Sari la conținut

Lant distributie


smokefield
 Share

Postări Recomandate

AFAIK, atunci cand intinzatoarele nu mai pot face fata. Vezi manualul de service si intervalele si observa daca apare ceva la reviziile de peste 50.000km. Personal stiu motociclete cu 130.000km cu lantul original.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aici deja se confunda de catre unii lantul de distributie al motorului cu lantul de tractiune al motocicletei.Puneti-va pe citit baieti!Lantul de distributie se schimba cand nu se mai poate intinde sau la 30kkm la kawasaki pentru a elimina anumite riscuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20 k ,da, curea insa.toate ducati-urile au curele. :cheers:

Mesaj completat

Aici deja se confunda de catre unii lantul de distributie al motorului cu lantul de tractiune al motocicletei.Puneti-va pe citit baieti!Lantul de distributie se schimba cand nu se mai poate intinde sau la 30kkm la kawasaki pentru a elimina anumite riscuri.
Suzuki =the best !!!! Editat de ALEX-CRUISER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki au printre cele mai proaste intinzatoare de lant (in general nu model specific). Urmate de Honda pentru modele specifice (e.g. VTR).

Lantul de distrib si intinzatorul nu sunt consumabile deci nu exista o suma (de km) la care se schimba - decat la recall-uri date de fabrica.

 

Mesaj completat

Suzuki =the best !!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki au printre cele mai proaste intinzatoare de lant (in general nu model specific).

 

Asta asa e. De-aia se cam uzeaza mai repejor la unele modele lantul (mai ales la alea mai vanjoase, mai brutale).

Exemple concrete la Suzuki DR 650 cam in jur de 35 - 40.000 se schimba la o utilizare mai abuziva. Daca se merge in limita bunului simt tot nu trece de 60.000.

 

Oricum, pentru fiecare model e specificat de constructor in cartea masinii si de asta trebuie tinut cont.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii.

Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele.

Totul oricum scrie in manual.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii.

Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele.

Totul oricum scrie in manual.

Bafta!

si daca nu ai manual??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lantul se schimba atunci cand trebuie. Zice in manual cat ar trebui sa tina. De obicei primul se duce intinzatorul, si el nemai facand treaba ameteste si lantul, patine, pinioane etc. E bine sa le schimbi pe toate daca vrei sa faci o treaba buna. Acum depinde de model de moto. Iar uleiul se schimba si in functie de stil de mers, de mediul in care folosesti motocicleta. Daca mergi cu ea mereu numai in limitare, nu cred ca poti sa il mai schimbi la 10.000km parcursi oricat de mult te-ai lua dupa manual. La fel daca mergi cu motocicleta mai mult in oras, pe timpul verii si il coci la caldura care e afara se strica mai repede. Cu cat il schimbi mai des cu atat mai bine. Eu zic ca deja la 4000 e cam timpul de schimbat, mai ales ca uleiurile care ajung la noi nu sunt tocmai ca cele care se pot cumpara in afara tarii.

Ca sa revin, lantul cam la 20.000 se schimba. Poti daca vrei sa te iei dupa manual sa il scoti si sa-l masori. are niste limite de toleranta intre care sa fie ( ca lungime ), si de asemenea te uiti la el daca are semne de uzura , de care si pe ce parte a lui. Asta iti indica diverse chestii ( ca intinzatorul a fost varza si ca l-a intins prea mult..prea putin). La fel si pinionul trebuie inspectat si vazut cum sunt dintii, mai ascutiti si mai bonti ( daca sunt prea bonti poate sari lantul de pe pinion). Patinele si la ele trebuie sa te uiti sa vezi daca au zgarieturi sau alte chestii pe ele.

Totul oricum scrie in manual.

Bafta!

Cred ca confunzi lantul de distrubutie cu cel de transmisie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca confunzi lantul de distrubutie cu cel de transmisie !

 

Zici? :)

Eu zic ca nu..Mai ales ca la a mea tocmai ce le-am schimbat pe ambele si stiu destul de bine unde e amplasat cel de transmisie si unde cel de distributie. Plus ca nu prea ai cum sa le incurci,mai ales ca dimensiunile si aspectul difera destul de mult, spre chiar foarte mult. :lol:

Si pe langa asta..de cand are lantul de transmisie intinzator, ma rog??

 

@ initiator...daca nu ai..cauti pana gasesti. Nu se poate sa nu existe macar intr-o limba de circulatie internationala ( germana, franceza, spaniola). Eu am citit chiar si intr-unul in japoneza, deci mai cauta. Daca nu ia-o prin eliminare, gaseste macar unul de la un model apropiat sau intra si tu pe aici pe la sectiunea dedicata modelului tau de moto si pana la urma tot te lamureste careva ce fel de lant iti trebuie.

 

PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci??

Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now!

Editat de sailordana8
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici? :)

Eu zic ca nu..Mai ales ca la a mea tocmai ce le-am schimbat pe ambele si stiu destul de bine unde e amplasat cel de transmisie si unde cel de distributie. Plus ca nu prea ai cum sa le incurci,mai ales ca dimensiunile si aspectul difera destul de mult, spre chiar foarte mult. :lol:

Si pe langa asta..de cand are lantul de transmisie intinzator, ma rog??

 

@ initiator...daca nu ai..cauti pana gasesti. Nu se poate sa nu existe macar intr-o limba de circulatie internationala ( germana, franceza, spaniola). Eu am citit chiar si intr-unul in japoneza, deci mai cauta. Daca nu ia-o prin eliminare, gaseste macar unul de la un model apropiat sau intra si tu pe aici pe la sectiunea dedicata modelului tau de moto si pana la urma tot te lamureste careva ce fel de lant iti trebuie.

 

PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci??

Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now!

Scuze cum zici tu da nu le confunzi am fost derutat de cifra 20000 de km e putin pentru distributie la o exploatare normala a motorului la 20000 il cam schimbi pe cel de transmisie in fine ...

Nu nu are intinzator

Editat de AsubayaH
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zici? :)

 

PS: Daca imi aduc bine aminte din specificatiile tehnice ale CBRului meu lantul de distributie se schimba la maxim 20.000km cel de transmisie pe la 6000. Cum sa le incurci??

Si in plus cine a avut macar o data in mana o presa de lant isi da seama ca cea pentru lantul de transmisie e buna doar pentru el, si ca cea pentru cel de distributie e mult mai mica si mai finuta,dar ca ar putea merge si la unul de transmisie, dar nu invers. Deci nu o mai tot dati in balarii cu confuzia lu' peste. Really now!

se poate schimba lantul de distributie FARA sa fii nevoit sa desfaci tot motorul?( ma refer la cele cu distributia pe mijloc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...