brembo Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Salut! Are cineva montate asemenea jante pe moto? Daca da, impresii despre ele...va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 da am eu pe cbr-ul meu de 750 si imi modifica curba de cuplu si putere. de la 130 de cai la 180 si de la 76Nm la 116Nm. sunt EXTRAORDINARE. de frane nu mai vorbesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 17, 2009 Autor Share Postat Octombrie 17, 2009 ...NEEXT... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 da am eu pe cbr-ul meu de 750 si imi modifica curba de cuplu si putere.de la 130 de cai la 180 si de la 76Nm la 116Nm. sunt EXTRAORDINARE. de frane nu mai vorbesc. la care ii da praf la kawasaki 800v-tec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 ...NEEXT... la ce gropi avem in capitala le faci varza imediat... ramai pe jante stock parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
furtuna dragos Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 da am eu pe cbr-ul meu de 750 si imi modifica curba de cuplu si putere.de la 130 de cai la 180 si de la 76Nm la 116Nm. sunt EXTRAORDINARE. de frane nu mai vorbesc. cucurigu boieri mari rotile modifica cuplu si iti dau mai moolti cai loloooiii pai ce ati facut?ati dat motoru cu aghiazma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei... Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard... Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul.. PLS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 lamureste-ne cu un pret...sa vedem si noi ce amanetam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei...Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard... Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul.. PLS 5kg in minus, misto. eu personal nu am vazut nicaieri asa ceva dar cum ai mai fost intrebat si mai sus '' la ce bani se gasesc nene" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Ceea ce nu se stie si producatori de astfel de jante recomanda(dar dupa ce se achizitioneaza) este ca durata lor de viata(indiferent de modul de exploatare) sa NU fie mai mare de 5 ani...adica la 5 ani altele. Conteaza daca te lupti pt zecimi de secunda pe circuit in rest...nu se pot indrepta si suda... deci daca dai 3-5 mii sa te dai cu ele prin bucuresti nu se merita...pt ca aia NU le-au testat la socuri concentrate pe sufrafete mici de contact la impact(cum ar fi o bordura ...o gura de canal mai ridicala luata cu fata incarcata unde sunt peste 300kg forta pe suprafata respectiva,si nu se compara cu aruncatul lor de asfalt sau in bordura) Si mai ar fi o chestie...ca in general producatorii de astfel de jante specifica ca trebuiesc folosite in scopurile pt ce au fost creeate(adica racing) si la noi in campionat in regulament se specifica ca jantele trbuiesc sa fie cele stock(deci poate pt alte campionate poate ) Am si eu jante mult mai usoare decat cele stock dar nu sunt in nici un caz mai rezistente...(in afara am mers cu ele fara probleme insa la noi am facut pana ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 Ceea ce nu se stie si producatori de astfel de jante recomanda(dar dupa ce se achizitioneaza) este ca durata lor de viata(indiferent de modul de exploatare) sa NU fie mai mare de 5 ani...adica la 5 ani altele.Conteaza daca te lupti pt zecimi de secunda pe circuit in rest...nu se pot indrepta si suda... deci daca dai 3-5 mii sa te dai cu ele prin bucuresti nu se merita...pt ca aia NU le-au testat la socuri concentrate pe sufrafete mici de contact la impact(cum ar fi o bordura ...o gura de canal mai ridicala luata cu fata incarcata unde sunt peste 300kg forta pe suprafata respectiva,si nu se compara cu aruncatul lor de asfalt sau in bordura) Si mai ar fi o chestie...ca in general producatorii de astfel de jante specifica ca trebuiesc folosite in scopurile pt ce au fost creeate(adica racing) si la noi in campionat in regulament se specifica ca jantele trbuiesc sa fie cele stock(deci poate pt alte campionate poate ) Am si eu jante mult mai usoare decat cele stock dar nu sunt in nici un caz mai rezistente...(in afara am mers cu ele fara probleme insa la noi am facut pana ) te referi la marchesini?...asta ar fi poate prima optiune aftermarket...intre cele 2 oscilez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 incearca DYMAG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 20, 2009 Autor Share Postat Octombrie 20, 2009 incearca DYMAG daca cautai atent pe net...la jante de carbon...ai fi vazut ca BST sunt singurii cu acreditare TUV de aceea am ales sa intreb despre ei...pt ca altfel probabil mai sunt 20 de producatori legat de pret...mai baieti...google e free Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 stiu ca mai exista inca 70 de producatori dar treaba e ca astia sunt niste necunoscuti "celebri" ca sa zic asa in bsb sunt predominanti..sau erau cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 (editat) se merita sa cumperi astfel de jante doar daca te dai la curse cu mobra si sa faci diferenta cu ele altfel e un moft... cu banii astia mai bine faci altceva gen quick-shifter, PC 3 ,capace carbon ,set de crash-pad-uri de la SST (GoRacing) R&G care sunt foarte tari chiar se merita. eu am luat o cazatura la o viteza destul de mare de la un stoppie involuntar si daca nu aveam acel crash-pad sanatos faceam mobra varza asa doar s-au zgariat un capacul dreapta si carenele... Editat Octombrie 20, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 21, 2009 Autor Share Postat Octombrie 21, 2009 nu vroiam sa discut pe acest topic despre ce poti cumpara la banii respectivi ci despre impresii legate de jantele de carbon, in speta BST. la un proiect iti faci mai multe bugete...la mine jantele reprezinta unul dintre ele si nu vreau sa fac rabat prin asta de la ohlins,brembo si alte goodies...dar asta e alt topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lordgrec Postat Octombrie 23, 2009 Share Postat Octombrie 23, 2009 (editat) te referi la marchesini?...asta ar fi poate prima optiune aftermarket...intre cele 2 oscilez Eu am marvic sunt cu 200e mai ieftine decat marchesini...dar la R1 ar da bine marchesini in spite subtiri(gold_ ca la varianta SP sau cele din SBK ) parerea mea... http://www.hardracing.com/rims/Marvic.htm http://www.marvic.it/marv_esperienza_eng.php doar orientativ...nu fac reclama Din ce stiu eu sunt singurele care se dau in campionatele mondiale de SBK si MGP...poate pe unele honde sa se gaseasca enkei (desi nu cred ca-i ceva diferenta intre ele) Editat Octombrie 23, 2009 de Lordgrec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 23, 2009 Autor Share Postat Octombrie 23, 2009 interesanta optiune...mersi... mai nou vad ca bst o sa fie echipare OEM pt bmw moto....ce inseamna asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Legat de rigiditate si rezistenta jentilor din carbon e o intreaga istorie scrisa pe net...e si un film pe youtube cu un nene care da cu ele de pamant si se pare ca sunt mai rezistente decat cele forjate, daca reusesti sa le spargi intr-o bordura sau groapa cred ca paguba va reprezenta un mic procent din ce ar pati restul motocicletei...Legat de avantajele fata de cele stock...eu zic ca 5kg in minus ca greutate statica deja inseamna enorm...iar la ce inseamna inertie la accelerare si franare sunt nepretuite...dar tot iti trebuie mastercard... Vroiam insa sa aflu niste informatii de la cei care au asa ceva montat...cum se schimba comportamentul real al bicicletei si daca ceea ce scriu BST pe site justifica intr-adevar pretul.. PLS jantele de carbon, indiferent daca sunt sau nu certificate tuv se sparg. scurt. furca oricum se indoaie la un accident serios. nu vroiam sa discut pe acest topic despre ce poti cumpara la banii respectivi ci despre impresii legate de jantele de carbon, in speta BST.la un proiect iti faci mai multe bugete...la mine jantele reprezinta unul dintre ele si nu vreau sa fac rabat prin asta de la ohlins,brembo si alte goodies...dar asta e alt topic daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou. interesanta optiune...mersi...mai nou vad ca bst o sa fie echipare OEM pt bmw moto....ce inseamna asta? NU carbon, nu! o sa fie pt. bmw dar niciodata carbon, in cel mai bun caz imbracate in carbon sau pt. pista da, doar carbon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 .... asta cred ca o sa fac pana la urma....vand R1 si iau aprilia....mda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 jantele de carbon, indiferent daca sunt sau nu certificate tuv se sparg. scurt. furca oricum se indoaie la un accident serios. daca vrei motor performant si ieftin iti iei aprilia sau ducati. mult mai ieftin decat orice partzarie japoneza si cu mult, mult mai multa performanta si traditie. chiar si daca vorbim de un motor nou. NU carbon, nu! o sa fie pt. bmw dar niciodata carbon, in cel mai bun caz imbracate in carbon sau pt. pista da, doar carbon. as putea sa imi pierd ziua sa te contrazic in toate cele 3 afirmatii de mai sus, dar n'o voi face ..nu azi te'as invita sa vii in pista, pe unde se intampla sa merg destul de des, sa imi arati macar 1-2 care merg tare cu ducati ..n'ai sa ii prea intalnesti de ce oare bst in carbon, tocmai, nu se sparg, se deformeaza destul de puternic chiar ..revenind aproape la forma originala in shimb magneziu se sparge si are o viata scurta, o janta zgariata de la un montaj defectuos a gumei e compromisa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 ....asta cred ca o sa fac pana la urma....vand R1 si iau aprilia....mda Pai asa sa faci daca esti baiat destept. Nu ai fi primul ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brembo Postat Octombrie 24, 2009 Autor Share Postat Octombrie 24, 2009 daca 2 proprietari de aprilia imi zic ca tre sa schimb motorul...inseamna ca asa e....dar ce legatura are cu jantele? ai asa ceva pe moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Octombrie 24, 2009 Share Postat Octombrie 24, 2009 Nu ma refeream la mine cand am zis ca nu ai fi primul . Eu am un touring Aprilia . E vorba de un amic grec care a cumparat R1 2009 si dupa 3 luni a dat-o si a luat RSV4 . Parerea lui este ca este o motoreta net superioara pe circuit fata de R1 , cu niste frane incredibile si o ciclistica de lama . Referitor la jante iti spun ca nu am asa ceva pe motoreta dar cred ca mi-ar place pt ca am incercat RC8R care are Marchesini si e ok senzatia . Ideea este ca diferenta nu o simti decat pe circuite si este minora in comparatie cu schimbatul suspensiei care iti confera un avantaj extraordinar . De TC nu iti mai povestesc aici , iti scriu pe celalalt topic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mac Postat Octombrie 25, 2009 Share Postat Octombrie 25, 2009 16 ani in urma .. inchipuiti'va cat au avansat de atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.