stoeanp Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 am cumparat o pereche de carburatoare K68. la inceput au mers bine, dar deodata nu mai merg asa bine. conuma f mult. s-a ajuns sa nu faca fata sorbul din rezervorul la necesarul pe care il cer carburatoarele. cred ca consumul se ridica de 100%, serios. am incercat in toate felurile sa le reglez, nu mai stiu ce sa le fac. am nevoie de ceva sfaturi de la cei care le cunosc mai bine. multumesc. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 din cate am inteles k68 vine cu defect din fabrica....defectu este urmator...gaura unde intra cuiul ponton este mai mare decat trebuia si in momentul in care cuiu e deschis de tot ramane blocat pe pozitia deschis.....mi-am pus si eu k68 pe simson dar i-am facut o mica modificare....am micsorat cursa plutitorului, ca sa nu mai coboare pana jos si sa ramana cuiul ponton blocat.....cum am micsorat cursa plutitorului??am lipit un plastic de vro 2 mm grosime de fundu plutitorului.......acum carburatoru mere fffff bine. cam asa s-a manifestat la mine k68-ul.. daca la altii a avut alte bube ...asta e.. eu am prezentat cazu meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 pai, te-ai uitat la bujii? sunt afumate? daca amestecul e atat e bogat, ar trebui sa fie. ai observat daca curg pe la preaplin? nici la mine nu face fata sorbul atunci cand am sub 3l in rezervor, daca am peste presiunea apasa benzina mai cu putere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) Si la mine curgea carburatorul .... i-am pus 2 garnituri pe cui si acuma e ok .... pina la urmatoarea defectiune Editat Mai 5, 2006 de topi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 daca e de la plutitor curge balta banzina cand ai motorul oprit vezi sa nu ai ripate cablurile de la socuri si sa mergi cu socul tras, ca atunci se comporta in felul pe care il descrii tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 5, 2006 Share Postat Mai 5, 2006 (editat) motoru' ala beton pe care ti l-ai vindut tie insuti dupa o luna de licitatii? Vezi ca ramane deschis orificiul care ar trebui sa-l inchida cuiul ponton.Am vazut garnituri pe cuiul ponton dintr-un material cazre se unfla de la benzina , am avut plutittoare din ceva material care se unflasi se deforma monstruos dupa ce statteau o juma de ora imersate in benzina. De regula , asa cum s-a spus mai sus , cuiul ponton ramane agatat in tot felul de pozitii datorita felului in care sunt facute pesurile...., sau plutitorul agata in ceva.... maestre! Editat Mai 5, 2006 de drobu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 6, 2006 Autor Share Postat Mai 6, 2006 multumesc mult baieti, o sa incerc sa sa mai fac ce mi-ati zis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 am incercat modificarea nivelului din carburatoare, daca e mic nu mai porneste, daca e mare porneste dar consuma de rupe, daca e mediu abia o ia, paraie de vreo 2 ori si consuma iar f mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 aprinderea e reglata? jocul la supape? distributia? din carburatoare numai NU ARE CUM sa consume 100% Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 8, 2006 Autor Share Postat Mai 8, 2006 totul e reglat "perfect", in afara de carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
topi Postat Mai 8, 2006 Share Postat Mai 8, 2006 Off topic: Pune inapoi carburatoarele vechi Eu am cumparat condensator nou si nu mergea deloc, platina care a tinut 1000km (s-a tocit textolitul ) saboti de frina noi care nu intrau in oala, cablu de ambreiaj care a tinut 10 km + ..... Concluzia : daca vrei sa pui ceva nou nu arunca piesele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 Off topic: Pune inapoi carburatoarele vechi Eu am cumparat condensator nou si nu mergea deloc, platina care a tinut 1000km (s-a tocit textolitul ) saboti de frina noi care nu intrau in oala, cablu de ambreiaj care a tinut 10 km + ..... Concluzia : daca vrei sa pui ceva nou nu arunca piesele vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 sau ai grija si cumperi piese ca lumea... la rusesti faptul ca sunt noi nu garanteaza ca sunt si bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 baieti pot sa va anunt ca am rezolvat. sa nu va puna Sfantu' ca din greseala sa schimbati pistonasele din carburatoare intre ele ca ajungeti ca mine, nebun timp de o luna. huh, in sfarsit rasuflu si eu usurat. va multumesc din inima pt sfaturile date. va salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 Carburatoarele K68 ucraineene de la TUnaru sunt foarte bune. Sunt mai bune decat K68-urile rusesti cu capac din plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 baieti pot sa va anunt ca am rezolvat. sa nu va puna Sfantu' ca din greseala sa schimbati pistonasele din carburatoare intre ele ca ajungeti ca mine, nebun timp de o luna. huh, in sfarsit rasuflu si eu usurat. va multumesc din inima pt sfaturile date. va salut! care pistonase????explica ca sa nu facem si noi aceeasi greseala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 9, 2006 Share Postat Mai 9, 2006 clapetele de acceleratie alea care deschid aerul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 9, 2006 Autor Share Postat Mai 9, 2006 (editat) Carburatoarele K68 ucraineene de la TUnaru sunt foarte bune. Sunt mai bune decat K68-urile rusesti cu capac din plastic eu le-am luat de la gaspar si pana sa fac io boroboatza mergeau perfect. bineinteles si acum merg la fel dupa ce am reparat. si uite si poza ca sa fie mai usor de vazut. zona culorii cu galben. Editat Mai 9, 2006 de stoeanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TomCat Postat Mai 10, 2006 Share Postat Mai 10, 2006 Pai vedeti! Si mai sunt unii care spun ca rusii nu fac piese bune.... Ba fac, da' sunt unicate (cred ca la piesele astea se potriveste cel mai bine proverbul: 'Dumnezeu se ascunde in detalii") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 eu le-am luat de la gaspar si pana sa fac io boroboatza mergeau perfect. bineinteles si acum merg la fel dupa ce am reparat. si uite si poza ca sa fie mai usor de vazut. zona culorii cu galben. carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie. Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Mai 11, 2006 Share Postat Mai 11, 2006 carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie. Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator. sunt de acord cu tine.....am vazut si eu ca acolo unde culiseaza subarul, are un stift si nu permite montarea subarului invers.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Mai 11, 2006 Autor Share Postat Mai 11, 2006 carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie. Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator. pai asta am zis si eu. asta s-a intamplat. au fost schimbate intre ele, de la un carburator la celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.