smokefield Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 LA cat se schimba in general un lant de distributie ? thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 AFAIK, atunci cand intinzatoarele nu mai pot face fata. Vezi manualul de service si intervalele si observa daca apare ceva la reviziile de peste 50.000km. Personal stiu motociclete cu 130.000km cu lantul original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 cand tzacane... la honde sunt mai slabe...asta e buba hondelor. mi-au spus si mie altii cand am schimbat intinzatorul...(42 000km) lantul era inca ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 20. 000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smokefield Postat Octombrie 14, 2009 Autor Share Postat Octombrie 14, 2009 in manual nu scrie... honda mea are 70k si nu da semne ca ar fi probleme 20k e extrem de putin din ce stiu eu...uleiu il schimbi la 10k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 am vrut sa zic 40 000....nu 42. dar hm...20 000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosV Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 20.000 ... cred ca e vorba de curea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) 20. 000 km Nici lantul de tractiune nu se sch.la 20k......daca e folosit omeneste . Editat Octombrie 14, 2009 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 Aici deja se confunda de catre unii lantul de distributie al motorului cu lantul de tractiune al motocicletei.Puneti-va pe citit baieti!Lantul de distributie se schimba cand nu se mai poate intinde sau la 30kkm la kawasaki pentru a elimina anumite riscuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 20 k ,da, curea insa.toate ducati-urile au curele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) 20 k ,da, curea insa.toate ducati-urile au curele. Mesaj completat Aici deja se confunda de catre unii lantul de distributie al motorului cu lantul de tractiune al motocicletei.Puneti-va pe citit baieti!Lantul de distributie se schimba cand nu se mai poate intinde sau la 30kkm la kawasaki pentru a elimina anumite riscuri.Suzuki =the best !!!! Editat Octombrie 15, 2009 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Suzuki au printre cele mai proaste intinzatoare de lant (in general nu model specific). Urmate de Honda pentru modele specifice (e.g. VTR). Lantul de distrib si intinzatorul nu sunt consumabile deci nu exista o suma (de km) la care se schimba - decat la recall-uri date de fabrica. Mesaj completatSuzuki =the best !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Suzuki au printre cele mai proaste intinzatoare de lant (in general nu model specific). Asta asa e. De-aia se cam uzeaza mai repejor la unele modele lantul (mai ales la alea mai vanjoase, mai brutale). Exemple concrete la Suzuki DR 650 cam in jur de 35 - 40.000 se schimba la o utilizare mai abuziva. Daca se merge in limita bunului simt tot nu trece de 60.000. Oricum, pentru fiecare model e specificat de constructor in cartea masinii si de asta trebuie tinut cont. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii. Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele. Totul oricum scrie in manual. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 asta-mi aduce aminte de ce scria unu' pe-un forum de-afara: eu imi schimb lantul de transmisie o data pe saptamina ca sa nu trebuiasca sa ma chinui sa-l ung Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) what? Editat Octombrie 15, 2009 de Vizitator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Right , dude! Mai ales ca e de la 100 de EUR in sus si ca EUR tot creste, schimba-l si o data pe zi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii.Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele. Totul oricum scrie in manual. Bafta! si daca nu ai manual?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Daca nu ai manual, cauti pana l gasesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Daca nu ai manual, cauti pana l gasesti... dap... fantastic , nu ma ducea capul la raspunsul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii.Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele. Totul oricum scrie in manual. Bafta! Cred ca confunzi lantul de distrubutie cu cel de transmisie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Cred ca confunzi lantul de distrubutie cu cel de transmisie ! pai atunci matale cam la ce nr de km recomanzi schimbarea lantului de distributie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sailordana8 Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) Cred ca confunzi lantul de distrubutie cu cel de transmisie ! Zici? Eu zic ca nu..Mai ales ca la a mea tocmai ce le-am schimbat pe ambele si stiu destul de bine unde e amplasat cel de transmisie si unde cel de distributie. Plus ca nu prea ai cum sa le incurci,mai ales ca dimensiunile si aspectul difera destul de mult, spre chiar foarte mult. Si pe langa asta..de cand are lantul de transmisie intinzator, ma rog?? @ initiator...daca nu ai..cauti pana gasesti. Nu se poate sa nu existe macar intr-o limba de circulatie internationala ( germana, franceza, spaniola). Eu am citit chiar si intr-unul in japoneza, deci mai cauta. Daca nu ia-o prin eliminare, gaseste macar unul de la un model apropiat sau intra si tu pe aici pe la sectiunea dedicata modelului tau de moto si pana la urma tot te lamureste careva ce fel de lant iti trebuie. PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci?? Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now! Editat Octombrie 16, 2009 de sailordana8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AsubayaH Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 (editat) Zici? Eu zic ca nu..Mai ales ca la a mea tocmai ce le-am schimbat pe ambele si stiu destul de bine unde e amplasat cel de transmisie si unde cel de distributie. Plus ca nu prea ai cum sa le incurci,mai ales ca dimensiunile si aspectul difera destul de mult, spre chiar foarte mult. Si pe langa asta..de cand are lantul de transmisie intinzator, ma rog?? @ initiator...daca nu ai..cauti pana gasesti. Nu se poate sa nu existe macar intr-o limba de circulatie internationala ( germana, franceza, spaniola). Eu am citit chiar si intr-unul in japoneza, deci mai cauta. Daca nu ia-o prin eliminare, gaseste macar unul de la un model apropiat sau intra si tu pe aici pe la sectiunea dedicata modelului tau de moto si pana la urma tot te lamureste careva ce fel de lant iti trebuie. PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci?? Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now! Scuze cum zici tu da nu le confunzi am fost derutat de cifra 20000 de km e putin pentru distributie la o exploatare normala a motorului la 20000 il cam schimbi pe cel de transmisie in fine ... Nu nu are intinzator Editat Octombrie 16, 2009 de AsubayaH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Zici? PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci?? Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now! se poate schimba lantul de distributie FARA sa fii nevoit sa desfaci tot motorul?( ma refer la cele cu distributia pe mijloc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.