Sari la conținut

Aseara, In Fata Cismigiului


GSK
 Share

Postări Recomandate

vreau sa plec, (din fata Cismigiului inspre izvor), plec de pe loc cu roata patinand, aveam cam 6000 de ture, uit sa iau mana din gaz, motorul ajunge la 7000 de ture (powervalvele intra in functiune), roata spate intr-o stare "exceptionala" fuge stanga-dreapta, nu mai apuc sa iau mana din gaz si ma trezesc la pamant, motorul se taraste vreo 5, 6 metri...desi nu aveam viteza...

imi vine sa ma iau la palme, carenele erau noi vopsite, aveau 48 de ore...am muncit la ele 8 zile, ma ridic si imi spun...asta e... o oglinda s-a desprins, si probabil doar zgarieturi...

cand ma uit mai bine...niste dare ciudate de ulei...roata spate se invartea in gol, semn clar ca lantul nu mai era la locul lui.

ridic motorul, cand ma uit dupa lant, era strans in jurul pinionului de pe fata. nu stiu cum a reusit sa sara de pe pinionul de pe spate. trag de el sa-l scot de acolo...nimic, nu iesiea neam.

pe langa prietenii mei de care tocmai ma despartisem, mai apar 2 motociclisti sa-mi dea o mana de ajutor.(tin sa le multumesc pt promtitudine): un tip cu un rucsac in spate..(mai tarziu mi-a spus ca era endurist..) apoi inca un tip cu o vitezana superba (de nervos ce eram habar nu am ce model era) si constatam ca in urma desprinderii lantului s-au petrecut lucruri grave pt bugetul meu. asta era o cazatura care in mod normal se sfarseste cu zgarieturi...

cum am spus, lantul a fost strans de pinionul de pe fata, si mi-a spart o bucata din capacul lateral.

cand am dus motocicleta la un prieten in zona, am desfatul cu chiu cu vai capaul lateral si am descoperit ca si o bara de fier care impinge ambreiajul a fost prins de lant si indoit. acest "impingator" (nu stiu cum sa-l numesc), traverseaza un rulment si un simering. simeringul a fost lovit si pe acolo imi cursese tot acel ulei ( uleiul din cutia de viteza) din fericire rulmentul nu are nimic. (se vad detalii in poza)

 

m-am hotarat sa schimb nenorocitul de caucic (cel care a generat toate problemele) sa schimb pinioanele si lantul. tot am amanat schimbarea lor si ... au avut grija ele sa-si faca simtita prezenta...

poate stiti de unde imi pot lua un cauciuc sport 130 pe 18 (orice talon) si un kit de lant bun. (did, rk..etc. )

si poate stiti de unde sa-mi iau piesele din poza...simeringul in special)

post-2939-1145967088_thumb.jpg

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau ca ai patit asa ceva. Am ajuns la aceeasi concluzie cu tine si tot dupa o derapare, atat ca a mea a fost cauzata de o frana brusca in urma aparitiei unui tampit de maidanez care mi-a sarit la roata fata. Eu am fost mai norocos, am ramas in picioare si motorul a picat pe crash-bar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Sa vezi cauciucul meu! :) am derapat si eu de mai multe ori pe franare spate dar am reusit sa scap de tavaleala....si nu gasesc de 2 saptamani un tubless sa'l schimb!

Si lantzu' mai are putzin pana la intinderea maxima.

Asta e...se pare ca nu putem invatza decat din greselile noastre :crack:

Bafta cu reparatziile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu lantul si gumele NU E DE GLUMIT. De curand mi-am schimbat guma spate care avea un profil asemanator cu faianta din baie. :) Mi s-a intamplat sa plec pe ploaie de la stop PUTIN mai tare si sa ma trezesc cu spatele motoretei langa mine de mi-o sarit picioru din scarita. Noroc ca i-am dat contra din ghidon si am apucat sa inchid gazu (aviz "profesorilor" care recomanda cu caldura vitezane de 600+ incepatorilor ca "doar esti cu capu pe umeri si nu te poate surprinde, nu-i dai in gura (ca ti-ai luat speed sa schimbi la 5000 rpm). Auzi dom'ne sa ramai cu mana in gaz"). Eu am scapat. Alta data mi-a fugit spatele complet cu pasager cu tot pe ploaie tot din cauza gumei slick. Si eram afara din loc pe la 70-80 pe o curba larga. :crack: Ca sa nu mai vorbim de franari. Cu gume de c.a.c.a esti ca sania si spatele blocheaza muult mai repede.

La capitolul lant: al meu e intins la maxim si are burtica. :) Insa nu am bani de unu nou si ma dau pana una alta asa. Insa incerc pe cat posibil sa nu il fortez si sa nu merg peste 120-130 afara. NU E DE GLUMIT CU LANTU. Daca se rupe sau sare sunt 2 scenarii posibile. 1. Blocheaza roata spate si daca ai viteza esti JOS sau intr-o masina de pe contrasens sau sub TIRu ce tocmai il depasesti. 2. Nu-ti blocheaza roata da'-ti RUPE tot in cale (capac si ce mai e prin zona) sau iti trage una peste picior asa original.

Referitor la cazul tau: avand in vedere ca ai un 2T racing de 250 nervos si stii ca ai guma criminala pe spate mi se pare cel putin indraznet din partea ta sa pleci in 6000 de ture. Bafta la reparat motoreta si la gasitul p'eselor. La o adica cred ca gasesti lant la louis sau polo. Bine ca esti tu ok si nu te-o luat careva pe capota din spate. Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o Ninja rosie :crack: :) ... bafta multa la reparatii si iti recomand un super service la Bogdan Padure...iti dau numaru pe PM daca vrei...cunoscatorii stiu despre cine-i vorba...taticu lor :) ... si subtire

 

PS: Slava Domnului ca ai TU toate "simeringele si rulmentii " intregi .... Bafta!

Editat de Serginio
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o Ninja rosie :baldy: :) ... bafta multa la reparatii si iti recomand un super service la Bogdan Padure...iti dau numaru pe PM daca vrei...cunoscatorii stiu despre cine-i vorba...taticu lor :crack: ... si subtire

 

PS: Slava Domnului ca ai TU toate "simeringele si rulmentii " intregi .... Bafta!

 

Sergiule....ai comision la Bogdan???? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sergiule....ai comision la Bogdan???? :)

 

Nu ma , dar omu e bun si face treaba buna pana la capat ... si cine s-a dus la el , din ce am auzit io , nimeni nu s-a plans si toata lumea a venit cu aceeasi parere... :)

 

@GSK : Apropo vroia sa aduca si lantz la balot...sa-si ia omu cat are nevoie o za , doua sau 500 .... :crack: asa ca poate acolo sa gasesti lantz ... poate chiar kit ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot din cauza unor cauciucuri proaste am picat si io cu cativa ani in urma.. Prima si singura cazatura.

Mie mi s-a rupt lantul cand plecam de la stop, si nu am fortat absolut deloc... :) . Mi-a spart carcasa, m-a costat o gramada de bani sa sudez aluminiu acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

B)

:blink: Sa-mi zici cand ajungi la refacutul carenelor....acuma asta e.... daca tot am capatat experienta, le mai dovedim odata :lol: (nu m-ar deranja sa asist nici la alte operatiuni, premergatoare acestui stadiu)

Dar sper c-a fost ultima oara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...