gabyshor Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Protectia pentru TPI e o chestie buna desi as fi curios sa stiu cam ai putea sa-l atingi in cazatura. ai putea sa-l agati de un ciot, o bucata de creanga or something. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 ai putea sa-l agati de un ciot, o bucata de creanga or something. Doar daca mergi cu spatele. Altfel, cilindrul il protejeaza 100%. Ma gandesc mai degraba la o cazatura in care cilindrul pica dupa un pietroi mai mare decat lungimea sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Protectia pentru TPS e o chestie buna desi as fi curios sa stiu cam ai putea sa-l atingi in cazatura. cu genunchiul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 cu genunchiul Cum dreq? Doar daca ai pantalon larg si se agata cand te dai jos/te sui insa pentru asta e prins solid. Daca e p-asa poti sa-l strici dand un picior in el ce dreq. Drobul de sare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Protectia pentru TPI e o chestie buna desi as fi curios sa stiu cam ai putea sa-l atingi in cazatura. La fel cum eu mi-am facut terci saua: purtand cizme de motocross si proptindu-le in dispozitivul respectiv la o tranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Bre,io tot nu inteleg (nu zic ca nu e posibil) si doar am cazut destul de mult pe stanga (crash barul e martor tacut). As vrea sa aud istorii reale cum a fost lovit si deplasat (ca de stricat te-ai facut cu 150 coco in minus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Cu oameni ca tine nu prea ar trai Touratech Au 15 mii de protectii pt chestii care nu se vor lovi niciodata in conditii de utilizare normala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 propun schimbarea topicului in BLOW job Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 argumente? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 10, 2009 Share Postat Decembrie 10, 2009 Nevoi, poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 argumente? pai omul a cerut un sfat sa cumpere motocicleta A CUMPARAT.O GATA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Decembrie 11, 2009 Share Postat Decembrie 11, 2009 (editat) Acum incepe munca de cautare accesorii after-market...Touratech..Wunderlich...s.a.m.d.. Inceputul (firav) l-am facut deja: -protectie cardan, -limitator cursa ghidon, -protectii galerii, -extindere talpa cric lateral, Asadar job-description se modifica ..vreau sfaturi pentru echipare cu “ jucarii “..statii ,GPS-uri , protectii , echipament...avioane....bagati .. Editat Decembrie 11, 2009 de Angi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.