Sari la conținut

Jante BST carbon


brembo
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da am eu pe cbr-ul meu de 750 si imi modifica curba de cuplu si putere.

de la 130 de cai la 180 si de la 76Nm la 116Nm.

sunt EXTRAORDINARE.

de frane nu mai vorbesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da am eu pe cbr-ul meu de 750 si imi modifica curba de cuplu si putere.

de la 130 de cai la 180 si de la 76Nm la 116Nm.

sunt EXTRAORDINARE.

de frane nu mai vorbesc.

 

la care ii da praf la kawasaki 800v-tec

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei...

Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard...:D

 

Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul..

 

PLS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei...

Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard...:)

 

Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul..

 

PLS

5kg in minus, misto. eu personal nu am vazut nicaieri asa ceva dar cum ai mai fost intrebat si mai sus '' la ce bani se gasesc nene" :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu se stie si producatori de astfel de jante recomanda(dar dupa ce se achizitioneaza) este ca durata lor de viata(indiferent de modul de exploatare) sa NU fie mai mare de 5 ani...adica la 5 ani altele.

Conteaza daca te lupti pt zecimi de secunda pe circuit in rest...nu se pot indrepta si suda... deci daca dai 3-5 mii sa te dai cu ele prin bucuresti nu se merita...pt ca aia NU le-au testat la socuri concentrate pe sufrafete mici de contact la impact(cum ar fi o bordura ...o gura de canal mai ridicala luata cu fata incarcata unde sunt peste 300kg forta pe suprafata respectiva,si nu se compara cu aruncatul lor de asfalt sau in bordura)

Si mai ar fi o chestie...ca in general producatorii de astfel de jante specifica ca trebuiesc folosite in scopurile pt ce au fost creeate(adica racing) si la noi in campionat in regulament se specifica ca jantele trbuiesc sa fie cele stock(deci poate pt alte campionate poate :) )

Am si eu jante mult mai usoare decat cele stock dar nu sunt in nici un caz mai rezistente...(in afara am mers cu ele fara probleme insa la noi am facut pana :D )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce nu se stie si producatori de astfel de jante recomanda(dar dupa ce se achizitioneaza) este ca durata lor de viata(indiferent de modul de exploatare) sa NU fie mai mare de 5 ani...adica la 5 ani altele.

Conteaza daca te lupti pt zecimi de secunda pe circuit in rest...nu se pot indrepta si suda... deci daca dai 3-5 mii sa te dai cu ele prin bucuresti nu se merita...pt ca aia NU le-au testat la socuri concentrate pe sufrafete mici de contact la impact(cum ar fi o bordura ...o gura de canal mai ridicala luata cu fata incarcata unde sunt peste 300kg forta pe suprafata respectiva,si nu se compara cu aruncatul lor de asfalt sau in bordura)

Si mai ar fi o chestie...ca in general producatorii de astfel de jante specifica ca trebuiesc folosite in scopurile pt ce au fost creeate(adica racing) si la noi in campionat in regulament se specifica ca jantele trbuiesc sa fie cele stock(deci poate pt alte campionate poate :) )

Am si eu jante mult mai usoare decat cele stock dar nu sunt in nici un caz mai rezistente...(in afara am mers cu ele fara probleme insa la noi am facut pana :D )

 

te referi la marchesini?...asta ar fi poate prima optiune aftermarket...intre cele 2 oscilez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

incearca DYMAG

 

daca cautai atent pe net...la jante de carbon...ai fi vazut ca BST sunt singurii cu acreditare TUV de aceea am ales sa intreb despre ei...pt ca altfel probabil mai sunt 20 de producatori

 

 

 

legat de pret...mai baieti...google e free

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu ca mai exista inca 70 de producatori

dar treaba e ca astia sunt niste necunoscuti "celebri" ca sa zic asa

in bsb sunt predominanti..sau erau cel putin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se merita sa cumperi astfel de jante doar daca te dai la curse cu mobra si sa faci diferenta cu ele altfel e un moft... cu banii astia mai bine faci altceva gen quick-shifter, PC 3 ,capace carbon ,set de crash-pad-uri de la SST (GoRacing) R&G care sunt foarte tari chiar se merita. eu am luat o cazatura la o viteza destul de mare de la un stoppie involuntar si daca nu aveam acel crash-pad sanatos faceam mobra varza asa doar s-au zgariat un capacul dreapta si carenele...

Editat de christian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vroiam sa discut pe acest topic despre ce poti cumpara la banii respectivi ci despre impresii legate de jantele de carbon, in speta BST.

la un proiect iti faci mai multe bugete...la mine jantele reprezinta unul dintre ele si nu vreau sa fac rabat prin asta de la ohlins,brembo si alte goodies...dar asta e alt topic

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te referi la marchesini?...asta ar fi poate prima optiune aftermarket...intre cele 2 oscilez

 

Eu am marvic sunt cu 200e mai ieftine decat marchesini...dar la R1 ar da bine marchesini in spite subtiri(gold_ ca la varianta SP sau cele din SBK :rolleyes: ) parerea mea...

 

http://www.hardracing.com/rims/Marvic.htm

http://www.marvic.it/marv_esperienza_eng.php doar orientativ...nu fac reclama :D

 

Din ce stiu eu sunt singurele care se dau in campionatele mondiale de SBK si MGP...poate pe unele honde sa se gaseasca enkei (desi nu cred ca-i ceva diferenta intre ele)

Editat de Lordgrec
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei...

Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard...:rolleyes:

 

Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul..

 

PLS

 

jantele de carbon, indiferent daca sunt sau nu certificate tuv se sparg. scurt. furca oricum se indoaie la un accident serios.

 

nu vroiam sa discut pe acest topic despre ce poti cumpara la banii respectivi ci despre impresii legate de jantele de carbon, in speta BST.

la un proiect iti faci mai multe bugete...la mine jantele reprezinta unul dintre ele si nu vreau sa fac rabat prin asta de la ohlins,brembo si alte goodies...dar asta e alt topic

:D

 

daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou.

 

interesanta optiune...mersi...

mai nou vad ca bst o sa fie echipare OEM pt bmw moto....ce inseamna asta?

 

 

NU carbon, nu! o sa fie pt. bmw dar niciodata carbon, in cel mai bun caz imbracate in carbon sau pt. pista da, doar carbon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jantele de carbon, indiferent daca sunt sau nu certificate tuv se sparg. scurt. furca oricum se indoaie la un accident serios.

 

 

 

daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou.

 

 

 

 

NU carbon, nu! o sa fie pt. bmw dar niciodata carbon, in cel mai bun caz imbracate in carbon sau pt. pista da, doar carbon.

 

as putea sa imi pierd ziua sa te contrazic in toate cele 3 afirmatii de mai sus, dar n'o voi face ..nu azi

 

te'as invita sa vii in pista, pe unde se intampla sa merg destul de des, sa imi arati macar 1-2 care merg tare cu ducati ..n'ai sa ii prea intalnesti :rolleyes: de ce oare

 

bst in carbon, tocmai, nu se sparg, se deformeaza destul de puternic chiar ..revenind aproape la forma originala

in shimb magneziu se sparge si are o viata scurta, o janta zgariata de la un montaj defectuos a gumei e compromisa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream la mine cand am zis ca nu ai fi primul . Eu am un touring Aprilia . E vorba de un amic grec care a cumparat R1 2009 si dupa 3 luni a dat-o si a luat RSV4 . Parerea lui este ca este o motoreta net superioara pe circuit fata de R1 , cu niste frane incredibile si o ciclistica de lama .

Referitor la jante iti spun ca nu am asa ceva pe motoreta dar cred ca mi-ar place pt ca am incercat RC8R care are Marchesini si e ok senzatia .

Ideea este ca diferenta nu o simti decat pe circuite si este minora in comparatie cu schimbatul suspensiei care iti confera un avantaj extraordinar .

De TC nu iti mai povestesc aici , iti scriu pe celalalt topic :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...