red Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salutare Am o yamaha TTR 600 si vreau sa schimb lantul de distributie, pt asta trebuie sa scot rotorul Am confectionat o presa si nu am reusit, daca a mai scos cineva si pote sa ma ajute cu niste trucuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 Salutare Am o yamaha TTR 600 si vreau sa schimb lantul de distributie, pt asta trebuie sa scot rotorul Am confectionat o presa si nu am reusit, daca a mai scos cineva si pote sa ma ajute cu niste trucuri... Poate o alta presa da rezultate, incearca cu una mai mare, care sa se aseze perfect iar cand incepi sa strangi sa nu sara... Alta metoda nu exista. Eventual pui presa, o strangi cat poti, apoi incepi sa bati in ax sau in surubul care impinge in el pana sare rotorul. (nu e recomandat dar da rezultate de obicei) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat August 31, 2009 Share Postat August 31, 2009 am vazut un rotor la un bandit de 400 care nu a vrut sa iasa sub nicio forma. cateva prese stricate, lovit cu ciocanul, etc... doar flexul a fost mai tare. dupa care s-a dovedit ca desteptii care mai lucrasera la motor pusesera pasta de bloca suruburi pe conul ala.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 am vazut un rotor la un bandit de 400 care nu a vrut sa iasa sub nicio forma.cateva prese stricate, lovit cu ciocanul, etc... doar flexul a fost mai tare. dupa care s-a dovedit ca desteptii care mai lucrasera la motor pusesera pasta de bloca suruburi pe conul ala.... exista spray pt disolvare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 (editat) exista spray pt disolvare Bine, dar in cazul lui cine dracu ar fi stiut ca niste idioti au pus lipici de blocare acolo??/ Editat Septembrie 1, 2009 de Belbody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
red Postat Septembrie 1, 2009 Autor Share Postat Septembrie 1, 2009 nu cred ca a fost pus Loctite Rotorul nu a mai fost demontat pana acum am confectionat astazi o presa mai solida si o sa mai incerc diseara sper sa reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 exista spray pt disolvare Sau incalzire ,dilatare si batai de slaba intesitate si dese Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 ....cu lichid de frana ? la suruburi intepenite merge.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 Sustin ideea lui pedros incalzite si batute usor cu ceva suruburile ar fi imposibil sa nu se desfaca si chiar daca se strica se pot schimba , pe cand lichidul ori care ar fi el se poate sa nu intre pana la capat ca sa deblocheze suruburile,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 dar pana la urma de care suruburi e vorba aici ????????????? Parca omul nostru avea de scos ROTORUL de pe ax... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 dar pana la urma de care suruburi e vorba aici ????????????? Parca omul nostru avea de scos ROTORUL de pe ax... ) se trezesc si ei vorbind..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 dar pana la urma de care suruburi e vorba aici ????????????? Parca omul nostru avea de scos ROTORUL de pe ax... La scuterul lui, volantul cu magneți permanenți este prins în Âşuruburi, căci este mult mai scump să strunjeÂşti un con, să frezezi un canal de pană Âşi apoi să le faci tratament termic decât să cumperi o mână de Âşuruburi din Bricostore, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 am vazut un rotor la un bandit de 400 care nu a vrut sa iasa sub nicio forma.cateva prese stricate, lovit cu ciocanul, etc... doar flexul a fost mai tare. dupa care s-a dovedit ca desteptii care mai lucrasera la motor pusesera pasta de bloca suruburi pe conul ala.... dar pana la urma de care suruburi e vorba aici ????????????? Parca omul nostru avea de scos ROTORUL de pe ax... in postul lui baiatul asta e vb si de niste suruburi blocate ,,,,,oricum ar fi daca al incalzeste are sanse mai mari. ,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 1, 2009 Share Postat Septembrie 1, 2009 La scuterul lui, volantul cu magneți permanenți este prins în Âşuruburi, căci este mult mai scump să strunjeÂşti un con, să frezezi un canal de pană Âşi apoi să le faci tratament termic decât să cumperi o mână de Âşuruburi din Bricostore, nu? Io ma gandeam ca e batut in cuie sau prins cu capse Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_RTR Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 nici eu nu reusesc sa scot rotorul la o kawa zzr. de 2 zile muncesc la el ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 In primul rand trebuie fabricat extractor solid si daca se poate cali e si mai bine. Tras bine de surubul care ataca axul si daca nu iese trebuie aplicate cateva ciocane bune si daca nici asa nu vrea, trebuie incalzit rotorul cu lampa de gaz si repede incercat cu extractorul si iar cateva ciocane. Odata am desfacut o Husqvarna te350 la care rotorul nu e vrut sa coboare (s-a mancat filetul interor), am desfacut motorul pe partea cealata (carterul), am chemat 3 prieteni si cu presa cu contrageutati am reusit sa impingem ambielaju din rotor, am fost un risc dar am reusit, efectiv a puscat, am crezut ca nu mai alegem nimic de magnetii de pe rotor si de bobinele de pe stator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.