ticolino Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Am gasit aici o idee interesanta, pe care am si aplicat-o, pentru sincronizarea carburatoarelor nu la relanti, ci la turatia de croaziera. Ceea ce mi se pare mult mai util, din motive care mi se par evidente. Asadar, ideea este urmatoarea: - se ia motorul incalzit bine, cu bujii curate si cifra termica corespunzatoare - se pune pe cricul central (cu roata din spate in aer) - se porneste - se baga viteza a 4-a (cu multa grija la decuplarea ambreiajului din cauza diferentelor mari de turatie) - se tureaza pana cand vitezometrul indica viteza pe care o folositi cel mai des (in link-ul de mai sus zic de 45-50mph, mie mi se pare cam mult pt grupul de atas, am folosit 60/h) - se decupleaza cate un cilindru si se observa ce viteza indica vitezometrul - se ajusteaza lungimea cablurilor de acceleratie din piulitele de reglaj de la prinderea de carburatoare, astfel incat se se indeplineasca simultan urmatoarele 2 conditii: a) vitezele indicate de fiecare cilindru sa fie egale b ) motorul sa mearga intr-un cilindru constant, fara sa moara. Cam asta e tot Asta nu anuleaza reglajul de la relanti, descris in manual, ala se face din suruburile din carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 Si eu sunt de aceeasi parere. Eu am citit chestia asta in Motolife, intr-un numar mai vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 metoda asta este descrisa si in pliantele care vin in cutie cu carburatoarele K68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 13, 2006 Autor Share Postat Aprilie 13, 2006 asa, atunci poti sa-mi zici te rog ce viteza spuneau acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draku Postat Aprilie 13, 2006 Share Postat Aprilie 13, 2006 50 km/h Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 13, 2006 Autor Share Postat Aprilie 13, 2006 merci. bineinteles, daca ai grup solo, aceasta viteza se modifica cam cu 20%. cred ca in plus. (ca sa ai aceeasi turatie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 merci. bineinteles, daca ai grup solo, aceasta viteza se modifica cam cu 20%. cred ca in plus. (ca sa ai aceeasi turatie) Tico,viteza la grupul solo se modifica intradevar dar la roata! Cablul de kilometraj intra-n cutie la nipra si nu la roata ca la ij de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 m-ai prins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Atentie la manevra asta sa nu va cada de pe cric Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 Tico,viteza la grupul solo se modifica intradevar dar la roata! Cablul de kilometraj intra-n cutie la nipra si nu la roata ca la ij de exemplu. daca e schimbat si melcul de la cablul vitezometrului, atunci se modifica si in cutie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 daca e schimbat si melcul de la cablul vitezometrului, atunci se modifica si in cutie El vorbea de grup si ii daduse un reply lui draku@ care ca si mine are grup de solo fara modificari la cutie.Asta-i una,a 2a e ca daca ai si melcul schimbat ai viteza reala pe bord.In manual eu nu am remarcat viteze diferite atas/solo la reglaj.De fapt daca o luam logic metoda asta se aplica la solo ca la atas nu prea vad cum o pui pe cric . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Aprilie 14, 2006 Share Postat Aprilie 14, 2006 El vorbea de grup si ii daduse un reply lui draku@ care ca si mine are grup de solo fara modificari la cutie.Asta-i una,a 2a e ca daca ai si melcul schimbat ai viteza reala pe bord.In manual eu nu am remarcat viteze diferite atas/solo la reglaj.De fapt daca o luam logic metoda asta se aplica la solo ca la atas nu prea vad cum o pui pe cric . La fel ca pe solo, pui cricul jos si tragi de motor spre spate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Aprilie 14, 2006 Autor Share Postat Aprilie 14, 2006 Aici e o mica confuzie, niprul poate fi in 4 stari: - cu atas cu grup de atas - cu atas cu grup solo - solo cu grup de atas - solo cu grup solo Manualul e numai pentru grupul de atas, indiferent daca ai sau nu atasul montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Catalin, Dak e cu atas gasesti tu cum sa o suspenzi de spate, ii pui o capra, un butuc, ceva. In MotoLife parca era 40 la ora viteza, cu grup de solo din cate imi inchipui eu, pt ca Dnepra din fabrica vine din fabrica cu grup de atas. Si daca ai grup solo, nu e nici o problema, in treapta a 4-a, la o viteza cu care rulezi tu de obicei, si reglezi de asa natura astfel incat ambele carburi sa duca la fel. Nu e un inconvenient viteza la care le reglezi. Oricum ruseasca nu e asa de pretentioasa la reglaje! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 16, 2006 Share Postat Aprilie 16, 2006 Bai ruseasca intr-adevar nu e asa pretentioasa, ucraineencele: Nipru si Jawa TS sunt ceva mai pretentiaose. La avans ambele fac insa urat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Jawa e cehoslovaca ) facuta in ucraina ) La avans oricare face urat, pana si IJ-ul, care are prostul obicei sa se invarta invers si pleci inapoi cu el, sau da niste rateuri de mor babele de inima pe strada cand te aud. Dar era vorba de carburatoare aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Aprilie 17, 2006 Share Postat Aprilie 17, 2006 Mie Ijul Planeta 5 nu mi-a dat niciodata rateuri. A trebuit sa am Nipru si releul bulit la Ural ca sa aud rateuri. Nu am reglat decat odata avansul la Planeta, desi poate ar fi trebuit mai des, nu mi-am dat seama ca ar fi vreo problema. mda stem offtopic, scuze ticolino. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.