumesc,

Bitza

Editat de Bitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok,am inteles toata povestea,dar ce nu inteleg:dc mecanicul vrea sa schimbi toti cilindrii si pistoanele cand zgarieturile sunt doar pe unul din pistoane,respectiv cilindru?...n-are logica...cumva e vorba de 4 cilindrii in linie,cu bloc motor dintr-o bucata,adica o singura piesa turnata ca cilindru pt toate cele 4 pistoane?ca la masina.daca nu-ti poti permite un cilindru nou,ai putea sa schimbi doar pistonul(si segmentii)afectat,si sa vezi cum merge asa,lasand cilindrul zgariat.daca spui ca nu sunt urme adanci,ar tb sa nu-ti faca probleme.oricum nu-ti va merge ca noua,dar nici ca ultima data.presupun ca asa se va simti cred o foarte mica scadere de putere pe pistonul respectiv,dar teoretic n-ar tb sa afecteze prea mult sincronizarea intre cele 4 pistoane. o poza daca ai pune cu cilindrul si pistonul afectat ar lamuri multe.un cilindru zgariat sigur nu se carpeste.de obicei se alezeaza si se pune un piston mai mare,dar cum tu ai inca 3 la fel,nu mere treaba.

daca nu schimbi pistonul si segmentii nu faci nimik...fara sa schimbi ceva la ea nu se poate.sorry :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e a buna. s-ar putea sa fii nevoit sa alezezi cilindrul, (nu sa-l schimbi) depinde cat de adanci sunt zgarieturile, ce lungime au, etc. tot de asta depinde si soarta pistonului, care are toate sansele sa ajunga la gunoi. niste poze ar fi de folos. nu cred ca e cazul sa schimbi TOATE pistoanele, nu e primul motor care este reparat numai la un cilindru si merge bine mersi.

 

s-ar putea sa fi deranjat putin si chiuloasa, dar aceea in general se poate repara. nu stiu de ce vrea ala sa schimbi tot, sigur ca nu ar fi rau dar nu vreau sa stiu cat costa, si nu cred sa fie necesar.

 

 

cel mai bine ar fi sa faci poze, ne mai uitam si noi si ne dam cu parerea.

Editat de valicaddy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok, in urmatoarele zile am sa ma duc la service si am sa revin cu poze. ce presupune procesul de aleere al unui cilindru?

 

 

 

sa te prezinti la un atelier de reparatii cu blocul motor, gol, fara mai nimic pe el unde se ve prelucra mecanic toata suprafatza cilindrului cu pricina, pana cand zgarieturile vor disparea. daca ele sunt adanci, vei mari destul de mult diametrul cilindruliui, si vei fi nevoit sa folosesti un piston mai mare, pentru ca cel original va avea joc in cilindrul proaspat reparat.

 

cred ca mecanicul tau ar fi vrut sa prelucreze TOTI cilindrii, si sa pui 4 pistoane noi ( sau ma rog, cate ai tu la motor) ceea ce nu ar fi rau, sa fie toate la fel si noi-noutze dar cresti costurile de reparatie. depinde de bani si de cat de rau e facut cilindrul daca merita sau nu sa faci tot motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok am revenit cu poze. impresii la pipait: segmentii sunt sparti/mancati. alte probleme decat acest cilindru, setul de segmenti si pistonul nu sunt exista(la valve evacuare, sau altele). Capul de cilindru este un bloc de 4, numai cap cilindru 1 este afectat.

 

 

 

poza cu cilindru afectat 1 ___________________poza cu cilindru afectat 2

(asta e partea de sus a

cilindrului, inafara cursei)

post-7574-1145454424_thumb.jpg________________________post-7574-1145454497_thumb.jpg

 

 

 

 

________piston afectat 1________________________ piston afectat 2

post-7574-1145456875_thumb.jpg______________________ post-7574-1145456950_thumb.jpg

 

 

 

alt piston care nu are nici o problema, segmentii sunt inregula

post-7574-1145457008_thumb.jpg

Editat de Bitza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Este totusi bine ca nu este mai rau..eu cred ca nu este asa grav cum zice mecanicul tau.Pistoanele se curata si se slefuiesc cu ceva fin in zonele afectate se refac canalele de segmenti la cotele initiale cu un sabar pe dimensiune iar ptr cilindrii uite ceva care iti recomand si ai garantat succes. http://www.xado.ro/index.php?link=shop&gr=2

Tre sa verifici daca supapele inchid bine..in special cele de evacuare ar putea fi afectate.Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de reparat s'a reparat pt ca am vorbit cu propietarul care se intorsese dupa o tura de alergat animalul pe strazile beijingului :blink: ... dar trebuie sa revina el cu detalii despre ce si cum B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi aliance-steel daca mie mi se rupe ambielajul in 4 si dau acolo cu xado va merge ca nou? B)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...