petrica Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Acum mi-am amintit !... eu am motorul schimbat, dar am oprit carteru' cu seria si ... carburatorul... s-ar putea ca acest carburator sa fie uzat , daia poate face si fazele cu cazutul in ture, fiindca am filtrul nou. Merita sa-i iau un carburator nou (de unde ???), l-as demonta de pe motor dar n-am desfacut asa ceva in viata mea si mi-e frica sa nu-i fac ceva ca daca-l dereglez si mai rau . In plus daca ma hotarasc sa-l demontez nu stiu ce sa verific la el. O exista ceva care se uzeaza mai repede acolo in carburator ???. La cine as putea comanda unul nou ???. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Uzura poate sa apara la membrana subarului (sub ciuperca aia mare de sus ), aia se poate perfora . Se mai uzeaza jiglerul de dozaj si cuiul, de aici iti poate apare consum mare si mers nasol in ture mici/medii. Si, in final, cuiul pontou , asta cand se uzeaza fie se blocheaza inchis ( nu mai intra benzina decat cu "noduri") sau nu mai inchid bine ( curge pe la supraplin, amestec f bogat, merge innecat) . O alta piesa la care trebuie sa mai ai atentie e valva de soc, care se poate bloca deschisa sau sa nu mai inchida bine. verifica, pentru asta nu tb dat jos carbul, e sus in stanga unde intra cablul de soc. Trebuie sa aiba o urma continua pe partea de cauciuc, unde se aseaza pe "scaun" , iar cilindul de alama sa nu aiba uzura mare pe lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Dar SPUNE-MI !!!... un carburator NOU, de unde pot sa-mi iau. Femeia poate o mai dau...dar cu fierul meu nu fac nici un compromis . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Crede-ma, nu vrei sa stii cat costa un carb nou. Daca (,) chiar vrei, suna la reprezentanta 7782046/0788350385 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Ai avut dreptate, carburatorul costa 535 euroi fara TVA.....izact un sfert din cat am dat eu pe toata motocicleta. Acu' cat mi-ar fi mie de drag dar este prea mult - moare familia de foame si nici nu stiu sigur daca este de acolo. Oricum multam' pentru relatie. Cum se poate umbla la decompresor ? se pare ca de acolo ar' avea meteahna aia cu cazutul in ture. Trebuie dat uleiul jos ?...nu cred. Daca desfac capacul chiuloasei am acces la supape si la acel decompresor? Si daca tot ajung acolo ce ar trebuii sa reglez / Se poate remedia chestia asta cu decompresorul ? Astia la service-ul Honda cat or' avea ora de manopera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Nu banui decompresorul inainte sa fii sigur ca nu e din carburatie (aer fals -flansa admisie sau valva de soc) . Mi-a soptit o pasarica cum ca nu iese capacul de chiulasa pana nu dai jos motorul de pe cadru Legat de ora de manopera,din nou, mai bine nu intrebi Foloseste din nou nr de tel daca te roade curiozitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 15, 2006 Autor Share Postat Mai 15, 2006 Bun, deci ma potolesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 Mi-a soptit o pasarica cum ca nu iese capacul de chiulasa pana nu dai jos motorul de pe cadru Se poate, desi te chinui foarte mult. Eu l-am dat jos cand schimbat pistonul si segmentii, am ceva poze pe undeva daca intereseaza pe cineva. Chiar l-am dat de 2 ori jos c-am uitat sa pun inapoi o patina . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 15, 2006 Share Postat Mai 15, 2006 ma intereseaza pe mine. trebuie sa fac o operatie de demontare si m-ar ajuta. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 16, 2006 Autor Share Postat Mai 16, 2006 La tine cum se manifesta ? Ce probleme ai cu motorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabii Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 "Mi-a soptit o pasarica cum ca nu iese capacul de chiulasa pana nu dai jos motorul de pe cadru Legat de ora de manopera,din nou, mai bine nu intrebi Foloseste din nou nr de tel daca te roade curiozitatea. " Si la mine a fost dat jos de 2 ori fara sa fie dat jor motoru de pe cadru! Mai greu, are o singura pozitie in care trebe rotit capacul, DUPA demontarea celor 4 Suruburi mari (alea pt reglaj culbutori). Tre-sa ai rabdare, da merge! Am fost ieri si alaltaieri la ture cu domi... MEre ok si la 130 (mai sus nu i-am dat ca te balangane vantul). Am fost pe Valea Muresului spre Deva. Am cauciuce de strada, se apleaca BETON pe curbe!!! . Am fost singur, fara pasager, ca sa il simt.. Am mers cu minim 90, constatnt cu 100 -110. Pe curbe am incercat sa nu-l slabesc deloc sub 90, ca sa ma obisnuiesc cu feelingul de a-l inclina cu incredere! La intoarcere in Arad am facut plinul... aici am ramas nitel uimit. Daca la ultimul oplin, cand am fost cu nevasta si i-am dat incet, adica am mers cu 80 -90 - atunci mi-a iesit consumul 7,02 % - acum la 190 de km am bagat fix 8,9 litrei si era plin . Am tot incercat sa mai bag, da nu a intrat! Adica un consum pe undeva pe la 4,5 %!!!! . Imi place din ce in ce mai mult! Mai vorbim, Gabii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 ma intereseaza pe mine. trebuie sa fac o operatie de demontare si m-ar ajuta. merci M-am uitat prin poze dar nu am nimic relevant pentru ce ai tu nevoie, am demontat doar pana la cilindru inclusiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 17, 2006 Share Postat Mai 17, 2006 am mesterit eu azi pe ambele parti ale cutiei alternator-CutieViteze si mi-am facut poze(doar ca nu sunt clare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 18, 2006 Autor Share Postat Mai 18, 2006 La 80-90 km/h, consumul pe care-l spui de 4.5 l/% este OK! , dar deja la 100-110 km/h se cam schimba situatia, al meu la viteza asta asta (100-110), ia cam 6 l/%, dar deja nu ma palesc din motivul asta, fiinca cu toate ca ma golesc pe dinafara de bani de benzina, ma umplu pe dinauntru cu adrenalina . Sa fim fericiti !!! Pozele ca pozele, dar spune ce ai constatat. Pozele, ca pozele, dar spune ce ai constatat. Pozele ca pozele, dar spune ce ai constatat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kingu Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 Hai sa va spun eu...dar sa nu radeti rau de mine ca sunt baietel bun si de trebusoara...mare. Eu n-am Dominator (am doi prieteni care au ), nici nu ma pricep la partea mecanica, nici nu va cunosc...ma rog, adica nu stiu de ce scriu aici.... Am avut un mic accident pe 1mai si acum stau in casuta mea si merg incetisor ca am iesit din gips...si in concluzie stau toata ziua la calculator si mai citesc pe forum discutii ca a voastra. Si ideea era ca mi-a placut mult topicul si am citit cu interes, desi n-am Dominator. Hai ca ma credeti nebun...nu mai vorbesc cu voi. Salut! Plec ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 18, 2006 Share Postat Mai 18, 2006 /index.php?...93entry395393 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 19, 2006 Autor Share Postat Mai 19, 2006 Stdiaza foarte atent si cu rabdare problema si tine cont ca...TOTUL E' LOGIC...pun pariu ca japonezu' n-a facut prostii cum a gandit ambreajul, comanda ambreajului este pe partea stanga, pe cand ambreajul propriu zis, este pe partea dreapta. Nu am desfacut pana acum asa ceva (nici nu-mi doresc), dar nu as avea tupeu s-o fac de unul singur. As apela la o persoana care are habar de asa ceva. Si apropos' de manual...una e ce scrie acolo si alta e sa fii cu piesa in mana. Multa bafta si grabeste-te...A VENIT VARA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 22, 2006 Autor Share Postat Mai 22, 2006 Salut ! Sambata dimineata, pe la 4, am pornit motorul si am plecat la peste. Treaba buna...am prins peste. Dar, dimineata, cand am pornit motorul am auzit un clantanit vag de culbutori, sunet care nu l-am mai auzit cand am ajuns la destinatie. Explicabil - motorul rece, iar cand s-a incalzit s-a dilatat problema si nu mai clantane. Intrebare : daca clantanitul se accentueaza, se poate merge cu motorul asa ? Daca nu, cum se regleaza culbutorii, ce trebuie scos de pe motor. P.S. Am prins un crap de vreo 5kg, ... o frumusete. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Decembrie 14, 2006 Share Postat Decembrie 14, 2006 Salut, si eu am tot un domi care acum cand sunt 5grade afara in Bucuresti imi consuma 9!!! As vrea sa reglez aerul poate isi mai revine. Problema ca e japonezu o fi el destept dar aici nu a nimerit-o Surubul ala se vede dar nu pot sa-l reglez cu nimic. O surubelnita in unghi de 90grade si f mica... Habar nu am Poate imi dati o idee.. Am filtru de aer nou, bujie cu iridium, ulei sintetic, benzina 99+, joc la supape reglat, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 15, 2006 Autor Share Postat Decembrie 15, 2006 Salut, si eu am tot un domi care acum cand sunt 5grade afara in Bucuresti imi consuma 9!!! As vrea sa reglez aerul poate isi mai revine. Problema ca e japonezu o fi el destept dar aici nu a nimerit-o Surubul ala se vede dar nu pot sa-l reglez cu nimic. O surubelnita in unghi de 90grade si f mica... Habar nu am Poate imi dati o idee.. Am filtru de aer nou, bujie cu iridium, ulei sintetic, benzina 99+, joc la supape reglat, etc. Pentru surubul de aer, eu mi-am confectionat o ,,surubelnita" speciala dintr-un electrod de sudura de 2.5. L-am curatat, am taiat o bucata de vreo 4cm, i-am facut cap de surubelnita dreapta la polizor, iar capatul celalalt, l-am indoit in asa fel incat surubelnita seamana cu litera T. Eu m-am descurcat foarte bine cu aceasta cheie. Trebuie sa o faci mica, sa o poti strecura la surubul de aer, care este pus intr-o pozitie foarte nasoala. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barbarossa Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 merci pt ajutor. vreau sa te intreb daca la reglaj dai jos separatorul de gaze ca sa ajungi la surub sau intri prin dreapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Decembrie 18, 2006 Autor Share Postat Decembrie 18, 2006 (editat) merci pt ajutor. vreau sa te intreb daca la reglaj dai jos separatorul de gaze ca sa ajungi la surub sau intri prin dreapta? Vrei sa spui acel ,,borcanel" care se numeste filtru epurator. Eu nici nu am avut asa ceva !!! L-am cumparat fara filtru epurator si nici nu i-am mai pus. Poti sa-l defaci de pe cadru, dar ar fi bine sa lasi furtunele conectate la el. Daca desfaci furtunele se modifica parametrii de mers in gol ai motorului. E' chinuiala sa reglezi aerul, recunosc, dar ....... asta e'! Incearca si pe dreapta! Nu mai imi amintesc daca exista spatiu, dar daca exista ....... GO! Am incercat (atunci) sa-mi cumpar filtru epurator. Nu am gasit ! Cineva ma sfatuit ca merge cu succes unul de la Oltcit. Mai gasesti prin magazinele auto! Cand l-am montat motorul mergea ca dracu', asa ca am renuntal la acest filtru si am mers fara. Motorul a mers si merge in continuare, foarte bine. Bafta si succes ! Editat Decembrie 18, 2006 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SVR Postat Decembrie 18, 2006 Share Postat Decembrie 18, 2006 (editat) Se poate regla destul de usor surubul daca dai epuratorul jos. Iei un cap drept de la o surubelnita cu cap interschimbabil. Modul cum se face reglajul il gasesti in fisierul atasat. Succes! NX650_D_Section_4__Fuel_system.pdf Editat Decembrie 18, 2006 de SVR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.