Sari la conținut

Sfat Dat La Betie....


sadik69
 Share

Postări Recomandate

Dupa ce am rumegat articolele din nr. 5 al Univers Moto ajung la pagina 80

Posta Redactiei....

Dupa ce apar ca deobicei "cititorii fideli", apar si "pasionatii incepatori", de care cel care raspunde se ingrijeste in mod special.

Nimic deosebit.... dar raspunsul dat Adelinei din Iasi M-a socat!!!

Cum poti tu motociclist (in)constient sa sfatuesti o persoana care a condus doar un Minsk sa isi ia

o Yamaha FZR 600 , careia i se zice "mica".

Poate o fi mica ca dimensiuni, dar sa nu uitam ca e mai puternica decat o Dacia Logan !!!

Si nu conteaza nici faptul ca mor atatia pe doua roti si ca in marea majoritate sunt incepatori

care incep pe vitezane. :( :( :crack:

Si inca un aspect care este uitat de fiecare data : numai dupa doi ani de experienta ai voie sa conduci un motor mai puternic de 36 CP .... adica de doua ori jumate mai putin puternic decat cei 90 cai ai

FZR. :lol: :lol: :moto:

Asa ca "profesionistilor" invatati sa sfatuiti persoanele sa mai si respecte legea , ca de incalcat

o incalca orice prost!!!

:angryfire: :hurt: :eek:

 

PROSTIE CLASIC ROMANEASCA....

de la cea mai (s)experta revista :angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu multe cazuri cand incepatorii erau sfatuiti sa inceapa pe "ceva de 600". Eu unul, am avut un prieten care mi-a spus clar cum e cu motoarele, cu puterea lor, si cu LEGEA!

 

Am inceput cu un 125, de 30 CP.

 

Ideea este, daca tot sfatuiti un incepator ca cel de "600 e bun" macar spuneti-i si de paragraful acela de lege! Mai mult, bunul simt impune sa-l avertizezi cu tot ce i se poate intampla (chiar si o amenda pt condus motoare mari).

 

Ca fapt divers: in scoala, cand l-am intrebat pe instructor "este adevarat ca in primi doi ani ..." la care el: "lasa ma, nu te intereseaza pe tine, nu se baga nimeni pe asta. Du-te si fa opt-uri"

 

Intre timp am aflat: "E ADEVARAT!"

Link spre comentariu