Sari la conținut

transalp xl600v merge intr-un cilindru


ady21blaga
 Share

Postări Recomandate

Sal, am verificat atent mufele care intra in CDI-uri, sunt f sanatoase, nu este oxidat nimic, arata f bine;

Prea multe nu mai am ce sa-i fac (i-am mai facut vant inca o data de pe deal - de data asta chiar nimic - mort).

 

Pana la urma o sa-l duc la un service moto de aici din sibiu si sa lasam expertii sa descopere, e nasol nu am nici garaj, nici curte (stau in chirie la bloc) ca sa-l desfac bucati sa ma uit atent la toata instalatia electrica;

 

Mai e o chestie care nu am pomenit-o (in ultimele ture cand a mers motoru am obs ca nu se opreste motorul de la butonul off, dar nu am bagat in seama acest lucru - am descoperit din greseala chestia si nu i-am dat importanta) - oare sa fie contactul acela de on / off devina? nu prea cred din moment ce i-am dat un pic de spray si (a pornit totusi intr-un cilindru);

 

 

Mesaj completat

Sal, am verificat atent mufele care intra in CDI-uri, sunt f sanatoase, nu este oxidat nimic, arata f bine;

Prea multe nu mai am ce sa-i fac (i-am mai facut vant inca o data de pe deal - de data asta chiar nimic - mort).

 

Pana la urma o sa-l duc la un service moto de aici din sibiu si sa lasam expertii sa descopere, e nasol nu am nici garaj, nici curte (stau in chirie la bloc) ca sa-l desfac bucati sa ma uit atent la toata instalatia electrica;

 

Mai e o chestie care nu am pomenit-o (in ultimele ture cand a mers motoru am obs ca nu se opreste motorul de la butonul off, dar nu am bagat in seama acest lucru - am descoperit din greseala chestia si nu i-am dat importanta) - oare sa fie contactul acela de on / off devina? nu prea cred din moment ce i-am dat un pic de spray si (a pornit totusi intr-un cilindru);

 

mao-san multumesc mult pt scheme! si tuturos pt ajutor, revin eu cu diagnosticu' pus de chirurg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu inteleg de ce o pornesti de pe deal, nu ai baterie? Nu ai demaror?

De ce nu incarci bateria?

 

Pai CDI-urile au nevoie de o tensiune initiala pentru a porni, daca bateria e asa moarta incat nici pe aia nu o are...normal ca nu porneste cum trebuie.

E greu sa-ti dai seama numai privind la mufe sa dai verdictul sunt sanatoase/neoxidate, normal ca sunt asa, mufele alea au niste o-ringuri anti-praf, anti-umezeala... dar daca arata bine asta nu inseamna ca sunt si bune, pana nu masori fir cu fir nu ai facut nimic.

 

Puteai pur si simplu, daca aveai o baterie buna cuplata, cu contactul pus si motorul oprit sa masori cu orice aparat de masura daca ai tensiune de approx.12V pe fiecare mufa care alimenteaza CDI-urile, ti-am zis care sunt, cele 2 mici cu 2 pini...

 

Nu ai zis ce se intampla cand inversezi CDI-urile, chestii elementare, etc... ai zis doar ca alta mobra merge bine cu CDI-ul (care din ele) tau.. asta doar dovedeste ca ai CDI-uri bune si un rahatel de fir intrerupt undeva pe mobra.

In fine, daca nu ai timp si scule si oarece "ochi pt asa ceva" mai bine du-o la service lasa ca te taxeaza aia pentru 1 fir rupt.

:)

Mesaj completat

Mai e o chestie care nu am pomenit-o (in ultimele ture cand a mers motoru am obs ca nu se opreste motorul de la butonul off, dar nu am bagat in seama acest lucru - am descoperit din greseala chestia si nu i-am dat importanta) - oare sa fie contactul acela de on / off devina? nu prea cred din moment ce i-am dat un pic de spray si (a pornit totusi intr-un cilindru);

Atunci cu siguranta contactul ala de pe ghidon nu e cuplat nicaieri, iar mufa in care se cupleaza aflata undeva sub rezervor langa gatul furcii, este lasata in aer, iar putin oxid acolo iti poate face figurile de care zici - conectorul ala are 3 pini, unul de masa si cate unul de KILL pt fiecare CDI - daca unul dintre astia 2 e dat cumva la masa (de oxid, de umezeala, etc) atunci acel CDI nu functioneaza, adica functioneaza, dar e blocat...

Ai putea inainte de a o duce la service sa verifici chiar contactul de pe ghidon, desfa-l si vezi daca inauntru nu e oxidat...

... in fine sunt multe lucruri de verificat.. du-o la service. :finger:

Editat de Belbody
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este f. slaba si trebe schimbata (nu mai are curent nici macar sa-i dau la demaror), am vrut sa iau acum baterie dar am zis ca dc vine iarna - nu are rost ca si asa nu am unde tine motoru (numai in fata blocului sub prelata);

 

De aia nu prea am facut testele care mi le-ai recomandat (CA NICI MACAR NU AVEAM BATERIE BUNA! DE AIA AM DAT CURENT DE LA MASINA!)

E naspa ca nu am nici scule k lumea (nici macar un ap. de masura), nu am nici unde sa-l desfac etc ...

Asta e prostia si domnia se platesc!

Dc nu o sa-l duc la service aici - il bag la iernat asa si la primavra poate gasesc timp si conditii sa ma ocupe eu de problema

Mersi inca o data de ajutor si am sa postez verdictul ca is tare curios ce naiba poate sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e musai sa iei o baterie noua numai pt ca aia care o ai s-a descarcat.

 

poti sa o incarci cu un incarcator de laptop de exemplu. dar daca nici macar asta nu stii, mai bine du-o la service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e musai sa iei o baterie noua numai pt ca aia care o ai s-a descarcat.

 

poti sa o incarci cu un incarcator de laptop de exemplu. dar daca nici macar asta nu stii, mai bine du-o la service.

 

ba e musai ca am dus-o la cineva cu redresor si o masurat-o (nu se mai incarca numai la 65% din putere si tine f putin)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fara baterie buna nu faci nici o treaba. Nu poti sa faci teste cum trebuie. Las-o asa pana la primavara mai bine si iti iei atunci baterie noua. N-are rost sa dai banii la service acum pentru cine stie ce tampenie o fi.

 

P.S.: pentru cine intreba, Transalpul are 2 bobine duplex.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria este f. slaba si trebe schimbata (nu mai are curent nici macar sa-i dau la demaror), am vrut sa iau acum baterie dar am zis ca dc vine iarna - nu are rost ca si asa nu am unde tine motoru (numai in fata blocului sub prelata);

 

De aia nu prea am facut testele care mi le-ai recomandat (CA NICI MACAR NU AVEAM BATERIE BUNA! DE AIA AM DAT CURENT DE LA MASINA!)

E naspa ca nu am nici scule k lumea (nici macar un ap. de masura), nu am nici unde sa-l desfac etc ...

Asta e prostia si domnia se platesc!

Dc nu o sa-l duc la service aici - il bag la iernat asa si la primavra poate gasesc timp si conditii sa ma ocupe eu de problema

Mersi inca o data de ajutor si am sa postez verdictul ca is tare curios ce naiba poate sa fie.

 

Da, inteleg, stiu foarte bine cum e sa nu ai scule si sa te rogi de unul si de altul, de aceea eu mi-am cumparat aproape tot, sunt sculele mele si nu ma doare capul, ba chiar acum ma stie lumea ca am de toate si toti imprumuta diverse de la mine. In fine, inainte nici nu aveam bani de asa ceva...

Eu zic sa nu te acuzi degeaba, problema ta e una minora, Transalpul are un motor de nota 10. O sa ai timp sa-l repari, acum e frig ca dracu oricum..

Acum de curand mi-am cumparat micrometre, la preturi de nimic, daca vrei sa repari un motor micrometrele sunt indispensabile si vorbesc la plural pentru ca astea sunt in diverse game (lucru pe care nu-l stiam), sunt 0-25mm, 25-50mm, 50-75mm, 75-100mm si tot asa, eu ma gandeam ca iei unul si bun si masori tot cu el, ei bine, nu.

Cand ai tot ce trebuie si iti si place, a face reparatii la motocicleta ta e o placere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai tot ce trebuie si iti si place, a face reparatii la motocicleta ta e o placere.

 

Asa e, dar... cu cat mai rar cu atat mai bine! :finger: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare, o venit PRIMAVARA!!!!! (dar nu in perioada 5 martie - 10 martie). Si am dus vaca la service la neste baieti f. priceputi.

 

Cand am auzit verdictul mi-a fost un pic rusine: ALARMA MOTO E DIVINA!

Eu am luat motoru cu alarma montata (nu eu am pus-o) si cica firele de la alarma erau conectate inre CDI-uri si bord. Deci daca taiam curentu la alarma nu mai mergea nici moto. Asa ca am scos rahatul de alarma afara si doamne ajuta!

Editat de ady21blaga
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...