megamotoreta Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 salutare. am observat in filtrul de ulei pilitura de metal. mica,mica,ca de tabla... acum am desfacut tot si am gasit pe lantul de distributie urme de pilitura,mai exact nu chiar pe lant,ci sub lant, unde se freca de cilindru...e posibil asa ceva? din ce cauza oare? are doua intinzatoare,unul sus,altul jos..nu prea-mi dau seama .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriela25 Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 salutare. am observat in filtrul de ulei pilitura de metal. mica,mica,ca de tabla...acum am desfacut tot si am gasit pe lantul de distributie urme de pilitura,mai exact nu chiar pe lant,ci sub lant, unde se freca de cilindru...e posibil asa ceva? din ce cauza oare? are doua intinzatoare,unul sus,altul jos..nu prea-mi dau seama .... erai mare mester in a da sfaturi la rubrica service, acum nu mai stii ce sa faci? dan cata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 E absolut normal sa ai pilitura de fier in filtrul de ulei. Pentru asta e el acolo. De asemenea, e normal sa fie "mal" pe surubul din baia de ulei daca e magnetic. Atat timp cat nu vorbim de foarte multa pilitura sau de bucati mari, totul e in regula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 14, 2009 Share Postat Octombrie 14, 2009 (editat) salutare. am observat in filtrul de ulei pilitura de metal. mica,mica,ca de tabla...acum am desfacut tot si am gasit pe lantul de distributie urme de pilitura,mai exact nu chiar pe lant,ci sub lant, unde se freca de cilindru...e posibil asa ceva? din ce cauza oare? are doua intinzatoare,unul sus,altul jos..nu prea-mi dau seama .... normal, doar ai o chinezarie, te asteptai la mai mult??? Editat Octombrie 14, 2009 de stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 15, 2009 Autor Share Postat Octombrie 15, 2009 erai mare mester in a da sfaturi la rubrica service, acum nu mai stii ce sa faci? dan cata. nu inteleg ce te deranjeaza. am mai avut scutere in 2si 4t si daca cineva are o problema nu ezit sa-i dau o sugestie. e un lucru de bun simt. la randul meu,cand am o problema, cer sfaturi pe forum. mai frate,ce motociclisti... Mesaj completat normal, doar ai o chinezarie, te asteptai la mai mult??? ma asteptam, motorul e facut in colaborare cu Honda,sunt parteneri de aproape 40 ani.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) Intr-un motor nu are ce cauta pilitura,mai ales de granulatie mare! Este normal daca gasesti ceva fin pe magnetul de la busonul de ulei,dar la tine ,dupa cum spui,este in filtru si in motor ceea ce sugereaza un anume defect Daca pilitura este de culoare alba neferoasa atunci poate proveni de la frecarea unei piese cu carterul motorului adica pilitura din aluminium! Daca pilitura este de culoare rosiatica si sub forma de mici scuame ai probleme cu unul sau mai multi cuzineti! In or care din cele doua cazuri trebuie verificat motorul pentru a nu se distruge alte componente! Succes! URME SI REZULTATUL FINAL>>>>>> Editat Octombrie 15, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 15, 2009 Autor Share Postat Octombrie 15, 2009 Intr-un motor nu are ce cauta pilitura,mai ales de granulatie mare! Este normal daca gasesti ceva fin pe magnetul de la busonul de ulei,dar la tine ,dupa cum spui,este in filtru si in motor ceea ce sugereaza un anume defect Daca pilitura este de culoare alba neferoasa atunci poate proveni de la frecarea unei piese cu carterul motorului adica pilitura din aluminium! Daca pilitura este de culoare rosiatica si sub forma de mici scuame ai probleme cu unul sau mai multi cuzineti! In or care din cele doua cazuri trebuie verificat motorul pentru a nu se distruge alte componente! Succes! URME SI REZULTATUL FINAL>>>>>> pilitura este alba,ca de tabla..sau aluminium...destul de multa....provine de la lantul de distributie,am gasit urme intre lant si carter,jos, dar nu inteleg cum s-a produs frecarea...s-a lasat lantul? din cauza kilometrilor? cum reglez lantul? eu auzeam un fasait in mers,ca un lant de bicicleta ce se freaca de cadru.... motorul e distrus oricum,incerc sa depistez cauzele,sa nu se mai repete... Mesaj completat pilitura este alba,ca de tabla..sau aluminium...destul de multa....provine de la lantul de distributie,am gasit urme intre lant si carter,jos, dar nu inteleg cum s-a produs frecarea...s-a lasat lantul? din cauza kilometrilor? cum reglez lantul? eu auzeam un fasait in mers,ca un lant de bicicleta ce se freaca de cadru.... motorul e distrus oricum,incerc sa depistez cauzele,sa nu se mai repete... desfac si salt usor intinzatorul care s-a lasat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 (editat) pilitura este alba,ca de tabla..sau aluminium...destul de multa....provine de la lantul de distributie,am gasit urme intre lant si carter,jos, dar nu inteleg cum s-a produs frecarea...s-a lasat lantul? din cauza kilometrilor? cum reglez lantul? eu auzeam un fasait in mers,ca un lant de bicicleta ce se freaca de cadru.... motorul e distrus oricum,incerc sa depistez cauzele,sa nu se mai repete... Mesaj completat desfac si salt usor intinzatorul care s-a lasat? Lantul este dirijat si intins de 2 patine O contrapatina care dirijeaza lantul si patina intinzatoare care este intinsa si fixata pe pozitie de intinzatorul de distributie Daca lantul a ajuns sa fie slab se intimpla 2 lucruri: 1)Lantul s-a intins si intinzatorul s-a dezarmat pina la capat si nu-l mai poate intinde 2)Intinzatorul este defect! Editat Octombrie 15, 2009 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Lantu freaca in carter si taie ca drujba in el producand pilitura de aluminiu. Arunca lantul si pune altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 nu inteleg ce te deranjeaza. am mai avut scutere in 2si 4t si daca cineva are o problema nu ezit sa-i dau o sugestie. e un lucru de bun simt. la randul meu,cand am o problema, cer sfaturi pe forum.mai frate,ce motociclisti... daca asta ii sfat apai mai bine lasa-te de forum si numa citeste. cand mai inveti cate una alta vii cu sfaturi concrete, pe care chiar le-ai incercat, nu ce ai auzit de la un prieten care o auzit la randu lui de la un prieten care de fapt o citit de pe net de la unu care si-o dat cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 15, 2009 Autor Share Postat Octombrie 15, 2009 daca asta ii sfat apai mai bine lasa-te de forum si numa citeste. cand mai inveti cate una alta vii cu sfaturi concrete, pe care chiar le-ai incercat, nu ce ai auzit de la un prieten care o auzit la randu lui de la un prieten care de fapt o citit de pe net de la unu care si-o dat cu parerea. Mesaj completat "chiar nu are nimeni nici o parere?!" asta a spus gusteru_streetfighter exasperat ca nimeni nu-i raspundea. si atunci am zis ca merita sa-i dau un indiciu. daca uleiul bolboroseste e posibil ca sa scape gaze din camera de ardere pe la segmenti si sa agite uleiul in baie. un mecanic asa a verificat masina mea, a scos dopul de la ulei,cu motorul pornit,urmarind sa vada daca arunca ulei,sau bolboroseste. am zis cu motorul pornit, nu in mers,ceea ce e imposibil,evident....ce naiba e atat de complicat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Mesaj completat"chiar nu are nimeni nici o parere?!" asta a spus gusteru_streetfighter exasperat ca nimeni nu-i raspundea. si atunci am zis ca merita sa-i dau un indiciu. daca uleiul bolboroseste e posibil ca sa scape gaze din camera de ardere pe la segmenti si sa agite uleiul in baie. un mecanic asa a verificat masina mea, a scos dopul de la ulei,cu motorul pornit,urmarind sa vada daca arunca ulei,sau bolboroseste. am zis cu motorul pornit, nu in mers,ceea ce e imposibil,evident....ce naiba e atat de complicat??? complicat e cand te scarpini tu la uerchea stanga cu mana dreapta pusa dupa cap. daca vrei sa vezi daca "scape gaze din camera de ardere pe la segmenti" faci un test cu un compresmetru. ii 50 de lei pe louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VincentVega Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Grija mare cu lantul de distributie.Am avut o motocicleta la care am ignorat complet schimbarea lantului si mi-a "muscat" u bucata destul de mare din capacul distributiei.Pur si simplu am pornit-o si dupa vreo 2 minute a zburat o bucata din capac cu scanteile aferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 ai mai rezolvat cu pilitura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Octombrie 16, 2009 Autor Share Postat Octombrie 16, 2009 ai mai rezolvat cu pilitura? momental nu il mai folosesc,nu vreau sa-l fac praf...astept un prieten sa se uite la el,sa verifice intinzatoarele si lantul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.