Sari la conținut

Probleme Mari Cu K68


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

am cumparat o pereche de carburatoare K68. la inceput au mers bine, dar deodata nu mai merg asa bine. conuma f mult. s-a ajuns sa nu faca fata sorbul din rezervorul la necesarul pe care il cer carburatoarele. cred ca consumul se ridica de 100%, serios. am incercat in toate felurile sa le reglez, nu mai stiu ce sa le fac.

am nevoie de ceva sfaturi de la cei care le cunosc mai bine.

 

multumesc.

 

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate am inteles k68 vine cu defect din fabrica....defectu este urmator...gaura unde intra cuiul ponton este mai mare decat trebuia si in momentul in care cuiu e deschis de tot ramane blocat pe pozitia deschis.....mi-am pus si eu k68 pe simson dar i-am facut o mica modificare....am micsorat cursa plutitorului, ca sa nu mai coboare pana jos si sa ramana cuiul ponton blocat.....cum am micsorat cursa plutitorului??am lipit un plastic de vro 2 mm grosime de fundu plutitorului.......acum carburatoru mere fffff bine.

cam asa s-a manifestat la mine k68-ul..

daca la altii a avut alte bube ...asta e.. :moto:

eu am prezentat cazu meu :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai, te-ai uitat la bujii?

sunt afumate? daca amestecul e atat e bogat, ar trebui sa fie.

ai observat daca curg pe la preaplin?

 

nici la mine nu face fata sorbul atunci cand am sub 3l in rezervor, daca am peste presiunea apasa benzina mai cu putere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de la plutitor curge balta banzina cand ai motorul oprit

 

vezi sa nu ai ripate cablurile de la socuri si sa mergi cu socul tras, ca atunci se comporta in felul pe care il descrii tu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motoru' ala beton pe care ti l-ai vindut tie insuti dupa o luna de licitatii? :moto: :ok: :) :blink: :crack:

Vezi ca ramane deschis orificiul care ar trebui sa-l inchida cuiul ponton.Am vazut garnituri pe cuiul ponton dintr-un material cazre se unfla de la benzina , am avut plutittoare din ceva material care se unflasi se deforma monstruos dupa ce statteau o juma de ora imersate in benzina.

De regula , asa cum s-a spus mai sus , cuiul ponton ramane agatat in tot felul de pozitii datorita felului in care sunt facute pesurile...., sau plutitorul agata in ceva....

maestre! :crack:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat modificarea nivelului din carburatoare, daca e mic nu mai porneste, daca e mare porneste dar consuma de rupe, daca e mediu abia o ia, paraie de vreo 2 ori si consuma iar f mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

aprinderea e reglata? jocul la supape? distributia? din carburatoare numai NU ARE CUM sa consume 100% :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic:

Pune inapoi carburatoarele vechi :ok:

 

Eu am cumparat condensator nou si nu mergea deloc, platina care a tinut 1000km (s-a tocit textolitul :) ) saboti de frina noi care nu intrau in oala, cablu de ambreiaj care a tinut 10 km + ..... :moto:

 

Concluzia : daca vrei sa pui ceva nou nu arunca piesele vechi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Off topic:

Pune inapoi carburatoarele vechi :ok:

 

Eu am cumparat condensator nou si nu mergea deloc, platina care a tinut 1000km (s-a tocit textolitul :blink: ) saboti de frina noi care nu intrau in oala, cablu de ambreiaj care a tinut 10 km + ..... :moto:

 

Concluzia : daca vrei sa pui ceva nou nu arunca piesele vechi

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti pot sa va anunt ca am rezolvat. sa nu va puna Sfantu' ca din greseala sa schimbati pistonasele din carburatoare intre ele ca ajungeti ca mine, nebun timp de o luna. huh, in sfarsit rasuflu si eu usurat.

va multumesc din inima pt sfaturile date.

 

va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele K68 ucraineene de la TUnaru sunt foarte bune. Sunt mai bune decat K68-urile rusesti cu capac din plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti pot sa va anunt ca am rezolvat. sa nu va puna Sfantu' ca din greseala sa schimbati pistonasele din carburatoare intre ele ca ajungeti ca mine, nebun timp de o luna. huh, in sfarsit rasuflu si eu usurat.

va multumesc din inima pt sfaturile date.

 

va salut!

care pistonase????explica ca sa nu facem si noi aceeasi greseala :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele K68 ucraineene de la TUnaru sunt foarte bune. Sunt mai bune decat K68-urile rusesti cu capac din plastic

 

eu le-am luat de la gaspar si pana sa fac io boroboatza mergeau perfect. bineinteles si acum merg la fel dupa ce am reparat.

 

si uite si poza ca sa fie mai usor de vazut. zona culorii cu galben.

post-3847-1147199341_thumb.jpg

Editat de stoeanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai vedeti! Si mai sunt unii care spun ca rusii nu fac piese bune.... Ba fac, da' sunt unicate (cred ca la piesele astea se potriveste cel mai bine proverbul: 'Dumnezeu se ascunde in detalii")

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu le-am luat de la gaspar si pana sa fac io boroboatza mergeau perfect. bineinteles si acum merg la fel dupa ce am reparat.

 

si uite si poza ca sa fie mai usor de vazut. zona culorii cu galben.

post-3847-1147199341_thumb.jpg

carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie.

Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici B) ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie.

Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici :blink: ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator.

B) sunt de acord cu tine.....am vazut si eu ca acolo unde culiseaza subarul, are un stift si nu permite montarea subarului invers....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele k68 sunt asimetrice si nu se pot monta invers(adica se pot dar nu este recomandabil pentru ca nu mai ai acces la reglajele de relanti)) Ele si sunt marcate diferit pentru a nu face confuzie.

Pistonul este de asemenea asimetric, spre difuzor are o degajare , treaba care este specifica modului de functionare a toturor carburatoarelor cu sertar.Pistonul nu se poate monta invers in acelasi carburator pentru ca are un stift de blocare(sau se poate dar treaba nu au reusit-o numai niste militieni foarte puternici B) ) in schimb se poate monta in pozitia gresita in celalalt corp de carburator.

 

pai asta am zis si eu. asta s-a intamplat. au fost schimbate intre ele, de la un carburator la celalalt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...