Sari la conținut

Trofeul Capitalei - Rally Raid


Postări Recomandate

Traseu foarte bine ales, organizatori inimosi, vreme excelenta, participare ok, deci pana la urma bine,,,,,chiar daca rezultatele apareau mai greu si semanau discutii in leg cu pct de penalizare.....

 

In continuare pt rezultate, intrati pe trofeulcapitalei.ro

post-2175-1146425460_thumb.jpg

post-2175-1146425726_thumb.jpg

post-2175-1146425837_thumb.jpg

post-2175-1146426022_thumb.jpg

post-2175-1146426199_thumb.jpg

post-2175-1146426545_thumb.jpg

post-2175-1146426638_thumb.jpg

post-2175-1146426716_thumb.jpg

post-2175-1146426882_thumb.jpg

post-2175-1146428042_thumb.jpg

post-2175-1146428220_thumb.jpg

post-2175-1146428351_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos Frumos Frumos.

 

Am de obiectat doua lucruri:

 

1. Si cel mai important este ca D-l Dan Popescu a facut ceva ce f rar intilnesti in lumea competitionala. A reusit sa scoata acelasi timp cu D-l Paul Pop. CHIAR LA SECUNDA. Dan locul 1 Paul locul doi.

2. Nici la aceasta ora pe site-ul Trofeului nu este afisat un clasament.

 

Nu cred ca Dan P ar fi trebuit sa participe daca era din echipa care a organizat Trofeul, ptr ca asa s-a ajuns la RECORDUL NATIONAL ca doi concurenti sa ajunga la finish cu FIX exact acelasi timp. RUSINE RUSINE RUSINE.

 

Cu toate astea am sa mai merg la Rally-raid-uri organizate. :moto:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mei nea chetemeu, despre ce categorie vorovesti tu acolo?

 

din ce stiu eu, husa a facut tot ... tu ce stii ???

 

 

Ai auzit de second brand?

HUSA is the second brand of KTM. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mei nea chetemeu, despre ce categorie vorovesti tu acolo?

 

din ce stiu eu, husa a facut tot ... tu ce stii ???

 

Somo si Lorenzo pe Husaberguri de 550 au iesit pe 2 si 3. Oamenii merg f bine si f tare si chiar daca aveau sub oo KTM-uri de 525 cred ca mergeau la fel de tare.

 

Citez din memorie clasamentul final la general

1. Many - KTM 300 EXC 2 timpi

2. Somodean - Husaberg 550

3. Nedelcu (Lorenzo) - husaberg 550

4. Razvan - KTM 450 EXC Racing

5. Jo de la Satu mare - KTM 525 EXC Racing

6. Cornel Stoica - KTM 400 EXC Racing

7. Vio Lascu - Husaberg 450

8. Subsemnatu - KTM 450 EXC Racing

.. si inca un Husaberg, o Honda si ... 5 KTM-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai auzit de second brand?

HUSA is the second brand of KTM. :moto:

 

te-ai fofilat de la-ntrebarea mea ...

 

second în sus, second în jos ... de te-ai mai intresa si daca te întreaba cineva, inginerii de la Husa au facut motorul si la KTM

... dar asta numai daca te întreaba cineva (insider hint :) )

 

@Soso: mai torni si tu gaz pe foc :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor cu aceasta ocazie multi dintre participantii la acest raliu vor avea nevoie de multe piese de schimb.... asa ca domnii dealeri vor fi foarte bucurosi de cunenzile ce se vor napusti asupra lor. bine,bine imi fac motorul praf la rally(asta in cazul in care nu fac parte din cei care se inscriu in concurs doar ca sa apara in diverse poze postate in diverse elemente media) dar sa platesc si 3 mil pt asta(nu punem la socoteala benzina si spreiurile de intretinere...) mi se pare enorm de scump atat timp cat nu am un sponsor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

STULEWA ARE DREPTATE !!!

 

Foarte multi bani ... si ce rezolv ...ma dau pe campuri pe langa Bucurestiul asta infect ... sa vad cazi de baie , hoituri de animale si alte prostii aruncate pe camp ... O ABERATIE !!!

 

 

 

PS. La munte venim negresit ...abia asteptam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai fratilor cu aceasta ocazie multi dintre participantii la acest raliu vor avea nevoie de multe piese de schimb.... asa ca domnii dealeri vor fi foarte bucurosi de cunenzile ce se vor napusti asupra lor. bine,bine imi fac motorul praf la rally(asta in cazul in care nu fac parte din cei care se inscriu in concurs doar ca sa apara in diverse poze postate in diverse elemente media) dar sa platesc si 3 mil pt asta(nu punem la socoteala benzina si spreiurile de intretinere...) mi se pare enorm de scump atat timp cat nu am un sponsor.

 

judecarea unui pret e intotdeauna relativa. Conteaza cat de pasionat esti si cati bani ai in buzunar. Mie nu mi se pare mult sa ma dau la 5 curse de rally pe an si sa platesc 50 - 160 e pt fiecare cursa. Si mai sunt cativa ca mine. Nu sunt vreun bogat, dar, cum spuneam imi place genul asta de cursa.

Motocicletele care se dau la rally sunt motociclete racing si dupa o astfel de cursa nu necesita decat spalat, uns lantul si schimbat ulei si filtre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos Frumos Frumos.

 

Am de obiectat doua lucruri:

 

1. Si cel mai important este ca D-l Dan Popescu a facut ceva ce f rar intilnesti in lumea competitionala. A reusit sa scoata acelasi timp cu D-l Paul Pop. CHIAR LA SECUNDA. Dan locul 1 Paul locul doi.

2. Nici la aceasta ora pe site-ul Trofeului nu este afisat un clasament.

 

Nu cred ca Dan P ar fi trebuit sa participe daca era din echipa care a organizat Trofeul, ptr ca asa s-a ajuns la RECORDUL NATIONAL ca doi concurenti sa ajunga la finish cu FIX exact acelasi timp. RUSINE RUSINE RUSINE.

 

Cu toate astea am sa mai merg la Rally-raid-uri organizate. :moto:

 

 

ce tare ca fularu esti !!!!

ai uitat sa mentionezi faptul ca TOTI atv-istii am mers in coloana, adica stateam mereu sa vina si cei din spate, neavand nici unul (afara de imparatu') nici trip nici derulator? cum crezi ca am avut altfel alt tipm daca nu plecam si soseam toti in acelasi timp. Si cand am oprit sa vorbesc la telefon cu melitia de frumusani, (adica doar o ora si 40 in) toti am oprit pe dreapta, ei la o tigara eu la treaba.

ce zici de asta?

coeziune de grup se numeste............

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca este asa inseamna ca am asistat la un lucru extrem de rar. DOI CONCURENTI SA AJUNGA CU FIX ACELASI TIMP LA SOSIRE.

 

Si asa ca fapt divers. Sa sti ca in prima zi eu am mers cu un ATV-ist circa 160 Km. Daca iti aduci aminte v-am ajuns la un moment dat la un punc de control.

 

Coeziune de grup cu tine capitan. Este? :ok:

 

Oricum raman la parerea mea. Este ceva necurat Coane' Fanica. :moto:

Editat de ketemeu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum asta o sa ramana in istorie ca primul si singurul raliu in care atv-urile au mers mai repede ca motocicletele - prietenii stiu de ce :moto:

 

Mai are cineva poze? Dom' Nitescu?

 

Niste clasamente oficiale are cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vecine, istoria abia acum incepe. Stai sa vezi cand o sa-mi dau limitatorul mai sus.........ceilalti erau toti cu limitatoarele scoase si odata, pe sector de viteza chiar m-au presat. Avem cam 65 media pe speciala, ceea ce este bfoarte mult fata de 40 anul trecut. Mare lucru. Daca-mi pun si buton de reset de partiala la trip la ghidon, mai castig una-doua secunde la fiecare post din roadbook, si mai punem vreo doi trei kilometri la pastrare. Ne ridicam coane, in grup.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

judecarea unui pret e intotdeauna relativa. Conteaza cat de pasionat esti si cati bani ai in buzunar. Mie nu mi se pare mult sa ma dau la 5 curse de rally pe an si sa platesc 50 - 160 e pt fiecare cursa. Si mai sunt cativa ca mine. Nu sunt vreun bogat, dar, cum spuneam imi place genul asta de cursa.

Motocicletele care se dau la rally sunt motociclete racing si dupa o astfel de cursa nu necesita decat spalat, uns lantul si schimbat ulei si filtre.

 

 

spune-ne si noua cu ce motocicleta"RACING" participi la rally care dupa 200 km\zi offrode nu necesita decat spalare si intretinere sumara?

Nu vreau sa te ofensez cumva dar cred ca singura modalitate e sa mergi linistit cu 30-40km\h maxim.

Nu sunt un profesionist al acestui sport dar pot spune ca merg si eu de ceva vreme pe teren si am vazut cam care sunt pagubele care se produc in timpul unei iesirii de "agrement".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum asta o sa ramana in istorie ca primul si singurul raliu in care atv-urile au mers mai repede ca motocicletele - prietenii stiu de ce :moto:

 

Mai are cineva poze? Dom' Nitescu?

 

Niste clasamente oficiale are cineva?

Vezi că sunt pe site-ul FRM. Le-am lecturat cu interes si cu regret că n-am putut veni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-ne si noua cu ce motocicleta"RACING" participi la rally care dupa 200 km\zi offrode nu necesita decat spalare si intretinere sumara?

Nu vreau sa te ofensez cumva dar cred ca singura modalitate e sa mergi linistit cu 30-40km\h maxim.

Nu sunt un profesionist al acestui sport dar pot spune ca merg si eu de ceva vreme pe teren si am vazut cam care sunt pagubele care se produc in timpul unei iesirii de "agrement".

Eu personal stiu un amic care are pe putin 4000 km de enduro cu un KTM 450 EXC(nu plimbari, ci enduro in campionatul national)+ alte ture de rally.(inclusiv Carpat Expres, rally la mare si la Trofeu)

Nu a schimbat pana acum decat placutze, filtre si ulei.

Asta e un exemplu, or mai fi si altele. :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spune-ne si noua cu ce motocicleta"RACING" participi la rally care dupa 200 km\zi offrode nu necesita decat spalare si intretinere sumara?

Nu vreau sa te ofensez cumva dar cred ca singura modalitate e sa mergi linistit cu 30-40km\h maxim.

Nu sunt un profesionist al acestui sport dar pot spune ca merg si eu de ceva vreme pe teren si am vazut cam care sunt pagubele care se produc in timpul unei iesirii de "agrement".

 

 

KTM 450 EXC Racing. Dupa raliul asta a necesitat exact asta - spalat si uns lantul, spalat si uns filtrul de aer. A facut cateva ore de functionare. La 15 ore schimb filtre si ulei. La 2 schimburi de ulei verific supapele. O data la cateva luni ii trag o revizie completa - se desface si se unge totul. Estimez ca la vreo 2500 o sa se duca kitul de lant .... Mentenanta absolut normala ....

Idea e simpla - chiar daca merg cu prietenii pe dealuri sau chiar daca merg la cursa motocicleta isi face aceleasi ore de functionare si automat trebuie sa-i fac reviziile. Daca la o motocicleta de enduro destul de noua (nu neaparat noua) ii faci reviziile cum scrie la carte nu te doare capu'.

 

Cat despre viteza cu care merg ... nu merg f tare, insa nici nu dorm pe drum. Sunt totusi incepator. Daca te uiti pe clasamentul de la prima etapa de rally o sa vezi ca pe prima speciala am iesit pe 3, pe a 3-a pe 6 (la 4 min de locul 3) si una am facut-o varza pt ca m-am ratacit. Viteza maxima memorata de tripmasterul meu a fost 108 km/h (cu transmisia de enduro 14/50 oricum nu merge mai mult de 120). Oricum nu menajez motoreta - limita e data de priceperea si curajul meu.

 

Vezi că sunt pe site-ul FRM

 

Merci :moto:

 

Eu personal stiu un amic care are pe putin 4000 km de enduro cu un KTM 450 EXC(nu plimbari, ci enduro in campionatul national)+ alte ture de rally.(inclusiv Carpat Expres, rally la mare si la Trofeu)

Nu a schimbat pana acum decat placutze, filtre si ulei.

Asta e un exemplu, or mai fi si altele

 

Motoreta lui Razvan are 3 sezoane si vreo 7000km de curse fara probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...