Emppu Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Da corect am vorbit in necunostinta de cauza, pe vremea aceea se numea NSR, cand am spus am presupus ca tot CBR se numea. Intre timp m-am documentat, este intradevar NSR 125 si este din '97, si initial are chiar mai putin de 30 de cai, dar tot 190 prinde!! tin sa mentionez, poate deaceea este toata lumea asa surprinsa, ca moto sunt modificate, iar si NSR -ul si CBR400RR ambele alearga la curse, marog inca mai alearga dar se strica destul de repede, si au mai multe lucruri schimbate, printre care si axa cu came si carburatorul. duminica ma duc la circuit si o sa-i fac o poza sa o poti vedea! duminca are cursa! bafta Nu e vorba ca "pe vremea aia se numea NSR, (cand am presupus ca tot CBR se numea)"... Honda NSR 125 si Honda CBR 125 R sunt doua motorete TOTAL diferite. Poate cea mai importanta diferenta fiind motoru in 2 timpi la NSR si in 4 timpi la CBR. Daca un NSR "eliberat" poate prinde 190 pe ceas (cu eroarea de vitezometru aferenta), un CBR 125 nu va merge niciodata 190. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Avand in vedere ca cineva de aici a mers cu 235 REAL cu un 400 ,eu zic sa-i dai tot lui sa mearga cu un cbr125 ,caci foarte sigur depaseste si 190 cu cbr-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Iunie 3, 2006 Share Postat Iunie 3, 2006 Am lasat scris vreo 2 luni ce moto am,dar hai sa-ti raspund:am 2motociclete ,un gsxr600 K5 si un gsxr1000K6....multumit? erau prea multe posturi si nu am dat imediat de postul acela dar... daca e asa cum zici tu.... toata admiratia daca ai timp sa te certzii cu "astia micii si nestiutori", sa calaresti 2 super sporturi, sa ai timp si de femeie si de un job care sa aduca banutii pentru cele de dinainte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 (editat) azi cum am zis am fost si m-am interesat despre acel 125, si pt cei indoielnici, ceea ce confera motocicletelor vit maxima este pinionul spate, pe care acel si acel 125 il are schimbat, si inca nu are cel mai mic pinion, deci acel 190 nu este inca vit maxima! Editat Iunie 4, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Deci ,clar o sa depaseasca o hayabusa nelimitata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 azi cum am zis am fost si m-am interesat despre acel 125, si pt cei indoielnici, ceea ce confera motocicletelor vit maxima este pinionul spate, pe care acel si acel 125 il are schimbat, si inca nu are cel mai mic pinion, deci acel 190 nu este inca vit maxima! Pinionul spate se calculeaza in asa fel incat la viteza maxima in treapta de viteza cea mai mare motorul sa nu fie supra turat. Degeaba schimbi pinionul spate daca motorul nu are putere pentru a invinge rezistenta aerului. Sa zicem ca in treapta a 6 la viteza maxima motorul are 12 mii de rot/min, daca tu ii schimbi pinionu o sa obtii viteza maxima undeva la 11 (de ex) da motorul nu se va tura mai mult pentru ca nu are forta necesara. La obtinerea unei viteze maxime cat mai mari conteaza foarte mult coeficientul aerodinamic deoarece daca viteza se dubleaza rezistenta intampinata la inaintare creste de 4 ori. Adica daca pentru a merge cu o motocicleta cu 200 de km/h am nevoie de X cai putere, dar ca sa merg cu exact aceeasi motocicleta cu 300 de km/h am nevoie de 2X cai putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 4, 2006 Share Postat Iunie 4, 2006 Foarte bun raspunsul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Pinionul spate se calculeaza in asa fel incat la viteza maxima in treapta de viteza cea mai mare motorul sa nu fie supra turat. Degeaba schimbi pinionul spate daca motorul nu are putere pentru a invinge rezistenta aerului. Sa zicem ca in treapta a 6 la viteza maxima motorul are 12 mii de rot/min, daca tu ii schimbi pinionu o sa obtii viteza maxima undeva la 11 (de ex) da motorul nu se va tura mai mult pentru ca nu are forta necesara. La obtinerea unei viteze maxime cat mai mari conteaza foarte mult coeficientul aerodinamic deoarece daca viteza se dubleaza rezistenta intampinata la inaintare creste de 4 ori. Adica daca pentru a merge cu o motocicleta cu 200 de km/h am nevoie de X cai putere, dar ca sa merg cu exact aceeasi motocicleta cu 300 de km/h am nevoie de 2X cai putere adik vrei sa zici ca degeaba schimb pinionu la orice moto ca nu o sa aiba un top speed mai mare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 adik vrei sa zici ca degeaba schimb pinionu la orice moto ca nu o sa aiba un top speed mai mare? In principiu da, adica daca cu pinionul original mergi pe un drum drept si esti cu acceleratia la blana in cea mai mare treapta si motorul nu este pe rosu si tot mergi dar viteza nu mai creste, adica ai atins top speed-ul motocicletei nici cu un pinion cu nr mai mic de dinti nu o sa prinzi viteza de varf mai mare, pentru ca motorul nu poate mai mult. Rar (eu inca nu am auzit) se intampla ca cu un pinion original sa ajungi pe zona rosie si sa simti ca daca ai mai avea o viteza in plus sau un pinion mai mic ai avea top speed mai mare. Gandeste-te in felul urmator: daca la o dacie ii pun cutie de bmw va avea aceeasi viteza de varf ca si bmw-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Foarte misto exemplul vlad Ps:lasa bitza ai prins tu 235REAL cu un 400 ,bravo tie....tu ramai cu parerile tale si cu viteza ta ,iar noi cu ale noastre si suntem friends again Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 In principiu da, adica daca cu pinionul original mergi pe un drum drept si esti cu acceleratia la blana in cea mai mare treapta si motorul nu este pe rosu si tot mergi dar viteza nu mai creste, adica ai atins top speed-ul motocicletei nici cu un pinion cu nr mai mic de dinti nu o sa prinzi viteza de varf mai mare, pentru ca motorul nu poate mai mult. Rar (eu inca nu am auzit) se intampla ca cu un pinion original sa ajungi pe zona rosie si sa simti ca daca ai mai avea o viteza in plus sau un pinion mai mic ai avea top speed mai mare. Gandeste-te in felul urmator: daca la o dacie ii pun cutie de bmw va avea aceeasi viteza de varf ca si bmw-ul? , cred ca tre sa te mai documentezi caci un pinion mai mic este positil sa creasca vit maxima. iar ce explici tu cu cuplu la vit maxima n-are nici o legatura. un pinion mai mic o sa-ti confere o vit mai mare la aceeasi turatie, adik daca inainte ajungeai in a 6-ea la 12k la vit XXX acu vei ajunge tot in a 6-ea la 12k la XXX+Y Poate o sa-ti explice cineva mura-n-gura sa intelegi, dar cred ca e la mintea cocosului. iar cu cutia de BMW pe Dacie: Lolozaur! normal ca nu, dar cu siguranta ca cutia de BMW daca este adaptata cum trebuie va creste vit maxima a daciei! desprea asta vorbeam, nu despre a pune o cutie de 1000RR pe un 125 si dupa sa ne asteptam ca 125 sa alerge ca 1000RR. documentare placuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Se pare ca te gandesti la pinioane....de bicicleta .Acolo nu ai ce fortze asa mari sa contracarezi caci nu prinzi viteza lu' peste ,dar gandeste-te la FOARTA VANTULUI ,la aerodinamica care conteaza enorm dupa 100km/h si daca NU AI PUTERE ,poti sa-i pui tu pinionul pinionului ca NU are cine sa traga de el ,nu are puterea necesara.Sau hai sa te intreb altfel:crezi ca daca schimbi pinionul unui moped cu pedale si ii pui cel mai mic pinion si cea mai mare foaie posibila ,crezi ca v-a ajunge vreodata la 200km/h?!?!...raspunde-mi cu DA sau NU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 (editat) Aberezi, Da tu crezi ca exista o moto de 250 care sa treaca de 280? DA sau NU? Editat Iunie 5, 2006 de Bitza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 DA!!!....cele de motoGP ,clar DA ,cele de 250cmc,dar cat costa sa o faci sa ajunga la acea viteza ,cat costa in final toata motocicleta?!?!....ai dreptate ,poate ma insel eu si poate conduci si tu vreo motocicleta de motoGP si nu-mi dau eu seama .Fii si tu mai explicit si zii ca ai mers cu 280 cu un motorul lui X , de 250cmc, din motoGP si asa te credem toti .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 DA!!!....cele de motoGP ,clar DA ,cele de 250cmc,dar cat costa sa o faci sa ajunga la acea viteza ,cat costa in final toata motocicleta?!?!....ai dreptate ,poate ma insel eu si poate conduci si tu vreo motocicleta de motoGP si nu-mi dau eu seama .Fii si tu mai explicit si zii ca ai mers cu 280 cu un motorul lui X , de 250cmc, din motoGP si asa te credem toti .... haha, da intradevar asta voriam sa iti arat ca nu e asa imposibil sa ajungi la vit de peste 200 cu motoare chiar de 125, 250. iti mai explic odata si dupa termin cu topicu asta ca este complet offtopic, si pe saracu baiat care a deschis topicu nu-l ajuta cu nimic. si honda 125, si yamaha 400 sunt moto ce alearga in campionatul national chinez, in echipa FHL Racing. nu au pe departe performanta motogp, dar sunt mult peste versiunile de strada pe care ai tu onoarea si placerea sa te dai!! si inca o chestie: nota 10 la originalitate pt posturile tale!!!! ai atatea de spus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Dar nu am contestat ca nu poate atinge asemenea viteze si un motor de 125 poti sa il faci sa atinga ,ii pui nspe mii de turbine ,modifici totul in motor ,ii mai pui si NOS si ajungi la 280.....repet ,nu stiam ca ai onoarea sa mergi pe motociclete de asemenea calibru cu puteri de motoGP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 Ca un 125cmc sa depaseasca 190, ii trebuie modificari importante ,nu o banala toba(sau chiar tot sistemul) si nu stiu ce parbriz reising si gata ,trece de 190 ....trebuiesc modificari in interiorul motorului ,la cutie si tot asa...deci ,nu "cu o banala toba se face primavara" tu macar ai idee despre ce poate un motor 2t si mai ales o toba? stiai ca motorul 2t este motor supraalimentat prin definitie si ca o "banala toba" poate sa-i creasca puterea pana la 40%??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad_ninja Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 , cred ca tre sa te mai documentezi caci un pinion mai mic este positil sa creasca vit maxima. iar ce explici tu cu cuplu la vit maxima n-are nici o legatura. un pinion mai mic o sa-ti confere o vit mai mare la aceeasi turatie, adik daca inainte ajungeai in a 6-ea la 12k la vit XXX acu vei ajunge tot in a 6-ea la 12k la XXX+Y Poate o sa-ti explice cineva mura-n-gura sa intelegi, dar cred ca e la mintea cocosului. iar cu cutia de BMW pe Dacie: Lolozaur! normal ca nu, dar cu siguranta ca cutia de BMW daca este adaptata cum trebuie va creste vit maxima a daciei! desprea asta vorbeam, nu despre a pune o cutie de 1000RR pe un 125 si dupa sa ne asteptam ca 125 sa alerge ca 1000RR. documentare placuta! Mai mintea cocosului, da de ce nu iti pui un pinion asa mic pe spate sa mergi cu un fzr 400 cu 300 la ora, ca doar e aceeasi treaba ca si cum il pui pe cel cu care mergi 235 real, ia mai gandeste-te de ce nu merge???? Hai sa nu fiu rau, poate obtii cu un pinion mai mic 5 km/h la top speed in plus . Auzi du-te le o biblioteca tehnica ia o carte de motoare si citeste acolo despre cai putere si cuplu(ca tot ai adus vorba) si mai ia una cu mecanica fluidelor si vezi pe acolo rezistente intampinate la miscari in fluide (in caz ca nu sti aerul este un fluid), nu ma trimite pe mine la documentatie ca nu stiu de ce dar am impresia ca am stat mai mult pe acolo ; daca nu gasesti zi-mi si-ti dau eu (nu de alta da-s student la autovehicule rutiere). Eu nu am postat aici sa ma tiganesc cu tine...., ti-a fi zis si tie vreun gica mesterica (ca doar multi sunt) treaba asta cu pinionu sau ai citit pe net (unde se scriu o groaza de prosti). By the way, oricum ai adapta o cutie de bmw ce-i 54 de cai ai motorului de dacia 1310 n-o sa duca mai tare rabla, pt ca are aerodinamica de caramida. silviu, nu mai are rost sa te agiti, lasa-l.... noi sa fim sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BAR Postat Iunie 5, 2006 Share Postat Iunie 5, 2006 eu am pinionul cel mai mic posibil pe fata si mecanicul a spus ca imi scade un pic viteza,dar creste la sprint. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bitza Postat Iunie 6, 2006 Share Postat Iunie 6, 2006 eu am pinionul cel mai mic posibil pe fata si mecanicul a spus ca imi scade un pic viteza,dar creste la sprint. da bar, dar noi vorbeam de pinionu spate, care e putin diferit de cel pe fatza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.